Comentarii (271)
deuxex
deuxex  •  12 Iulie 2019, 13:33

"⇒ echipa din Liga 1 nu are palmaresul istoric. Nu o spun suporterii lui FCU, Ioanițoaia, Geambașu sau Țepelin, o spune o instanță de judecată, printr-o decizie definitivă. " FALS! Instanta de judecata spune ca actuala echipa din liga 1 NU POATE REVENDICA PALMARESUL DIN PERIOADA 1994-2011! Palmaresul din perioada 1948-1994 APARTINE CLUBULUI SPORTIV UNIVERSITATEA CRAIOVA! Inca odata se dovedeste ca *** umbla cu jumatati de adevar!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ticbis
ticbis  •  12 Iulie 2019, 13:15
Postat de echilibrat pe 12 Iulie 2019, 12:28

Fals ! ***. UEFA nu permite echipelor cu mai putin de 3 ani de afiliere consecutiva la FRF sa participe in cupele europene. Noua echipa a lui Mititelu e afiliata la FRF de un an - n-are voie sa joace in cupele europene inca 2 ani. Nici noile Rapid, Petrolul si U Cluj nu respecta aceeasi regula. Regula UEFA n-are treaba cu infiintarea sau cu palmaresul - ci cu afilierea la FRF. CSA Steaua nu ar putea juca in cupele europene pentru ca nu este afiliata la FRF ! Dezafilierea lu' fosta firma a lui Ajica a fost legala - nici o decizie definitiva a instantelor din Romania nu a gasit vreo ilegalitate. Nici una ! Ca daca vreo instanta gasea ilegalitati se baga din nou fosta FCU in fotbal si il umplea de bani pe boovean. Dar nici una, nici alta n-a fost decisa de tribunale.

Asta e chiar culmea... un club neafiliat la federatia nationala sa pretinda Cupa Campionilor Europeni si palmaresul de 70 de ani... Asa ceva, doar in Romania ciumei rosii este posibil... Bre, intelege, CSU este o clona! E treaba ta cu cine tii, e dreptul tau si nu ti-l ia nimeni, dar tot clona se numeste!

ticbis
ticbis  •  12 Iulie 2019, 13:07
Postat de echilibrat pe 12 Iulie 2019, 12:54

Asa a decis justitia, nu eu. Vorbim acum de infiintari, ca sa stiu si eu ? Fostul club al lui Mititelu a fost infiintat in 2002. Actualul club al lui Mititelu, din liga 3, a fost infiintat acum citiva ani. Capisci ? Care firma a lui Mititelu a fost infiintata in 1948, ca sa ma lamuresc ? Vezi ca booveanul s-a nascut de fapt in 1968 - deci ce firma a lui din fotbal s-a infiintat cu 20 de ani inainte ca chelul sa se nasca ?

Bai nene, matale ai capul pe umeri??? Pai, dupa logica ta, nici Liverpool n-are palmaresul, ca actualul patron nu e nascut nici in 1880 o data cu infiintarea clubului si nici nu e descendent al familiei aluia care a infiintat clubul pe vremea aia! Ba e chiar chinez, rus, arab sau american!!! Intelegi ce zic?

tonigriga
tonigriga  •  12 Iulie 2019, 12:57

Nu mai vorbiti prostii. Clubul Armatei nu mai are palmaresul. Atât timp cat te-ai înființat in 2017, vii cu pretenții si spui ca tu il ai. Palmaresul il are echipa care a continuat activitatea sportivă. In speță, FCSB. FRF este in măsură sa dea un răspuns. UEFA nu stă la discuții. Dacă constată că in 2003 a fost o abureală cu trecerea echipei de la stat in mediul privat s-ar putea sa nu mai vedem fotbal in România câțiva ani. Doar la televizor. Lăsați aburelile. De ce echipa lui Mititeluțe a fost dezafiliata? Din cauza unui proces in civil. CSA Steaua de ce nu are același probleme? FRF nu vrea să se implice.

suporterucv
suporterucv  •  12 Iulie 2019, 12:31

Pai da mai nene Tepelin, toata lumea recunoaste ca acest club este nou infiintat (2013). Nu avem nicio problema aici. Un club nou infiintat, care poarta in mod legal marca istorica, iar palmaresul inca se judeca la ICCJ. Care e problema ?? In orasul Craiova lucrurile sunt cat se poate de linistite....fanii sunt intr-o proportie covarsitoare alaturi de NOUA echipa Universitatea, singura care are dreptul sa poarte acest nume !!! Simplu.

danny_l
danny_l  •  12 Iulie 2019, 12:27

Deci este bine de știut în perioada lui Sandu și Dragomir multe echipe din Liga1 apelau la un artificiu numit, trecerea pe altă societate a clubului de fotbal din cauza marilor datorii acumulate, exemplu este Steaua București și multe altele, Craiova a fost executată, cei de la CSU se umple de penibil, toată lumea știe cum a ajuns unde este acum, de trecerea pe altă societate a unui club de fotbal a profitat Talpan, și a fost suficient un singur proces câștigat,apoi totul a fost câștigat ușor de Talpan, de partea cealaltă vorbim de abuz în mod voit,asocierea infracțională care legea Română nu a pedepsit-o,acum o altă gafă FRF-LPF,acceptă ca CSU sa se numească, universitatea dar numai temporar,ptr nimic nu sa terminat legat de acest război, atunci de ce mai dai dreptul sa se numească chiar temporar, Universitatea, foarte multă mizerie și nimeni nu face nimic,ăștia suntem, asta e.

