Anglia
  Franta
  Spania
  Italia
CAMPIONATE   •   

CLASAMENT

Bundesliga, cea mai competitivă ligă din Occident! Vezi care e cea mai dezechilibrată

 
28 Ianuarie 2012 14:07
 
djamorphis  (255 comentarii)
Postat de mariuscarsing pe 28 Ianuarie 2012, 22:12
da-mi voie sa te corectez ce sanse la titlu au chelsea arsenal si liverpool sezonul asta niciuna iar stoke este departe pe locul 9 la difernta mare doar city si united au sanse la titlu poate ceva si spurs
iar la spania pe villareal nu o poti pune ca se lupta pt locul 3 cand este la retrogradare pe locul 17 iar atletico madrid la fel este pe locul 10 iar in germania sunt 4 echipe care se bat la titlu bayern munchen,echipele din borussia dortmund si gladbach si schalke doar cu campionatul italian sunbt de acord cu tine mie personal bundesliga imi place cel mai mult sunt fan de mic al campionatului germaniei si asa va ramane poate ca sunt subiectiv dar bundesliga este cel mai echilibrat cam
Parca vad ca iar pierdem campionatul in ultima etapa!
29 Ianuarie 2012, 12:23   •   Comenteaza
mariuscarsing  (298 comentarii)
Postat de wwerko80 pe 28 Ianuarie 2012, 15:53
Vezi ca in anglia sunt 5 echipe de top.
Man City, Man Utd, Arsenal, Chelsea, Liverpool si mai nou tottenham.
Mai e si stoke city care e surpriza campionatului.
Anglia si Germania sunt cele mai echilibrate. In franta se bat Marseille, Lyon si PSG.
In spania Real si Barca. Valencia are sansa doar la locu 3, unde se va bate cu villareal si atletico madrid.
In italia udinese o sa coboare pe vreo 5 la finalu campionatului si juventus, milan si inter vor continua lupta pt titlu.

