BOX   •   

INTERBOX

Andre Dirrell insistă să boxeze cu Bute, Interbox spune nu

 
28 Ianuarie 2012 15:32
 
blaustein  (1279 comentarii)
Oare nu e posbil un meci Bute-Froch in SUA? Tot o dau atat cu Canada si Anglia.... Sunt sigur ca ar prezenta interes...Suntem cumva la fotbal sa jucam tur/retur, ce-i aia? Un meci oficila pt centura in SUA si ar fi brici. Astfel va fi introdus si Lucian americanilor.
04 Februarie 2012, 15:51   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
Postat de nusu_d pe 02 Februarie 2012, 13:15
da au fost si discutii legate de bani dar nu numai asta a impiedicat meciul. Stai linistit ca scriu pentru boxingnews24 si urmaresc boxingscene de mai bine de 4 ani.
eu sunt foarte linistit , sa stii , n-am un stres....
02 Februarie 2012, 21:50   •   Comenteaza
nusu_d  (518 comentarii)
Postat de cosminmihai pe 02 Februarie 2012, 09:30
ce vorbesti tu prietene...era vb de 50/50 imprtirea egala a revenu ului esta era conditia pusa de pacman , dar floyd zice ca nu el ii da garantat 40 mil lu many , asta in conditiile in care oamenii de specialitate din box spun ca un meci ca asta ar avea un turn over de vreo 190 mil , deci floyd ar ramane cu vreo 150 ...
da au fost si discutii legate de bani dar nu numai asta a impiedicat meciul. Stai linistit ca scriu pentru boxingnews24 si urmaresc boxingscene de mai bine de 4 ani.
02 Februarie 2012, 13:15   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
Postat de nusu_d pe 02 Februarie 2012, 00:38
De data asta Pacman a fost cel care se pare a pus prea multe conditii. Si se pare ca e si accidentat la una din arcade fapt pentru care nu putea sa boxeze pina in iunie. Iar in iunie Mayweather trebuie sa mearga la puscarie pentru 3 luni. Cam astea au fost datele problemei. Daca Mayweather va trece de Cotto sunt sanse mari ca meciul cu Pacman sa aiba loc in noiembrie la Las Vegas intr-o arena de 40.000 pe care o construieste acum Bob Arum.
ce vorbesti tu prietene...era vb de 50/50 imprtirea egala a revenu ului esta era conditia pusa de pacman , dar floyd zice ca nu el ii da garantat 40 mil lu many , asta in conditiile in care oamenii de specialitate din box spun ca un meci ca asta ar avea un turn over de vreo 190 mil , deci floyd ar ramane cu vreo 150 ...
02 Februarie 2012, 09:30   •   Comenteaza
nusu_d  (518 comentarii)
Postat de cosminmihai pe 01 Februarie 2012, 23:43
eu asteptam cu interes meciul cu pacman dar .. se pare ca o sa il astept mult si bine :))
De data asta Pacman a fost cel care se pare a pus prea multe conditii. Si se pare ca e si accidentat la una din arcade fapt pentru care nu putea sa boxeze pina in iunie. Iar in iunie Mayweather trebuie sa mearga la puscarie pentru 3 luni. Cam astea au fost datele problemei. Daca Mayweather va trece de Cotto sunt sanse mari ca meciul cu Pacman sa aiba loc in noiembrie la Las Vegas intr-o arena de 40.000 pe care o construieste acum Bob Arum.
02 Februarie 2012, 00:38   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
Postat de nusu_d pe 01 Februarie 2012, 23:18
Sa salutam un meci mare care s-a perfectat in sfarsit pentru data de 5 mai 2012 la Las Vegas. Si nu, nu este vorba despre Mayweather vs Pacquiao ci despre Mayweather va Cotto. Un meci pe care vroiam sa-l vedem de cativa ani. In 2008 cand si Cotto era neinvins si era considerat o masina de box foarte multi spuneau ca Mayweather evita o confruntare cu portoricanul. Avusesera cativa adversari comuni pe care Cotto ii invinsese mult mai convingator. Acum datele problemei sunt altele dar Miguel Cotto ramane un boxer redutabil. Este un super meci.
eu asteptam cu interes meciul cu pacman dar .. se pare ca o sa il astept mult si bine :))
01 Februarie 2012, 23:43   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
Postat de nusu_d pe 01 Februarie 2012, 23:18
Sa salutam un meci mare care s-a perfectat in sfarsit pentru data de 5 mai 2012 la Las Vegas. Si nu, nu este vorba despre Mayweather vs Pacquiao ci despre Mayweather va Cotto. Un meci pe care vroiam sa-l vedem de cativa ani. In 2008 cand si Cotto era neinvins si era considerat o masina de box foarte multi spuneau ca Mayweather evita o confruntare cu portoricanul. Avusesera cativa adversari comuni pe care Cotto ii invinsese mult mai convingator. Acum datele problemei sunt altele dar Miguel Cotto ramane un boxer redutabil. Este un super meci.
stiam de meciul asta de vreo 2 ore jumate era pe boxininnews24
01 Februarie 2012, 23:31   •   Comenteaza
nusu_d  (518 comentarii)
Postat de cosminmihai pe 01 Februarie 2012, 22:40
eu vad ca te pricepi si la box , si la marketing, si la francize, daca mai ai si calitati manageriale.. cine stie poate te contacteaza golden boy prom... ori poate te lasa bob arum in locul lui ca e cam batran, sau cine stie poate chiar jean bedard ca vad ca le cam stii pe toate si cate bilete baga pe gat si la cine ... vorbesti aberatii si te mai crede lumea ...
Sa salutam un meci mare care s-a perfectat in sfarsit pentru data de 5 mai 2012 la Las Vegas. Si nu, nu este vorba despre Mayweather vs Pacquiao ci despre Mayweather va Cotto. Un meci pe care vroiam sa-l vedem de cativa ani. In 2008 cand si Cotto era neinvins si era considerat o masina de box foarte multi spuneau ca Mayweather evita o confruntare cu portoricanul. Avusesera cativa adversari comuni pe care Cotto ii invinsese mult mai convingator. Acum datele problemei sunt altele dar Miguel Cotto ramane un boxer redutabil. Este un super meci.
01 Februarie 2012, 23:18   •   Comenteaza
donking  (270 comentarii)
Postat de cosminmihai pe 01 Februarie 2012, 22:40
eu vad ca te pricepi si la box , si la marketing, si la francize, daca mai ai si calitati manageriale.. cine stie poate te contacteaza golden boy prom... ori poate te lasa bob arum in locul lui ca e cam batran, sau cine stie poate chiar jean bedard ca vad ca le cam stii pe toate si cate bilete baga pe gat si la cine ... vorbesti aberatii si te mai crede lumea ...
sunt donking, nu??? le cam stiu.... asta este, lol
01 Februarie 2012, 22:54   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
Postat de donking pe 01 Februarie 2012, 19:17
Am explicat in comentarii anterioare cum se umplu salile in Montreal, Interbox e condus de Jean Bedard, patronul de la Cage aux Sport, un lant de pub uri sportive, 47 de francize mai precis. La fiecare meci Bedard da fortat prin contract 500 de bilete la fiecare pub ca marketing. Managerii de la fiecare pub sunt obligati sa se descurce cu aceste bilete care majoritatea se dau cadou. Asa se umple Centre Bell in Montreal . Acest Jean Bedard este creierul *succesului* lui bute, este cel ce a salvat Interbox-ul de la faliment. El va decide pana cand va ramane unde este, deocamdata il ingrasa pentru taiere, sa fie mai juicy. bute este o afacere. PUNCT.
eu vad ca te pricepi si la box , si la marketing, si la francize, daca mai ai si calitati manageriale.. cine stie poate te contacteaza golden boy prom... ori poate te lasa bob arum in locul lui ca e cam batran, sau cine stie poate chiar jean bedard ca vad ca le cam stii pe toate si cate bilete baga pe gat si la cine ... vorbesti aberatii si te mai crede lumea ...
01 Februarie 2012, 22:40   •   Comenteaza
nusu_d  (518 comentarii)
Postat de sandmann pe 01 Februarie 2012, 19:32
Saviola e stelist ; cum poti sa faci asemenea confuzii...\
Noi ar trebui sa vorbim aici fara patima, obiectiv si cu cat mai mult bun simt.
N-am contestat faptul ca Marlon Wright e un soi de arbitru de casa la InterBox.Si nici ca numaratoarea a fost cam lunga dar in nici un caz nu a fost de 30 de sec sau cum s-a mai spus...Nu l-a pus nimeni pe Andrade sa se fataie prin ring in loc sa se duca la coltul neutru.Andrade nu s-a dus in colt , pt a fi mai aproape de Bute dupa ce se relua meciul ca sa-i mai dea. Ori asta e ilegal.
Fiecare boxer cred ca a avut meciuri cu final controversat, nu e Bute nici primul si nici ultimul.
La primul meci pierdut de JojoDan nu erati asa indignati.
Consider si acum ca Bute a pierdut primul meci cu Andrade, era terminat si l-au salvat arbitrul si gongul. Atunci adversarii cei puternici au vazut slabiciune din pacate. Faptul ca si-a luat revansa categorit a mai spalat din rusinea din finalul primului meci dar nu a sters impresia. Asta e. Unele lucruri pe care le spui sunt ok altele nu mi se par. Ai adus mai jos in discutie o comparatie cu Ghita D. si K1. Hai sa nu vorbim de "sporturi" si sportivi aparuti dupa ultima ploaie. Acest k1 e la un pas de desfintare. Iar referitor la Jo Jo Dan da a fost o decizie nedreapta cu turcul in primul meci dar a fost o decizie la puncte si meciul nu avea asa o mare importanta. Dar a pierdut mec
01 Februarie 2012, 21:27   •   Comenteaza
sandmann  (459 comentarii)
Postat de nusu_d pe 01 Februarie 2012, 03:30
Sandman sau Saviola? In fine. Ca se trage cu gazdele la Montreal nu ma referam numai la Bute. Au fost mai multe meciuri vezi si primul meci dintre Bernard Hopkins si Jean Pascal caand Hopkins a castigat si a fost declaarat meci egal. Dar cel mai mare scaandal a iesit cand Bute a fost facut knock out in repriza a 12 a primului meci cu Andrade. Da knock out pentru ca desi s-a chinuit sa se ridice era OUT. Chiar daca ulterior si-a luat revansa asta ramane. Iti ofer exemplu un meci similar tot pentru titlu si anume Chavez vs Taylor din 1990. Chavez il loveste pe Taylor in ultimele secunde ale rundei a 12 a iar acesta cade. Se ridica mai repede ca Bute si desi mai erau 2 secunde este declarat out
Saviola e stelist ; cum poti sa faci asemenea confuzii...\
Noi ar trebui sa vorbim aici fara patima, obiectiv si cu cat mai mult bun simt.
N-am contestat faptul ca Marlon Wright e un soi de arbitru de casa la InterBox.Si nici ca numaratoarea a fost cam lunga dar in nici un caz nu a fost de 30 de sec sau cum s-a mai spus...Nu l-a pus nimeni pe Andrade sa se fataie prin ring in loc sa se duca la coltul neutru.Andrade nu s-a dus in colt , pt a fi mai aproape de Bute dupa ce se relua meciul ca sa-i mai dea. Ori asta e ilegal.
Fiecare boxer cred ca a avut meciuri cu final controversat, nu e Bute nici primul si nici ultimul.
La primul meci pierdut de JojoDan nu erati asa indignati.
01 Februarie 2012, 19:32   •   Comenteaza
donking  (270 comentarii)
Postat de cosminmihai pe 01 Februarie 2012, 11:24
este adevarat sua era, un fel de mecca a boxului.
iar ca argument : unde se bat sau unde s-au batut fratii klitschko pana acum ? (la ei acasa ,unde se vand mai bine) corect?
iar bute la el acasa in canada se vinde foarte bine cam umple sali de vreo 18 -20 mii. deci deocamdata nu cred ca are rost sa se duca la MSG NY sau MGM in las vegas cu direl sau froch sau kessler , poate cu ward cand o fi , cine stie, dar cred ca, cu ward ori in oakland ori in canada va boxa oriunde sunt bani mai multi.
Am explicat in comentarii anterioare cum se umplu salile in Montreal, Interbox e condus de Jean Bedard, patronul de la Cage aux Sport, un lant de pub uri sportive, 47 de francize mai precis. La fiecare meci Bedard da fortat prin contract 500 de bilete la fiecare pub ca marketing. Managerii de la fiecare pub sunt obligati sa se descurce cu aceste bilete care majoritatea se dau cadou. Asa se umple Centre Bell in Montreal . Acest Jean Bedard este creierul *succesului* lui bute, este cel ce a salvat Interbox-ul de la faliment. El va decide pana cand va ramane unde este, deocamdata il ingrasa pentru taiere, sa fie mai juicy. bute este o afacere. PUNCT.
