FOTBAL  »  Superliga  »  FOTBAL

Formaţia din Liga a 4-a care îi dă lecţii de marketing şi promovare Stelei: "Avem 15 oameni care se ocupă de asta"

Articol de GSP - Publicat miercuri, 11 martie 2015 00:00 / Actualizat miercuri, 11 martie 2015 09:29

Steaua a avut în ultima vreme tot mai multe probleme în ceea ce priveşte marketing-ul şi promovarea, însă dacă s-ar uita trei eşaloane mai jos ar observa cum o formaţie din Liga a 4-a le poate da lecţii lejer.

La 28 de ani, Sebastian Novovici este atît liderul galeriei, cît şi al celor de la ASU Timişoara, formaţie care de la anul ar putea fi prima de Liga a treia condusă de fani.

Acesta a oferit un interviu în exclusivitate pentru ediţia tipărită a Gazetei Sporturilor în care a vorbit, printre altele, despre organizarea clubului de pe Bega şi despre marketing-ul acesteia.

"Avem 10-15 oameni care se ocupă de ASU pe partea de finanţe, de marketing. Toţi sîntem din galerie. De exemplu, graficianul, cel care ne-a făcut site-ul, a lucrat pentru Şahtior Doneţk şi Bayern.

Sîntem foarte activi pe internet, reţele sociale. Contează mult de tot. Apoi, am lansat o aplicaţie de mobil, liveTEXT cînd jucăm în liga a 4-a. Pe partea de video ne ajută stuenţii Politehnicii. Le trebuie şi lor practică.

Vindem foarte multe produse promoţionale. Cel puţin 1.000 de tricouri s-au dat, fulare, eşarfe. La meciul cu Ripensia am vîndut tot ce am avut. Am scos 8.000 de lei. Ca să promovăm meciul, trimitem afişul celor care sînt la serviciu. Aceştia îl printează şi, apoi, îl lipesc în drum spre casă", a spus Sebastian Novovici, liderul de galerie al lui ASU Timişoara.

Tot în ediţia tipărită a Gazetei Sporturilor şi în Gazeta Digitală puteţi citi cu ce formaţie din Bundesliga are ASU parteneriat, ce prime au jucătorii şi care sînt sponsorii şi finanţatorii echipei.


Interviu-eveniment cu Stanislas Wawrinka, omul care „a spart” BIG 4: „Am ZERO regrete pentru Wimbledon și am trăit cel mai frumos sentiment din tenis ”. Ce spune despre dispariția reverului cu o mână

Presimte o alegere-șoc la Rapid: „Sunt aproape sigur că el vine! Este înaintea lui Șumi ca variantă”


Comentarii (21)
richardfoss
richardfoss  •  11 Martie 2015, 21:38
Postat de laurentiuci pe 11 Martie 2015, 18:16

tu esti un exemplu. negativ. asta e clar. noi pe aici prin romania ii zicem imprimanta, nu printer si la ink ii zicem simplu, cerneala. si romanul sigur nu "sa" nascut hot. poate s-a.

PENTRU: laurentiuci I don't give a shit cum se zice la voi la cuca macai la printer si la ink. Nu despre gramatica si punctuatie este pagina asta. Dar esti prea prost sa intelegi continutul. Esti ca ala care mananca hirtia si arunca ciocolata :-)

tm1
tm1  •  11 Martie 2015, 20:18
Postat de adi_stelistul pe 11 Martie 2015, 12:11

Da, e foarte clar. Cred ca se vor napusti voluntarii sa munceasca degeaba pentru Steaua. E un model imposibil de reprodus pentru ca vorbim de circumstante speciale. Credeti ca la Poli. lui Iancu s-ar fi facut la fel? Aici e un entuziasm al unor suporteri (absolut laudabil, sa ne intelegem - respect ce fac ei acolo!), dar care nu se poate repeta la Steaua. Sau la vreo alta echipa din liga 1. Apropo, numai Steaua are de invatat, ceilalti stau perfect? Mai nou toata lumea are de dat lectii celor care, pana la proba contrarie, sunt primii. Nu e cam ... ciudat?

Asa este.La Poli pe vremea lui Iancu nu se tiparea nici macar un program de meci.La noi, cand ai un investitor/patron capusar al bugetului de stat si care (vorba manelistilor) "baga banu' fara numar" , nu ai nevoie ( sau crezi ca nu ai nevoie) de promovarea echipei.In ce priveste Politehnica de azi , cred ca ne vom descurca prin socios/vanzare de articole/donatii/sponsori atrasi samd pana in div B dupa care cred ca vom gasi sponsori puternici pt a promova in prima liga si asta tocmai datorita organizarii de marketing/promovare.Cel putin asta incercam.

tm1
tm1  •  11 Martie 2015, 19:45
Postat de richardfoss pe 11 Martie 2015, 15:53

Ca să promovăm meciul, trimitem afişul celor care sînt la serviciu. Aceştia îl printează şi, apoi, îl lipesc în drum spre casă"Mentalitate de pe timpul comunismului cu furatul de la servici. Cumpara un printer si plateste pentru ink (nu fura de la locul de munca). Dar am uitat Romanul sa nascut hot (nu poet). Cel putin asa sa lansat in Europa.

cei care printeaza afisele "la serviciu" sunt proprii lor patroni, stai linistit.

Vezi toate comentariile (21)
Comentează