Comentarii (142)
dismenoreea
dismenoreea  •  28 Aprilie 2013, 05:37
Postat de daveroirl pe 28 Aprilie 2013, 00:00

facem schita pt toti frustratii ! 1. a gresit cand a purtat tricoul Stelei fiind "mare" rapidist ! 2. a gresit cand a asociat Steaua cu trecerea clasei ! 3. a gresit cand a incercat sa se scoata ! 4.asta este pussy ,nu barbat ,potrivit la Mimamo sau Insolventul ABBA SRL sau CCCP S.A . Copos !

Ma, da' voi nu vedeti ca toata echipa liceului joaca in tricourile Stelei? Greseala nu e a lui ! Un liceu serios isi permite sa ia un set de tricouri simple si sa le "branduiasca" cu numele liceului, nu sa trimita pe magazionerul sau pe paznicu liceului sa cumpere tricouri ... si alea cu Steaua [ Dinamo, Rapid, etc.]. De aceea Ionita II a relationat cu "trecerea clasei" pt ca era obligat sa joace in cioarsele de tricouri cumparate de un taran cu functie in acel liceu. Nu avea cum sa ia alt tricou pt ca nu mai era in "spiritul" echipei. :):)

dinarad
dinarad  •  28 Aprilie 2013, 01:50
Postat de stefansb pe 28 Aprilie 2013, 01:15

ai spus exact asa:"Fanii rapidisti au agreat numai reducerea salariilor (sau chiar indepartarea) unor fotbalisti care nu-si justificau aceste remuneratii" pai daca eu spun ca fanii rapidisti au fost singuri de acord cu reducerea salariilor si datul afara a jucatorilor, si tu vi si spui, "nu e adevarat" si apoi spui". Fanii rapidisti au agreat numai reducerea salariilor (sau chiar indepartarea) unor fotbalisti care nu-si justificau aceste remuneratii"...ce mai poate fi comentat... si mai lasa vrajeala cu evaluarile. real de ce nu face o evaluare sa-l dea afara pe kaka? sau chelsea pe torres? pt ca alea-s cluburi serioase, nu cluburi care se ocupa cu gainarii

Daca insolventza salveaza clubul , sa fie insolventa. La rama urmelor , si jucatorii si antrenorii si presedintele clubului si patronul , sint pe planul SAPTE. clubul conteaza. Si tu ai fingindit la fel , daca era vorba de Steaua , dar pentru ca voi i-l aveti pe Becali care arunca cu banii , va da mina sa insirati baliverne si sa faceti valuri pe uscat. Daca ati fi avut si voi un Walter , un Mititelu , un Copos etc... va vedeam eu atunci ce mai ciriiatzi. Sa arncincu vorbe , este cel mai usor .lucru.

amicu
amicu  •  28 Aprilie 2013, 01:48

ARDE CARPA AIA CAT MAI REPEDE

dinarad
dinarad  •  28 Aprilie 2013, 01:34
Postat de daveroirl pe 28 Aprilie 2013, 00:26

dar ce urat fac la unele gesturi ale jucatorilor .adica ei sa taca si rabde ,patron cu gandire de boier ,suporteri cu gandire de sclavi ,asta zice tot ...

Fratioare , nu te supara dar rapidistii sint ultii fani din Lume care sa aibe gindire de sclavi. Fanul rapidist , dealungul deceniilor a fost imtotdeauna linga club , statornic , atasat , fanatic si plin de pasiune indiferent de marile greutati prin care a trecut clubul lor si de divizia in care au jucat. Rapidistii sint UNICI in Romania. Si da , dupa cum spunea si un stelist , ar calca si pe cadavre pentru clubul lor. Asta nu inseamna mentialitate de sclavi. DIN CONTRA. Mai si ginditi inainte de a scrie ceva.

stefansb
stefansb  •  28 Aprilie 2013, 01:15
Postat de rigon pe 28 Aprilie 2013, 01:08

ba, da' tu ai inteles ce vreau sa spun ? iti explic incet ca sa intelegi : - eu am spus ca nu sunt de acord cu insolventa (chiar daca are acoperire legala) - eu am spus ca e normal sa faci o evaluare si o analiza a rezultatelor si pe baza astora faci diferite propuneri (de premiere, de sanctionare). ASTA NUMAI DACA AI STIPULAT INTR-UN FEL IN CONTRACT SAU DACA AI BAZA LEGALA. Daca nu ai, evident ca mi se pere normal sa-i dai omului leafa pe perioda determinata prevazuta in contract ! Acum ai inteles ce vreau sa spun ? Acum e clar

ai spus exact asa:"Fanii rapidisti au agreat numai reducerea salariilor (sau chiar indepartarea) unor fotbalisti care nu-si justificau aceste remuneratii" pai daca eu spun ca fanii rapidisti au fost singuri de acord cu reducerea salariilor si datul afara a jucatorilor, si tu vi si spui, "nu e adevarat" si apoi spui". Fanii rapidisti au agreat numai reducerea salariilor (sau chiar indepartarea) unor fotbalisti care nu-si justificau aceste remuneratii"...ce mai poate fi comentat... si mai lasa vrajeala cu evaluarile. real de ce nu face o evaluare sa-l dea afara pe kaka? sau chelsea pe torres? pt ca alea-s cluburi serioase, nu cluburi care se ocupa cu gainarii

rigon
rigon  •  28 Aprilie 2013, 01:08
Postat de stefansb pe 28 Aprilie 2013, 01:01

ba tu stii ca citesti? n-am zis ca au fost de acord cu intrarea in insolventa, ci cu masurile ce au urmat. si am spus cafanii rapidisti sunt singurii de acord cu asta. apoi ai venit tu sa ma contrazici, sa-mi spui ca de fapt ei n-au fost de acord, ca ei ii sustin pe jucatori, pt ca apoi sa dai cu bata in balta si sa spui ca de fapt doar pe unii, aia care le plac lor.restul...e chiar bine ca a scapat clubul de ei? pai de ce te-ai mai obosit sa ma contrazici cand am zis ca at fost de acord cu reducerea de salarii si datul afara a unor jucatori, pt ca apoi sa vi si sa spui ca e o masura normala in cacul unora. nu prietene, normal e sa respecti contractele. daca sunt proaste, asta e

ba, da' tu ai inteles ce vreau sa spun ? iti explic incet ca sa intelegi : - eu am spus ca nu sunt de acord cu insolventa (chiar daca are acoperire legala) - eu am spus ca e normal sa faci o evaluare si o analiza a rezultatelor si pe baza astora faci diferite propuneri (de premiere, de sanctionare). ASTA NUMAI DACA AI STIPULAT INTR-UN FEL IN CONTRACT SAU DACA AI BAZA LEGALA. Daca nu ai, evident ca mi se pere normal sa-i dai omului leafa pe perioda determinata prevazuta in contract ! Acum ai inteles ce vreau sa spun ? Acum e clar

stefansb
stefansb  •  28 Aprilie 2013, 01:01
Postat de rigon pe 28 Aprilie 2013, 00:55

Cred ca nu m-ai inteles bine. Fanii Rapidului n-au fost niciodata de acord cu intrarea in insolventa. Fanii Rapidului ii "solicita" lui copos (prin metode mai mult sau mai putin civilizate) sa renunte si sa cedeze locul altui investitor. In al doilea rand, referitor la interesul clubului, e vorba de o masura normala pentru o societate comerciala. Peste tot se fac evaluari, se analizeaza rezultatele si un urma lor se iau diferite decizii. Atata timp cat sunt acoperite regulamentar, nu vad unde-i problema. Adica tu ai tine un angajat care-ti chiuleste , care-ti creeaza atmosfera in societate, care te denigreaza, si nu ai cauta mijloace (evident legale) prin care sa-l sanctionezi ?

ba tu stii ca citesti? n-am zis ca au fost de acord cu intrarea in insolventa, ci cu masurile ce au urmat. si am spus cafanii rapidisti sunt singurii de acord cu asta. apoi ai venit tu sa ma contrazici, sa-mi spui ca de fapt ei n-au fost de acord, ca ei ii sustin pe jucatori, pt ca apoi sa dai cu bata in balta si sa spui ca de fapt doar pe unii, aia care le plac lor.restul...e chiar bine ca a scapat clubul de ei? pai de ce te-ai mai obosit sa ma contrazici cand am zis ca at fost de acord cu reducerea de salarii si datul afara a unor jucatori, pt ca apoi sa vi si sa spui ca e o masura normala in cacul unora. nu prietene, normal e sa respecti contractele. daca sunt proaste, asta e

rigon
rigon  •  28 Aprilie 2013, 00:55
Postat de stefansb pe 28 Aprilie 2013, 00:20

"Fanii rapidisti au agreat numai reducerea salariilor (sau chiar indepartarea) unor fotbalisti care nu-si justificau aceste remuneratii" pai si eu ce ziceam? exact asta. ca fanii rapidisti au fost singuri de acord cu masurile ce au urmat insolventei. in numele interesului clubului ar calca si peste cadavre. tu nu faci acum decat sa confirmi modul asta de a gandi. deci daca joaca prost e binevenita insolventa, sa-l poata da clubul afara cand vrea. ce mai conteaza ca e un contract, ca jucatorul e un om care are dreturi, daca e spre binele clubului fanii rapidisti sunt de acord. pe aia pe care ii plac ei in schimb ii apara. GANDITI LA FEL CA SI COPOS. doar ca va plac alti jucatori.

Cred ca nu m-ai inteles bine. Fanii Rapidului n-au fost niciodata de acord cu intrarea in insolventa. Fanii Rapidului ii "solicita" lui copos (prin metode mai mult sau mai putin civilizate) sa renunte si sa cedeze locul altui investitor. In al doilea rand, referitor la interesul clubului, e vorba de o masura normala pentru o societate comerciala. Peste tot se fac evaluari, se analizeaza rezultatele si un urma lor se iau diferite decizii. Atata timp cat sunt acoperite regulamentar, nu vad unde-i problema. Adica tu ai tine un angajat care-ti chiuleste , care-ti creeaza atmosfera in societate, care te denigreaza, si nu ai cauta mijloace (evident legale) prin care sa-l sanctionezi ?

ghandalf
ghandalf  •  28 Aprilie 2013, 00:44

N-am zis că are și cal la ea :)))

ghandalf
ghandalf  •  28 Aprilie 2013, 00:43

Vezi să nu fi fost voi pe acolo :))) ... ba, parcă v-am văzut, erați prin tribune, unii strigau : ciungaaaa, alții dădeau cu grebla prin buzunarele ălora de erau atenți la joc :)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 15
Comentează