Anglia
  Franta
  Spania
  Italia
CAMPIONATE   •   

REAL MADRID - LEVANTE 4-2

VIDEO » Mourinho s-a dezlănţuit la marginea terenului după o ratare a lui Ronaldo

 
13 Februarie 2012 17:50
 
flo_ax  (2149 comentarii)
Postat de amicu pe 13 Februarie 2012, 23:22
translatorul n-a mai zis nimic ca jucatorul lui Levante a fost eliminat GRATIS in min 42.
gratis, asa e? Cand iei mingea in brate in careu, nu e de galben sau ce? Sau poate te referi la golul pefect valabil anulat Realului... n-a zis nimic de ala, admit
14 Februarie 2012, 05:44   •   Comenteaza
amicu  (1042 comentarii)
translatorul n-a mai zis nimic ca jucatorul lui Levante a fost eliminat GRATIS in min 42.
13 Februarie 2012, 23:22   •   Comenteaza
flo_ax  (2149 comentarii)
Postat de just.samba pe 13 Februarie 2012, 20:29
Da...buna comparatia cu jocul pasiv...chiar asa e, jocul de posesie este un joc pasiv, unde astepti sa greseasca adversarul in defensiva pentru a putea da o pasa decisiva. Doar echipe mari pot juca acest tip de joc pentru ca necesita o precizie mare a paselor si necesita ca jucatorii propriei echipe sa se sincronizeze perfect.

Acelasi lucru si cu tactica defensiva a lui Mourinho...insa e vorba de sincronizare defensiva...lasi putin spatii astfel incat adversarul sa piarda mingea indirect, iar tu poti pleca pe contraatac sau atac pozitional.

Simplu :)
de acord cu tine, plimba si freaca mingea, pana prind un culoar sau scapa unul din marcaj... Altii prefera jocul mai direct, mai pe forta si in viteza, gusturi si gusturi. Eu apreciez orice tip de fotbal, care reuseste sa se impuna asupra adversarului... Inovatia ma intereseaza, inteligenta etc.... Mourinho nu e un antrenor defensiv, gen autobaza, ci gen Olaroiu, care are o afinitate pt organizare, ii place sa controleze fiecare detaliu si totul sa mearga uns si fara emotie.. Altii au alt stil, gen Protasov, mai radical... Cine spune ca un stil e urat si altul frumos, se inseala. Fotbalul are farmec pt ca ofera diversitate
13 Februarie 2012, 21:59   •   Comenteaza
flo_ax  (2149 comentarii)
Postat de just.samba pe 13 Februarie 2012, 20:29
Da...buna comparatia cu jocul pasiv...chiar asa e, jocul de posesie este un joc pasiv, unde astepti sa greseasca adversarul in defensiva pentru a putea da o pasa decisiva. Doar echipe mari pot juca acest tip de joc pentru ca necesita o precizie mare a paselor si necesita ca jucatorii propriei echipe sa se sincronizeze perfect.

Acelasi lucru si cu tactica defensiva a lui Mourinho...insa e vorba de sincronizare defensiva...lasi putin spatii astfel incat adversarul sa piarda mingea indirect, iar tu poti pleca pe contraatac sau atac pozitional.

Simplu :)
are sens ce spui, echipa defensiva marcheaza mai mult decat cea ofensiva, 10 puncte si 12 goluri marcate in plus....
13 Februarie 2012, 21:34   •   Comenteaza
mihrp  (158 comentarii)
Realul ajunge in cateva secunde din propriul careu in preajma careului advers. Daca vezi meciurile lui nu se poate sa nu remarci acest lucru. Asa cum Barca reuseste posesie extraordinara, cu pase scurte si foarte multe, Toty asa Realul reuseste in 2timpi si 3miscari (cum se spune) sa faca faza de atat.
13 Februarie 2012, 21:12   •   Comenteaza
testiclees  (9 comentarii)
Postat de flo_ax pe 13 Februarie 2012, 20:24
si aseara a jucat defensiv, nu? cifrele sunt tot ce conteaza in fotbal, iar posesia prelungita e un fel de joc pasiv ca la handbal... o pasezi lateral si in spate, aia nu e posesie
Eu zic sa il lasi in propria ignoranta.
Una e sa nu fi fan al cuiva, dar sa te pricepi si sa fii obiectiv in ceea ce spui si alta e ca o frustrare sa te faca sa arunci cu vorbe aiurea, cum e in cazul lui.
Daca nu spunea ca nu e fan Mourinho atunci nu prea gaseam o explicatie de om normal care urmareste fenomenul la ce a zis fata de jocul ofensiv. Dar asa, s-a dat singur de gol si normal sa critice.
Vad insa ca ai emblema Realului in dreptul tau, asa ca singurul lucru care as putea sa ti-l zic e urmatorul: Baga la cap, la ora actuala Real Madrid este de departe cea mai ofensiva echipa, care nu sta sa frece mingea in stanga si in dreapta pana se plictiseste adversarul si se lasa de jo
13 Februarie 2012, 20:42   •   Comenteaza
flafy  (6169 comentarii)
Postat de just.samba pe 13 Februarie 2012, 19:21
Mda, asa e....si o spune unul care nu-i fan al lui Mourinho deloc (pentru ca nu cred ca stilul lui defensiv e potrivit pentru Real care tot timpul a fost o echipa de spectacol). Insa in cazul de fata (cand Barcelona este o forta), sa ai 10 puncte peste ei e o performanta. Sunt curios in returul cu Barcelona, si in Champions League cum va sta treaba.
dar Realul nu joaca deloc defensiv,din contra...
13 Februarie 2012, 20:39   •   Comenteaza
lucell  (1597 comentarii)
carismaticul murinho:)
13 Februarie 2012, 20:32   •   Comenteaza
just.samba  (5882 comentarii)
Postat de flo_ax pe 13 Februarie 2012, 20:24
si aseara a jucat defensiv, nu? cifrele sunt tot ce conteaza in fotbal, iar posesia prelungita e un fel de joc pasiv ca la handbal... o pasezi lateral si in spate, aia nu e posesie
Da...buna comparatia cu jocul pasiv...chiar asa e, jocul de posesie este un joc pasiv, unde astepti sa greseasca adversarul in defensiva pentru a putea da o pasa decisiva. Doar echipe mari pot juca acest tip de joc pentru ca necesita o precizie mare a paselor si necesita ca jucatorii propriei echipe sa se sincronizeze perfect.
Acelasi lucru si cu tactica defensiva a lui Mourinho...insa e vorba de sincronizare defensiva...lasi putin spatii astfel incat adversarul sa piarda mingea indirect, iar tu poti pleca pe contraatac sau atac pozitional.
Simplu :)
13 Februarie 2012, 20:29   •   Comenteaza
flo_ax  (2149 comentarii)
Postat de just.samba pe 13 Februarie 2012, 20:13
Amesteci mere cu pere. Cine spune ca nu poti juca defensiv si sa dai multe goluri? Sau tu prin defensiv intelegi tactica Autobaza cand stau toti in careu? Daca esti atent la stilul de joc, vei observa ca toti jucatorii participa la defensiva.

Facand o paralela, Barcelona joaca un joc de posesie prelungita, care asteapta spatii in apararea adversa. ... iar Valencia juca acum cativa ani, cel mai bun joc de contraatac.

