LIGA 1  ·  ATAC

Un fotbalist din Liga 1 îl critică pe Cristian Tudor Popescu, după atacul jurnalistului la adresa Patriarhului Daniel: „Nu e ușor să trăiești cu atâta venin, furie și ură în tine. Și eu sunt vită creștină!”

Articol de GSP - Publicat vineri, 30 octombrie 2020 14:46 / Actualizat vineri, 30 octombrie 2020 15:28

Alexandru Benga (31 de ani), fundașul celor de la UTA Arad, a avut o replică dură pentru Cristian Tudor Popescu.

Jucătorul, care a bifat 7 meciuri în acest sezon de Liga 1, s-a arătat contrariat de opinia lui CTP și l-a criticat pe acesta într-un mesaj pe Facebook.

„Atacul odios făcut de CTP la adresa Patriarhului Daniel este știrea zilei. Mă uit și mă minunez câtă ură, venită din străfundul ființei, zace în acest om. Sincer, îl înțeleg și îl compătimesc. Mă gândesc că nu e ușor să trăiești cu atâta venin, furie și ură în tine.

Alarmant, strigător la cer chiar, este că CTP este formator de opinie în România, frate. Și încă ceva, și eu sunt vită creștină!”, a scris Benga.

Pentru a prosti oamenii, șarlatanul Daniel n-are nevoie de matematică, nici de logică – o dă direct, ca o strigătură pentru vitele ce le păstorește
 – Cristian Tudor Popescu

VIDEO Cosmin Contra: „Eu l-am cunoscut pe Pablo Cortacero abia atunci când am ajuns la București”

Citește mai multe știri din Liga 1:

CTP: „Cum poți să pui această etichetă de filme pentru adulți?„ Detaliul care l-a scos din minți pe gazetar
Libertatea
Comentarii (179)
Gheorghe Moise  •  03 Noiembrie 2020, 20:07
Postat de Gheorghe Moise pe 03 Noiembrie 2020, 20:01

: ... -"In principiu" ati zis bine, ...si mai bine trebuind sa-l fi rugat sa spuna si care este "Numele Domnului", ...caci in Scripturi [*Domnul fiind Roman, din Romania, pe care el nu Ma cunoaste, nici nu Ma crede, pentru ca nu a auzit despre Mine, decat "basme si povesti lumesti si babesti" inclusiv si implicit de la cei care-si zic nemeritat: preoti, pastori, parinti, fericiti, preafericiti, arhimandriti si protomandriti, ...etc.* (iata cum este scris): ...in _ Romani'a 10/14: ....-*14: -Dar cum vor chema pe Acela in care n-au crezut? Si cum vor crede in Acela despre care n-au auzit?*, pentru ca (M-am intrupat_ Ioan 1/1,2,14, sub nume schimbat (vezi) _ Apocalipsa 2/17: -*17. "Celui ce va birui ii voi da sa manance din mana ascunsa si-i voi da o piatra alba, si pe piatra aceasta este scris un Nume Nou pe care nu-l stie nimeni decat acela care-l primeste.", ..."Eu fiind Acela" / *Cel care am biruit* (vezi) _ Apocalipsa 5/1-9, adica, "Eu fiind Mielul", care *am biruit sa rup pecetile Scripturilor / Cartii pecetluite" (despre care este scris asa) ...in _ Daniel 12/4,(9): -*4. Tu insa, Daniele, tine ascunse aceste cuvinte si pecetluieste cartea pana la vremea sfarsitului. Atunci multi o vor citi, si cunostinta va creste." *; ... -Daca poti, te rog sa transmiti mesajele Mele, d-lui C.T.P.; - Ma gasiti pe facebook / contul . ...- Daca sinteti interesat cititi postarile Mele din urma (ultimele). -Salutari, si

_ Mesajul Meu erste un raspuns pentru: johanisoaia • 03 Noiembrie 2020, 18:15, ... < "hai ma, Domnul?! Esti sigur ca nu e o Doamna?". = Cu stima.

Gheorghe Moise  •  03 Noiembrie 2020, 20:01

johanisoaia  •  03 Noiembrie 2020, 18:15