Deci, in anglia sunt 5 candidate, in germania 3-4, italia 3, franta 3, spania 2.
In germania cine e? Borussia Dortmund, Bayern si schalke, atat.
da-mi voie sa te corectez ce sanse la titlu au chelsea arsenal si liverpool sezonul asta niciuna iar stoke este departe pe locul 9 la difernta mare doar city si united au sanse la titlu poate ceva si spurs
iar la spania pe villareal nu o poti pune ca se lupta pt locul 3 cand este la retrogradare pe locul 17 iar atletico madrid la fel este pe locul 10 iar in germania sunt 4 echipe care se bat la titlu bayern munchen,echipele din borussia dortmund si gladbach si schalke doar cu campionatul italian sunbt de acord cu tine mie personal bundesliga imi place cel mai mult sunt fan de mic al campionatului germaniei si asa va ramane poate ca sunt subiectiv dar bundesliga este cel mai echilibrat cam
28 Ianuarie 2012, 22:12   •   Comenteaza
coszmin  (428 comentarii)
Postat de criticul89 pe 28 Ianuarie 2012, 17:29
se mai intampla! manchester city si psg au fost eliminate din grupele CL, respectiv EL; ele domina un cacat; sunt lideri in campionat si au prima sansa; insa mai e mult pana la sfarsitul campionatului si n-as paria nici pe una nici pe alta;
inca odata, eu ma refer doar la ultimele 5-6 sezoane , nu pun la socoteala acest sezon. manchester city si psg sunt proiecte aparute de 2 ani , inca nu au castigat nici cupa satelor si judetelor, mai au mult pana sa se zica de ele ca domina.
28 Ianuarie 2012, 17:32   •   Comenteaza
criticul89  (3262 comentarii)
Postat de coszmin pe 28 Ianuarie 2012, 17:26
sorry, ma refeream la celalalt rapidist, wwerko80 . el a spus enormitatile alea cum ca man city si psg sunt echipe care domina fotbalul. ele domina fotbalul anu asta, in ultimii 5 ani psg nu a fost nici la nivelul lui pandurii tg jiu,daca nu veneau arabii ii vedeam langa as monaco.
se mai intampla! manchester city si psg au fost eliminate din grupele CL, respectiv EL; ele domina un cacat; sunt lideri in campionat si au prima sansa; insa mai e mult pana la sfarsitul campionatului si n-as paria nici pe una nici pe alta;
28 Ianuarie 2012, 17:29   •   Comenteaza
coszmin  (428 comentarii)
Postat de criticul89 pe 28 Ianuarie 2012, 16:28
bah baiatule 1 la mana, eu nu-ti explicam tie nimic; comprendre??? daca vroiam sa vb cu tn dadeam CITEAZA! 2 la mana eu n-am pomenit nici macar 1 cuvant despre 5 echipe din anglia si psg sau lyon din franta; ma confunzi; eu am zis ca sunt multe campionate in care doar 1 sau 2 echipe fac legea an de an si mi-am dat cu parerea care e cel mai dezechilibrat si echilibrat campionat de top din lume; apoi am scris, ca fapt divers si parere pur personala, despre o viitoare forta ce se anunta roma daca isi aduce un antrenor de calitate; invata sa vb si uita-te mai atent inainte sa postezi ceva...
sorry, ma refeream la celalalt rapidist, wwerko80 . el a spus enormitatile alea cum ca man city si psg sunt echipe care domina fotbalul. ele domina fotbalul anu asta, in ultimii 5 ani psg nu a fost nici la nivelul lui pandurii tg jiu,daca nu veneau arabii ii vedeam langa as monaco.
28 Ianuarie 2012, 17:26   •   Comenteaza
redgofcd  (335 comentarii)
tot un campionat plictisitor ramane, unde portarii trag de timp ca unii patroni de la noi cand vine vb de achitarea salariilor jucatorilor.
28 Ianuarie 2012, 17:23   •   Comenteaza
criticul89  (3262 comentarii)
Postat de coszmin pe 28 Ianuarie 2012, 16:25
legat de comentariu unde imi explicai ca in anglia sunt 5 echipe de top,ca in franta se bat psg si lyon la titlu si balarii dastea. eu am explicat strict echipe care au facut un ciclu de 5 ani de au dominat si castigat tot. deocamdata psg si man city sunt la primul sezon,despre ele putem vorbii peste 3-4 ani sa vedem ce au produs. eu ma refer la ultimii 5 ani in care echipele care au castigat la rand campionatele interne, au jucat sau au castigat si finala ligii campionilor (barcelona,man utd chiar si inter). orice om care cunoaste fotbal, stie ca asta e adevarul, pentru performanta internationala , e mult mai bine un campionat cu 2-3 echipe care spulbera tot 5-10 ani la rand.
bah baiatule 1 la mana, eu nu-ti explicam tie nimic; comprendre??? daca vroiam sa vb cu tn dadeam CITEAZA! 2 la mana eu n-am pomenit nici macar 1 cuvant despre 5 echipe din anglia si psg sau lyon din franta; ma confunzi; eu am zis ca sunt multe campionate in care doar 1 sau 2 echipe fac legea an de an si mi-am dat cu parerea care e cel mai dezechilibrat si echilibrat campionat de top din lume; apoi am scris, ca fapt divers si parere pur personala, despre o viitoare forta ce se anunta roma daca isi aduce un antrenor de calitate; invata sa vb si uita-te mai atent inainte sa postezi ceva...
28 Ianuarie 2012, 16:28   •   Comenteaza
coszmin  (428 comentarii)
Postat de criticul89 pe 28 Ianuarie 2012, 16:18
ce-ai mah esti beat? tu crezi ca eu am scris commentul pt tn? =))))) habar n-am ce-ai scris tu si nici nu ma intereseaza; eu m-am referit strict la echipa romei si la transferurile facute; prea important te crezi !!!
legat de comentariu unde imi explicai ca in anglia sunt 5 echipe de top,ca in franta se bat psg si lyon la titlu si balarii dastea. eu am explicat strict echipe care au facut un ciclu de 5 ani de au dominat si castigat tot. deocamdata psg si man city sunt la primul sezon,despre ele putem vorbii peste 3-4 ani sa vedem ce au produs. eu ma refer la ultimii 5 ani in care echipele care au castigat la rand campionatele interne, au jucat sau au castigat si finala ligii campionilor (barcelona,man utd chiar si inter). orice om care cunoaste fotbal, stie ca asta e adevarul, pentru performanta internationala , e mult mai bine un campionat cu 2-3 echipe care spulbera tot 5-10 ani la rand.
28 Ianuarie 2012, 16:25   •   Comenteaza
criticul89  (3262 comentarii)
Postat de coszmin pe 28 Ianuarie 2012, 16:10
bati campii. eu ma refer la echipe care conduc campionatele lor ani la rand, in franta in ultimii 3 ani campioanele au fost bordeaux,marseille si lille. in germania wolfsburg,bayern si dortmund.ai scris ditamai textu cu argumente penibile. in anglia manchester city de 2 ani a intrat in primele 5 echipe. tottenham termina 1 an pe 4 si 5 ani pe 8. in germania in fiecare an se schimba primele 4 echipe, shakle poate sa termine pe 2 anu asta iar anu viitor sa termine pe 16,la fel in franta.eu am dat argumente reale care se intind pe 5-6-7 ani ,si care arata continuitatea,proiect,confirmare.singurele care confirma regula mea sunt barca si real si manchester united chelsea. in rest miscari
ce-ai mah esti beat? tu crezi ca eu am scris commentul pt tn? =))))) habar n-am ce-ai scris tu si nici nu ma intereseaza; eu m-am referit strict la echipa romei si la transferurile facute; prea important te crezi !!!
28 Ianuarie 2012, 16:18   •   Comenteaza
coszmin  (428 comentarii)
manchester united 4 campionate in ultimii 6 ani , 3 finale de champions league in ultimii 4 ani. barcelona 3 campionate in ultimii 5 ani, 2 finale de champions league.chelsea de asemenea 2 campionate , o finala de champions , vreo 3 semifinale. in rest campioanele aleatorii din franta sau germania (cu exceptia Bayern M) au facut in europa cam ce face si steaua sau vaslui. calificari in grupe si cam atat.wolfsburg,dortmund,liile,bordeaux 4 campioane din tarile lor in ultimii 4 ani care nu au reusit mai mult de optimi de cahmpions league (bordeaux).
28 Ianuarie 2012, 16:19   •   Comenteaza
coszmin  (428 comentarii)
Postat de criticul89 pe 28 Ianuarie 2012, 15:55
iar legat de roma, daca isi aduce un antrenor de top o sa fie o prezenta constanta pe podiumul seriei A ani la rand; nu credeam ca o sa vad vreodata o echipa care sa investeasca mai mult ca manchester city dar roma m-a impresionat vara trecuta; cred ca a bagat aproape 100 de mil euro in transferuri si si-a adus super juc tineri, toti de perspectiva + cativa veterani consacrati: stekelenburg, jose angel, kjaer(momentan doar imprumut dar o sa-l cumpere pt ca e folosit constant si da randament), lamela, pjanic, gago, osvaldo, borini si bojan! e clar ca luis enrique inca nu are experienta necesara; un antrenor de calitate e tot ce-i mai tb romei !!!
bati campii. eu ma refer la echipe care conduc campionatele lor ani la rand, in franta in ultimii 3 ani campioanele au fost bordeaux,marseille si lille. in germania wolfsburg,bayern si dortmund.ai scris ditamai textu cu argumente penibile. in anglia manchester city de 2 ani a intrat in primele 5 echipe. tottenham termina 1 an pe 4 si 5 ani pe 8. in germania in fiecare an se schimba primele 4 echipe, shakle poate sa termine pe 2 anu asta iar anu viitor sa termine pe 16,la fel in franta.eu am dat argumente reale care se intind pe 5-6-7 ani ,si care arata continuitatea,proiect,confirmare.singurele care confirma regula mea sunt barca si real si manchester united chelsea. in rest miscari
28 Ianuarie 2012, 16:10   •   Comenteaza
criticul89  (3262 comentarii)
iar legat de roma, daca isi aduce un antrenor de top o sa fie o prezenta constanta pe podiumul seriei A ani la rand; nu credeam ca o sa vad vreodata o echipa care sa investeasca mai mult ca manchester city dar roma m-a impresionat vara trecuta; cred ca a bagat aproape 100 de mil euro in transferuri si si-a adus super juc tineri, toti de perspectiva + cativa veterani consacrati: stekelenburg, jose angel, kjaer(momentan doar imprumut dar o sa-l cumpere pt ca e folosit constant si da randament), lamela, pjanic, gago, osvaldo, borini si bojan! e clar ca luis enrique inca nu are experienta necesara; un antrenor de calitate e tot ce-i mai tb romei !!!
28 Ianuarie 2012, 15:55   •   Comenteaza
wwerko80  (285 comentarii)
Postat de coszmin pe 28 Ianuarie 2012, 14:49
concluzia este urmatoarea : cu cat este mai dezechilibrat campionatul si ai 2-3 echipe care fac legea ani la rand, cu atat mai mari sunt sansele sa faci performanta sau sa castigi o cupa europeana ( vezi spania cu barca si real , anglia cu man united,chelsea si arsenal) campionate ca franta si germania nu produc nimic pe planul cupelor europene in afara de prezente constante in grupele europa league sau champions nu reusesc sa faca mai nimic de ceva ani ,exceptie facand bayern munchen care si daca termina pe 5 in bundesliga realizeaza mai multe performante decat un wolfsburg sau dortmund care au castigat campionate in ultimii ani si nu au facut in cupele europene nici cat dinamo bucuresti.
Vezi ca in anglia sunt 5 echipe de top.
Man City, Man Utd, Arsenal, Chelsea, Liverpool si mai nou tottenham.
Mai e si stoke city care e surpriza campionatului.
Anglia si Germania sunt cele mai echilibrate. In franta se bat Marseille, Lyon si PSG.
In spania Real si Barca. Valencia are sansa doar la locu 3, unde se va bate cu villareal si atletico madrid.
In italia udinese o sa coboare pe vreo 5 la finalu campionatului si juventus, milan si inter vor continua lupta pt titlu.
Deci, in anglia sunt 5 candidate, in germania 3-4, italia 3, franta 3, spania 2.
In germania cine e? Borussia Dortmund, Bayern si schalke, atat.
28 Ianuarie 2012, 15:53   •   Comenteaza
spectatorul  (456 comentarii)
Postat de drzu pe 28 Ianuarie 2012, 14:25
pe cat e de buna Bundesliga pe atat e de ignorata de mass media din tara noastra care apropo e interesata numai de cocote gen ronaldo si altii ca el . Bundesliga Uber Alles !
Prefer oricand un meci de Bundesliga in dauna unuia de Primera Division (in afara de cele in care joaca intre ele Real, Barcelona, Valencia si eventual Atletico Madrid). E adevarat ca echipele din Germania nu prea au facut mari performante in Europa in ultima vreme (sa nu uitam totusi ca depasit Italia la coeficient si, in acest moment, sunt pe locul 3 in Europa), dar meciurile sunt foarte frumoase pentru un spectator neutru si mai ales imprevizibile.
