Siteul gsp.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Află mai multe accesand POLITICA COOKIES X

LIGA 1    •   ASA - PANDURII 0-1

Grigoraș contestă clar decizia lui Balaj: "Am văzut faza și la televizor. N-a fost penalty!"

Vineri, 12 Februarie

Petre Grigoraș a vorbit după înfrîngerea lui ASA în fața Pandurilor, scor 0-1, după golul marcat de Săpunaru dintr-un penalty contestat de vicecampionii României.

"Am văzut faza și la televizor. N-a fost absolut nimic la acea fază cu Stăncioiu. Spre ghinionul meu în această seară s-a dat penalty.

E dureros că n-am reușit un rezultat de egalitate. Am jucat contra unei echipe foarte bune care se va lupta la titlu. Jocul a fost unul modest de ambele părți. Noi am avut cîteva lovituri libere din prejma careului, dar din păcate n-am reușit să înscriem. Trebuie să cîștigăm următoarele meciuri. Acum sîntem amărîți, așa, un pic", a spus Grigoraș la Dolcesport.

Citește și: Scandal la ASA - Pandurii » Proteste vehemente la un penalty dat de Balaj pentru oaspeți!

"Mutu e un jucător de mare experiență, dar e în urmă cu pregătirea. Am mizat pe el în partea a doua sperînd că va avea o execuție decisivă. Din păcate n-a venit acea execuție. Țucudean ar fi intrat în primii «11», dar asta e, nu mai am ce comenta. Sper ca săptămîna viitoare să fie apt să joace" Petre Grigoraș

-26%
Ochelari Barbati GUESS Mixed Shield Sunglasses gunmetal
-37%
Apa de toaleta CK One Summer 2014 100 ml unisex
-56%
Timex Intelligent Quartz T2N720 N/A
-53%
Incaltaminte Barbati Nike Hyperdunk 2015 Bright CrimsonDark GreyBlack

Comentarii (10 ) Adaugă comentariu

titiduru22  •  14 Februarie 2016, 06:27

Postat de Costica Stefanovici pe 13 Februarie 2016, 08:10

Penalty,indiscutabil.Dupa fault prinde mingea Stancioiu.Fault in careu,e penalty!

Cate reluari ai vazut ca sa ajungi la aceasta concluzie ???

Florean Andrei  •  13 Februarie 2016, 10:31

Grigoraş e pe făraş, degeaba încearcă să dea vina pe arbitru. Penalti clar, să vedem cât de grav a fost accidentat Hora. Bine că nu i-a smuls *** piciorului Stăncioiu, involuntar, fireşte .

Costica Stefanovici  •  13 Februarie 2016, 08:10

Penalty,indiscutabil.Dupa fault prinde mingea Stancioiu.Fault in careu,e penalty!

Vezi toate comentariile (10)

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase