Comentarii (134)
alin.gabriel
alin.gabriel  •  14 Martie 2014, 12:51
Postat de sange_alb.rosu pe 14 Martie 2014, 12:46

Imi pare rau sa contrazic un suporter al lui Dinamo, dar nu sunt de acord cu tine. Reghe e un antrenor mediocru, dar are la dispozitie un grup de jucatori peste media din campionatul romanesc. Asa reuseste el sa bata multe echipe de la noi. Insa cand un alt antrenor isi foloseste echipa inteligent, Reghe e pe nicaieri. Sa ne amintim cu placere de ultimul meci al nostru cu stoaia. Daca nu era greseala aia pe final, ii bateam. Reghe nu a gasit raspuns la formula tactica a lui Stoican. Antrenorii buni fac fata in meciuri cu echipe mari. De aia eu cred ca Mou de exemplu e peste Guardiola. Mou a castigat UCL cu doua echipe mici. Guardiola face furori cu echipe mari, avand toate resursele din lume

Foarte bine, sa ma contrazici, ca de-aia e libertate de opinie. Nu conteaza ca tinem cu aceeasi echipa, o opinie trebuie intotdeauna respectata. Acum sa-ti raspund: eu sunt un tip foarte pragmatic si am inteles un lucru: in viata conteaza doar rezultatul. Pana una alta, Reghekampf are un campionat, o super cupa, foarte probabil inca un campionat si o calificare in grupele Ligii. Ca ne place, ca nu ne place, asta este realitatea. Bineinteles, ce refuza sa vada unii stelisti si poate chiar el, este parcursul foarte slab in Europa. Asadar, da, este un antrenor bun, ca a castigat totusi cateva trofee fiind foarte tanar, insa nu exceptional.

adrian.1984
adrian.1984  •  14 Martie 2014, 12:51
Postat de unico_biancorossi pe 14 Martie 2014, 12:47

salut adriane, in sfarsit cineva care vrea sa comenteze pe topic. si eu cinsider de multa vreme ca este un antrenor capabil. nu stiu daca si cat de limitat este, dar, cata vreme are rezultate nu putem conchide decat ca este un antrenor meserias.

Salut Cristi. Rezultatele sunt discutabile, deoarece in Liga 1 nu a avut adversar pe masura Stelei, sa fim sinceri. Mediocru clar nu este, altfel nu avea rezultate nici aici. Problema este ca la anumite meciuri din Europa nu a avut nici o reactie cand Steaua era in dificultate si a insistat cu jucatori care erau clar depasiti de situatie. Tocmai de aceea spun ca este arogant. In loc sa se sfatuiasca cu antrenorii grei care au criticat anumite decizii sau jocuri ale Stelei, el s-a simtit jignit. Daca ar lucra la caracter si la modul de comunicare cu anumiti oameni care inca il pot invata multe, chiar ar deveni un antrenor foarte bun. Iar despre nationala, sa stea linistit, nu este copt.

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  14 Martie 2014, 12:50
Postat de biancorossi.autolike pe 14 Martie 2014, 12:46

In doar 60 de secunde , 20 fake likes pusi artificial de avocado, doar pt ca sa-l atace pe Reghe. Ce mega g.u.n.0.i. de om.

Inca 30 de secunde si am depasit 20 de like-uri. cred ca nu sunt fake-uri :)

zurzu_zurzu
zurzu_zurzu  •  14 Martie 2014, 12:50

Sunt de acord cu tine dar nu in totalitate.Au fost si echipe care au facut diferenta prin valoare.Nu in fiecare an de la revolutie s a castigat campionatul in culise.In utimi 10 ani da,cu foarte mici exceptii cand una din echipe a fost mult peste celelalte.Iti pot spune sig ca CFR ,Unirea si Otelul nu au luat titlurile pe bune...CFR e campioana la campionate in culise pt ca totate titlurile le a castigat in culise.In perioada de dupa revolutie Steaua a castigat titluri expclusiv pe terenavand o echipa foarte buna si pe fondul ca Dinamo dupa 92 pana prin 99-2000 nu a avut echipa mai deloc,in rest campionate cu mici exceptii castigate de la inceput la comanda

valahian_gesepescu
valahian_gesepescu  •  14 Martie 2014, 12:49

Tiki taka Barcelona,tovarasul Reghe este cel mai tare antrenor din Galaxie. Circula zvonul ca selectionata planetei Pluto doreste sa fie antrenata de tovarasul cu gel in par pentru editia Cupei Planetare din 2016.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  14 Martie 2014, 12:49
Postat de biancorossi.autolike pe 14 Martie 2014, 12:46

In doar 60 de secunde , 20 fake likes pusi artificial de avocado, doar pt ca sa-l atace pe Reghe. Ce mega g.u.n.0.i. de om.

da, stiu, sunt de la tine. nu pot sa iti multumesc pentru cadouri false. daca imi dadeai doar 1, da, iti multumeam. ai exagerat, ca de obicei. dar, asta e, joaca-te, daca te pasioneaza...

60old
60old  •  14 Martie 2014, 12:48
Postat de adrian.1984 pe 14 Martie 2014, 12:42

Ba este arogant. Nu trebuie sa citesti articole sau sa ii ctesti pe anumiti useri. A dovedit asta cand cineva isi dadea cu parerea fara ca sa il atace pe el sau echipa. Este tanar. In loc sa isi completeze cunostintele cu sfaturi de la tehnicieni care au castigat un trofeu european sau care au dus Romania la cateva turnee finale, el se simtea atacat de acele sfaturi si raspundea infoiat si fara respect. Imi pare rau, dar asta este adevarul.

Faptul ca cineva a castigat trofee in anii '60, '70 sau '80 nu-i indreptateste sa critice practicile moderene de antrenorat. Fotbalul s-a schimbat, jocul per total s-a schimbat, sunt alte cerinté la jucatori. De exemplu, oricat de mare a fost Dumitrache, Parcalab, Raducanu sau mai recent Hagi, fotbalul de azi este mai puternic fizic, cu cerinte in viteza si mai tehnic. Floricelele, frumoase de altef, care se faceau inainte, nu mai isi au locul intr-o echipa. Mai apare una sau doau doar pentru deliciul publicului.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  14 Martie 2014, 12:47
Postat de adrian.1984 pe 14 Martie 2014, 12:35

Laurentiu este un antrenor bun dar pacat ca este uneori prea arogant.

salut adriane, in sfarsit cineva care vrea sa comenteze pe topic. si eu cinsider de multa vreme ca este un antrenor capabil. nu stiu daca si cat de limitat este, dar, cata vreme are rezultate nu putem conchide decat ca este un antrenor meserias.

biancorossi.autolike
biancorossi.autolike  •  14 Martie 2014, 12:46
Postat de sange_alb.rosu pe 14 Martie 2014, 12:40

Reghe are astfel de oferte in fiecare noapte cand adoarme. Viseaza frumos, apoi se trezeste la realitatea romaneasca unde castiga mai multi bani decat oricare alt antrenor din Romania, chiar daca acolo de unde ii vin banii (UCL) ia batai pe paine, umilinte dupa umilinte. Cam asta e diferenta dintre el si Contra.

In doar 60 de secunde , 20 fake likes pusi artificial de avocado, doar pt ca sa-l atace pe Reghe. Ce mega g.u.n.0.i. de om.

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  14 Martie 2014, 12:46
Postat de alin.gabriel pe 14 Martie 2014, 12:38

Pot sa spuna toti ce-or vrea, insa un lucru este clar: Reghekampf nu e antrenor rau. Ca a facut blaturi, ca n-a facut, asta nu stiu, insa stiu ca in ultimii doi ani, din pacata, Steaua a cam batut toate marile echipe din campionat. Cu alea, sigur nu a facut blaturi. In acelasi timp, evolutia din Liga a fost dezastroasa. Asadar, nici nu este un antrenor slab, nici pe departe, insa nici un antrenor exceptional nu este, inca. Este un antrenor bun si atat, insa peste ce avem noi in Romania la ora actuala. Sunt convins ca are calitatile necesare pentru a evolua, dar, datorita caracterului, nu stiu daca aceasta evolutie se va realiza vreodata. Mai multa modestie, mult mai multa, nu ar strica.

Imi pare rau sa contrazic un suporter al lui Dinamo, dar nu sunt de acord cu tine. Reghe e un antrenor mediocru, dar are la dispozitie un grup de jucatori peste media din campionatul romanesc. Asa reuseste el sa bata multe echipe de la noi. Insa cand un alt antrenor isi foloseste echipa inteligent, Reghe e pe nicaieri. Sa ne amintim cu placere de ultimul meci al nostru cu stoaia. Daca nu era greseala aia pe final, ii bateam. Reghe nu a gasit raspuns la formula tactica a lui Stoican. Antrenorii buni fac fata in meciuri cu echipe mari. De aia eu cred ca Mou de exemplu e peste Guardiola. Mou a castigat UCL cu doua echipe mici. Guardiola face furori cu echipe mari, avand toate resursele din lume

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 14
Comentează