ticbis
ticbis  •  12 Iulie 2019, 12:21
Postat de echilibrat pe 12 Iulie 2019, 12:01

In Napoli n-au fost doua echipe pentru ca toti fanii au ales proiectul orasului, finantat de ALTI finantatori. Cum s-a intimplat la peste tot si in Romania. Meciul fcu-csu a fost un circ facut de mititelu. Craiova a stat fara fotbal 2 ani. Cind managerul Craiovei Maxima Corneliu Stroe a decis sa gireze reansterea Stiintei fara boovean, Mititelu s-a panicat si si-a aruncat SRL-ul in competitie citeva luni tocmai ca sa distruga acel proiect. Consider ca in 2011, dupa disparitia fostei echipe, orasul trebuia sa-si refondeze simbolul - fara gropar. Aia a fost grenada aruncata de boovean. Eu am crezut in Corneliu Stroe si atunci si acum nu in srl-urile unui impostor !

Gresit! Meciul FCU-CSU n-a fost niciun circ; a fost o partida oficiala din Liga a II-a intre echipa istorica, retrogradata abuziv de catre FRF din prima liga, si clona infiintata la Bucuresti de Olguta si admisa abuziv direct in divizia B de catre aceeasi federatie! De altfel, UEFA nu a permis un an-doi mai tarziu echipei CSU de a evolua in cupele europene, deoarece nu respecta regulamentul: echipele nou infiintate n-au dreptul de a se inscrie in competitiile europene daca au mai putin de 3 ani de la infiintare!!!:))) Deci, e cat se poate de clar cine e clona in cazul de fata!

radu_mihai
radu_mihai  •  12 Iulie 2019, 12:16
Postat de echilibrat pe 12 Iulie 2019, 12:04

Noua Napoli a primit wild card de la federatia italiana in liga 3. Primaria Napoli a primit girul federatiei italiene de a se refonda echipa. Sint *** aia de la Napoli ca sustin o asa echipa ? Legendele fotbalistice ajunse in momente de criza merita solutii de ajutare. Craiova primit acel loc nu de la psd, partidul finantat de mititel, ci prin votul tuturor cluburilor din Romania - adunarea generala a FRF. Ai o problema cu asta, vorbeste cu cele 200 de cluburi care au votat liber si democratic acel wild card.

vorbesti mult si nu tocmai corect, rapid ce fel de echipa este?, de ce nu a fost bagata in liga 2-a?

echilibrat
echilibrat  •  12 Iulie 2019, 12:04
Postat de radu_mihai pe 12 Iulie 2019, 12:00

Corect, dar o echipa care sa nu fie bagata direct in liga a 2-a cu implicatii politice

Noua Napoli a primit wild card de la federatia italiana in liga 3. Primaria Napoli a primit girul federatiei italiene de a se refonda echipa. Sint *** aia de la Napoli ca sustin o asa echipa ? Legendele fotbalistice ajunse in momente de criza merita solutii de ajutare. Craiova primit acel loc nu de la psd, partidul finantat de mititel, ci prin votul tuturor cluburilor din Romania - adunarea generala a FRF. Ai o problema cu asta, vorbeste cu cele 200 de cluburi care au votat liber si democratic acel wild card.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

univ_craiova1
univ_craiova1  •  12 Iulie 2019, 12:03

Oftica e mare ca în Craiova nu mai exista mititelu sa urle și sa iasă pe la TV ca să aibă ăștia ce scrie!!! Dacă olguta nu făcea nimic era a *** ca nu se implica, dacă a făcut-o ca s-a implicat politicul... Vai de voi nici nu știți ce vreți de la viata asta!!! Când era Solomon patron mititelu urla ca de ce nu baga bani primăria acu ca de ce se baga. Dacă nu se făcea stadion ca de ce nu se face stadion din banii de la guvern, ca au făcut ca de ce s-a făcut stadion din banii noștri.... Dacă legendele vin lângă club ca de ce vin pentru bani? Dacă nu veneau cum giga Popescu a făcut ce de ce nu vine sa ajute... Oltenii ăștia sunt și prosti câteodată!!! Ca sa nu mai zic cu piturca toți erau piti scăpa-ne de boovean acum piti a dus la dezafilierea Craiovei și mititelu e cel nevinovat.... Când mititelu a avut echipa și a fugit cu ea la Severin și a zis ca e echipa familiei lui cu toții ați sărit în sus acum a făcut o alta echipa aia e stiinta... Pe bune?? Pentru voi ăștia care sunteți ba cu x ba cu y nu meritați nimic!! Nici echipa nici stadion nici șorici ca sunteți prea prosti pentru secolul asta!!! Vai de voi!!! Spuneți ca iubiți aceeiasi echipa dar ardeți semnele cu stiinta... Prostilor!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • •••
  • 28
Comentează