Articol de GSP - Publicat duminica, 02 iunie 2013 00:00 / Actualizat duminica, 02 iunie 2013 15:42

De această dată, realizatoarea Marina Constantinescu plasează discuţia despre presa românească în zona gazetăriei sportive. Luni, 3 iunie, de la ora 23.00, la Nocturne, de la TVR 1 invitaţi sînt jurnaliştii Gazetei Sporturilor Ovidiu Ioaniţoaia şi Cristian Geambaşu.

În demersul declarat de a face radiografia puterii verbului, a responsabilităţii, a compromisului, a vinei, a asumării, a derapajului, Marina Constantinescu va încerca să afle de la invitaţii ei parcursul profesional al fiecăruia, ce înseamă reuşita pentru o publicaţie, care este situaţia actuală a presei tipărite, cum se face presă sportivă în România.

"Cînd am început gazetăria, acum 40 de ani, scrierea unui articol era începutul şi sfârşitul gazetăriei. Astăzi, să scrii un articol nu mai reprezintă nici 10%", spune Ovidiu Ioaniţoaia. „Reuşita unui ziar înseamnă să vinzi ziarul. Restul e teorie. Iar presa scrisă este clar pierdere de viteză”, continuă gazetarul.

Cristian Geambaşu completează: „Publicul s-a dovedit tiran. El, în momentul de faţă, vrea cât mai mult, cât mai bun şi la cel mai mic preţ. Iar presa sportivă a avut întotdeauna costuri mai mari".

„Din păcate, nu avem obiceiul să citim ziare. Avem un handicap istoric şi din acest punct de vedere. New York Times a apărut în 1851. Şi tot îşi pune problema să renunţe la print şi să treacă pe net", continuă Ovidiu Ioaniţoaia.

De această dată, realizatoarea Marina Constantinescu plasează discuţia despre presa românească în zona gazetăriei sportive. Luni, 3 iunie, de la ora 23.00, la Nocturne, de la TVR 1 invitaţi sînt jurnaliştii Gazetei Sporturilor Ovidiu Ioaniţoaia şi Cristian Geambaşu.

În demersul declarat de a face radiografia puterii verbului, a responsabilităţii, a compromisului, a vinei, a asumării, a derapajului, Marina Constantinescu va încerca să afle de la invitaţii ei parcursul profesional al fiecăruia, ce înseamă reuşita pentru o publicaţie, care este situaţia actuală a presei tipărite, cum se face presă sportivă în România.

"Cînd am început gazetăria, acum 40 de ani, scrierea unui articol era începutul şi sfârşitul gazetăriei. Astăzi, să scrii un articol nu mai reprezintă nici 10%", spune Ovidiu Ioaniţoaia. „Reuşita unui ziar înseamnă să vinzi ziarul. Restul e teorie. Iar presa scrisă este clar pierdere de viteză”, continuă gazetarul.

Cristian Geambaşu completează: „Publicul s-a dovedit tiran. El, în momentul de faţă, vrea cât mai mult, cât mai bun şi la cel mai mic preţ. Iar presa sportivă a avut întotdeauna costuri mai mari".

„Din păcate, nu avem obiceiul să citim ziare. Avem un handicap istoric şi din acest punct de vedere. New York Times a apărut în 1851. Şi tot îşi pune problema să renunţe la print şi să treacă pe net", continuă Ovidiu Ioaniţoaia.

 

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”