SPORTURI  »  AUTO  »  AUTO

Superb

Articol de GSP - Publicat vineri, 26 octombrie 2007 00:00

Noul Citroen C5 reprezinta o lectie de design pentru clasa medie, dar nu se bazeaza doar pe aspect pentru a cuceri clientii. Prefigurata de conceptul C5 Airscape, de la care preia designul partii frontale si al celei posterioare, noua berlina franceza impresioneaza prin originalitate si prin proportiile bine studiate. A doua generatie a lui C5 se distinge de prima nu doar datorita designului si dimensiunilor crescute, cit si prin faptul ca renunta la caroseria cu cinci usi in favoarea uneia clasice cu patru. O particularitate a Citroen a ramas insa: luneta este concava, la fel ca la nava-amiral C6. La interior, C5 dispune de o versiune imbunatatita a volanului cu butuc fix de la C4, bordul fiind sofisticat si futurist, cum ii sta bine unui Citroen.

Paleta larga

Spre deosebire de generatia anterioara, care avea doar suspensie pneumatica, noul C5 ofera clientilor posibilitatea de a alege. Astfel, cei care pun accentul pe comportamentul dinamic pot opta pentru o suspensie clasica, in timp ce amatorii de confort au la dispozitie suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus. si mai multe optiuni exista la capitolul motoare. Exista trei propulsoare pe benzina (127-215 cai-putere) si patru pe motorina (110-208 cai-putere), acestea putind fi cuplate la transmisii manuale sau automate. Iar daca berlina nu va multumeste, C5 vine si in versiune break. La siguranta, C5 puncteaza cu cele sapte airbaguri de serie, dar si cu inovatii precum "Lane Departure Warning System", care atentioneaza soferul cind trece de pe o banda pe alta fara a semnaliza.

150.000 unitati din noul C5 spera sa vinda Citroen in primele 12 luni de comercializare

Playtech: Numele REAL al lui Toni Iuruc s-a aflat după cununia civilă cu Simona Halep. Ce scrie în buletinul lui, de fapt


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează