Articol de GSP - Publicat joi, 07 noiembrie 2019 14:09
Interesul românilor în materie de echipamente sportive a crescut considerabil în ultimii ani. 600 de milioane de euro au cheltuit românii pe biciclete, aparate de fitness, haine și pantofi de sport în 2018!
„Românii au mai mulți bani în buzunar și vor brand-uri, nu doar funcționalitate. Dacă acum câțiva ani consumatorul avea ca principale criterii în procesul de achiziții prețul și valoarea banilor, acum acestea au căzut pe plan secund. Se simte creșterea puterii de cumpărare”, spune și Antoniu Nițuleasa, director executiv Intersport România.
10 dintre retailerii de echipamente sportive prezenți pe piața din România și-au crescut cifra de afaceri considerabil față de anul 2017.
Decathlon a înregistrat cea mai mare cifră de afaceri în anul 2018, dar cea mai mare creștere față de anul 2017 este a celor de la Sportisimo, 67%, potrivit Ziarului Financiar.
Cea mai mică creștere a avut-o Adidas, cu doar 2%, dar tot are o cifră de afaceri peste o parte dintre celelalte firme.
Retailer | Nr. de magazine | Cifră de afaceri 2018 |
Sportisimo | 23 | 70 mil. lei |
Intersport | 31 | 195,8 mil. lei |
Decathlon | 26 | 885 mil. lei |
Hervis | 33 | 206,5 mil. lei |
Sport Vision | 12 | 82 mil. lei |
Decimas | 4 | 10 mil. lei |
FF Group (Nike, Converse) | peste 30 * | 240,6 mil lei |
Sizeer | 14 | 10 mil. lei |
Adidas | peste 20** | 127,4 mil lei |
4F | 4 | 4 mil. lei |
*monobrand și multi brand
**estimare Ziarul Financiar