Comentarii (266)
 •  29 Mai 2013, 11:34

Hai generalul Lake la putere Scapa tara de stelisti De campioni si de valori Pune-i la respect pe toti Hai generalul Lake la putere Scapa tara de stelisti Toti dusmanii de-i adun Sa te stie de jupan Hai toata lumea in Groapa Generalul Lake castiga tot Hai Lake ai valoare

speedy73
speedy73  •  29 Mai 2013, 11:33
Postat de botizan pe 29 Mai 2013, 11:25

Crescand jucatori ? Serios ? Care jucatori ? ... Cresti copii de 15-16 ani si la primul salar iti vin mahmuri la antrenament , ca daca totusi cresti jucatori trebuie sa le oferi un salar o diurna ceva nu ? Plus betii prin cantonamente ... lasa-ma ca stiu eu cum e si cu cresterea jucatorilor tineri si foarte tineri ... si asta tine de mentalitate cultura si educatie , care noi nu o avem Plus ca iti trebuie o baza sportiva asta presupune terenuri de antrenament , in oras nu sunt pentru ca sunt diversi alti afaceristi , iar in afara orasului daca faci e mai greu cu infrastructura , presupune alte costuri ... In Romania nu e profitabil sa iti faci un centru de copii si juniori

de acord. mai putin cu ultima propozitie. nu e profitabil pt ca profitul nu vine repede. nu te imbogatesti nici macar in 5 ani, daramite peste noapte. centrele astea existau, trebuia numai investit in ele. in 23 de ani te puteai umple de bani daca investeai atunci. restul...din pacate ai mare dreptate

botizan
botizan  •  29 Mai 2013, 11:33
Postat de ave_biancorossi pe 29 Mai 2013, 11:24

aici ai dreptate, dinamo are in continuare sute de mii de simpatizanti, in bucuresti si in provincie, da, vor veni la stadion daca le oferi specatcol, show. daca le oferi motivul sa vina sa te sustina. daca suporterii vad ca e vb de seriozitate, vor veni. s-a si vazut un aer nou, in primavara asta, mai toate meciurile de pe national arena au adus revenirea suporterilor langa echipa. in mod normal, daca dinamo joaca toate cele 17 partide de acasa pe un stadion ca NA, ar trebui sa aibe undeva la 300 de mii de platitori, fara nici un fel de probleme. suporteri sunt destui, nu asta e problema. au nevoie de incredere si de motivatie.

Sunt si alte probleme pentru care lumea nu merge pe stadioane cum sunt infrastructura , transportul ... meciurile sunt puse tarziu , ca la noi la nimeni ... iesi de la meci te trezesti ca nu ai cu ce merge acasa ... dupa dracu sa mai mergi ? Esti din afara unui oras mare ... faci o ora pana in oras , inca o juma de ora pana la stadion ... deci un meci dureaza 6 ore pentru tine ca suporteri .. daca e si in timpul saptamanii dupa dracu sa mai mergi La Stuttgart e statia de tren langa stadion , si in ziua meciului sunt 3 trenuri in plus inainte de meci si 3 dupa meci ....

j.m.
j.m.  •  29 Mai 2013, 11:31

Negoita a salvat Dinamo, sa-i pupati talpile, ca altfel asa cum a spuus si el, clubul era intr-o situatie mai rea decat Rapidul. Dar la romani, recuostinta e fapta rara...

adrian84
adrian84  •  29 Mai 2013, 11:31
Postat de ave_biancorossi pe 29 Mai 2013, 11:15

46 la suta amice. mai ratezati-o dracu, ca nu suntem in comunism, cu partidul unic. sunt zeci de alte echipe cu mii si zeci de mii de suporteri si simpatizanti. craiova este iubita si acum de peste 1 milion de microbisti. timisoara are sigur vreo 300 de mii de suporteri, mai ales in timis, caras, mehedinti si hunedoara. uta si ea, cred ca inca mai are suta de mii de simpatizanti. petrolul are multi simpatizanti, la fel u cluj. nu mai vorbim de dinamo si rapid. deci, mai usor cu infatuarea. ok, e cea mai tare din parcare, cinste lor si toate bune, dar asta nu inseamna ca multi multi altii nu au alte simpatii.

