HANDBAL   •   

FINALA GRUPEI / NORVEGIA - ROMÂNIA

România a pierdut în faţa Norvegiei la un gol, 25-24

 
de Marian Ursescu   •   10 Decembrie 2009
 
vera_rapid  (631 comentarii)
Postat de alb_rosu_in_VN pe 10 Decembrie 2009, 21:14
Si mie mi s-a parut ca Geiger trebuia sa joace. Dupa ce ca e singura care arunca cu stanga (si ce aruncare are!) o tii in tribuna! Ar fi fost o solutie buna, mai ales ca la noi singurul lucru care a mers a fost linia de 9 m, in conditiile in care pivotii n-au miscat (mai slabi ca niciodata), contraatacul n-a mers, iar extremele au jucat slabut. Se pare insa ca la lot sunt ceve bisericute. Geiger vine de la Baia Mare si probabil ca nu e prea bine primita. La fel si Ada Moldovan. Pacat.
total de acord cu tine...geiger trb sa fie in echipa.
voinea e total depasit,nu observa chiar nimeni?ieri cand pivotii nu au inscris nici un gol, voinea juca si cu galca si cu manea pe centru, in loc sa mai bage un inter, avand in vedere ca aproape toate golurile noastre au fost marcate de la 9m.
meirosu a jucat destul de mult si totusi nu a aruncat macar 1data la poarta...de ce nu a ramas geiger in lot ca si asa meirosu face figuratie? vadineanu si a.moldovan trb sa joace mai mult
11 Decembrie 2009, 12:39   •   Comenteaza
dsad  ( comentarii)
Postat de alb_rosu_in_VN pe 11 Decembrie 2009, 00:26
Acuma sincer, asteptam mult prea mult de la fetele astea. Ce sport se mai face in Romania si unde ne-am mai calificat noi la atatea mondiale, cu rezultate decente? Avem 3000 de handbalisti si vrem sa batem Norvegia, o tara cu 4 milioane de oamnei si cu 130.000 de handbalisti legitimati. Nationala, creata pe scheletul lui Oltchim, e o echipa de sera tinuta in viata de niste oameni pasionati. Viitorul handbalului, ca si al celorlalte sporturi e sumbru, din pacate. sa ne bucuram cat se mai poate.
din pacate cam ai dreptate aici :(
sunt fete tinere care vin din spate, dar prea putin! si cat vor mai veni?! daca nu se face ceva serios la nivel de copii, in curand nu vom mai da jucatoare de valoare si vom disparea ca echipa nationala!
sau daca vin si nu le joaca, tot aia e...acum sa vedem, sunt curios ce facem in urmatoarele 3 meciuri!
11 Decembrie 2009, 09:08   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Acuma sincer, asteptam mult prea mult de la fetele astea. Ce sport se mai face in Romania si unde ne-am mai calificat noi la atatea mondiale, cu rezultate decente? Avem 3000 de handbalisti si vrem sa batem Norvegia, o tara cu 4 milioane de oamnei si cu 130.000 de handbalisti legitimati. Nationala, creata pe scheletul lui Oltchim, e o echipa de sera tinuta in viata de niste oameni pasionati. Viitorul handbalului, ca si al celorlalte sporturi e sumbru, din pacate. sa ne bucuram cat se mai poate.
11 Decembrie 2009, 00:26   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Si azi cu Norvegia am ratat multe contraatacuri. La 4-4 am pierdut vreo 3 sau 4 atacuri consecutive iar Norvegia s-a dus la 7-4. Cred ca fetele noastre au intrat speriate, crispate. Cu Spania va trebui sa nu mai ratam atata. Sper sa mearga si contraatacul mai bine. Flori Stanciu lanseaza mai bine contraatacul, dar n-am ce sa-i reprosez Paulei Ungureanu, a scos multe mingi azi. Fara ea pierdeam mai rau.
10 Decembrie 2009, 23:58   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Geiger ne-ar fi fost foarte utila azi. Se pare insa ca la nationala se pastreaza aceleasi metehne de pe vremea lui tadici, grupuri si grupulete care fac legea. Voina e prins la mijloc si nu are puterea de a pune piciorul in parg. El vrea sa nu supere pe nimeni. Geiger nu face parte din grupul Oltchim si de-aia nu prea joaca. Ma mir ca a fost convocata. Dar e o jucatoare buna, are o aruncare teribila. Azi cand nu ne-a mers deloc dar deloc jocul cu pivotii, ar fi fost o optiune, dar era in tribuna
10 Decembrie 2009, 23:43   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
pt dssdfs
Zici ca e invers, dar zici ca mine. daca citeai putin mai atent vedeai ca si eu am zis ca apararea a fost buna si ca avem probleme in atac.
10 Decembrie 2009, 23:39   •   Comenteaza
dsfs  ( comentarii)
dar nu e nimic pierdut! trebuie si putem sa batem spania! sa nu uitam, ele sunt pe scheletul lui itxako, noi pe scheletul oltchimului! si in liga campionilor oltchimul a castigat lejer in spania!
deci logic ar fi sa le batem...dar logic era sa le batem si la europene...SPER CA AU INVATAT LECTIA SI LE VOR TRATA CU SERIOZITATE!
si inca ceva, foarte important: sa joace geiger! macar s-o tina pe banca si s-o bage cand nu iese jocul! sa faca schimbari cand nu merge!! ca de aia sunt rezerve!
10 Decembrie 2009, 22:55   •   Comenteaza
dsafs  ( comentarii)
asta e un pic trist...in handbalul actual trebui combinatii, incrucisari, altfel nu prea surprinzi adversarii, chiar si cu cristina neagu clonata! la un moment-dat te citesc adversarii si iti blocheaza actiunile!
acum mai grav e ca s-a accidentat puscasu! cred ca daca juca tot meciu sigur marca 3-4 goluri pe extrema! vadineanu nu are procedeele de extrema, e inter!!! ma mir cu de a marcat de 9 ori impotriva norvegiei la cupa mondiala din danemarca! probabil ca de pe inter stanga!
10 Decembrie 2009, 22:53   •   Comenteaza
dsdhfd  ( comentarii)
acu daca suntem sincer "marea" lor pivot-a, heidi loke a dat si ea doar un gol! deci nici ele n-au excelat la jocul cu pivotul!
dar se observa ca totusi au combinatii...nu inteleg noi de ce nu jucam "clasic", adica sa plimbe repede minge de la o extrema la alta, sa puna apararea lor in miscare, apoi cateva incrucisari rapide ca sa creeze o bresa! asta n-am vazut nici macar in jocul cu chile!!! intr-adevar, in scandinavia asa ceva se face de la copii de 6 ani!
10 Decembrie 2009, 22:50   •   Comenteaza
dssdfs  ( comentarii)
Postat de alb_rosu_in_VN pe 10 Decembrie 2009, 21:20
Din ce stiu, Spania are un contraatac f bun. Asa ne-au batut si anul trecut la europene. Nu trebuie sa le lasam sa se desprinda. Mie mi se pare ca apararea merge cat de cat, problema e in fata. Daca ne sunt anihilati pivotii s-a terminat. Trebuie sa gasim si alte solutii. Chiar si azi, e adevarat, Neagu si Amariei au marcat, dar au si ratat mult, mai ales pe final cand erau obosite. Meciul cu Spania trebuie pregatit mai bine, e decisiv acum pentru noi.
salut...ma scuzi, dar eu zic ca e un pic invers...daca te uiti, avem cele mai multe goluri marcate (182), dar destul de multe primite...raportu +65 e bun, insa nu e cel mai bun!
eu zic ca din contra, problema a fost atacul, nu apararea...sa iei 25 de goluri cu norvegia e acceptabil!
dar in atac, da, au ratat mult interii, dar totusi 9+6=15 goluri de pe inter e ok! daca dadeam si de pe extrema stanga cateva si mai ales de pe pivot era perfect! si daca nu ratam contrele si 7m!
10 Decembrie 2009, 22:46   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Acuma, ce-a fost a fost. Concentrare maxima in urmatoarele 3 meciuri!. Ar fi pacat sa nu profitam de culoarul relativ favorabil. Daca am fi fost intr-o grupa principala cu Rusia, Danemarca si Franta, sa zicem, era greu sa ne gandim ca vom putea sa le batem pe toate. Asa, este posibil. Am aratat destule lucruri bune la acest turneu. Pacat ca ne lipsesc cateva jucatoare de baza. Sper ca Iulia Puscasu sa-si revina, avem mare nevoie de ea. La fel si Maier, dar pe dreapta. Succes! Hai Romania!
10 Decembrie 2009, 22:42   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Am marcat-o foarte bine pe Riegelhuth, care n-a prea miscat, dar au aparut alte variante. Am primit o multime de goluri pe contraatac si cu pivotul, in timp ce noi n-am dat niciunul. Antrenorul lor a sacrificat extremele (unde stia ca n-avem variante) si linia de 9 m (unde am marcat, intr-adevar), dar asta numai pana cand au inceput sa oboseasca Neagu si Amariei, lucru inevitabil. Asa ca pe final n-a mai avut cine sa marcheze si am ratat cateva atacuri, inclusiv cel din ultimul minut.
10 Decembrie 2009, 22:37   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Cred ca pe spaniole trebuie sa le luam tare de la inceput, sa luam ceva avans, pentru ca sunt jucatoare de moral. Daca apuca si se distanteaza, greu le mai prinzi.
Norvegia e o trupa tare, greu de batut. Daca nu te concentrezi 100% tot meciul, n-ai sanse. Azi ne-am relaxat 2 minute, la 20-19 cu superioritate pt noi si s-a vazut: am luat 2 goluri.
Meciurile grele la nivelul asta se castiga in primul rand tactic, in functie de cum reusesti sa-ti surprinzi adversarul. Noi n-am reusit.
10 Decembrie 2009, 22:34   •   Comenteaza
cristi  ( comentarii)
m-am uitat azi si la meciul spania-coreea...intr`adevar Spania are un joc solid,le merge contraatacul(aici un plus pt romania din cate am vazut eu),jocul cu pivotul este esential,arunca si de la 9 metri bine (au 2 interi foarte buni atat pe dreapta cat si pe stanga)+ca e o jucatoare care patrunde foarte des si ori da gol,ori obtine 7 metri(i-am uitat numele scuze)...Cu alte cuvinte Spania e un adversar de luat in seama
10 Decembrie 2009, 21:30   •   Comenteaza
cristi  ( comentarii)
Sincer mie nu mi s-a parut ca Norvegia este chiar o echipa de nebatut...pot spune k mai mult ne-am batut singure...am jucat iar cu acea teama care o avem atat fata de Norvegia cat si fata de Rusia...m-am uitat si in reluare la meci(pe tvr2) si am obs ca arbitrii au ajutat un pic norvegia,insa noi trebuia sa le batem ...succes in continuare...acum stim ce avem de facut ...totul sau nimik
10 Decembrie 2009, 21:25   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Mi s-a parut ca Ada Moldovan intrase bine in joc azi, pe faza defensiva. A stopat cateva atacuri chiar si in inferioritate. In atac n-a avut sansa sa arate nimic azi, poate era o solutie in situatia in care jocul cu pivotii n-a mers absolut deloc. Ma doare ca n-am venit cu nici o surpriza. Nici Vadineanu pe extrema n-a mers, incercasem asa ceva la amicalul din Norvegia, dar ne-au citit si n-a mai mers. Poate cu Puscasu in teren era altceva, nu mai zic de Elisei. Dar Geiger trebuia incercata!
10 Decembrie 2009, 21:23   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Din ce stiu, Spania are un contraatac f bun. Asa ne-au batut si anul trecut la europene. Nu trebuie sa le lasam sa se desprinda. Mie mi se pare ca apararea merge cat de cat, problema e in fata. Daca ne sunt anihilati pivotii s-a terminat. Trebuie sa gasim si alte solutii. Chiar si azi, e adevarat, Neagu si Amariei au marcat, dar au si ratat mult, mai ales pe final cand erau obosite. Meciul cu Spania trebuie pregatit mai bine, e decisiv acum pentru noi.
10 Decembrie 2009, 21:20   •   Comenteaza
cristi  ( comentarii)
Postat de alb_rosu_in_VN pe 10 Decembrie 2009, 21:14
Si mie mi s-a parut ca Geiger trebuia sa joace. Dupa ce ca e singura care arunca cu stanga (si ce aruncare are!) o tii in tribuna! Ar fi fost o solutie buna, mai ales ca la noi singurul lucru care a mers a fost linia de 9 m, in conditiile in care pivotii n-au miscat (mai slabi ca niciodata), contraatacul n-a mers, iar extremele au jucat slabut. Se pare insa ca la lot sunt ceve bisericute. Geiger vine de la Baia Mare si probabil ca nu e prea bine primita. La fel si Ada Moldovan. Pacat.
aici ai dreptate dar nu in totalitate...ada moldovan dupa parerea mea e o jucatoare mediocra...in meciurile grele nu prea gandeste,se pripeste,da pase aiurea,faulteaza in atac si multe altele...nu prea avem centru de valoare care sa coordoneze atacul nostru...lecuseanu tb sa prinda o zi buna ca sa joace bine altfel e foarte slaba...daca azi mergea un pic jocul cu pivotii(macar 40-50%)altfel stateau lucrurile
10 Decembrie 2009, 21:19   •   Comenteaza
alb_rosu_in_VN  ( comentarii)
Si mie mi s-a parut ca Geiger trebuia sa joace. Dupa ce ca e singura care arunca cu stanga (si ce aruncare are!) o tii in tribuna! Ar fi fost o solutie buna, mai ales ca la noi singurul lucru care a mers a fost linia de 9 m, in conditiile in care pivotii n-au miscat (mai slabi ca niciodata), contraatacul n-a mers, iar extremele au jucat slabut. Se pare insa ca la lot sunt ceve bisericute. Geiger vine de la Baia Mare si probabil ca nu e prea bine primita. La fel si Ada Moldovan. Pacat.
10 Decembrie 2009, 21:14   •   Comenteaza
mircea  ( comentarii)
Sa luam partea buna a acestui meci si sa recunoastem ca Norvegia joaca altceva si cu o mentalitate puternica , de invingatoare .Nu cred ca face bine lamentarea si gasirea vinovatilor in plina competitie , mai ales ca sanse reale avem . Cred ca daca accedem in semifinale si ne reintalnim cu Norvegia in finala o putem bate pt ca , cade spre final.CRED CA SE POATE ACUM MAI MULT CA NICIODATA . HAI FETELOR CAPUL SUS SANTEM CU VOI .
10 Decembrie 2009, 19:55   •   Comenteaza
«
1
...
»
Comentează
Număr de caractere rămase: 700
 
Fii prietenul nostru pe Facebook

În Kiev, segmentul rezidenţial este dominat de câteva companii tolerate de clasa politică În Kiev, segmentul rezidenţial este dominat de câteva companii tolerate de clasa politică
Kiev este un important centru industrial, stiintific, educational si cultural al Europei de Est, cu peste trei milioane de locuitori. Cu toate acestea, piata imobiliara nu s-a dezvoltat [...]

Alte Stiri

Taguri: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Autori: A B C D E F G I J L M O R S T V