FOTBAL  »  Superliga  »  STEAUA

CSA a calculat la cât se ridică prejudiciul pentru folosirea mărcii » Ce sumă îi cer generalii lui Gigi Becali + reacția patronului Stelei

Foto: Alex Nicodim
Foto: Alex Nicodim

Articol de GSP - Publicat marti, 24 mai 2016 13:21

După ce a evaluat brand-ul "Steaua București" la aproximativ 57 de milioane de euro, Clubul Sportiv al Armatei anunță azi la cât s-ar ridica prejudiciul pentru folosirea mărcii fără acceptul MApN, și anume 36,8 de milioane de euro!

În comunicatul remis azi, se vorbește și despre o "taxă de licență" de peste 3 milioane de euro, pe care ar trebui să o plătească anual echipa care ar dori să folosească emblema roș-albastră. 

După ce a evaluat brand-ul " Steaua București" la aproximativ 57 de milioane de euro, Clubul Sportiv al Armatei anunță azi la cât s-ar ridica prejudiciul pentru folosirea mărcii fără acceptul MApN, și anume 36,8 de milioane de euro!

În comunicatul remis azi, se vorbește și despre o "taxă de licență" de peste 3 milioane de euro, pe care ar trebui să o plătească anual echipa care ar dori să folosească emblema roș-albastră. 

UPDATE 14:05

Gigi Becali a reacționat imediat în urma comunicatului emis de CSA: "Ei au înregistrat marca în 2014, cum să ceri bani pentru ceva ce ai înregistrat în 2014, să ceri bani din urmă? Dar chiar dacă ar fi avut-o de atunci, ei ar fi trebuit să îmi dea mie bani, pentru că le-am făcut publicitate. Acum trebuie să o scoată la vânzare să vedem cine plăteşte, pentru că preţul corect este cât poate cineva să dea, nu cât ceri tu. Nu mai punem la socoteală că plăteşti banii pentru ceva ce nu devine al tău.

Normal că nu sunt interesat să plătesc. Ca să pot eu să platesc banii ăştia trebuie să am profit, dar eu sunt pe pierdere. Trebuie să produc 7-8 milioane de euro ca să pot să dau 4 milioane de euro. Dacă vorbesc despre transparenţă, să dea evaluarea. În ce bază au evaluat aşa? Asta înseamnă transparenţă. Ei vorbesc de transparenţă, dar nu pun evaluarea, pe ce bază s-a făcut. Arată evaluarea!", a declarat Becali la Digisport.

Iată comunicatul integral: 

"Pentru informarea opiniei publice, a iubitorilor de sport și a suporterilor, Clubul Sportiv al Armatei ”Steaua București” face următoarele precizări:

Toate măsurile şi demersurile CSA „Steaua Bucureşti”, inclusiv constatările şi concluziile la care ajunge Comisia special constituită în decembrie 2015 la nivelul decizional al structurilor cu atribuţii ale MApN, vor fi aduse transparent şi prompt la cunoştinţa publicului. Nu a fost, astfel, luată vreo decizie care să implice schimbarea situaţiei actuale la nivelul fotbalului profesionist.

Două sunt obiectivele majore aflate în atenţia prioritară a Ministerului Apărării Naționale şi a CSA ”Steaua București”: crearea condiţiilor optime pentru performanţa fotbalistică stelistă şi respectarea riguroasă a exigenţelor impuse de legislaţia în vigoare.

Măsurile pentru susţinerea primului obiectiv menţionat implică parcurgerea unor proceduri legale şi administrative deloc puţine şi uşoare. De îndată ce se vor materializa primele rezultate, acestea vor fi anunţate în acelaşi spirit de transparenţă urmat până acum.

Așa cum a evidenţiat în mai multe rânduri prin comunicate și informări de presă, Clubul Sportiv al Armatei ”Steaua București” este obligat de lege, ca titular al mărcii ”Steaua București” – bun aflat în patrimoniul public – , să facă toate demersurile de punere în valoare a mărcii, inclusiv prin evaluarea brandului. Astfel, până la acest moment, au fost încheiate următoarele proceduri, derulate de evaluatorul independent, competitiv selecţionat:

• brand-ul ”Steaua București” a fost evaluat la suma de 57.306.150 euro;
• taxa de licență pentru fotbal a fost stabilită la valoarea de 3.694.220 euro/an fără TVA;
• prejudiciul pentru folosirea mărcii fără acceptul CSA ”Steaua București” a fost stabilit la valoarea de 36.826.310 euro.

În prezent, Clubul Sportiv al Armatei ”Steaua București” derulează o serie de activități pentru valorificarea mărcii ”Steaua București”, conform evaluărilor prezentate.
Prin urmare, măsurile promovate pentru susţinerea optimă a fotbalului stelist se derulează în paralel cu demersurile de valorificare a patrimoniului propriu, pe care CSA ”Steaua București” e obligat prin lege şi hotărârile judecătoreşti pronunţate să le întreprindă. Prin dialog, comunicare şi bunăcredinţă a tuturor celor interesaţi, cele două piste de lucru ar trebui să conducă la soluţii durabile şi corecte, în interesul sportului" Se arată în comunicatul de presă

Playtech: TRAGEDIE! Doliu URIAȘ în politica din România! A MURIT în urmă cu puțin ...

Ianis Hagi și Dennis Man, în centrul atenției la reunire » Ținute extravagante alese de „tricolori”


Comentarii (184)
timm
timm  •  25 Mai 2016, 17:20

Matei Udrea de Matei Udrea Adrian Costeiu de Adrian Costeiu Sorina Opriţescu de Sorina Opriţescu SHARE UTILE Clasament Liga 1 Meciurile etapei ProSport pe iPhone Decizia definitivă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pronunţată miercuri, prin care Gigi Becali a pierdut dreptul de a mai folosi marca „Steaua“ în favoarea Ministerului Apărării Naţionale, duce – spun experţii – la dispariţia de facto al celui mai important club de fotbal din România. „Marca este un complex care înseamnă multe lucruri: denumire, emblemă, palmares, culori, elemente grafice etc. Becali a pierdut marca Steaua, deci toate aceste lucruri, în mod normal. Dacă nu se va înţelege cu proprietarul, adică ministerul, nu va mai avea voie să folosească niciun element care poate produce confuzie între propria lui marcă şi marca Steaua“ GIGI vrea sa negocieze, de ce oare?

petrutos
petrutos  •  24 Mai 2016, 19:30

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

sibelius
sibelius  •  24 Mai 2016, 19:10
Postat de v0rtexxx pe 24 Mai 2016, 19:01

Nu-ti pierde timpul.. Omu' nu e informat absolut deloc...

Omul nu e informat cu modul de scriere in limba romana...

Vezi toate comentariile (184)
Comentează