ALTE ȘTIRI DIN SPORT
A marcat al doilea gol la națională și a primit un mesaj special: „Cu tine, totul pare ușor”
0
Real Madrid și-a lansat un nou echipament! Colaborare cu un renumit designer japonez
0
Două premiere în fotbal, la EURO 2024 » Ce se va întâmpla în grupa României
0
„A folosit un truc murdar. E un imbecil” » Cel mai dur atac la adresa lui Fernando Alonso, după accidentul lui George Russell
2
Un român s-a dus din țară în Austria cu taxiul, ca să-l sugrume pe noul ...
Libertatea
Decizie radicală pentru „Tesla de Cluj”. „Dacă ziceam că e produsă în ...
Adevărul
Se jucau "urşii şi vânătorii" cu profesorul de geografie. Reacția ...
ObservatorNews
”Nu poţi să îi dai gol!” Cine este portarul care poate apăra la FCSB, după ...
OrangeSport
Haideți sa privim mai departe de vârful nasului. În comparație cu țările superdezvoltate , SUA, China, Japonia ,Germania, Franța, Anglia, etc. țara noastră polueaza cam cât un trib din jungla africana !!! Cred că ați auzit despre Protocolul de la Kyoto, care obligă țările industrializate să își reducă emisiile de gaze cu efect de seră. SUA nu a semnat niciodată acest protocol, iar oficialii americani motiveaza refuzul Washingtonului de a ratifica Protocolul de la Kyoto spunând ca vor avea pierderi economice !!! Canada, care semnase acest protocol, s-a retras în anul 2013. Iată cum își apara alții interesele. Amaratii de romani, care aduna cu greu câțiva banuti, sunt obligați sa suporte fel de fel de piedici pentru a se bucura de o mașina, la mana a paispea. Timp 100 de ani alții au poluat la greu și nu le-a mai impus nimeni restrictii, chiar dacă și noi respiram aerul poluat de ei, iar acum ii preocupa grija de „distrugerea mediului” la care tot ei sunt campionii. Primii 3 mari poluatori: 1. China - 8,240,958 mii tone CO22.; SUA - 5,492,170 mii tone CO23.; India - 2,069,738 mii tone CO2. Iar legat de accidente, cred ca dacă RAR -ul s-ar face corect nu ar fi probleme, dar știm toții cum se face... Problema nu este mașina, ci prostul de la volan și cel care i-a dat permisul. Dacă se vor aduce masiv mașini secondhand, sigtur vor scadea prețurile și vor deveni mai accesibile mașinile mai bune, iar cele mai vechi vor ajunge la fier vechi. Mai gândiți și cu capul vostru, nu va
Sunt curios cum va evolua indicatorul privind starea tehnica a automobilelor second aduse.Daca acum 6 masini din 10 sunt nesigure,fiind implicate in accidente majore,carpite periculos,ce se va constata peste sa zicem 6 luni?
Desi la prima vedere pare o masura buna, poate fi una catastrofala. POLUARE SI MULTE ACCIDENTE!
Voi care purtati de grija parcului auto roman,trebuie sa intelegeti ca cine are bani de masina noua o cumpara ,cine nu,ia una second hand care trebuie sa treaca de ITP,deci,masina este in perfecta stare de functionare ,plus ca are un design apreciabil,comparand cu cosciugul Dacia.Trebuie sa intelegeti ca omul cumpara ce i place,si ce ii permite buzunarul,plus felul de masina de care are nevoie.Piata regleaza totul.
Nu e normal ca o țară săracă să aibă maşini vechi?! Ne mirăm că nemții au maşini mai noi ca noi? Cei bogați au maşini noi, iar cei săraci maşini vechi... E bine totuşi că mulți români care foloseau maşini înmatriculate în Bulgaria îşi inmatriculează maşinile în România... Sau alții cu numere de Italia sau de Spania care circulau cu asigurări dubioase...
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.