INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  MANCHESTER UNITED

Manchester United va beneficia de cel mai mare contract de sponsorizare din fotbal

Articol de GSP - Publicat miercuri, 03 iunie 2009 00:00

Formaţia engleză Manchester United va avea cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului, după ce a ajuns la un acord cu Aon Corporation, care îi va oferi 80 de milioane de lire sterline în patru ani, potrivit ediţiei online a The Times.

Echipa primea de la compania americană de asigurări AIG suma de 14 milioane de lire sterline în fiecare an, dar aceasta a decis să nu mai prelungească înţelegerea, care expiră în luna mai a anului viitor, din cauza problemelor financiare pe care le are.

Presa engleză scrie că United poate primi de la noul sponsor 20 de milioane de lire sterline în fiecare an, contractul fiind pe patru sezoane.

Tricourile echipei vor fi inscripţionate sezonul viitor tot cu sigla AIG, iar contractul cu noul sponsor va intra în vigoare din iunie 2010.

Unul dintre cele mai mari contracte de sponsorizare din fotbal este cel dintre T-Home şi Bayern Munchen, în valoare de 17,03 milioane de lire sterline pe an, Bwin plăteşte anual lui Real Madrid 12,78 de milioane, în timp ce Samsung Mobile oferă 10,73 de milioane de lire sterline lui Chelsea pe sezon. Gazprom şi Bwin sponsorizează în fiecare an cu aproximativ 10 milioane pe Schalke, respectiv AC Milan.

NewsIn

Formaţia engleză Manchester United va avea cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului, după ce a ajuns la un acord cu Aon Corporation, care îi va oferi 80 de milioane de lire sterline în patru ani, potrivit ediţiei online a The Times.

Echipa primea de la compania americană de asigurări AIG suma de 14 milioane de lire sterline în fiecare an, dar aceasta a decis să nu mai prelungească înţelegerea, care expiră în luna mai a anului viitor, din cauza problemelor financiare pe care le are.

Presa engleză scrie că United poate primi de la noul sponsor 20 de milioane de lire sterline în fiecare an, contractul fiind pe patru sezoane.

Tricourile echipei vor fi inscripţionate sezonul viitor tot cu sigla AIG, iar contractul cu noul sponsor va intra în vigoare din iunie 2010.

Unul dintre cele mai mari contracte de sponsorizare din fotbal este cel dintre T-Home şi Bayern Munchen, în valoare de 17,03 milioane de lire sterline pe an, Bwin plăteşte anual lui Real Madrid 12,78 de milioane, în timp ce Samsung Mobile oferă 10,73 de milioane de lire sterline lui Chelsea pe sezon. Gazprom şi Bwin sponsorizează în fiecare an cu aproximativ 10 milioane pe Schalke, respectiv AC Milan.

NewsIn

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (4)
 •  04 Iunie 2009, 01:13

Si cam pe ce te bazezi cand spui ca Manchester e cu mult peste Barca la nr de fani? In Europa cel putin Barcelona are cei mai multi

 •  04 Iunie 2009, 00:58

(Pt. gatopardo) Conteaza imaginea pe care o are echipa respectiva, nr de fani(iar aici Manchester e mult peste Barca)...investesti unde poti castiga, asta inseamna fotbalul acum. Si plus de asta Barcelona nu a avut niciodata sponsor pe piept, ei nu isi "murdaresc" tricourile. Nu te mai baga in seama daca nu ai habar.

 •  04 Iunie 2009, 00:40

pai mai prieteni,,,daca manchester va primi atatia bani atunci barcelona cat ar trebui sa primeasca mai tovarasi?sau aici nu mai este vorba de performanta?daca manchester ia atata banet barcelona ar trebui sa ia de o mie de ori pe atat...doar i-a invatat folbal nu ddemult... lasati-ma cu cifrele astea..in finaala tot iniesta sau messi vorbesc...nu milioanele de lire sterpeline

Vezi toate comentariile (4)
Comentează