Comentarii (138)
george.br
george.br  •  10 Decembrie 2023, 23:21
Postat de fanu pe 10 Decembrie 2023, 19:38

Nu tratează cu lejeritate, doar că nu îi poate contra pe toti care au chef de glume. Poate daca Mititelu s-ar încorda pe subiect și nu ar fi schimbat numele ar merita efortul. Ar însemna să urmărească în justiție și GSP fiindcă , uite, te lasă să spui altfel decât spune justiția deci sunt , nu-i așa, pe undeva complicii tai.. :)). Nu uita că pe genericul sau in toate știrile Digi apare Universitatea Craiova și nu ce spune Gradinescu; deci Gradinescu e doar un fel de Banciu doar că acum, va așa îi e interesul, e aparent de partea FCU. Dar, repet, eu nu am intrat sa discut ce spune Gradinescu-chiar nu îl ascult, nici dacă ar fi pro U nu l-aș asculta, eu chiar vreau comentatori echidistanți pe cât posibil. Am intrat sa discut că tu te raliezi imediat opiniei unuia doar findca la un moment dat spune ceva ce îți place deși , in general, spune doar chestii ce nu îți pot place. Dacă vreau opinii de suporteri, pro sau anti, vin, iată , aici și va găsesc pe voi sau pe alții.

Nu sunt fan Gradinescu, nici macar de conjunctura. Cum spuneam, nu e singurul care "misca in front", iar despre cel putin unul dintre ei stiu ca nu are Craiova la inima, asta neimpiedicandu-l sa se opuna "curentului". Ceea ce nu fac aia de prin studiourile Digi care o "mitraliaza" pe FCU din toate pozitiile, misto-uri cu nemiluita, microfoane "taiate", etc.

fanu
fanu  •  10 Decembrie 2023, 19:38
Postat de george.br pe 10 Decembrie 2023, 17:38

Rezumand, esti de parere ca astia care indraznesc sa sfideze pe posturi decizia instantei nu vor fi trasi la raspundere pt ca "nu se merita". Da-mi voie sa nu fiu de acord! Nu cred ca CSU ar trata cu atata lejeritate un subiect atat de sensibil in conditiile in care ar fi atat de "betonata" dpdv juridic.

Nu tratează cu lejeritate, doar că nu îi poate contra pe toti care au chef de glume. Poate daca Mititelu s-ar încorda pe subiect și nu ar fi schimbat numele ar merita efortul. Ar însemna să urmărească în justiție și GSP fiindcă , uite, te lasă să spui altfel decât spune justiția deci sunt , nu-i așa, pe undeva complicii tai.. :)). Nu uita că pe genericul sau in toate știrile Digi apare Universitatea Craiova și nu ce spune Gradinescu; deci Gradinescu e doar un fel de Banciu doar că acum, va așa îi e interesul, e aparent de partea FCU. Dar, repet, eu nu am intrat sa discut ce spune Gradinescu-chiar nu îl ascult, nici dacă ar fi pro U nu l-aș asculta, eu chiar vreau comentatori echidistanți pe cât posibil. Am intrat sa discut că tu te raliezi imediat opiniei unuia doar findca la un moment dat spune ceva ce îți place deși , in general, spune doar chestii ce nu îți pot place. Dacă vreau opinii de suporteri, pro sau anti, vin, iată , aici și va găsesc pe voi sau pe alții.

george.br
george.br  •  10 Decembrie 2023, 17:38
Postat de fanu pe 10 Decembrie 2023, 16:38

Cam aici e rândul meu sa nu îmi placă justiția românească; asta ca sa nu crezi că sunt doar pe un norișor roz fiindcă a decis că CSU=U. Îmi amintesc că Juventus Colentina a fost obligată să își schimbe numele și culorile reclamată de Juventus Torino. Și nu i s-a acceptat să devină Iuventus sau alte struto-camile, culori alb-gri antracit, nu chiar alb-negru, etc. Cam cum e cazul lui Mititelu cu FC Unica sau al lui Becali cu FCSB-ul lui. A fost , daca îmi amintesc bine, cazul și la haine pentru nu știu ce celebritate de se lăsase cu pușcărie cu suspendare. Deci la noi sunt sentințe definitive dar mai driblezi pe ici pe colo ("sau sa schimbam tot dar să rămână la fel sau nu schimbam nimic, doar în părțile esențiale", parafrazandu-te pe Caragiale). Justiție și nu prea, sentințe dar neluate in seama, dar ce pot eu sa schimb?! Cat despre a il da in judecata pe Gradinescu..și ce obții?! Caii de la bicicleta, ca sa parafrazez o vorbă olteneasca. Gura lumii nu o poți închide, bani de unde sa iei sau nu acoperi nici avocații cu cât poate lua CSU de la Gradinescu, cu un ochi Rotaru supranumit"Ariciul". Asta nu înseamnă că nu trebuie sa ii fie dată o replică, macar aici, între noi, chiar daca tot efectul zero îl are asupra lui. Dar ma agit mai tare eu aici pe un subiect banal decât ai mei pe teren cu Sibiul și nu e normal asta :)). După cum știi eu nu sunt "necondiționat alaturi de culori"; eu "mor"aici sau in tribuna doar daca ei mor pe teren sau

Rezumand, esti de parere ca astia care indraznesc sa sfideze pe posturi decizia instantei nu vor fi trasi la raspundere pt ca "nu se merita". Da-mi voie sa nu fiu de acord! Nu cred ca CSU ar trata cu atata lejeritate un subiect atat de sensibil in conditiile in care ar fi atat de "betonata" dpdv juridic.

fanu
fanu  •  10 Decembrie 2023, 16:38
Postat de george.br pe 10 Decembrie 2023, 13:22

Orice persoana isi poate exprima in mod public - intr-un limbaj civilizat, bineinteles - o parere cu privire la o stare de fapt. Daca parerea respectiva intra in coliziune cu vreo decizie judecatoresca, persoana respectiva isi asuma riscul de a raspunde pt actiunea ei. Asta nu inseamna neaparat ca dovedeste lipsa de respect pentru ideea de justitie. Sunt foarte curios sa vad daca Gradinescu sau ceilalti "rebeli" vor avea de suferit de pe urma parerilor liber exprimate. Asa cum tu te indoiesti ca Marin n-ar exploata orice nisa oferita de recunoasterea continuitatii sportive, tot asa ma indoiesc eu ca CSU nu s-ar folosi de orice prilej ca sa cheme in instanta pe oricine i-ar incalca drepturile dobandite, fie ca se numeste Mititelu, Gradinescu&co, FIFA, UEFA ori altii.

Cam aici e rândul meu sa nu îmi placă justiția românească; asta ca sa nu crezi că sunt doar pe un norișor roz fiindcă a decis că CSU=U. Îmi amintesc că Juventus Colentina a fost obligată să își schimbe numele și culorile reclamată de Juventus Torino. Și nu i s-a acceptat să devină Iuventus sau alte struto-camile, culori alb-gri antracit, nu chiar alb-negru, etc. Cam cum e cazul lui Mititelu cu FC Unica sau al lui Becali cu FCSB-ul lui. A fost , daca îmi amintesc bine, cazul și la haine pentru nu știu ce celebritate de se lăsase cu pușcărie cu suspendare. Deci la noi sunt sentințe definitive dar mai driblezi pe ici pe colo ("sau sa schimbam tot dar să rămână la fel sau nu schimbam nimic, doar în părțile esențiale", parafrazandu-te pe Caragiale). Justiție și nu prea, sentințe dar neluate in seama, dar ce pot eu sa schimb?! Cat despre a il da in judecata pe Gradinescu..și ce obții?! Caii de la bicicleta, ca sa parafrazez o vorbă olteneasca. Gura lumii nu o poți închide, bani de unde sa iei sau nu acoperi nici avocații cu cât poate lua CSU de la Gradinescu, cu un ochi Rotaru supranumit"Ariciul". Asta nu înseamnă că nu trebuie sa ii fie dată o replică, macar aici, între noi, chiar daca tot efectul zero îl are asupra lui. Dar ma agit mai tare eu aici pe un subiect banal decât ai mei pe teren cu Sibiul și nu e normal asta :)). După cum știi eu nu sunt "necondiționat alaturi de culori"; eu "mor"aici sau in tribuna doar daca ei mor pe teren sau

kubanez
kubanez  •  10 Decembrie 2023, 15:27
Postat de george.br pe 10 Decembrie 2023, 13:22

Orice persoana isi poate exprima in mod public - intr-un limbaj civilizat, bineinteles - o parere cu privire la o stare de fapt. Daca parerea respectiva intra in coliziune cu vreo decizie judecatoresca, persoana respectiva isi asuma riscul de a raspunde pt actiunea ei. Asta nu inseamna neaparat ca dovedeste lipsa de respect pentru ideea de justitie. Sunt foarte curios sa vad daca Gradinescu sau ceilalti "rebeli" vor avea de suferit de pe urma parerilor liber exprimate. Asa cum tu te indoiesti ca Marin n-ar exploata orice nisa oferita de recunoasterea continuitatii sportive, tot asa ma indoiesc eu ca CSU nu s-ar folosi de orice prilej ca sa cheme in instanta pe oricine i-ar incalca drepturile dobandite, fie ca se numeste Mititelu, Gradinescu&co, FIFA, UEFA ori altii.

