SPORTURI  »  AUTO  »  MARELE PREMIU AL PRINCIPATULUI MONACO

Care pe care?

Articol de GSP - Publicat sambata, 23 mai 2009 00:00

Spectaculosul circuit de la Monte Carlo nu favorizează depăşirile, iar piloţii vor da astăzi totul în sesiunile de calificare

Va reuşi Jenson Button să-şi ia revanşa la Monaco faţa de Jarno Trulli care, în 2004, a cîştigat cu sub o secundă avans? Sau italianul va marca prima sa victorie din acest sezon? Oare Ferrari va urca pe podium pentru o binemeritată gură de oxigen sau Lewis Hamilton va face ceva magic pentru McLaren? Şi întrebările pot continua...

Rosberg şi Hamilton s-au impus în ultima sesiune de antrenamente libere în faţa piloţilor Brawn GP. Dar ceea ce contează sînt calificările de astăzi! Circuitul istoric (primele curse s-au desfăşurat în 1924!) de la Monte Carlo este extrem de dificil şi de solicitant. Fiind amenajată pe străzile oraşului, pista e îngustă şi în loc de zone specifice de eşapare are ziduri de protecţie. Depăşirile sînt aproape imposibile, iar orice greşeală costă scump!

De asemenea, trebuie notate performanţele lui Massa şi Kubica. Primul a reuşit să-şi aducă din nou Ferrari-ul în top 5, iar polonezul, să spargă al doilea motor BMW din acest sezon.

Spectaculosul circuit de la Monte Carlo nu favorizează depăşirile, iar piloţii vor da astăzi totul în sesiunile de calificare

Va reuşi Jenson Button să-şi ia revanşa la Monaco faţa de Jarno Trulli care, în 2004, a cîştigat cu sub o secundă avans? Sau italianul va marca prima sa victorie din acest sezon? Oare Ferrari va urca pe podium pentru o binemeritată gură de oxigen sau Lewis Hamilton va face ceva magic pentru McLaren? Şi întrebările pot continua...

Rosberg şi Hamilton s-au impus în ultima sesiune de antrenamente libere în faţa piloţilor Brawn GP. Dar ceea ce contează sînt calificările de astăzi! Circuitul istoric (primele curse s-au desfăşurat în 1924!) de la Monte Carlo este extrem de dificil şi de solicitant. Fiind amenajată pe străzile oraşului, pista e îngustă şi în loc de zone specifice de eşapare are ziduri de protecţie. Depăşirile sînt aproape imposibile, iar orice greşeală costă scump!

De asemenea, trebuie notate performanţele lui Massa şi Kubica. Primul a reuşit să-şi aducă din nou Ferrari-ul în top 5, iar polonezul, să spargă al doilea motor BMW din acest sezon.

BOOM economic într-un oraș din România » Investiție de 650 de milioane de euro: fabrica de anvelope se mută din Rusia

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close