INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  LIGA CAMPIONILOR

Facebook face o mutare surprinzătoare » Va transmite LIVE meciuri din UEFA Champions League

FOTO: Guliver/GettyImages
FOTO: Guliver/GettyImages

Articol de George Titus AlbulescuJURNALISPORT - Publicat miercuri, 28 iunie 2017 14:54

Facebook a încheiat un acord cu televiziunea Fox Sports pentru a transmite partidele de fotbal din UEFA Champions League, din sezonul 2017/2018, pentru utilizatorii din Statele Unite ai rețelei de socializare.

Parteneriatul dintre cele două companii include difuzarea a câte două meciuri pe zi din faza grupelor și câte patru din 16-imi și sferturi de finală. Întâlnirile vor putea fi văzute pe paginile FOX Sports Facebook (în engleză) și FOX Sports Deportes (în spaniolă), începând cu luna septembrie.

”Facebook este un partener excelent care ne ajută să dezvoltăm fotbalul în Statele Unite. Deoarece oamenii își petrec din ce în ce mai mult timp pe dispozitivele mobile și pe rețelele sociale, transmiterea de meciuri pe această platformă este o extindere firească.

Finala UEFA Champions League din acest an a fost urmărită de 34 de milioane de oameni (în Statele Unite – n.r.), care au avut 98 de milioane de interacțiuni pe Facebook, de aceea suntem încântați să putem oferi conținut de top acestei imense comunități de microbiști”, a declarat David Nathanson, directorul de operațiuni al televiziunii Fox Sports.

Rețeaua de socializare americană își dezvoltă astfel transmisiile live, în special al unor evenimente sportive. În februarie, Facebook a încheiat o înțelegere cu Univision pentru transmiterea a 46 de meciuri din Liga de fotbal MX din Mexic.

Facebook a încheiat un acord cu televiziunea Fox Sports pentru a transmite partidele de fotbal din UEFA Champions League, din sezonul 2017/2018, pentru utilizatorii din Statele Unite ai rețelei de socializare.

Parteneriatul dintre cele două companii include difuzarea a câte două meciuri pe zi din faza grupelor și câte patru din 16-imi și sferturi de finală. Întâlnirile vor putea fi văzute pe paginile FOX Sports Facebook (în engleză) și FOX Sports Deportes (în spaniolă), începând cu luna septembrie.

”Facebook este un partener excelent care ne ajută să dezvoltăm fotbalul în Statele Unite. Deoarece oamenii își petrec din ce în ce mai mult timp pe dispozitivele mobile și pe rețelele sociale, transmiterea de meciuri pe această platformă este o extindere firească.

Finala UEFA Champions League din acest an a fost urmărită de 34 de milioane de oameni (în Statele Unite – n.r.), care au avut 98 de milioane de interacțiuni pe Facebook, de aceea suntem încântați să putem oferi conținut de top acestei imense comunități de microbiști”, a declarat David Nathanson, directorul de operațiuni al televiziunii Fox Sports.

Rețeaua de socializare americană își dezvoltă astfel transmisiile live, în special al unor evenimente sportive. În februarie, Facebook a încheiat o înțelegere cu Univision pentru transmiterea a 46 de meciuri din Liga de fotbal MX din Mexic.

Playtech: TRAGEDIE! Doliu URIAȘ în politica din România! A MURIT în urmă cu puțin ...

Ianis Hagi și Dennis Man, în centrul atenției la reunire » Ținute extravagante alese de „tricolori”


Comentarii (2)
305281986600384
Mihai Mihai  •  28 Iunie 2017, 20:23

@fcsb.86 cred ca si pe facebook se va plati cumva... prea le ar da peste nas televiziunilor din america.

fcsb.86
fcsb.86  •  28 Iunie 2017, 17:17

Tocmai au pus in cap televiziunile din tarile extrem de importante unde se foloseste doar sistemul pay to view. Geniali, pentru ca cineva trebuia sa opreasca acest monopol al televiziunilor.

Vezi toate comentariile (2)
Comentează