01 Februarie 2012, 19:17   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
Postat de donking pe 01 Februarie 2012, 10:39
ai dreptate, totusi Statele sunt de referinte pentru boxul profesionist, daca nu boxezi la NY in Madison Square Garden, Las Vegas, Atlantic City, etc..nu esti boxer, parerea mea. Televiziunile controleaza totul in materie de box prin sistemul Pay per View, nu esti interesant ca boxer stai acasa. Punct. Ce zic boxerii e doar bla bla bla, banul din TV plateste, se stie ca se da comanda cand sa se termine meciul, nu prea curand sa aiba timp sa se bage relame ca de acolo vin banii.
este adevarat sua era, un fel de mecca a boxului.
iar ca argument : unde se bat sau unde s-au batut fratii klitschko pana acum ? (la ei acasa ,unde se vand mai bine) corect?
iar bute la el acasa in canada se vinde foarte bine cam umple sali de vreo 18 -20 mii. deci deocamdata nu cred ca are rost sa se duca la MSG NY sau MGM in las vegas cu direl sau froch sau kessler , poate cu ward cand o fi , cine stie, dar cred ca, cu ward ori in oakland ori in canada va boxa oriunde sunt bani mai multi.
01 Februarie 2012, 11:24   •   Comenteaza
donking  (270 comentarii)
Postat de cosminmihai pe 01 Februarie 2012, 10:20
... e ca si cum l-ai lasa pe bute sa evolueze si sa devina mai bun ca, vezi dom'le nu e la valoare lui.
iar acum vorbind de controverse si comparand cu sua , nu vad pe nimeni aducandusi aminte de mayweather vs castillo in 2002 unde statistic mayweather a pierdut, dar arbitrii l-au dat invingator pe el, iar la ultima isprava cu ortiz in care i-a aplicat 2 nv uri innainte ca arbitru sa dea comanda box la fel.. , mayweather este un boxer f bun , legenda , dar sunt aceste controverse care fac sportul asta sa se vanda.
ai dreptate, totusi Statele sunt de referinte pentru boxul profesionist, daca nu boxezi la NY in Madison Square Garden, Las Vegas, Atlantic City, etc..nu esti boxer, parerea mea. Televiziunile controleaza totul in materie de box prin sistemul Pay per View, nu esti interesant ca boxer stai acasa. Punct. Ce zic boxerii e doar bla bla bla, banul din TV plateste, se stie ca se da comanda cand sa se termine meciul, nu prea curand sa aiba timp sa se bage relame ca de acolo vin banii.
01 Februarie 2012, 10:39   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
... e ca si cum l-ai lasa pe bute sa evolueze si sa devina mai bun ca, vezi dom'le nu e la valoare lui.
iar acum vorbind de controverse si comparand cu sua , nu vad pe nimeni aducandusi aminte de mayweather vs castillo in 2002 unde statistic mayweather a pierdut, dar arbitrii l-au dat invingator pe el, iar la ultima isprava cu ortiz in care i-a aplicat 2 nv uri innainte ca arbitru sa dea comanda box la fel.. , mayweather este un boxer f bun , legenda , dar sunt aceste controverse care fac sportul asta sa se vanda.
01 Februarie 2012, 10:20   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
... iar ca bute boxeaza la montreal , ce sa-i faci, asta e... boxeaza unde sunt bani mai multi , pt care el munceste si isi ia pumni in cap, daca ar fi bani mai multi in sua , cred ca s-ar duce acolo, dar deocamdata, la SMW vedetele gen ward strang la ei acasa vreo 3-4 mii de oameni , iar finala s6 s-a strans vreo 5-6 mii. in plus bute ofera si cei mai multi bani ca bursa , deci de aceea bute boxeaza in canada.
iar bute nu este supra evaluat ci este super evitat in momentul acesta pt ca este in prime adica in varful carierei, daca lumea pe aici si nu numai crede aberatiile lui ward gen .. nu ma bat cu tine acum ca esti prea slab, mergi si mai boxeaza cu vreo 2-3 boxeri de top, si dupa aia..
01 Februarie 2012, 10:10   •   Comenteaza
cosminmihai  (66 comentarii)
bine ca se mai scrie cate ceva de bute, ca altfel nu ar mai avea ce sa comenteze lumea pe aici, ca va place la unii ca nu va place pana la urma bute e campion la IBF. pana nu o sa inteleaga lumea ca boxul e un sport foarte piliticizat ,in care boxerii sunt ca niste brand-uri ... degeaba...
ca bute la fost facut kd in andrade I (iar arbitru a oprit numaratoare pt ca andrade nu s-a dus in colt neutru nu e vina lui bute), apoi castigand prin ko in andrade II fara drept de apel asta dovedeste taria de caracter si ambitia pe care o are bute. dupa cum am spus daca cineva il compara pe bute de acum cu cel din 2008 habar nu are ce vorbeste.
....
01 Februarie 2012, 09:57   •   Comenteaza
nusu_d  (518 comentarii)
Postat de sandmann pe 31 Ianuarie 2012, 21:57
Adica ce vrei sa zici ca "se trage cu gazdele"?Incepe cumva arbitrul sa-i care pumni in ceafa lui Dirrel?Eu stiu ca daca esti bun , iti faci adversarul KO si nu poate nimeni sa te conteste , uite cam cum a facut si Ghita cu Gerges .S-a intamplat odata ce-i drept ca o numaratoare sa fie controversata. Chiar nu putem sa trecem peste momentul ala?Daca nu exista meciul 2 da , eram de acord cu tine , dar asa iar o dam in penibil.
Toata lumea stie ca gazda (si mai ales campionul are un 5% asa e peste tot) ce tot o dam atata in diverse....
...iar Taylor ca si Bute conducea confortabil la puncte in acel moment. Mai erau 2 secunde din ultima repriza. Dar era la Las Vegas meciul nu la Montreal. Poti sa cauti pe you tube sa vezi. Julio Cezar Chavez vs Meldrik Taylor repriza a 12 a 1990. E adevarat ca si in alte parti exista decizii controversate dar noi acum vorbeam de Montreal acest oras congelator.
01 Februarie 2012, 03:33   •   Comenteaza
nusu_d  (518 comentarii)
Postat de sandmann pe 31 Ianuarie 2012, 21:57
Adica ce vrei sa zici ca "se trage cu gazdele"?Incepe cumva arbitrul sa-i care pumni in ceafa lui Dirrel?Eu stiu ca daca esti bun , iti faci adversarul KO si nu poate nimeni sa te conteste , uite cam cum a facut si Ghita cu Gerges .S-a intamplat odata ce-i drept ca o numaratoare sa fie controversata. Chiar nu putem sa trecem peste momentul ala?Daca nu exista meciul 2 da , eram de acord cu tine , dar asa iar o dam in penibil.
Toata lumea stie ca gazda (si mai ales campionul are un 5% asa e peste tot) ce tot o dam atata in diverse....
Sandman sau Saviola? In fine. Ca se trage cu gazdele la Montreal nu ma referam numai la Bute. Au fost mai multe meciuri vezi si primul meci dintre Bernard Hopkins si Jean Pascal caand Hopkins a castigat si a fost declaarat meci egal. Dar cel mai mare scaandal a iesit cand Bute a fost facut knock out in repriza a 12 a primului meci cu Andrade. Da knock out pentru ca desi s-a chinuit sa se ridice era OUT. Chiar daca ulterior si-a luat revansa asta ramane. Iti ofer exemplu un meci similar tot pentru titlu si anume Chavez vs Taylor din 1990. Chavez il loveste pe Taylor in ultimele secunde ale rundei a 12 a iar acesta cade. Se ridica mai repede ca Bute si desi mai erau 2 secunde este declarat out
01 Februarie 2012, 03:30   •   Comenteaza
«
1
»
Comentează
Număr de caractere rămase: 700
 
Fii prietenul nostru pe Facebook

În Kiev, segmentul rezidenţial este dominat de câteva companii tolerate de clasa politică În Kiev, segmentul rezidenţial este dominat de câteva companii tolerate de clasa politică
Kiev este un important centru industrial, stiintific, educational si cultural al Europei de Est, cu peste trei milioane de locuitori. Cu toate acestea, piata imobiliara nu s-a dezvoltat [...]

Alte Stiri

Taguri: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Autori: A B C D E F G I J L M O R S T V