SPORTURI  »  ALTELE  »  COMUNICAT ȚIRIAC

Ion Țiriac se revoltă: „Linia de tren Gara de Nord - Otopeni nu e o condiție obligatorie din partea UEFA pentru EURO 2020 și compromite proiectele fundației Țiriac”

Ion Țiriac
Ion Țiriac

Articol de GSP - Publicat luni, 14 ianuarie 2019 10:55

Ion Țiriac susține că proiectul prezentat de Ministerul Transporturilor legat de construcția căii ferate Gara de Nord – Aeroport Otopeni interferează cu  investiția realizată de fundația sa.

„Decizia complet ruptă de realitate a Ministerului Transporturilor de a construi o cale ferată care să lege Gara de Nord de Aeroportul Internaţional ”Henri Coandă” va obliga Fundația Ion Țiriac să renunțe la două proiecte non-profit majore, de interes național, derulate în orașul Otopeni.

Primul proiect se referă la Patinoarul Țiriac – Telekom Arena din orașul Otopeni, dezvoltat de Fundația Ion Țiriac, și inaugurat în anul 2016 în urma unei investiții de peste 3,6 milioane de euro. Sala de gimnastică este dispusă la etajul superior al patinoarului. Proximitatea actualului traseu propus de oficialii de la Ministerul Transporturilor va face imposibilă continuarea activității patinoarului și a sălii de gimnastică în condiții optime.

Cel de-al doilea proiect se referă la o inițiativă aflată în stadii avansate de concretizare, menită să creeze o universitate privată non-profit, în Otopeni. Investiția totală este estimată în jurul valorii de 300 milioane EUR, urmând a fi create peste 1,000 de noi locuri de muncă. Proiectul universității este, de asemenea, compromis de această nouă cale ferată care ar urma să traverseze campusul într-un mod care l-ar face complet inutilizabil, atât din perspectiva accesibilității, cât și din cea fonică.

[...] Pretextul vehiculat în spațiul public conform căruia linia de tren Gara de Nord - Aeroportul ”Henri Coandă” reprezintă o condiție obligatorie din partea UEFA pentru organizarea meciurilor la CE 2020 este unul fals. Condițiile obligatorii țin doar de componentele de infrastructură sportivă”, a reacționat Țiriac într-un comunicat de presă.

Comunicatul integral, mai jos:

Detalii despre proiectul Ministerului Transporturilor AICI

Citește și:

Editorial Radu Paraschivescu: Trenule, minciună mică » "A miza pe cele 16 minute ale trenului dintre aeroport şi gară nu reprezintă decât un fel de a-ţi spune singur basme, aşteptând să adormi"

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (6)
mosvasile
mosvasile  •  14 Ianuarie 2019, 20:11

Cine stie pentru ce "investitor"a fost demarat "proiectul"!Dar nici cu "investitiile"fundatiei lui Tiriac nu mi-e rusine!Auziti si va cruciti!Patinoar si universitate la... Otopeni!Parca s-au mai facut vreo cateva mii!Prin "locatii" si mai "exotice"!Ce-i trebuie chelului?Tichie de margaritar!Dar o investitie adevarata-adica o fabrica,fie ea si neimportanta-de ulei,de zahar,de gemuri-cand faceti domnilor?Sau chiar nu e voie sa se mai faca asa ceva in aceasta tara?

danut82
danut82  •  14 Ianuarie 2019, 19:49

Oricum nu realizau proiectul pana la euro,acum au motiv

983732924972315
Soos Vilmos  •  14 Ianuarie 2019, 19:29

Toate tunurile date de tiriac Romaniei au fost de "interes national".

Vezi toate comentariile (6)
Comentează