28 Ianuarie 2012, 15:53   •   Comenteaza
criticul89  (3262 comentarii)
sunt multe campionate asemanatoare cu cel al spaniei in care doar 2-3 echipe fac legea an de an si celelalte viseaza doar la locurile de cupa europeana; scotia: rangers/celtic; ucraina: dinamo kiev/shaktior; grecia: panata/olimpiakos/aek; portugalia: benfica/porto/sporting; sunt si unele campionate in care doar o singura echipa e fav an de an: croatia: dinamo zagreb, danemarca: kopenhaga, ungaria:debrecen; oricum parerea mea ca din elita europei cel mai dezachilibrat campionat e cel al spaniei iar cel mai echilibrat e italia: pe lg careul de asi milan, inter, juve sunt cel putin inca 4-5 echipe care emit pretentii la locurile fruntase an de an: roma, lazio, udine, napoli, palermo, etc..
28 Ianuarie 2012, 15:45   •   Comenteaza
ravanelly  (1129 comentarii)
Postat de biancorossi pe 28 Ianuarie 2012, 15:04
19923
Ol Marseille - AC Milan
a fost 1-0, a marcat boli, in prima repriza cred.
tot Ol pierduse finala la 11 m cu Cverna Zvezda
cu 2 ani mai inainte (fusese 0-0 in timpul regulamentar de joc).
scuzati am gresit faza cu marsilia. ma gandeam la ani 70 nush de ce aveam impresia ca in 79 marsilia a castiga CC.
28 Ianuarie 2012, 15:27   •   Comenteaza
muttley  (32 comentarii)
Standardul de abatere? Mama lor de traduceri ale articolelor.. Google translate se pare ca nu va mai ajuta aici.
Sunt 99% sigur ca era vorba de "standard deviation", ce se traduce in romana prin "deviatie standard".
28 Ianuarie 2012, 15:03   •   Comenteaza
biancorossi  (12951 comentarii)
Postat de biancorossi pe 28 Ianuarie 2012, 15:04
19923
Ol Marseille - AC Milan
a fost 1-0, a marcat boli, in prima repriza cred.
tot Ol pierduse finala la 11 m cu Cverna Zvezda
cu 2 ani mai inainte (fusese 0-0 in timpul regulamentar de joc).
1993, scuze
deci 1993, nu 1979.
28 Ianuarie 2012, 15:03   •   Comenteaza
biancorossi  (12951 comentarii)
Postat de ravanelly pe 28 Ianuarie 2012, 14:58
foarte corecta analiza ta. singurul avantaj e ca lupta la titlu e mai frumoasa si ramane misterul pana in ultima etapa, se poate crea un anumit spectacol cand sunt mai multi pretendenti la titlu, dar au pierdut mult pe plan international. de fapt germani nu au mai castigat un trofeu afara de ani buni ca sa nu mai vorbim de franta care are doar o singura echipa detinatoare de UCL marsilia in 1979.
19923
Ol Marseille - AC Milan
a fost 1-0, a marcat boli, in prima repriza cred.
tot Ol pierduse finala la 11 m cu Cverna Zvezda
cu 2 ani mai inainte (fusese 0-0 in timpul regulamentar de joc).
28 Ianuarie 2012, 15:04   •   Comenteaza
coszmin  (428 comentarii)
in general intr-un campionat in care campioana se schimba ca pe ciorapi de la an la an, asta inseamna ca nu exista continuitate,proiect,confirmare. asta e buba si in campionatul romaniei.atata timp cat echipe anonime care nu investesc 1 cent , castiga campionatul fiind nebagate in seama urziceni,otelul,etc ,asta arata o lipsa crasa de valoare si mai arata faptul ca totul este intamplator,nu degeaba , dinamo cu acelasi lot neschimbat practic cu care a terminat 3 ani consecutiv pe locul 6, acum este pe primul loc, ba chiar fara cel mai bun jucator roman din ultimii 2 ani torje plecat, si cu un marius alexe in forma penibila.
28 Ianuarie 2012, 14:58   •   Comenteaza
«
1
»
Comentează
Număr de caractere rămase: 700
 
Fii prietenul nostru pe Facebook

În Kiev, segmentul rezidenţial este dominat de câteva companii tolerate de clasa politică În Kiev, segmentul rezidenţial este dominat de câteva companii tolerate de clasa politică
Kiev este un important centru industrial, stiintific, educational si cultural al Europei de Est, cu peste trei milioane de locuitori. Cu toate acestea, piata imobiliara nu s-a dezvoltat [...]

Alte Stiri

Taguri: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Autori: A B C D E F G I J L M O R S T V