FOTBAL  »  Superliga  »  TENSIUNI

Scandal în direct la TV! Marius Lăcătuș „a luat foc”: „Suntem ridicoli? Ăștia de la FCSB sunt șmecheri?”

Marius Lăcătuș, legenda Stelei
Marius Lăcătuș, legenda Stelei

Articol de - Publicat marti, 13 mai 2025 18:33 / Actualizat marti, 13 mai 2025 18:38

Marius Lăcătuș (61 de ani), fostul mare jucător și antrenor al Stelei, a răbufnit în direct la TV. Motivul? O afirmație făcută de jurnalistul Remus Răureanu l-a scos din sărite pe legenda roș-albaștrilor.

Discuția a curs către dreptul de promovare al Stelei. Inițial, Radu Naum, moderatorul emisiunii „Fotbal Club” de la Digi Sport, a prezentat o fotografie postată de clubul Steaua București marți prin intermediul rețelelor de socializare.

Concret, steliștii au ironizat-o pe FCSB pentru numărul de trofee pe care îl au: „Noi cu trofeele, alții cu meme-urile! 20>2! Steaua București rămâne cea mai titrată formație din fotbalul românesc!”

Eforturi în zadar! Lovitură primită de Dan Petrescu înaintea finalei Cupei României
CFR Cluj - Hermannstadt
Eforturi în zadar! Lovitură primită de Dan Petrescu înaintea finalei Cupei României

Marius Lăcătuș s-a enervat în direct la TV: „N-o să mă dezic niciodată de Steaua!”

Moment în care Remus Răureanu a subliniat faptul că atitudinea grupării din Ghencea este „ridicolă”, ținând cont de faptul că trupa lui Daniel Oprița (43 de ani) este „blocată” în Liga 2, deși este pe primul loc și sportiv ar putea obține promovarea.

A urmat ulterior un dialog tensionat între Lăcătuș și Răureanu, în care a intervenit și moderatorul Radu Naum. Totul este redat mai jos:

Răureanu: Sunt ridicoli (n.r. - cei de la Steaua), ei au alte probleme acum.

Lăcătuș: Suntem ridicoli? Ăștia de la FCSB sunt șmecheri sau ce? Păi palmaresul rămâne! Am câștigat 10 titluri acolo, nu-ți permit să mă faci ridicol. Când spui „sunt ridicoli”, mă incluzi și pe mine. Și pe toți colegii mei. Se șterge cu buretele palmaresul? Când vorbești despre ceea ce s-a postat, acolo se vorbește despre titluri. Nu despre ce face Steaua astăzi. Eu am înțeles foarte bine, și de multe ori, aici la emisiune. Am înțeles că foarte mulți oameni care vin și sunt prezenți aici nu prea „înghit” clubul Steaua. Când e vorba de clubul Steaua… să nu uităm ce a făcut clubul Steaua!

Naum: Tu te asimilezi cu ce se întâmplă acum. Și nu e adevărat...

Lăcătuș: Eu mă asimilez cu clubul Steaua. Oricând. Indiferent! Ți-am spus, în ce ligă va fi - fotbal, handbal…voi fi alături de ei.

Naum: Da? Indiferent ce va face?

Lăcătuș: Da. Pe mine n-o să mă auzi niciodată vorbind negativ despre clubul Steaua. Nici măcar acum, pentru că este clubul unde eu m-am realizat ca om, ca sportiv. Nu am cum. Așa cum îi respect și pe oamenii care m-au ajutat în trecut. Nea Mitică Dragomir — ce a făcut dânsul pentru mine la Brașov — niciodată n-o să mă auzi vorbind ceva negativ. Acest lucru este valabil și pentru clubul Steaua. A, că mă deranjează că nu se fac pași înainte pentru ca această echipă să promoveze… Da, mă deranjează! Dar, așa cum sunt ei, sunt pe primul loc.

Răureanu: E clar că cineva greșește acolo.

Lăcătuș: Nu mă rup de club, chiar dacă nu fac asta într-un an, doi, trei…

Naum: Voi ați făcut un lucru uriaș. Ce se întâmplă acum nu e din aceeași poveste, chiar dacă te revendici. Nu e aceeași poveste. E un demers care devine din altă lume. Inclusiv tu nu înțelegi…

Lăcătuș: Dacă îmi explicai lucrurile astea, nu luam foc. Dar când aud „penibili”, iau foc. „Ridicoli”…

Răureanu: Rămân la părerea că sunt ridicoli niște oameni care au îngropat în B cel mai titrat club din România. Problema lor e să posteze pe net, în loc să rezolve problema. Asta e preocuparea lor.

