GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  

Oferte pereche de DragoBT

Articol de GSP - Publicat luni, 23 februarie 2015 00:00 / Actualizat luni, 23 februarie 2015 18:06

Banca Transilvania transformă sărbătoarea de Dragobete în DragoBT, dând astăzi startul unei campanii de shopping bancar, bazată pe discount-uri atractive atât la oferte pereche ale băncii, cât şi la oferte single pentru cei care aplică online, pe siteul BT.

Detalii:

·       DragoBT începe în 23 februarie a.c., la ora 8.00 şi se încheie în 24 februarie a.c., la ora 20.00.

·       Campania înseamnă discount-uri destinate persoanelor fizice şi companiilor.

·       Din ofertă fac parte produse şi servicii ale Băncii Transilvania: credite, carduri de cumpărături şi de călătorii, depozite, Internet Banking, KidCont.

·       DragoBT se doreşte a fi campania pereche a celei derulate la finalul anului trecut, Bank Friday, o premieră în România, care a constat tot în reduceri la produse şi servicii din oferta băncii.

·       DragoBT este cel mai nou brand al Băncii Transilvania – autentic, ludic şi vesel – care s-a născut, ca denumire, dintr-un joc de cuvinte: Dragobete – BT - DragoBT.

 

Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente şi Produse Retail, Banca Transilvania:

“DragoBT este o combinaţie de banking şi shopping online. Mai mult decât atât, este un mod de a sărbători româneşte, cu oferte BT”.

„Fotbalul se «deteritorializează»! Nu mai există ceva esențial” » Un profesor de antropologie, Christian Bromberger, conferință de excepție despre o „mutație” în fotbalul de azi: „Am plecat de la tifoso, adică boală contagioasă, și am ajuns aici”

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează