FOTBAL  »  NATIONALA  »  ROMÂNIA - UNGARIA, 11 OCTOMBRIE, ORA 19:00

UPDATE Probleme înainte de România - Ungaria » Suporterii care vor să cumpere bilete sînt invitaţi să sune pe Lună: "Abonatul FRF nu poate fi contactat". Reacţia federalilor

Articol de GSP - Publicat marti, 30 septembrie 2014 00:00 / Actualizat marti, 30 septembrie 2014 17:12

"Bună ziua! Am vrut să cumpărăm bilete la meciul cu Ungaria, dar cei de la FRF ne pun să sunăm la numere de pe vremea lui Mircea Sandu sau mai vechi. Ajutaţi-ne, vă rugăm, e bătaie de joc", a sunat un cititor azi, în redacţia GSP.
Persoana care s-a recomandat din Turnu Severin a reclamat faptul că după ce a plasat comanda pe site-ul FRF nu a primit nici un email de confirmare, aşa cum se precizează în instrucţiuni: "Ok, dar m-am temut să nu fie vreo problemă cu comanda şi, ca să nu risc să pierd biletele, am zis să sun la numerele de telefon unde Federaţia ne oferă asistenţă pentru orice nelămuriri legate de comandă. N-a fost chip să dăm de cineva".

Am verificat şi noi
Pe site-ul FRF suporterii sînt întîmpinaţi în modulul de plasare a comenzii cu mesajul: "Ai nevoie de ajutor? Daca intampini probleme in plasarea unei comenzi sau daca ai intrebari de orice natura te asteptam" şi sînt postate 3 numere de telefon. (Galerie foto - facsimil)

Tentativa redactorului GSP de a stabili o legătură pe oricare dintre cele 3 a fost un eşec total. Numerele de mobil sînt închise şi primeşti confirmarea: "Bine ai venit. Momentan, numărul pe care l-ai apelat nu este disponibil", iar pe cel de fix suni în gol.

Explicaţia oficială: FRF are o problemă cu titlul articolului, nu cu telefoanele :)
Gazeta a cerut un punct de vedere oficial Federaţiei.

"Din cauza numărului mare de apeluri la numerele de telefon mobil a devenit imposibil, pentru o scurtă perioadă de timp, apelarea serviciului de asistenţă.

În acelaşi timp, "Abonatul FRF nu poate fi contactat" este o expresie pe care mă îndoiesc să o fi auzit în momentul în care aţi sunat, de aceea vă sugerez să
nu folosiţi ghilimele când folosiţi o metaforă creată de dumneavoastră.

"Persoana care s-a recomandat din Turnu-Severin" e o formulare
nefericită, mai apropiată de mediul selenar, dacă doriţi, decât falsa problemă pe care o invocaţi. Vorbim de un suporter care nu a reuşit să comunice, repet, din cauza numărului mare de apeluri, cu serviciul de asistenţă. Aşadar, nici pe departe "probleme înainte de România-Ungaria", a explicat Gabriel Berceanu, manager comunicare FRF.

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (31)
rumunek
rumunek  •  01 Octombrie 2014, 09:04

Eu as vrea sa stiu de ce sunt obligat, daca vreau sa merg la acest meci, sa cumpar un bilet de 80 RON cu 90,6? Vanzarea se face exclusiv prin internet, nu au fost pastrate bilete din toate categoriile pentru a fi vandute prin metoda traditionala, la casele de bilete. Diferenta o fac taxele de procesare si livrare, pe care eu, locuitor al Bucurestiului, le puteam ocoli. Taxele acestea sunt fixe, adica indiferent de valoarea biletului platesti la fel. Ce ziceti gsp, va bagati in discutia asta?

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  30 Septembrie 2014, 20:35
Postat de valiza.epo pe 30 Septembrie 2014, 20:14

Cei de la FRF nu se asteptau sa existe cre(s)tini care vor sa dea bani pentru asa ceva si s-au dus la un gratar.

hai taie din ele. pe 11 octombrie, o sa admiri cum canta Imnul Romaniei 50 de mii de romani adevarati, domnule antiroman.

valiza.epo
valiza.epo  •  30 Septembrie 2014, 20:14

Cei de la FRF nu se asteptau sa existe cre(s)tini care vor sa dea bani pentru asa ceva si s-au dus la un gratar.

Vezi toate comentariile (31)
Comentează