Nici una din tacticile astea n-au legatura cu numarul de goluri...decat la noi in Romania, unde valorile sunt nivelate spre 0.
si aseara a jucat defensiv, nu? cifrele sunt tot ce conteaza in fotbal, iar posesia prelungita e un fel de joc pasiv ca la handbal... o pasezi lateral si in spate, aia nu e posesie
13 Februarie 2012, 20:24   •   Comenteaza
just.samba  (5882 comentarii)
Postat de flo_ax pe 13 Februarie 2012, 20:03
stil defensiv? Are 10 puncte si 12 goluri marcate in plus fata de Barcelona, sa tot fii defensiv! A jucat un meci defensiv cu Barca, cand nu avea solutii la mijloc si vreo 20 super ofensiv inclusiv returul din cupa pe Camp Nou, concluzia logica: E DEFENSIV! Pai daca Realul la 75 de goluri in 22 meciuri, adica o medie de 3.5 goluri/meci, e defensiv, arata-mi si mie o echipa ofensiva!
Amesteci mere cu pere. Cine spune ca nu poti juca defensiv si sa dai multe goluri? Sau tu prin defensiv intelegi tactica Autobaza cand stau toti in careu? Daca esti atent la stilul de joc, vei observa ca toti jucatorii participa la defensiva.
Facand o paralela, Barcelona joaca un joc de posesie prelungita, care asteapta spatii in apararea adversa. ... iar Valencia juca acum cativa ani, cel mai bun joc de contraatac.
Nici una din tacticile astea n-au legatura cu numarul de goluri...decat la noi in Romania, unde valorile sunt nivelate spre 0.
13 Februarie 2012, 20:13   •   Comenteaza
flo_ax  (2149 comentarii)
Postat de just.samba pe 13 Februarie 2012, 19:21
Mda, asa e....si o spune unul care nu-i fan al lui Mourinho deloc (pentru ca nu cred ca stilul lui defensiv e potrivit pentru Real care tot timpul a fost o echipa de spectacol). Insa in cazul de fata (cand Barcelona este o forta), sa ai 10 puncte peste ei e o performanta. Sunt curios in returul cu Barcelona, si in Champions League cum va sta treaba.
stil defensiv? Are 10 puncte si 12 goluri marcate in plus fata de Barcelona, sa tot fii defensiv! A jucat un meci defensiv cu Barca, cand nu avea solutii la mijloc si vreo 20 super ofensiv inclusiv returul din cupa pe Camp Nou, concluzia logica: E DEFENSIV! Pai daca Realul la 75 de goluri in 22 meciuri, adica o medie de 3.5 goluri/meci, e defensiv, arata-mi si mie o echipa ofensiva!
13 Februarie 2012, 20:03   •   Comenteaza
testiclees  (9 comentarii)
Postat de testiclees pe 13 Februarie 2012, 19:33
Mda, faza e ca NU se referea la Ronaldo!
Se vede ca NU ati vazut meciul sau daca l-ati vazut atunci l-ati vazut degeaba!
Eu am vazut meciul, asadar:
1. Mourinho le facea semn fundasilor sa joace pe benzi cand nu au solutii si sa nu mai trimita in fata aiurea.
2. Se vede pe imagini ca asta transmite antrenorul.
3. Daca stiati macar engleza mai aveati totusi o sansa sa scrieti corect stirea si nu mai cadeati in penibil, fiindca pana si comentatorul filmuletului atasat de voi spune acest lucru la sfarsit.
Deci...praf! Daca tot nu va pricepeti la jurnalism, mai bine mergeti si voi in Vrancea sa ajutati la deszapezit!
Hai la revedere!:)
Mijlocasilor* pardon...ptiu...mi s-a luat de la voi...
13 Februarie 2012, 19:34   •   Comenteaza
testiclees  (9 comentarii)
Mda, faza e ca NU se referea la Ronaldo!
Se vede ca NU ati vazut meciul sau daca l-ati vazut atunci l-ati vazut degeaba!
Eu am vazut meciul, asadar:
1. Mourinho le facea semn fundasilor sa joace pe benzi cand nu au solutii si sa nu mai trimita in fata aiurea.
2. Se vede pe imagini ca asta transmite antrenorul.
3. Daca stiati macar engleza mai aveati totusi o sansa sa scrieti corect stirea si nu mai cadeati in penibil, fiindca pana si comentatorul filmuletului atasat de voi spune acest lucru la sfarsit.
Deci...praf! Daca tot nu va pricepeti la jurnalism, mai bine mergeti si voi in Vrancea sa ajutati la deszapezit!
Hai la revedere!:)
13 Februarie 2012, 19:33   •   Comenteaza
just.samba  (5882 comentarii)
Postat de g.torje23 pe 13 Februarie 2012, 19:17
Ma nene omu si dk e buchios , arogant , fitos ...are pe ce sa fie ....fara suparare si mi e unu mi se pare o fire talentoasa eu il apreciez bv lui doar a reusit sa duca realu la 10 puncte de barca
Mda, asa e....si o spune unul care nu-i fan al lui Mourinho deloc (pentru ca nu cred ca stilul lui defensiv e potrivit pentru Real care tot timpul a fost o echipa de spectacol). Insa in cazul de fata (cand Barcelona este o forta), sa ai 10 puncte peste ei e o performanta. Sunt curios in returul cu Barcelona, si in Champions League cum va sta treaba.
13 Februarie 2012, 19:21   •   Comenteaza
g.torje23  (116 comentarii)
Ma nene omu si dk e buchios , arogant , fitos ...are pe ce sa fie ....fara suparare si mi e unu mi se pare o fire talentoasa eu il apreciez bv lui doar a reusit sa duca realu la 10 puncte de barca
13 Februarie 2012, 19:17   •   Comenteaza
adrian_be_cool  (4 comentarii)
/watch?v=iMNGr4XuAao la 4:00
13 Februarie 2012, 19:10   •   Comenteaza
adrian_be_cool  (4 comentarii)
Reactia asta a avut-o imediat dupa golul de 4-2 , nu dupa ratarea lui Ronaldo.
13 Februarie 2012, 19:04   •   Comenteaza
flo_ax  (2149 comentarii)
Postat de catzulinho pe 13 Februarie 2012, 18:26
Dupa ce a aratat Mourinho acolo ma face sa cred ca si eu dadea din pozitia aceea...de fapt...ce e asa greu sa joci pt Real :)
si cand vezi ca prinde vinclul portii de la 30 m lateral si nu prinde poarta din 4-5 m, te pune pe ganduri. O explicatie la rateurile fotbalistilor e si slaba oxigenare a creierului, pe fond de oboseala si un sprint prelungit
13 Februarie 2012, 18:33   •   Comenteaza
flo_ax  (2149 comentarii)
Omul e atat de sincer in exprimarile sale, nu ipocrit sau diplomat... Gestul asta de frustrare e dovada a 2 lucruri: ori avea boala pe astia de la Levante, care din singurele 2 ocazii i-au dat 2 goluri si l-au batut tot asa, la ciupa, in tur... sau omul e un campion, nu se lasa pe tanjeala la 4-2 ca majoritatea, ci da maxim pana la fluierul final. Oricum nu e o scuza pentru Ronaldo faptul ca a dat cu stangul
13 Februarie 2012, 18:32   •   Comenteaza
«
1
»
Comentează
Număr de caractere rămase: 700
 
Fii prietenul nostru pe Facebook
Spatiu industrial in 13 Septembrie Spatiu industrial in 13 Septembrie
453 EU/luna 4.2 EU/mp/luna
13 Septembrie , SU: 108 mp

Alte Oferte

Taguri: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Autori: A B C D E F G I J L M O R S T V