Intra pe site-urile uefa și fifa și vezi ce denumire are Mogosoaia!

george.br
george.br  •  10 Decembrie 2023, 13:22
Postat de fanu pe 10 Decembrie 2023, 11:31

Ca sa fiu și mai clar, Gradinescu, alții de meseria lui sau asemanatoare, nu sunt obligați să creadă în deciziile justitiei sau sa fie de acord sau sa le placa. Dar sunt obligați , moral, profesional sau, daca e cazul, juridic (procesele de care spuneai că le risca) sa le respecte macar in public. Poți avea opinie diferită și pe tema Holocaustului daca vrei, asta nu înseamnă că poți să o propagi public fara să riști. Poți să fii de acord cu Hitler, Stalin sau alții ca ei. Dar din moment ce au pierdut și justiția (învingătorilor, daca vrei) spune o chestie, ești obligat să respecți calea asta, in public,dreapta sau nu în opinia ta sau indiferent ce simți tu. Sau sa o ataci , legal, în aceeași justiție sau sa acționezi, votezi , pentru persoane /instituții capabile să schimbe regula ce nu îți place. Iarăși, legal, nu pe păreri emise cu pretenții de adevăr absolut.

Orice persoana isi poate exprima in mod public - intr-un limbaj civilizat, bineinteles - o parere cu privire la o stare de fapt. Daca parerea respectiva intra in coliziune cu vreo decizie judecatoresca, persoana respectiva isi asuma riscul de a raspunde pt actiunea ei. Asta nu inseamna neaparat ca dovedeste lipsa de respect pentru ideea de justitie. Sunt foarte curios sa vad daca Gradinescu sau ceilalti "rebeli" vor avea de suferit de pe urma parerilor liber exprimate. Asa cum tu te indoiesti ca Marin n-ar exploata orice nisa oferita de recunoasterea continuitatii sportive, tot asa ma indoiesc eu ca CSU nu s-ar folosi de orice prilej ca sa cheme in instanta pe oricine i-ar incalca drepturile dobandite, fie ca se numeste Mititelu, Gradinescu&co, FIFA, UEFA ori altii.

fanu
fanu  •  10 Decembrie 2023, 11:31
Postat de george.br pe 09 Decembrie 2023, 19:03

Perfect de acord cu tine in ceea ce priveste suprematia justitiei. Teoretic asa este. Practic insa... justitia noastra s-a dovedit de suficiente ori a fi mai degraba INjustitie. Singura si-a sapat la temelia increderii publice atat de vartos incat pui la indoiala orice decizie a ei. Iar pe partea comentatorului, asa cum iti spuneam, cazi in tentatia de a judeca superficial "speta", pt ca nu e un caz izolat, mai sunt guri chiar mai "proeminente" decat un biet comentator sportiv. Dar e evident convenabil pt tine sa-i cataloghezi drept "influenceri".

Ca sa fiu și mai clar, Gradinescu, alții de meseria lui sau asemanatoare, nu sunt obligați să creadă în deciziile justitiei sau sa fie de acord sau sa le placa. Dar sunt obligați , moral, profesional sau, daca e cazul, juridic (procesele de care spuneai că le risca) sa le respecte macar in public. Poți avea opinie diferită și pe tema Holocaustului daca vrei, asta nu înseamnă că poți să o propagi public fara să riști. Poți să fii de acord cu Hitler, Stalin sau alții ca ei. Dar din moment ce au pierdut și justiția (învingătorilor, daca vrei) spune o chestie, ești obligat să respecți calea asta, in public,dreapta sau nu în opinia ta sau indiferent ce simți tu. Sau sa o ataci , legal, în aceeași justiție sau sa acționezi, votezi , pentru persoane /instituții capabile să schimbe regula ce nu îți place. Iarăși, legal, nu pe păreri emise cu pretenții de adevăr absolut.

fanu
fanu  •  10 Decembrie 2023, 11:21
Postat de george.br pe 09 Decembrie 2023, 19:03

Perfect de acord cu tine in ceea ce priveste suprematia justitiei. Teoretic asa este. Practic insa... justitia noastra s-a dovedit de suficiente ori a fi mai degraba INjustitie. Singura si-a sapat la temelia increderii publice atat de vartos incat pui la indoiala orice decizie a ei. Iar pe partea comentatorului, asa cum iti spuneam, cazi in tentatia de a judeca superficial "speta", pt ca nu e un caz izolat, mai sunt guri chiar mai "proeminente" decat un biet comentator sportiv. Dar e evident convenabil pt tine sa-i cataloghezi drept "influenceri".

Cu justitia , ca și cu jurnalistii, se pare că fiecare dintre noi alege doar ce îi convine, decizii sunt pro sau contra opiniei fiecăruia dintre noi. Până la urmă însă, credibilă sau mai puțin credibilă, aia e; până ce nu se schimba deciziile sau sistemul prin care se iau aceste decizii eu, tu, Gradinescu suntem obligați să le respectam pe cele care sunt in curs sau sa urmam căile legale de atac; dar aici nu știu dacă are cineva vreo nișă de exploatat pe care Mititelu nu a încercat-o sau o încearcă. Unul ca mine sau ca tine ar trebui sa fie mai atent când susține interesele unor milionari cu bani dobândiți doar ei știu cum (fie că e Mititelu, fie că e Rotaru) contra justiției sau contra unor instituții (gen Club Sportiv), daca justiția rămâne la latitudinea sau opinia lor nu știu dacă în ziua în care te-ai trezi în conflict direct cu unul de categoria lor ai fi chiar mulțumit. Până când nu vine într-o emisiune sau ceva separat în care să își spună părerea, unul ca Gradinescu și toți cei ca el dau dovada de lipsa de respect față de justitie-ale cărei decizii le iau în derâdere, fata de meseria lor-fiindca emit o părere proprie fara să detalieze cu argumente solide, așa cum ar trebui sa o facă un adevărat jurnalist- și fata de publicul ce se uită la meci: sunt destui (vezi, ca sa nu duc polemica in panzele albe, nu am folosit"mai mulți") susținători ai celeilalte echipe a căror opinie și sentimente nu le respecți emițând judecați personale pe un post TV public-adica

D_veselu
D_veselu  •  09 Decembrie 2023, 20:31
Postat de kuba4 pe 09 Decembrie 2023, 19:01

Normalitatea de care vorbești tu, este exact inversul realității! Cum am mai spus și pe alt articol, Steaua și Dinamo trebuiau radiate alaturi de sateliții Victoria, Flacăra și Olt! Cat despre “Liga Profesionistă “ care nu îți convine ție, vezi cine a făcut cererea privatizarii cluburilor de fotbal după 1990! Exact!

Așa e. De cele mai multe ori, realitatea e departe de ceea ce înțelegem noi prin "normalitate". Nu știu dacă ar fi fost normal, logic sau corect ca cele 3 cluburi să fie radiate în '90 sau dacă ar fi ajutat pe cineva ca acest lucru să se întâmple. N-au fost prea mulți cei care să ceară asta atunci. S-au mulțumit cu sacrificarea "Victoriei" - echipa fostei securități... și cu desființarea sateliților de care aminteai. Cert e însă că acum... când vorbim de Steaua... nu putem vorbi de o clonă. Cum spunea și Catalynn,... însuși faptul că nu e lăsată să promoveze din postura de club departamental demonstrează că nu e o clonă. Iar FCSB... nici măcar clonă nu se poate numi. Cum spunea și Gigi: "Ei sunt Steaua, noi suntem Fcsb". Un club fără istorie, care a obținut fraudulos locul în prima ligă în 2003 după falimentul AFC Steaua. ... Acolo s-a pierdut și continuitatea, palmaresul fiind ulterior fărâmițat în 3. REALITATEA ARATĂ CĂ STEAUA ÎNSEAMNĂ CSA și că ciobanul, ajutat de nașu' Sandu, de Mitică și de câțiva generali... s-a folosit de un brand pentru a face profit, mințind milioane de români timp de 12 ani. Asta-i realitatea și tre' s-o acceptăm indiferent dacă ea coincide cu normalitatea sau e inversul ei.

eterna.terra.nova
eterna.terra.nova  •  09 Decembrie 2023, 19:18
Postat de george.br pe 09 Decembrie 2023, 19:05

Stai deoparte, Bamse, ca discutiile astea nu-s de mintea ta. Tu baga tumbe, fa-ti numerele ca asta asteapta publicul de la tine!

Ai dreptate "logica" ascunsului dupa acte nu e de mine, e pentru prosti ca tine care au doar cu vreo doua clase in plus fata de tren. Spor la prostacit ghiță!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 14
Comentează