ave, ave_biancorossi Oamenilor nu le mai arde de fotbal, mai ales in zonele unde echipele fanion au fost retrogradate sau desfiintate. Un exemplu bun este Rapidul. Daca mai avea suporterii din trecut nu cred ca trecea "neobservata"criza din Giulesti. Pur si simplu oamenii au alte griji.

calea_victoriei
calea_victoriei  •  29 Mai 2013, 11:29
Postat de ave_biancorossi pe 29 Mai 2013, 11:24

aici ai dreptate, dinamo are in continuare sute de mii de simpatizanti, in bucuresti si in provincie, da, vor veni la stadion daca le oferi specatcol, show. daca le oferi motivul sa vina sa te sustina. daca suporterii vad ca e vb de seriozitate, vor veni. s-a si vazut un aer nou, in primavara asta, mai toate meciurile de pe national arena au adus revenirea suporterilor langa echipa. in mod normal, daca dinamo joaca toate cele 17 partide de acasa pe un stadion ca NA, ar trebui sa aibe undeva la 300 de mii de platitori, fara nici un fel de probleme. suporteri sunt destui, nu asta e problema. au nevoie de incredere si de motivatie.

Au nevoie sa bage asta mina in buzunar adinc . Daca aduce 4,5 jucatori noi si joaca la fel ca astia in curind nu o sa mai vina .

 •  29 Mai 2013, 11:27

Forza Moflea , Forza tovarasul general Lachis . New Dinamo =Old Dinamo Securisti cu foamea in bot .

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  29 Mai 2013, 11:25
Postat de speedy73 pe 29 Mai 2013, 11:20

Heynckes?

why not ?

botizan
botizan  •  29 Mai 2013, 11:25
Postat de speedy73 pe 29 Mai 2013, 11:19

ba da poti. dintr-un punct incolo, multe cluburi se pot auto-finanta si pot castiga bani frumosi...crescand jucatori pe care sa-i vanda la cluburile mari din europa. dar e un proces lent si de durata...patronii de la noi vor banu' mult si repede

Crescand jucatori ? Serios ? Care jucatori ? ... Cresti copii de 15-16 ani si la primul salar iti vin mahmuri la antrenament , ca daca totusi cresti jucatori trebuie sa le oferi un salar o diurna ceva nu ? Plus betii prin cantonamente ... lasa-ma ca stiu eu cum e si cu cresterea jucatorilor tineri si foarte tineri ... si asta tine de mentalitate cultura si educatie , care noi nu o avem Plus ca iti trebuie o baza sportiva asta presupune terenuri de antrenament , in oras nu sunt pentru ca sunt diversi alti afaceristi , iar in afara orasului daca faci e mai greu cu infrastructura , presupune alte costuri ... In Romania nu e profitabil sa iti faci un centru de copii si juniori

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  29 Mai 2013, 11:24
Postat de botizan pe 29 Mai 2013, 11:03

Nu tre sa ai milioane de suporteri ... Bucuresti e un oras mare , daca ai 50 de mii e suficient ... dar aia 50 de mii sa fie suporteri , care sa vina sa cotizeze cu bilete abonamente materiale promotionale ... adica oameni maturi cu un loc de munca care sa isi si permita ... pe copii nu poti sa ii treci la suporteri ...

aici ai dreptate, dinamo are in continuare sute de mii de simpatizanti, in bucuresti si in provincie, da, vor veni la stadion daca le oferi specatcol, show. daca le oferi motivul sa vina sa te sustina. daca suporterii vad ca e vb de seriozitate, vor veni. s-a si vazut un aer nou, in primavara asta, mai toate meciurile de pe national arena au adus revenirea suporterilor langa echipa. in mod normal, daca dinamo joaca toate cele 17 partide de acasa pe un stadion ca NA, ar trebui sa aibe undeva la 300 de mii de platitori, fara nici un fel de probleme. suporteri sunt destui, nu asta e problema. au nevoie de incredere si de motivatie.

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 27
Comentează