INTERNATIONAL  »  CAMPIONATUL MONDIAL DE FOTBAL 2022 - STIRI  »  TUNISIA - FRANȚA 1-0

FOTO Scandal uriaș la Campionatul Mondial: Franța vrea să modifice scorul la „masa verde”!

Franța a pierdut rușinos ultimul meci din grupa D de la Campionatul Mondial, 0-1 cu Tunisia
Franța a pierdut rușinos ultimul meci din grupa D de la Campionatul Mondial, 0-1 cu Tunisia

Articol de - Publicat joi, 01 decembrie 2022 13:24 / Actualizat joi, 01 decembrie 2022 14:15

Franța a pierdut rușinos ultimul meci din grupa D de la Campionatul Mondial, 0-1 cu Tunisia. În minutul 8 al prelungirilor, Antoine Griezmann (31 de ani) a marcat, însă reușita atacantului de la Atletico Madrid a fost anulată după intervenția VAR. Acum, francezii vor să întoarcă rezultatul la „masa verde”!

Francezii acuză faptul că arbitrul Matthew Conger (Noua Zeelandă) a revăzut faza după ce dăduse drumul la joc, ceea ce contravine regulamentului VAR. Federația de la Paris (FFF) a depus o plângere la FIFA!

Incredibil! Szczesny și Messi au făcut pariu pe teren: „Probabil voi fi suspendat, dar nu-mi pasă” » Ce prevede regulamentul FIFA
POLONIA - ARGENTINA 0-2
Incredibil! Szczesny și Messi au făcut pariu pe teren: „Probabil voi fi suspendat, dar nu-mi pasă” » Ce prevede regulamentul FIFA

Franța vrea să întoarcă la „masa verde” rezultatul cu Tunisia

Ce s-a întâmplat? Faza, descrisă mai jos:

  • Aurelien Tchouameni a aruncat o minge în careu, moment în care Griezmann era în afara jocului.
  • Inițial, Grizou n-a influențat direct faza. El a șutat abia după ce fundașul Montassar Talbi a respins cu capul. 
Scandal uriaș la Campionatul Mondial: Franța vrea să modifice scorul la „masa verde”!
Momentul centrării lui Tchouameni
Scandal uriaș la Campionatul Mondial: Franța vrea să modifice scorul la „masa verde”!
Momentul în care Montassar Talbi lovește mingea cu capul

Conform regulamentului, dacă arbitrii consideră că Talbi a jucat în mod deliberat, intenționat balonul, atunci nu e ofsaid. Dacă arbitrii decid că tunisianul joacă involuntar, atunci Griezmann rămâne în poziție de ofsaid. Joc deliberat e atunci când jucătorul deține controlul asupra acțiunii sale. Este un subiect sensibil din regulament, lăsat la latitudinea arbitrilor.

„Centralul” Conger a acordat inițial gol, dar, imediat după ce tunisienii au repus mingea în joc de la centru, a fluierat finalul meciului și a fost chemat din camera VAR să revadă faza pe monitor. Urmarea? L-a anulat! Iar FFF condamnă faptul că n-a respectat regulamentul VAR, care spune clar: „Dacă jocul a fost reluat după oprire, arbitrul poate efectua o analiză numai în cazul unei erori de identitate sau a unei infracțiuni pedepsite cu eliminarea din joc”.

Clasamentul grupei D de la Campionatul Mondial

Citește mai multe știri de la Campionatul Mondial:

Ce țări vede Loți Boloni favorite să câștige Campionatul Mondial din Qatar: „Echipe care exprimă o forță”
CM 2022
Ce țări vede Loți Boloni favorite să câștige Campionatul Mondial din Qatar: „Echipe care exprimă o forță”
Edi Iordănescu, declarații din Qatar: „Mi s-au confirmat multe lucruri despre Elveția. Din păcate”
ROMÂNIA
Edi Iordănescu, declarații din Qatar: „Mi s-au confirmat multe lucruri despre Elveția. Din păcate”

Playtech: ȘOC! Zelenski schimbă SOARTA războiului din Ucraina! Putin va înnebuni de nervi, e HALUCINANT!


Comentarii (15)
di_livioo
di_livioo  •  02 Decembrie 2022, 09:00

Henry a atins mingea cu mana chiar de 2 ori in aceiași faza …josnici francezii …nu stiu sa piardă …

remarque
remarque  •  01 Decembrie 2022, 17:25

tot nu avem fundas stanga la nationala. Ar putea incerca si cu Huja. Ca doar a ajuns sa fie selectionat si unul ca Enes Sali fara sa fi demonstrat nimic. Sa nu cumva sa ni-l fure cumva Barcelona si implicit Spania. Ce aberatii...

remarque
remarque  •  01 Decembrie 2022, 17:21
Postat de miciBIO pe 01 Decembrie 2022, 13:57

Ce vor să modifice francezii, recunosc golul cu mâna a lui Henry din meciul cu Irlanda???

corect

Vezi toate comentariile (15)
Comentează