SPORTURI  »  TENIS  »  SCHIMBARE

Cadou inedit pentru Djokovici la împlinirea a 30 de ani » Sârbul are un nou sponsor de echipament

foto: reuters
foto: reuters

Articol de Raymond FüstösJURNALISPORT - Publicat marti, 23 mai 2017 13:27

Novak Djokovici, numărul 2 ATP, a devenit noul ambasador al companiei Lacoste, chiar în ziua în care a împlinit 30 de ani, anunță Tennis Magazine.

"Nole" a devenit noul "crocodil" al mărcii franceze de vestimentație, înțelegerea valabilă pentru următorii 5 ani fiind parafată la Monaco, locul în care Djokovici trăiește de peste un deceniu. Lacoste i-a oferit și un cadou special tenismenului sârb, imprimând imaginea sa pe zgura terenului de tenis de la Country Club-ul din Monte Carlo.

"Atunci când am ales ambasadorul, am luat în considerare valorile reprezentate, iar Novak dă dovadă de modestie și simplitate, fiind un veritabil om de familie, valori pe care le apreciem", a declarat șeful executiv al Grupului Lacoste, Thierry Guibert.

Semnarea parteneriatului cu Djokovici este o lovitură pe măsură și pentru compania franceză, Benoit Paire, numărul 44 ATP, fiind până acum cel mai valoros reprezentant. "Nole" renunță astfel la japonezii de la Uniqlo, optând pentru firma înființată în 1933 de către legendarul René Lacoste, dublu campion la Wimbledon și triplu câștigător la Roland Garros.

"Va fi un parteneriat interesant și de succes. Îmi este ușor să mă asociez cu Lacoste pentru provine din zona care înseamnă viața pentru mine: tenisul", a comentat Djokovic decizia de a schimba sponsorul de echipament. Pe lângă Lacoste, sârbul s-a asociat și cu Andre Agassi, cel care îi va fi antrenor înainte de Roland Garros.

Novak Djokovici, numărul 2 ATP, a devenit noul ambasador al companiei Lacoste, chiar în ziua în care a împlinit 30 de ani, anunță Tennis Magazine.

"Nole" a devenit noul "crocodil" al mărcii franceze de vestimentație, înțelegerea valabilă pentru următorii 5 ani fiind parafată la Monaco, locul în care Djokovici trăiește de peste un deceniu. Lacoste i-a oferit și un cadou special tenismenului sârb, imprimând imaginea sa pe zgura terenului de tenis de la Country Club-ul din Monte Carlo.

"Atunci când am ales ambasadorul, am luat în considerare valorile reprezentate, iar Novak dă dovadă de modestie și simplitate, fiind un veritabil om de familie, valori pe care le apreciem", a declarat șeful executiv al Grupului Lacoste, Thierry Guibert.

Semnarea parteneriatului cu Djokovici este o lovitură pe măsură și pentru compania franceză, Benoit Paire, numărul 44 ATP, fiind până acum cel mai valoros reprezentant. "Nole" renunță astfel la japonezii de la Uniqlo, optând pentru firma înființată în 1933 de către legendarul René Lacoste, dublu campion la Wimbledon și triplu câștigător la Roland Garros.

"Va fi un parteneriat interesant și de succes. Îmi este ușor să mă asociez cu Lacoste pentru provine din zona care înseamnă viața pentru mine: tenisul", a comentat Djokovic decizia de a schimba sponsorul de echipament. Pe lângă Lacoste, sârbul s-a asociat și cu Andre Agassi, cel care îi va fi antrenor înainte de Roland Garros.

82.7% este procentul de victorii al lui Novak Djokovic începând cu această lună, al doilea cel mai mare din Open Era

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează