FOTBAL  »  Superliga  »  STEAUA

8 milioane de euro, venit preconizat de Steaua, din merchandising, în sezonul următor

Articol de GSP - Publicat miercuri, 24 iunie 2009 00:00

Asemenea marilor cluburi europene, Steaua cîştigă bani buni din marketing, adică de pe urma propriilor suporteri! Deja în Ghencea vin anual 1 milion de euro, iar Bobby Durbac, directorul de marketing al clubului din Ghencea, are planuri mari pentru sezonul viitor.

Acesta anunţă că Steaua a încasat deja primul milion de euro din marketing. El vrea să pornească o adevărată industrie în fotbalul românesc. "Cînd am venit aici, am găsit doi oameni. Acum am şase la marketing şi 12 la merchandising, adică sîntem în total 19", anunţă Durbac în revista Money Express.

VREA 8 MILIOANE PE AN

Bobby Durbac este la curent cu ce se întîmplă la marile cluburi europene în privinţa marketingului şi povesteşte cum echipa din Ghencea se va alinia acestora în privinţa cîştigurilor.

"Vreau să creez aici premisele unui business european. Dacă totul decurge conform planului, estimăm 8 milioane euro venituri din reclamă, merchandising, ticketing, catering şi alte activităţi conexe
– cum ar fi revista proprie sau turul de stadion; adică dublu faţă de sezonul abia încheiat", spune acesta.

Targetul de venituri din merchandising pentru sezonul următor al Stelei este de circa 2 milioane de euro.

Asemenea marilor cluburi europene, Steaua cîştigă bani buni din marketing, adică de pe urma propriilor suporteri! Deja în Ghencea vin anual 1 milion de euro, iar Bobby Durbac, directorul de marketing al clubului din Ghencea, are planuri mari pentru sezonul viitor.

Acesta anunţă că Steaua a încasat deja primul milion de euro din marketing. El vrea să pornească o adevărată industrie în fotbalul românesc. "Cînd am venit aici, am găsit doi oameni. Acum am şase la marketing şi 12 la merchandising, adică sîntem în total 19", anunţă Durbac în revista Money Express.

VREA 8 MILIOANE PE AN

Bobby Durbac este la curent cu ce se întîmplă la marile cluburi europene în privinţa marketingului şi povesteşte cum echipa din Ghencea se va alinia acestora în privinţa cîştigurilor.

"Vreau să creez aici premisele unui business european. Dacă totul decurge conform planului, estimăm 8 milioane euro venituri din reclamă, merchandising, ticketing, catering şi alte activităţi conexe – cum ar fi revista proprie sau turul de stadion; adică dublu faţă de sezonul abia încheiat", spune acesta.

Targetul de venituri din merchandising pentru sezonul următor al Stelei este de circa 2 milioane de euro.

„Fotbalul se «deteritorializează»! Nu mai există ceva esențial” » Un profesor de antropologie, Christian Bromberger, conferință de excepție despre o „mutație” în fotbalul de azi: „Am plecat de la tifoso, adică boală contagioasă, și am ajuns aici”

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”


Comentarii (4)
 •  08 Septembrie 2009, 14:05

in comunicate suntem cei mai tari, echipa nu joaca nimic, dinamo ne-a umilit acasa, spectatorii se bat in tribune, ne facem de ras in europa ... adio steaua! ma intorc cand pleaca becali

 •  21 August 2009, 14:43

Nu confundati ticketingul cu marketingul copii - daca tot vb de bugete si comparati cu marile cluburi - vedeti distinctia clara intre veniturile din bilete, abonamente etc si cele din proiectele si activitatile de marketing ale acelor cluburi. Mai puneti mana pe o carte, mai intrati pe un site nu mai scrieti dupa ureche si dupa cum arunca unii pastile.

 •  24 Iunie 2009, 13:03

targetul e 2 milioane ..dar se estimeaza 8 milioane ..prost esti tu ca citesti printre randuri!

Vezi toate comentariile (4)
Comentează