30 de reviste și machete din metal, perfecte În fiecare detaliu
Numărul 1 :
din 21 septembrie
TOYOTA TS050 HYBRID 2019
Motor
2.400 cmc, cilindru în V de 90° cu injecție electronică directă, cu turbocompresor dublu, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru. Putere - aproximativ 500 CP. Două motoare electrice (față și spate) care aduc puterea la aproximativ 1.000 CP.
Dimensiuni
Lungime 4.650 mm, lățime 1.900 mm, înălțimea maximă 1.050 mm, greutate fără șofer 878 kg.
Numărul 2 :
din 5 octombrie
PORSCHE 911 RSR 2018
Motor
3.996 cmc, alezaj x cursă 102x81,5 mm, boxer cu 6 cilindri montat central în fața punții spate, injecție electronică directă, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, răcire cu apă, lubrifiere cu carter uscat. Putere maximă - 510 CP la 9.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.557 mm (excluzând spoilerul, eleronul spate și difuzorul), lățime 2.042/2.048 mm, ampatament 2.516 mm, greutate proprie 1.243 kg.
Numărul 3 :
din 19 octombrie
LANCIA BETA MONTECARLO TURBO 1980
Motor
Capacitate de 1.425,9 cmc, cu 4 cilindri în linie, montat central/spate, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, injecție electronică Kugelfischer-Bosch. Turbocompresor KKK-K27, răcire cu apă, putere maximă 420/450 CP la 8.500 rpm, cuplu maxim 490 Nm la 6.600 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.600 mm, lățime 1.990 mm, puntea față/spate 1.440/1.570 mm, înălțime min. 110 mm, ampatament 2.300 mm, greutate proprie 890 kg.
Numărul 4 :
din 2 noiembrie
ALPINE A470 2018
Motor
Gibson GK-428 cu o capacitate de 4.169 cmc, cu 8 cilindri la 90°, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, injecție electronică, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, putere maximă 603 CP la 9.000 rpm. Greutate motor 135 kg.
Dimensiuni
Lungime 4.745 mm, lățime 1.895 mm, înălțime 1.045 mm. Puntea față/spate 1.570/1.550 mm, ampatament 3.005 mm, greutate 930 kg.
Numărul 5 :
din 16 noiembrie
McLaren F1 GTR 1995
Motor
BMW S70/2, plasat longitudinal posterior; cu 12 cilindri la 60°, capacitate 6.064 cmc; doi arbori cu came; sincronizare variabilă a supapelor; 4 supape pe cilindru; injecție electronică de combustibil; lubrifiere cu carter uscat; putere maximă 600 CP.
Dimensiuni
Lungime 4.288 mm; lățime 1.820 mm; înălțime 1.140 mm; ampatament 2.718 mm; greutate aprox. 1.000 kg.
Numărul 6 :
din 30 noiembrie
Ford GT40 1968
Motor
Plasat central-spate în poziție longitudinală; cu 8 cilindri la 90°, capacitate: 4.948 cmc; bloc motor de fontă și capete din aliaj ușor; distribuția arborilor cu came centrale cu tije de împingere și culbutori și 2 supape pe cilindru; sistem de alimentare cu patru carburatoare cu dublu șoc; lubrifiere cu carter uscat; răcire cu lichid; putere maximă 424 CP la 6.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.064 mm; lățime 1.778 mm; înălțime 1.029 mm; Ampatament 2.413 mm; ecartament față și spate 1.372 mm; greutate aprox. 1.000 kg.
Numărul 7 :
din 14 decembrie
AUDI R8 2004
Motor
Capacitate de 3.596 cmc, plasat central-spate în poziție longitudinală, cu 8 cilindri la 90°, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, injecție electronică, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, două turbocompresoare Garrett, putere maximă peste 550 CP.
Dimensiuni
Lungime 4.640 mm, lățime 2.000 mm, înălțime 1.080 mm. Ampatament: 2.740 mm. Greutate: 911 kg.
Numărul 8 :
din 28 decembrie
Porsche 917 K
Motor
Capacitate de 4.907 cmc, plasat central-spate în poziție longitudinală, cu 12 cilindri la 180°, distribuție DOHC cu 2 supape pe cilindru, sistem de alimentare cu injecție mecanică Bosch, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu aer, putere maximă 600 CP la 8.300 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.120 mm, lățime 1.980 mm, înălțime 940 mm. Puntea față 1.564 mm, puntea spate 1.584 mm. Ampatament: 2.300 mm. Greutate: 800 kg.
Numărul 9 :
din 11 ianuarie
Ford GT LM 2016
Motor
EcoBoost cu o capacitate de 3.497 cmc, plasat central-spate în poziție longitudinală, cu 6 cilindri la 60°, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, injecție electronică directă, lubrifiere cu carter uscat, două turbocompresoare twin-scroll, putere maximă peste 500 CP.
Dimensiuni
Lungime 4.763 mm, lățime 2.045 mm, înălțime 1.030 mm. Ampatament: 2710 mm. Greutate: aproximativ 1.200 kg.
Numărul 10 :
din 25 ianuarie
Bentley Speed 8 2003
Motor
Audi cu o capacitate de 3.995 cmc, cu 8 cilindri la 90°, plasat central-posterior, în poziție longitudinală. Distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, injecție electronică directă FSI, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, două turbocompresoare, putere maximă 615 CP, cuplu maxim de peste 800 Nm la 7.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.640/4.650 mm, lățime 1.990 mm, înălțime n.a. Ampatament: 2.740 mm. Greutate: 916 kg.
Numărul 11 :
din 8 februarie
Peugeot 908 HDi FAP 2009
Motor
Peugeot Diesel, cu o capacitate de 5.496 cmc, plasat central-spate, în poziție longitudinală, cu 12 cilindri la 100°, distribuție DOHC cu patru supape pe cilindru, sistem de injecție directă Bosch Common rail, răcire cu lichid, două turbocompresoare Garrett cu intercoolere separate, putere maximă peste 700 CP.
Dimensiuni
Lungime 4.610 mm, lățime 2.000 mm, înălțime 1.030 mm. Ampatament: 2.950 mm. Greutate: aproximativ 930 kg.
Numărul 12 :
din 22 februarie
Bugatti 57G 1937
Motor
Bugatti cu o capacitate de 3.257 cmc, cu 8 cilindri în linie, distribuție DOHC cu 2 supape pe cilindru, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, putere de aproximativ 200 CP la 5.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime n.a., lățime n.a., înălțime n.a. Ampatament: 2.979 mm. Greutate: 1.265 kg.
Numărul 13 :
din 7 martie
BMW 3.5 CSL 1976
Motor
Capacitate de 3.495 cmc, plasat frontal longitudinal, cu 6 cilindri în linie, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, sistem de alimentare cu injecție mecanică Kugelfischer, răcire cu lichid, putere maximă 480 CP la 8.500 rpm, cuplu maxim 422 Nm la 6.000 rpm.
Dimensiuni
Ampatament: 2.625 mm. Greutate: 1.090 kg.
Numărul 14 :
din 21 martie
Alpine A442B 1978
Motor
Renault-Gordini cu o capacitate de 1.997 cmc, plasat central-spate în poziție longitudinală, cu 6 cilindri la 90°, distribuție DOHC cu 4 supape pe cilindru, sistem de alimentare cu injecție mecanică Kugelfischer, turbocompresor Garrett T05, răcire cu lichid, putere maximă 500 CP la 9.900 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.800 mm, lățime 1.840 mm, înălțime N.A. Ampatament: 2.310 mm. Greutate: 720 kg.
Numărul 15 :
din 4 aprilie
Mazda 787B 1991
Motor
Mazda R26B cu o capacitate de 2.616 cmc, cu 4 rotoare, plasat central-spate în poziție longitudinală, trei bujii pe rotor, injecție electronică de combustibil, răcire cu lichid, putere maximă 710 CP la 9.000 rpm, cuplu maxim 608 Nm la 6.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.782 mm, lățime 1.994 mm, înălțime 1.003 mm. Ampatament: 2.660 mm. Greutate: 830 kg.
Numărul 16 :
din 18 aprilie
Jaguar XJR12 1990
Motor
Capacitate de 6.995 cmc, cu 12 cilindri la 60°, plasat central-spate în poziție longitudinală, un singur arbore cu came, cu 2 supape per cilindru, injecție electronică multipunct Bosch-Zytek, răcire cu lichid, lubrifiere cu carter uscat, putere maximă 740 CP la 7.000 rpm, cuplu maxim 785 Nm la 5.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.800 mm, lățime 2.000 mm, înălțime 1.010 mm. Ampatament: 2.780 mm. Greutate: 900 kg.
Numărul 17 :
din 2 mai
Sauber C9/88 1989
Motor
Mercedes M119 cu o capacitate de 4.973 cmc, cu 8 cilindri la 90°, plasat central-spate în poziție longitudinală, DOHC, sincronizare variabilă a supapelor, 4 supape pe cilindru, injecție electronică multipunct Bosch-Motronic 2.7, 2 turbocompresoare KKK, răcire cu lichid, lubrifiere cu carter uscat, putere maximă 730 CP la 7.000 rpm, cuplu maxim 810 Nm la 3.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime 4.800 mm, lățime 1.980 mm, înălțime 1.070 mm. Ampatament: 2.700 mm. Greutate: 905 kg.
Numărul 18 :
din 16 mai
Matra MS670B 1974
Motor
Matra MS73 cu o capacitate de 2.999 cmc, cu 12 cilindri la 60°, plasat central-spate în poziție longitudinală, DOHC, 4 supape pe cilindru, injecție mecanică Lucas, răcire cu lichid, lubrifiere cu carter uscat, putere max. 490 CP la 11.500 rpm, cuplu max. 320 Nm la 8.400 rpm.
Dimensiuni
Ampatament: 2.558 mm. Greutate: 675 kg
Numărul 19 :
din 30 mai
PORSCHE 919 Hybrid 2017
Motor
Porsche cu o capacitate de 2.000 cmc, cu 4 cilindri la 90°, distribuție DOHC, 4 supape pe cilindru, injecție directă, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, turbocompresor, putere maximă 500 CP, cuplul maxim n.a. + Motor electric față de 400 CP.
Dimensiuni
Lungime 4.650 mm, lățime 1.900 mm, înălțime 1.050 mm. Ampatament: N / A. Greutate: 870 kg.*
Numărul 20 :
din 13 iunie
Ferrari F333 SP
Motor
Ferrari, capacitate 3.997 cmc, 12 cilindri la 65°, plasat central-spate în poziție longitudinală, DOHC pe banc, 5 supape per cilindru, injecție electronică Weber-Marelli, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, putere maximă 650 CP la 11.000 rpm, cuplu maxim 441 Nm la 9.000 rpm.
Dimensiuni
Lungime: 4.569 mm, lățime: 2.000 mm, înălțime: 1.025 mm. Ampatament: 2.740 mm. Greutate: 860 kg.*
Numărul 21 :
din 27 iunie
Aston Martin V8 Vantage GTE
Motor
Aston Martin, capacitate 4.475 cmc, plasat frontal, în poziție longitudinală, cu 8 cilindri la 90°, DOHC pe banc, 4 supape pe cilindru, injecție electronică, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, putere maximă 456 CP, cuplu maxim 500 Nm.
Dimensiuni
Lungime: 4.450 mm, lățime: 1.934 mm, înălțime: 1.500 mm. Ampatament: 2.600 mm. Greutate: 1.245 kg.*
Numărul 22 :
din 11 iulie
De Tomaso Pantera
Motor
Motor Ford, capacitate 5.763 cmc, 8 cilindri la 90°, poziționat longitudinal, central-spate. Distribuție tijă și culbutori cu arbore în carter, 2 supape pe cilindru, 4 carburatoare Weber 48 IDA, lubrifiere cu carter umed, răcire cu lichid, putere maximă peste 500 CP, cuplu maxim n.a.
Dimensiuni
Lungime: 4.013 mm, lățime: n.d., înălțime: 1.102 mm. Ampatament: 2.500 mm. Greutate: 1.250 kg.*
Numărul 23 :
din 25 iulie
Lancia LC2
Motor
Motor Ferrari/Abarth, capacitate 3.014 cmc, 8 cilindri la 90°, plasat central-spate în poziție longitudinală, DOHC cu 4 supape, injecție electronică Magneti Marelli, supraalimentare cu două turbocompresoare KKK, răcire cu lichid, lubrifiere cu carter uscat, putere maximă 800 CP la 8.800 rpm, cuplu max n.d.
Dimensiuni
Lungime: 4.800 mm, lățime: 1.800 mm, înălțime: 1.065 mm. Ampatament: 2.665 mm. Greutate: 850 kg.*
Numărul 24 :
din 8 august
Ferrari 250 LM
Motor
Ferrari, capacitate 3.286 cmc, plasat central-spate în poziție longitudinală, cu 12 cilindri la 60°, un singur arbore cu came, cu 2 supape pe cilindru, alimentare cu combustibil prin 6 carburatoare Weber 38DCN cu șoc dublu, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, putere 320 CP la 7.500 rpm.
Dimensiuni
Lungime: 4.090 mm, lățime: 1.700 mm, înălțime: 1.115 mm. Ampatament: 2.400 mm. Greutate: 820 kg.*
Numărul 25 :
din 22 august
Gulf Mirage GR8
Motor
Ford Cosworth DVF, capacitate 2.993 cmc, cu 8 cilindri la 90°, plasat central-spate în poziție longitudinală, DOHC, 4 supape pe cilindru, injecție mecanică Lucas, răcire cu lichid, putere maximă 380 CP la 9.000 rpm, cuplu max n.a.
Dimensiuni
Ampatament: 2.543 mm. Greutate: 720 kg.*
Numărul 26 :
din 5 septembrie
Porsche 956
Motor
Motor Porsche Typ 935/79, boxer cu 6 cilindri, cu o capacitate de 2.649 cmc, plasat central-spate în poziție longitudinală, DOHC cu 4 supape, injecție electronică Bosch, supraalimentare cu două turbocompresoare KKK, răcire cu aer și lichid a cilindrilor, carter uscat de lubrifiere, putere maximă 640 CP la 8.200 rpm, cuplu maxim 630 Nm la 5.400 rpm.
Dimensiuni
Lungime: 4.770 mm, lățime: 1.990 mm, înălțime: 1.030 mm. Ampatament: 2.650 mm. Greutate: 840 kg.*
Numărul 27 :
din 19 septembrie
Renault Alpine A210
Motor
Renault/Gordini, capacitate 1.296 cmc, 4 cilindri în linie, plasat central-spate în poziție longitudinală, distribuție DOHC cu 2 supape pe cilindru, carburatoare Weber, lubrifiere cu carter umed, răcire cu lichid, putere 135 CP.
Dimensiuni
N / A*
Numărul 28 :
din 3 octombrie
Chevrolet Corvette #Greenwood
Motor
Chevrolet/Greenwood ZL1, capacitate 7.654 cmc, plasat frontal, în poziție longitudinală; 8 cilindri la 90°, distribuție tijă de împingere și culbutor cu arbore în carter, 2 supape pe cilindru, injecție, lubrifiere cu carter uscat, răcire cu lichid, putere maximă peste 700 CP la 6.800 rpm, cuplu maxim 853 Nm la 4.000 rpm.
Dimensiuni
Lungime: 4.750 mm, lățime: 2.083 mm, înălțime: 1.194 mm. Ampatament: 2.489 mm. Greutate: 1.309 kg.*
Numărul 29 :
17 octombrie
ÎN CURÂND
Numărul 30 :
31 octombrie
ÎN CURÂND
*Datele tehnice oficiale ale acestei mașini nu au fost comunicate. Cele publicate aici se obțin prin compararea surselor documentare considerate cele mai de încredere.