SPORTURI  »  TENIS  »  AUSTRALIAN OPEN

„Totul a fost făcut cu un scop” » Antrenorul numărului 36 WTA spune că oficialii au vrut să-i atragă pe jucători la Melbourne

Kudermetova și Demekhine la Abu Dhabi, înainte de plecarea spre Melbourne Foto Imago Images +29   FOTO

Articol de - Publicat luni, 18 ianuarie 2021 21:03 / Actualizat luni, 18 ianuarie 2021 21:07

Antrenorul și soțul Veronikăi Kudermetova, Sergey Demekhine, susține că nu se știa faptul că, în cazul unui caz pozitiv în avion, vor intra în carantină toți pasagerii zborurilor care i-au dus pe jucători la Melbourne, pentru Australian Open

„Craig Tiley a spus că nu va exista o asemenea situație, am făcut print screen-uri pe care ni le-am trimis unii altora”, a declarat tehnicianul rus pentru sports.ru. „Problemele au apărut când am ajuns la Melbourne. Ni se pare că totul a fost făcut cu un scop, ca să atragă cât mai mulți jucători la turneu, altfel nu ar fi venit”, a adăugat, precizând că au fost unele inconsistențe în protocolul de călătorie. „Au fost zboruri din Dubai, din Doha. Bencic, spre exemplu, era în Dubai, dar a fost adusă la Abu Dhabi și îmbarcată de acolo. Am fost însă puțini la bord, maximum 30 la sută. Distanțarea între persoane s-a păstrat, totul a fost bine organizat”.

”Am luat broșura și am citit”

La sosire au fost așteptați de 50 de reprezentanți ai personalului sanitar și de securitate, care le-au înregistrat datele, bagajele. O procedură care a durat două ore. „Apoi ne-au pus în autobuze, jumătate goale, am mers la hotel. Toată strada era blocată, poliție, cordoane. Nu am mai trecut niciodată prin așa ceva. Am ajuns în cameră și acolo, când am luat broșura și am citit despre noua regulă, carantina de 14 zile. Din acel moment, am început să ne îngrijorăm. Slavă Domnului, a fost o singură persoană în avionul nostru cu test pozitiv, antrenorul lui Andreescu. Bianca a venit la Abu Dhabi, a stat la un alt hotel decât noi, s-a antrenat undeva, a vizitat moschee, muzee”, a conchis Demekhine.

„Mulți australieni nu vor să ne vadă aici pentru că mulți localnici au probleme să revină acasă din străinătate. Cu noi s-a făcut o excepție, suntem recunoscători, dar nu ni s-a explicat partea cu carantina”
- Sergey Demekhine

Sportivi și însoțitori coborând dintr-unul dintre avioanele închiriate de Tennis Australia Foto Imago Images

Sorana Cîrstea a vrut să plece

Tot Sergey Demekhine a oferit informația că Sorana Cîrstea a dorit să părăsească Australia, cu un bilet pe care să și-l achiziționeze pe cont propriu. I s-a spus că nu este posibil. Românca a fost între vocile cele mai critice pe rețelele sociale în legătură cu carantina. „Unii ne acuză că facem mofturi. Nu am nicio problemă să stau 14 zile în cameră și să mă uit la Netflix. Credeți-mă, e un vis devenit realitate, chiar o vacanță. Ceea ce nu putem să facem este SĂ CONCURĂM după ce am stat 14 zile pe canapea. Asta e problema, nu regula carantinării”, a scris Sorana Cîrstea, loc 71 WTA, pe Twitter. Ea a distribuit și un mesaj al șefului Federației de Tenis din Australia, din luna octombrie, în care spunea că jucătorii nu vor putea să stea izolați două săptămâni și să concureze cum trebuie la primul Grand Slam.

Citește și alte știri din tenis

Nick Kyrgios l-a jignit public pe Novak Djokovic: „E un prost!” » Motivul atacului

„Fotbalul se «deteritorializează»! Nu mai există ceva esențial” » Un profesor de antropologie, Christian Bromberger, conferință de excepție despre o „mutație” în fotbalul de azi: „Am plecat de la tifoso, adică boală contagioasă, și am ajuns aici”

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”