SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Matrice 4x4

Articol de GSP - Publicat vineri, 29 mai 2009 00:00

Prezentat în premieră în cadrul filmului Matrix Reloaded, Cadillac-ul CTS a dreprins între timp noi tehnici de luptă, atacînd asfaltul cu tracţiune integrală

Percepţia generală despre Cadillac, marca-emblemă a General Motors care a deservit şi deserveşte, de exemplu, Casa Albă, este că face maşini mari, confortabile şi cu o imagine clasică, aproape nemuritoare. Pe scurt, că se adresează celor trecuţi de prima tinereţe sau celor care vor să iasă în evidenţă, precum vedetele!

CTS-ul e însă altceva. Design-ul gen "Pink Cadillac" (Eldorado), cu aripioare, mult crom şi fel de fel de artificii, a lăsat locul unei caroserii atent proporţionate, extrem de agresive şi de-a dreptul impunătoare. Scopul: atacarea pieţei europene şi scăderea mediei de vîrstă a clienţilor.

În "Liga Premium"

După ce a ieşit de pe platourile de filmare, Cadillac-ul CTS a coborît în lupta din "Liga Premium" europeană, ca alternativă la BMW Seria 5, Mercedes E-Klasse sau Audi A6. Design-ul exterior face faţă cu brio provocărilor, iar interiorul high-tech nu se lasă nici el mai prejos. Poziţia la volan este excelentă şi comenzile sînt amplasate intuitiv. Mai mult, pe timp de noapte, habitaclul te duce cu gîndul direct în "Matrice"! Plaşa de bord este străbătută de un "canal" luminos, ce creează o ambianţă aparte, iar pop-up display-ul (ecran LCD ce iese din bord) de mari dimensiuni nu poate fi trecut cu vederea. Din păcate, americanii au uitat însă de calitatea plasticelor şi pierd mult din această cauză.

La drum
Propulsorul de 3.6 litri V6, aspirat, este o plăcere. Uzina se trezeşte la viaţă la peste 3.000 de rotaţii pe minut, iar sunetul metalic al evacuării creşte imediat nivelul de adrenalină. Cutia automată în 6 trepte răspunde prompt şi, graţie tracţiunii integrale CTS4, accelerează imperturbabil. Suspensiile confortabile nu permit însă abordarea în forţă a virajelor. Iar direcţia este mult prea uşoară la viteze mari. Dar, după o scurtă perioadă de acomodare, aceste mici neajunsuri trec în plan secund, iar atributele Caddy-ului primează.

52.560 de euro (TVA inclus) costă un Cadillac CTS 3.6 V6 AWD, în variantă de echipare Sport Luxury

Prezentat în premieră în cadrul filmului Matrix Reloaded, Cadillac-ul CTS a dreprins între timp noi tehnici de luptă, atacînd asfaltul cu tracţiune integrală

Percepţia generală despre Cadillac, marca-emblemă a General Motors care a deservit şi deserveşte, de exemplu, Casa Albă, este că face maşini mari, confortabile şi cu o imagine clasică, aproape nemuritoare. Pe scurt, că se adresează celor trecuţi de prima tinereţe sau celor care vor să iasă în evidenţă, precum vedetele!

CTS-ul e însă altceva. Design-ul gen "Pink Cadillac" (Eldorado), cu aripioare, mult crom şi fel de fel de artificii, a lăsat locul unei caroserii atent proporţionate, extrem de agresive şi de-a dreptul impunătoare. Scopul: atacarea pieţei europene şi scăderea mediei de vîrstă a clienţilor.

În "Liga Premium"

După ce a ieşit de pe platourile de filmare, Cadillac-ul CTS a coborît în lupta din "Liga Premium" europeană, ca alternativă la BMW Seria 5, Mercedes E-Klasse sau Audi A6. Design-ul exterior face faţă cu brio provocărilor, iar interiorul high-tech nu se lasă nici el mai prejos. Poziţia la volan este excelentă şi comenzile sînt amplasate intuitiv. Mai mult, pe timp de noapte, habitaclul te duce cu gîndul direct în "Matrice"! Plaşa de bord este străbătută de un "canal" luminos, ce creează o ambianţă aparte, iar pop-up display-ul (ecran LCD ce iese din bord) de mari dimensiuni nu poate fi trecut cu vederea. Din păcate, americanii au uitat însă de calitatea plasticelor şi pierd mult din această cauză.

La drum
Propulsorul de 3.6 litri V6, aspirat, este o plăcere. Uzina se trezeşte la viaţă la peste 3.000 de rotaţii pe minut, iar sunetul metalic al evacuării creşte imediat nivelul de adrenalină. Cutia automată în 6 trepte răspunde prompt şi, graţie tracţiunii integrale CTS4, accelerează imperturbabil. Suspensiile confortabile nu permit însă abordarea în forţă a virajelor. Iar direcţia este mult prea uşoară la viteze mari. Dar, după o scurtă perioadă de acomodare, aceste mici neajunsuri trec în plan secund, iar atributele Caddy-ului primează.

52.560 de euro (TVA inclus) costă un Cadillac CTS 3.6 V6 AWD, în variantă de echipare Sport Luxury

Playtech: BOMBĂ! Scoțienii: Ianis Hagi PLEACĂ de la Rangers! Gerrard a luat o decizie ȘOC


Comentarii (1)
 •  29 Mai 2009, 08:55

mi se pare cam prea mare;)

Vezi toate comentariile (1)
Comentează