INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  SPANIA

Jamesmania! » Incredibil, dar adevărat: Real Madrid a recuperat 42% din investiţia în Rodriguez numai din tricouri

Articol de - Publicat sambata, 26 iulie 2014 00:00 / Actualizat sambata, 26 iulie 2014 09:43

Agenţia online Euromericas susţine că vîrful columbian a generat deja 33,4 milioane de euro, amortizînd 42% din preţul de transfer numai din comercializarea tricourilor blanco cu nr. 10


Mutarea lui James Rodriguez la Real Madrid are un impact formidabil. Nici Cristiano Ronaldo n-a putut produce o asemenea nebunie în rîndul fanilor blanco. Columbianul de 23 de ani a vîndut în primele 48 de ore nu mai puţin de 345.000 de tricouri cu numărul 10 pe spate. 120 în medie pe minut ori două pe secundă! Cifrele par neverosimile, dar sînt oferite de agenţia online de marketing sportiv Euromericas.

Luînd în calcul că preţul oficial al unui tricou blanco este de 97 de euro, golgeterul ultimului Mondial a generat încasări de 33,4 milioane de euro, amortizînd 42% din banii plătiţi pentru a-l aduce de la Monaco. Analiştii cotidianului AS susţin că majoritatea cererilor provin din Columbia, ţară cu 48 de milioane de locuitori, şi din zona asiatică, unde Real are foarte mulţi simpatizanţi.

Boomul se explică prin evoluţiile lui Rodriguez de la turneul final (6 goluri şi două pase decisive), ce i-au mărit cota cu 44 de procente. Spre comparaţie, din 2009, de cînd s-a transferat la Real, Ronaldo a vîndut peste 1 milion de tricouri.


97 de euro este preţul oficial al unui tricou al lui Real Madrid inscripţionat cu James pe spate şi nr. 10. Replici ieftine se vînd cu 8 euro la Cali

80 de milioane de euro a investit Real Madrid pentru a-l achiziţiona pe golgeterul Mondialului brazilian

"Real Madrid este un parc Disney al fotbalului mondial"
Gerardo Molina, profesor de marketing sportiv

"Cei 48 de milioane de columbieni vor fi suporterii lui Real"
James Rodriguez, atacant Real Madrid

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (28)
sakazuke
sakazuke  •  26 Iulie 2014, 21:39
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:29

Deci, treaba e simplă. Să zice că s-au vândut cam jumătate de milion de tricouri. Suma cheltuită de fani, per total, este undeva în jurul a 35-40 de milioane de euro (85 de euro per tricou). Din ăștia 35-40 o mare parte ajunge la poducător. Adică Adidas. Ce mai rămâne, sub 20% e împărțit între Real Madrid și jucător (60 cu 40 parcă zicea cineva pe aici). Asta înseamnă că Madridul are undeva în jur la 8-10% din suma totală încasări din vânzările de tricouri până acum. Deci cam 4 milioane din 80 câte se zice că s-au cheltuit pe James Rodriguez. Asta în condițiile în care cele mai multe vânzări de tricouri au loc imediat după transfer. După, ritmul de vînzare scade considerabil.

nu are cum sa imparta real madrid bani proveniti din reclame si sponsorizari cu jucatorul ....real madrid are procentele alea pe drepturile de imagine personale ale jucatorului , cele facute in cadrul clubului si cu imaginea clubului nu se incadreaza acolo . mai pe romaneste : cand james face reclama la pantene, in blugi ,chiloti sau orice altceva fara sa aibe insemnele REAL MADRID. , X-% revin clubului.asa ca la treaba cu tricourile nu se aplica treaba cu procentele

sakazuke
sakazuke  •  26 Iulie 2014, 21:24
Postat de robertssandu pe 26 Iulie 2014, 11:08

Un articol tâmpit și nedocumentat, așa cum sunt mai toate de pe gsp. Un foarte mare procent din vânzările de tricouri ajung la Nike, Adidas, Puma, depinde cine fabrică tricoul care este vîndut. Cluburile primesc maximum 10% din vânzări. Voi de ce credeți că Nike și Adidas plătesc bani grei pentru sponsorizări? Astea cu bani recuperați din tricouri sunt povești de adormit copilași care nu știu cum funcționează într-adevăr lucrurile. Adidas produce tricourile cu James Rodriguez și Adidas are dreptul de a folosi brandul clubului Real Madrid, în schimbul zecilor de milioane pe care le plătește anual. Deci, logic și corect, la Adidas ajunge caimacul din vânzările de tricouri.

nu ai nici o ,,idee" despre ce vb ...real madrid incaseaza 65 % din costul unui tricou,restul il ia adidas.iar la magazinul oficial ADIDAS de pe bernabeu incasarile sunt 100% pt real madrid., iar cei care vb de 50% sunt pt james se inseala , real madrid detine procentaje din drepturile personale de imagine a lui james ,adica reclamele si prezentele publicitare cu sponsorii personali a lui james ( pantene sau boss de ex).... atunci clubul incaseaza respectivele procente . iar in cazul de fata tricourile reperezinta afacerea clubului si nu reclama personala facuta de james . ...baltazar3000 si tu esti pe langa rau de tot .

agb87
agb87  •  26 Iulie 2014, 18:08

Cand s-a transferat Ronaldo scriati altceva. Atunci ziceati ca omul a venit pre vreo 94 milioane, iar in primele 3 zile s-au vandut tricouri de 107 milioane. Acum, stirea asta trebuie sa fie senzationala. Oricum, nu e vina voastra, ci a celor din Spania, voi doar ctrl+a, ctrl+c -> ctrl+v

Vezi toate comentariile (28)
Comentează