Lăcătuș: Sper să găsească o soluție care să ducă această echipă în Liga 1, ținând cont de rezultatele pe care le-au avut până acum.

Răureanu: Cred că suferiți mai mult decât noi când vedeți că Steaua are meciuri cu Metaloglobus, Șelimbăr etc.

Lăcătuș: Normal! Dar n-aș putea să mă rup de clubul ăsta, să mă dezic de el de pe-o zi pe alta. Mă doare sufletul când văd că nu au drept de promovare, când sportiv ar putea să promoveze. Dar la fel de rău mă doare sufletul când văd discuțiile colaterale, făcute de alții.

Postarea Stelei care a declanșat discuția tensionată

Citește și:
Naționala României va pierde încă un jucător de mare viitor?! Va alege altă țară la seniori: „Înclină spre ei”
Nationala
Naționala României va pierde încă un jucător de mare viitor?! Va alege altă țară la seniori: „Înclină spre ei”
Gigi, unde e agheasma? Am asistat la Pride Vienna, unde am văzut oameni-câini, bărbați acoperiți doar cu... o șosetă, copii și mii de oameni în vestimentații excentrice
Special
Gigi, unde e agheasma? Am asistat la Pride Vienna, unde am văzut oameni-câini, bărbați acoperiți doar cu... o șosetă, copii și mii de oameni în vestimentații excentrice
Teodora Meluță a atras toate privirile la Spania U21 - România U21 » Apariție neobișnuită în tribune: detaliul pe care l-au remarcat toți fanii
Nationala
Teodora Meluță a atras toate privirile la Spania U21 - România U21 » Apariție neobișnuită în tribune: detaliul pe care l-au remarcat toți fanii
„Vrăjitorul” sfios a „topit” Clujul » După 24 de ore în România, Ronaldinho și-a spus primele impresii și a răspuns la întrebarea GSP: „Nici în cel mai îndrăzneț vis nu mă gândeam!”
Superliga
„Vrăjitorul” sfios a „topit” Clujul » După 24 de ore în România, Ronaldinho și-a spus primele impresii și a răspuns la întrebarea GSP: „Nici în cel mai îndrăzneț vis nu mă gândeam!”
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

Ioana Cosma, două momente antologice la TV: „M-am dat jos de pe scaun live, MM era în studio...” + Personajul celebru care i-a provocat o criză de râs: „Îmi curgea rimelul!”

Jucătorul dat afară de Gigi Becali pentru că avea barbă și-a amintit după ce l-a văzut cu noul look: „Uiți că m-a terorizat atunci?”


Comentarii (190)
Supremul
Supremul  •  02 Iunie 2025, 12:06
Postat de 2ez4birli pe 02 Iunie 2025, 08:10

Citatul tău a fost redat suficient de fidel cât să nu schimbe fondul ideii. Dar mă bucur că te-ai agățat de formă — e semn că fondul nu-l mai poți combate. Știi care e ironia? Tocmai exemplul cu "toți angajații Nike" îți dă peste argument. Dacă în 1998, tot ce însemna echipă de fotbal profesionist a plecat la AFC, iar CSA a rămas fără jucători, antrenori, staff, loc în Divizia A, sponsor principal și drepturi TV, atunci fix secția de fotbal a emigrat, cu tot ce avea. Dacă nu era un transfer real, ci doar o „facilitate temporară”, cum spui tu, de ce nu a recuperat-o in 2003 si a durat până în 2017 ca CSA să încerce să înființeze o nouă echipă? Ai dreptate cu un lucru: documentele trebuie să existe și la AFC. Dar CSA — instituție publică — le refuză de ani de zile suporterilor care le-au cerut oficial. Asta n-o mai comentezi. De ce oare? Cât despre „pretins ilegal că este Steaua” — nu, FCSB n-a pretins niciodată că e clubul multisport CSA. A pretins (și a dovedit sportiv) că e continuatoarea echipei de fotbal desprinse din CSA în 1998. Diferență subtilă, dar importantă. În ochii UEFA, LPF și FRF, asta contează. Hai fuguta repede, sa plangi la UEFA. Asa frumos apare sigla FCSB la anul 1986, pe tabelul actualizat de UEFA al cluburilor castigatoare de UCL, acum dupa victoria celor de la PSG. Asta va doare? Din nou: FUGUTA LA UEFA!

"Suficient de fidel"! :)))))))))))))) De ce trebuia s-o recupereze in 2003? Sau cine trebuia si nu a facut-o? De ce recuperarea s-a facut mai tarziu? Intrebarile sunt bune. Esential este ca s-a facut, mai bine mai tarziu decat niciodata. CSA nu poate sa prezinte niste documente care nu exista. Iar procesul verbal al sedintei in care s-a stabilit vanzarea clubului Steaua nu are relevanta pentru ca fapta nu s-a infaptuit (nu se putea legal si le-a fost teama de repercusiuni, nu au stiut cum sa faca, s-au multumit doar cu bani storsi prin inselaciunea cu numele, cine stie?). Cum nu a pretins FCSB ca este Steaua cand si-au ales acest nume, aceste culori, etc.? Si toate fara aprobare de la CSA desi au solicitat-o! Iar suporterii scandeaza numele Stelei in loc sa-l scandeze pe al continuatoarei! Nu am de ce sa plang la UEFA pentru ca si eu stiu ca doar “in ochii” lor asa stau lucrurile. Daca s-a impacat Becali cu acest fapt, cel direct interesat, ce pretentii sa am eu? Nu cred ca UEFA o sa recunoasca faptul ca a fost indusa in eroare si lucrurile vor ramane asa multa vreme. Important este ca Fcsb nu este si nu a fost niciodata Steaua. Si nu oricare, pentru ca puteau denumi echipa Steaua Mogosoaia, Steaua Pipera sau Steaua Becali (poate chiar asta inseamna SB). Acesta este adevarul si asa o sa ramana multa vreme pentru ca nu cred ca se va privatiza CSA Steaua foarte curand. Obisnuieste-te cu acest aspect.

2ez4birli
2ez4birli  •  02 Iunie 2025, 08:10
Postat de Supremul pe 01 Iunie 2025, 19:05

Atunci citeaza-ma exact asa cum am scris, nu cum vrei tu. “Emigrarea” unei echipe, cu antrenori si jucatori, staff, soferi, magazioneri, si “tot tacamul” nu inseamna si “emigrarea” clubului, adica a entitatii respective. Daca la fermata “emigreaza” acum absolut toti angajatii de la Nike, inclusiv portarul firma ta nu o sa fie nici Nike nici continuatoarea lui Nike. Sectia de fotbal nu se putea desprinde, acesta este motivul pentru care s-au acordat doar niste facilitati temporare catre o asociatie. Si acum inteleg deosebirea dintrre noi prin faptul ca tu judeci lucrurile pe baza la ceea ce “nu stim” iar eu pe baza documentrlor oficiale ale autoritatilor din Romania, tara in care sunt inmatriculate cele doua. Documentele transferului din 1998 nu trebuiesc cerute de la CSA pentru ca acestea se regasesc si in posesia AFC Steaua (cel putin un exemplar ORIGINAL se afla la aceasta). Poti sa arati cum a plecat felia de pizza? Ca pana acum doar ai spus iar vorbele tale nu sunt de incredere. Eu nu ma intreb pentru ca eu stiu. Tu trebuie sa arati cum anume s-au desfasurat lucrurile pe care le sustii. DA, fotbalul se joaca pe teren, un club participa in Superliga iar celalalt in Liga 2. Diferenta s-a facut in justitie deoarece unul a pretins, illegal, ca este celalalt. Bine ca s-a facut dreptate si s-a dovedit ca Fcsb nu este Steaua.

Citatul tău a fost redat suficient de fidel cât să nu schimbe fondul ideii. Dar mă bucur că te-ai agățat de formă — e semn că fondul nu-l mai poți combate. Știi care e ironia? Tocmai exemplul cu "toți angajații Nike" îți dă peste argument. Dacă în 1998, tot ce însemna echipă de fotbal profesionist a plecat la AFC, iar CSA a rămas fără jucători, antrenori, staff, loc în Divizia A, sponsor principal și drepturi TV, atunci fix secția de fotbal a emigrat, cu tot ce avea. Dacă nu era un transfer real, ci doar o „facilitate temporară”, cum spui tu, de ce nu a recuperat-o in 2003 si a durat până în 2017 ca CSA să încerce să înființeze o nouă echipă? Ai dreptate cu un lucru: documentele trebuie să existe și la AFC. Dar CSA — instituție publică — le refuză de ani de zile suporterilor care le-au cerut oficial. Asta n-o mai comentezi. De ce oare? Cât despre „pretins ilegal că este Steaua” — nu, FCSB n-a pretins niciodată că e clubul multisport CSA. A pretins (și a dovedit sportiv) că e continuatoarea echipei de fotbal desprinse din CSA în 1998. Diferență subtilă, dar importantă. În ochii UEFA, LPF și FRF, asta contează. Hai fuguta repede, sa plangi la UEFA. Asa frumos apare sigla FCSB la anul 1986, pe tabelul actualizat de UEFA al cluburilor castigatoare de UCL, acum dupa victoria celor de la PSG. Asta va doare? Din nou: FUGUTA LA UEFA!

Supremul
Supremul  •  01 Iunie 2025, 19:05
Postat de 2ez4birli pe 31 Mai 2025, 11:37

Citatul e esențial, ai dreptate — și mai ales contextul. Tocmai contextul arată că în 1998, întreaga activitate fotbalistică a CSA Steaua s-a transferat la AFC, cu binecuvântarea Armatei. N-a emigrat vreun magazioner, ci echipa întreagă, cu jucători, antrenori, staff, loc în Divizia A, palmares, drepturi TV și tot tacâmul. Exact ca la o felie de pizza: s-a desprins, s-a mutat pe alt platou. Că tu întrebi azi, cu aer de detectiv juridic, „oare s-a desprins?”, e deja caraghios. Întrebarea reală e: s-au făcut actele corect? — iar asta n-o știm încă, pentru că CSA refuză să prezinte documentele transferului din 1998, deși au fost cerute oficial de suporteri. Și în tot acest timp, UEFA — nu vreun cont anonim de pe gsp — continuă să recunoască FCSB drept continuatoarea echipei care a câștigat CCE în 1986. N-o face pentru că „spun eu”, ci pentru că UEFA conduce fotbalul în Europa, nu Ministerul Apărării sau vreun fan club nervos. Deci, da, felia de pizza a plecat de la CSA în 1998. Că tu încă te întrebi dacă s-a desprins sau ai nevoie de timbrul sec și semnătura colonelului, e doar un exercițiu de negare. Fotbalul se joacă pe teren, nu în arhiva MApN.

Atunci citeaza-ma exact asa cum am scris, nu cum vrei tu. “Emigrarea” unei echipe, cu antrenori si jucatori, staff, soferi, magazioneri, si “tot tacamul” nu inseamna si “emigrarea” clubului, adica a entitatii respective. Daca la fermata “emigreaza” acum absolut toti angajatii de la Nike, inclusiv portarul firma ta nu o sa fie nici Nike nici continuatoarea lui Nike. Sectia de fotbal nu se putea desprinde, acesta este motivul pentru care s-au acordat doar niste facilitati temporare catre o asociatie. Si acum inteleg deosebirea dintrre noi prin faptul ca tu judeci lucrurile pe baza la ceea ce “nu stim” iar eu pe baza documentrlor oficiale ale autoritatilor din Romania, tara in care sunt inmatriculate cele doua. Documentele transferului din 1998 nu trebuiesc cerute de la CSA pentru ca acestea se regasesc si in posesia AFC Steaua (cel putin un exemplar ORIGINAL se afla la aceasta). Poti sa arati cum a plecat felia de pizza? Ca pana acum doar ai spus iar vorbele tale nu sunt de incredere. Eu nu ma intreb pentru ca eu stiu. Tu trebuie sa arati cum anume s-au desfasurat lucrurile pe care le sustii. DA, fotbalul se joaca pe teren, un club participa in Superliga iar celalalt in Liga 2. Diferenta s-a facut in justitie deoarece unul a pretins, illegal, ca este celalalt. Bine ca s-a facut dreptate si s-a dovedit ca Fcsb nu este Steaua.

Vezi toate comentariile (190)
Comentează
Daniel Pancu și-a anunțat plecarea imediat după Spania U21 - România U21: „În niciun caz”
Daniel Pancu și-a anunțat plecarea imediat după Spania U21 - România U21: „În niciun caz”