SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Cărăuşul urban

Isuzu Trooper, Isuzu
Isuzu Trooper, Isuzu

Articol de GSP - Publicat joi, 27 august 2009 00:00

Isuzu a venit oficial în România. Prima maşină pe care au lansat-o este D-Max, un pick-up ieftin şi puternic, cu abilităţi de on şi off-road

Prin anii '90, cînd vedeai un Isuzu Trooper, ştiai că sînt maşinile din dotarea trupelor de intervenţie antiteroriste. De atunci, brandul japonez a dispărut de pe străzile din România. Marca nu murise, nici n-avea cum avînd în vedere notorietatea sa în privinţa motoarelor Isuzu, dar japonezii nu şi-au făcut drum prin Balcani. Din această vară, Isuzu a intrat oficial în România, iar prima maşină pe care au lansat-o aici este Isuzu D-Max. O maşină off-road, dar care se adaptează fără probleme pentru orice fel de drum.

Pick-up-ul oferă două variante de caroserie, "single-cab" şi "double cab", distincţia fiind clară: cea simplă este destinată clar nevoilor de mică afacere. Încarci bena extrem de generoasă şi-ţi faci treaba cu ea prin oraş. Ai familie, dar şi o mică afacere, atunci optezi pentru cabina dublă.

Isuzu D-Max oferă două variante de motoare, 2.5 litri şi 3.0 litri cu 136 şi, respectiv, 163 CP. Normal, ambele pe motorină, avînd în vedere tradiţia niponilor de la Isuzu în ceea ce priveşte motoarele diesel. Să trecem la tracţiune. Cabina dublă are tracţiune integrală permanentă. Versiunea simplă beneficiază şi ea de tracţiune 4x4, dar poţi opta şi pentru tracţiune spate atunci cînd intri pe şosea. Totul este controlat electronic. Transferul pe 4x2 High, pe 4x4 High sau Low se face printr-o apăsare de buton.

Japonezii au făcut o maşină ieftină şi puternică. Şi nu vorbim de motorul de 3.0 litri, ci de cel mai mic. Fie că e vorba de asfalt, drum desfundat sau de munte, maşina îşi face treaba. În plus, consumă şi puţin, 8 l/100km, chiar dacă a fost alergată.  Un rezultat mai mult decît rezonabil avînd în vedere că vorbim de două tone. Cînd e încărcată se aşază şi mai bine. Aspectul nu te dă pe spate, e simplă la interior şi fără multe opţiuni. Dar nu acesta este rolul lui Isuzu D-Max.  Pentru promenadă trebuie căutat în altă parte!

Adversari Isuzu D-Max
»
Mazda BT50
» Mitsubishi L 200
» Toyota Hilux

Cifre
16.541 de euro (TVA inclus) costă Isuzu D-Max 2.5 DSL, 4x2, single cab
28.560 de euro (TVA inclus) ajunge varianta de top, 3.0 DSL, 4x4, Double CabApare noul Porsche 911 Turbo

Apare noul Porche 911
Porsche 911 Turbo, modelul de top al constructorului german, va fi prezentat în premieră publicului la Salonul Auto de la Frankfurt. Noul propulsor de 3,8 litri dezvoltă o putere maximă de 500 CP, iar consumul nu ajunge la 12l/100km. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se atinge în 3,4 secunde, iar viteza maximă este de 312 km/h.

Primele imagini cu noul Hyundai ix35
Hyundai ix35, care va înlocui binecunoscutul Tucson, va debuta oficial la Salonul de la Frankfurt. Maşina arată agresiv şi pare sportivă. Faţă de Tucson, spaţiul interior a fost îmbunătăţit, oferindu-le şoferului şi pasagerilor mai mult confort. Hyundai Tucson a fost unul dintre cel mai bine vîndute SUV-uri din Europa.

Isuzu a venit oficial în România. Prima maşină pe care au lansat-o este D-Max, un pick-up ieftin şi puternic, cu abilităţi de on şi off-road

Prin anii '90, cînd vedeai un Isuzu Trooper, ştiai că sînt maşinile din dotarea trupelor de intervenţie antiteroriste. De atunci, brandul japonez a dispărut de pe străzile din România. Marca nu murise, nici n-avea cum avînd în vedere notorietatea sa în privinţa motoarelor Isuzu, dar japonezii nu şi-au făcut drum prin Balcani. Din această vară, Isuzu a intrat oficial în România, iar prima maşină pe care au lansat-o aici este Isuzu D-Max. O maşină off-road, dar care se adaptează fără probleme pentru orice fel de drum.

Pick-up-ul oferă două variante de caroserie, "single-cab" şi "double cab", distincţia fiind clară: cea simplă este destinată clar nevoilor de mică afacere. Încarci bena extrem de generoasă şi-ţi faci treaba cu ea prin oraş. Ai familie, dar şi o mică afacere, atunci optezi pentru cabina dublă.

Isuzu D-Max oferă două variante de motoare, 2.5 litri şi 3.0 litri cu 136 şi, respectiv, 163 CP. Normal, ambele pe motorină, avînd în vedere tradiţia niponilor de la Isuzu în ceea ce priveşte motoarele diesel. Să trecem la tracţiune. Cabina dublă are tracţiune integrală permanentă. Versiunea simplă beneficiază şi ea de tracţiune 4x4, dar poţi opta şi pentru tracţiune spate atunci cînd intri pe şosea. Totul este controlat electronic. Transferul pe 4x2 High, pe 4x4 High sau Low se face printr-o apăsare de buton.

Japonezii au făcut o maşină ieftină şi puternică. Şi nu vorbim de motorul de 3.0 litri, ci de cel mai mic. Fie că e vorba de asfalt, drum desfundat sau de munte, maşina îşi face treaba. În plus, consumă şi puţin, 8 l/100km, chiar dacă a fost alergată.  Un rezultat mai mult decît rezonabil avînd în vedere că vorbim de două tone. Cînd e încărcată se aşază şi mai bine. Aspectul nu te dă pe spate, e simplă la interior şi fără multe opţiuni. Dar nu acesta este rolul lui Isuzu D-Max.  Pentru promenadă trebuie căutat în altă parte!

Adversari Isuzu D-Max
»
Mazda BT50
» Mitsubishi L 200
» Toyota Hilux

Cifre
16.541 de euro (TVA inclus) costă Isuzu D-Max 2.5 DSL, 4x2, single cab
28.560 de euro (TVA inclus) ajunge varianta de top, 3.0 DSL, 4x4, Double CabApare noul Porsche 911 Turbo

Apare noul Porche 911
Porsche 911 Turbo, modelul de top al constructorului german, va fi prezentat în premieră publicului la Salonul Auto de la Frankfurt. Noul propulsor de 3,8 litri dezvoltă o putere maximă de 500 CP, iar consumul nu ajunge la 12l/100km. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se atinge în 3,4 secunde, iar viteza maximă este de 312 km/h.

Primele imagini cu noul Hyundai ix35
Hyundai ix35, care va înlocui binecunoscutul Tucson, va debuta oficial la Salonul de la Frankfurt. Maşina arată agresiv şi pare sportivă. Faţă de Tucson, spaţiul interior a fost îmbunătăţit, oferindu-le şoferului şi pasagerilor mai mult confort. Hyundai Tucson a fost unul dintre cel mai bine vîndute SUV-uri din Europa.

De pe patul de spital, Cornel Dinu a vorbit cu GSP despre situația critică a lui Dinamo: „Doar asta mai pot să fac”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează