Comentarii (102)
saviola2_8
saviola2_8  •  01 Martie 2012, 16:31
Postat de alpin pe 01 Martie 2012, 16:28

A fost o gluma! In legatura nu numarul de stelisti din nationala si pretentia lui Gigi de a avea 11 titulari! Unii s-au imflamat... Chiar trebuie sa plec pentru creo doua ore!

bafta alpine si-mi cer scuze ca te-am jignit, eu stiu ca tu nu esti baiat prost dar uneori exagerezi cum mai fac si eu dealtfel. zi buna.

alpin
alpin  •  01 Martie 2012, 16:28
Postat de val70 pe 01 Martie 2012, 16:26

Ok sunt de acord ca baza era Craiova, Corvinul si Bölöni, dar explica-mi de unde ai scos "ratinoamentul" regresiei fotbalului romanesc in functie de numarul de stelisti ? Sau a fost vorba de paie pe foc ?!

A fost o gluma! In legatura nu numarul de stelisti din nationala si pretentia lui Gigi de a avea 11 titulari! Unii s-au imflamat... Chiar trebuie sa plec pentru creo doua ore!

saviola2_8
saviola2_8  •  01 Martie 2012, 16:28
Postat de alpin pe 01 Martie 2012, 16:24

In spatele peretelui erau cele scrise! Danilescu a intervenit la telefon si s-a certat cu Lucescu, desi Mircea incerca sa incheie discutie. Ioanitoaia l-a intrebat pe nea Tica daca e adevarat. Iar raspunsul a fost cam asa: Da, e adevarat, dar nu prin asta a castigat Steaua si nationala ceea ce a castigat! Poate iti amintesti ca nationala refuza sa joace pe alt teren decat Ghencea, chiar daca era impracticabil!!! Scuze pentru prea lunga poveste ADEVARATA. Trebuie sa plec!

acum multi ii blameaza pe comunisti, tu ar trebui sa stii ca esti mai mare decat mine, ce sport aveam pe timpul lor si ce sport avem acum? eu nu ridic in slavi sistemul de atunci, mai ales ca eu am apucat foarte putin din el dar sa fim seriosi adevaratele performante s`au facut atunci, prin metodele lor aleea mult blamate, si generatia de `aur` tot de atunci se trage cu jucatori formati de steaua si dinamo in mare parte.Discutia se poate extinde la un nivel total, daca ne uitam la romania de azi in democratie nu stiu care sunt plusurile fata de atunci, daca ceausescu nu se strica in ultimii ani de conducere...dar in fine asta e alta discutie, ai inteles tu ce am vrut sa zic.

alpin
alpin  •  01 Martie 2012, 16:27

Un ultim amanunt. Interviul cu Ilie Savu il gasesti usor, daca cauti "„Blaturile au început în anii ’60" de Cristian Predan"

val70
val70  •  01 Martie 2012, 16:26
Postat de alpin pe 01 Martie 2012, 16:18

In preliminarii, la Bratislava, chiar a intrat Augustin si, dupa cateva minute - timp in care a creat golul egalizator al cehilor - a fost scot din echipa. Iar Dragnea a intrat la turneul final din ordinul "tovarasilor". Baza era Craiova, Corvinul si Boloni, de la Tg. Mures.

Ok sunt de acord ca baza era Craiova, Corvinul si Bölöni, dar explica-mi de unde ai scos "ratinoamentul" regresiei fotbalului romanesc in functie de numarul de stelisti ? Sau a fost vorba de paie pe foc ?!

saviola2_8
saviola2_8  •  01 Martie 2012, 16:25
Postat de alpin pe 01 Martie 2012, 16:21

@saviola2_8: Intreaba-l! La emisiune erau prezenti Stoichita, antrenorul Stelei, si Mircea Lucescu, antrenorul Rapidului. Ioanitoaia l-a intrebat pe Lucescu de ce au venit la stadion gata echipati. Lucescu a raspuns ca el nu mai face prostia sa intre in vestiarul oaspetilor. Si a povestit o faza din 1989 cand, la pauza, secundul sau la Dinamo (Cheran), a sutat nervos in perete si... i-a intrat piciorul prin perete! Continuare, ca se termina spatiul

o fi, nu zic, cred si eu, ti-am spus atunci din ce stiu si eu caci eram foarte mic steaua si dinamo dominau campionatul la tate capitolele, securitatea asculta telefoanele pana si lui nicolae ceausescu sa nu mai zic lu` valentin, aii idee cati jucatori trebuiau sa vina la steaua si ori ii fura dinamo ori de multe ori ii deturna doar.Si steaua o fi avand motivele ei si metodele ei, nu e ceva placut dar asa era atunci.Ti-am zis indiferent de unele lucruri mizerabuile care au fost, n`au stau tocmai asa lucrurile erau adusi la steaua sau dinamo cei mai buni jucatori, majoritatea veneau de buna voie, la bani multi, la un grad, la o functie la o viata asigurata, asta a fost cheia succesului.

alpin
alpin  •  01 Martie 2012, 16:24

In spatele peretelui erau cele scrise! Danilescu a intervenit la telefon si s-a certat cu Lucescu, desi Mircea incerca sa incheie discutie. Ioanitoaia l-a intrebat pe nea Tica daca e adevarat. Iar raspunsul a fost cam asa: Da, e adevarat, dar nu prin asta a castigat Steaua si nationala ceea ce a castigat! Poate iti amintesti ca nationala refuza sa joace pe alt teren decat Ghencea, chiar daca era impracticabil!!! Scuze pentru prea lunga poveste ADEVARATA. Trebuie sa plec!

alpin
alpin  •  01 Martie 2012, 16:21

@saviola2_8: Intreaba-l! La emisiune erau prezenti Stoichita, antrenorul Stelei, si Mircea Lucescu, antrenorul Rapidului. Ioanitoaia l-a intrebat pe Lucescu de ce au venit la stadion gata echipati. Lucescu a raspuns ca el nu mai face prostia sa intre in vestiarul oaspetilor. Si a povestit o faza din 1989 cand, la pauza, secundul sau la Dinamo (Cheran), a sutat nervos in perete si... i-a intrat piciorul prin perete! Continuare, ca se termina spatiul

saviola2_8
saviola2_8  •  01 Martie 2012, 16:19
Postat de alpin pe 01 Martie 2012, 16:13

@saviola2_8: Eu am citat din documente. Hai sa-ti mai spun una, pe care sigur nu o stii: Stiai ca la vestiarul oaspetilor de la stadionul Ghencea era un perete fals, in spatele caruia erau camere de luat vederi si microfoane?!? Vei spune ca e "alta aberatie". Dar eu am aflat-o din gura lui Tica Danilescu (era presedinte la Steaua), in direct la Procesul etapei, al lui Ioanitoaia. A fost singura emisiune care nu s-a dat in reluare a doua zi la amiaza!

si sa iti mai spun ceva, nu neg ca steaua si dinamo au facut lucruri murdare mai ales in anii 80, cand lupta se dadea intre ministere, alea erau timpurilor, sunt sigur ca valentin ceeausescu a fost un plus pt steaua la toate capitolele, asta nu inseamna ca steaua a facut performanta prin furaciuni sau altceva, asta nu inseamna ca alte echipe care se dau virgine pe aici nu au aranjat meciuri, numai ca nu se putea pune nimeni cu cele 2 mari ministere, pana la urma cheisa succesului a fost strangerea valorilor la cele 2 mari echipe de aici au venit si rezultatele, restul sunt povesti de adormit copiii, marile echipe vor fi mereu avantajet uneori si blamate de rivalii evident mai mici.

alpin
alpin  •  01 Martie 2012, 16:18
Postat de val70 pe 01 Martie 2012, 16:14

Articolul asta poate fi incadrat la categoria PROSTII spun lucruri traznite: 1. In 1984 Romania a terminat pe ultimul loc in grupa la CE. De unde locul 5 ?! 2. Tot in 1984 antrenor era Mircea Lucescu, nu contest deloc ca este un mare antrenor, dar are unele "slabiciuni", vezi selectionarea in acea echipa a marilor glorii ale fotbalului romanesc Dragnea si Augustin..3. In 1994 cand Romania s-a clasat pe locul 5 (si ulterior intr-adevar pe locul 3 in clasamentul FIFA) cel care ne-a curmat un vis a fost tot un dinamovist de elita in persoana "dotatului" Prunea. 4. Cupa campionilor 1986 "cea mai mizera" asta numai cei ce au cosmaruri noapte de noapte cu Steaua pot

In preliminarii, la Bratislava, chiar a intrat Augustin si, dupa cateva minute - timp in care a creat golul egalizator al cehilor - a fost scot din echipa. Iar Dragnea a intrat la turneul final din ordinul "tovarasilor". Baza era Craiova, Corvinul si Boloni, de la Tg. Mures.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează