INTERNATIONAL  »  CM 2010  »  CIFRE COLOSALE

Nike, profit de 521 de milioane de dolari pe trimestru!

Articol de GSP - Publicat joi, 24 iunie 2010 00:00

Profitul net al Nike, cel mai mare producător de îmbrăcăminte şi încălţăminte sport din lume, a crescut cu 53% în trimestrul al patrulea al anului financiar, încheiat pe 31 mai, la 521,9 milioane de dolari, de la 341,4 milioane de dolari, datorită creşterii vânzărilor, transmite Reuters.

Profitul s-a încadrat în estimările analiştilor, însă acţiunile grupului american au scăzut cu 2% pe bursa de la New York deoarece veniturile s-au plasat sub aşteptări, informează Mediafax.

Veniturile companiei au crescut cu aproape 8% în perioada martie-mai faţă de acelaşi interval al anului anterior, la 5,08 miliarde de dolari, însă analiştii estimau înacsări de 5,15 miliarde de dolari.

Nike a subliniat însă că, excluzând variaţiile de pe pieţele valutare, veniturile au urcat cu 4%.

Pe regiuni, vânzările Nike au crescut în America de Nord, Europa şi China, dar au scăzut în Japonia.

Marja de profit brut a fost de 47,4% din venituri, faţă de 43,4% în perioada similară a anului trecut.

Nike se bucură în această vară, asemenea principalilor concurenţi, de publicitatea adusă de Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud, eveniment care propulsează odată la patru ani vânzările producătorilor de articole sportive.

Profitul net al Nike, cel mai mare producător de îmbrăcăminte şi încălţăminte sport din lume, a crescut cu 53% în trimestrul al patrulea al anului financiar, încheiat pe 31 mai, la 521,9 milioane de dolari, de la 341,4 milioane de dolari, datorită creşterii vânzărilor, transmite Reuters.

Profitul s-a încadrat în estimările analiştilor, însă acţiunile grupului american au scăzut cu 2% pe bursa de la New York deoarece veniturile s-au plasat sub aşteptări, informează Mediafax.

Veniturile companiei au crescut cu aproape 8% în perioada martie-mai faţă de acelaşi interval al anului anterior, la 5,08 miliarde de dolari, însă analiştii estimau înacsări de 5,15 miliarde de dolari.

Nike a subliniat însă că, excluzând variaţiile de pe pieţele valutare, veniturile au urcat cu 4%.

Pe regiuni, vânzările Nike au crescut în America de Nord, Europa şi China, dar au scăzut în Japonia.

Marja de profit brut a fost de 47,4% din venituri, faţă de 43,4% în perioada similară a anului trecut.

Nike se bucură în această vară, asemenea principalilor concurenţi, de publicitatea adusă de Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud, eveniment care propulsează odată la patru ani vânzările producătorilor de articole sportive.

De pe patul de spital, Cornel Dinu a vorbit cu GSP despre situația critică a lui Dinamo: „Doar asta mai pot să fac”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează