Comentarii (113)
guess_who
guess_who  •  04 August 2020, 17:53
Postat de catalynn pe 04 August 2020, 17:49

Pssst ... ești nou aici, deci scuzabil , dar vreau sa îți spun ceva: a aduce aportul este ca și cum ai spune fcsbist prost! :-))))

Got it: pleonasm. Sorry! :)) Meritam sa fiu corectat. My mistake..:))

saviola3_5
saviola3_5  •  04 August 2020, 17:53
Postat de roja.azul76 pe 04 August 2020, 17:38

Tocmai asta spuneam: nu am primit raspus la aceasta intrebare! Si asta pentru ca...nu exista! CSA este o echipa noua, infiintata in 2017! Daca lucrurile stateau altfel, erau acum in liga 1 fara nici o discutie! Cred ca nu exista suporter...om zdravan la cap...care sa accepte ca echipa lui, dintr-o data, s-a trezit in liga a 4 a si sa o "imbratiseze" imediat! Astea-s povesti, hatereala ieftina!

sunt cei cativa din peluza sud, care poate din ura, poate si din lipsa neuronilor sustin o cauza pierduta, poate cu timpul li se vor alatura alti inceti la minte, nu exclud, insa masa majoritara nu are cum sa fie alaturi de ei, never, cum spuneai si tu, doar daca ne vor da raspunsul asta, cand am retrogradat, cine e responsabil, de la cine am luat bataie, cine era antrenor atunci cand...:)

saviola3_5
saviola3_5  •  04 August 2020, 17:50
Postat de catalynn pe 04 August 2020, 17:44

Întrebarea ta e greșita: nu ce căutam noi in L4, acolo suntem pt ca am respectat legile și regulamentele, ci ce mai caută FC fcsb in L1! Ce “continuitate” sa mai ai când tu muți activitatea pe alta societate pt a nu plăti dările la stat!? E ne-a jjijji victima statului!? Mai sa fie!? Dar nu de la stat a luat sute de milioane prin retrocedări, unele absolut strigătoare la cer, precum cea anchetata acum de procurorul Ionescu de la DNA. Răchită!? NIMĂNUI nu ii place sa spună ca a jucat la FC fcsb. Voi chiar nu pricepeți ca le e jena!? Pana și Adi Popa v-a spus: el vrea sa creadă ca a jucat la Steaua și nu la FC fcsb și ca s stelist nu fcsbist. Chipciu la fel. Ia sa fi fost fcsb AC Milan de exemplu! Facem pariu pe ce vrei ca Dică nu mai spunea ca a jucat la Steaua ci se lauda cu fc fcsb!? Însă repet: așa cum vouă VA E RUSINE cu acest FC fcsb și tot încercați sa o cosmetuzati in “Mercedes”, ca sa îl parafrazez pe Cezarica Luciann care am înțeles ca a patentat (vorba in târg e ca tot el a fost și primul care a scris pe o mașina Spala-mă!), e treaba voastră, tot o rabla fără sigla rămâne, așa le e rusine și foștilor jucatori. :-))))

Pai mai dragule, nu cumva statul ala cu care facea jijel afaceri era MAPN? nu cumva noua echipa infiintata de csa regal e condusa de MAPN? deci voi ati ales mafiotii mai mari din motive de conduita morala, sau cum?:) o echipa nu are conitnuitate sportiva pentru ca si-a schimbat societatea comerciala pe care activa? Mai sa fie! Si una care e infiintata in 2o17 are continuitate sportiva pentru ca??? Geez, te afunzi mai rau cu fiecare aberatie postata, Cata, imi pare rau!Si apropo, daca MAPN a `recastigat` echipa, a recastigat doar echipa nu si datoriile facute tot de ei in anii 90, nu-i asa? ca asa e corect si pentru ca pamantul este plat! hehe

catalynn
catalynn  •  04 August 2020, 17:49
Postat de guess_who pe 04 August 2020, 17:39

Nu ma gandesc nici eu ca suporterul ideal trebuie sa fie unul care sa verse sange pt echipa iubita, in cel mai medieval stil cu putinta. De acord, e 2020, ar trebui sa fim mai evoluati. In acelasi timp, nu pot sa nu te contrazic cand spui ca fiecare suporter are aceeasi relevanta. Trebuie sa existe o diferentiere, macar din simplul fapt ca unii chiar depun eforturi, se informeaza constant despre tot ce inseamna clubul si viata unei echipe, pe cand altii nu isi dau interesul, sau sunt pasivi, sau pur si simplu neinformati, si atunci ei nu au cum sa pretinda ca imbogatesc cu ceva zestrea unei echipe. Simplul fapt ca esti un numar, nu inseamna ca aduci aport. Fanul e cel care si da ceva la schimb. Ofera ceva. Putini sunt cei care dau. La bine vin toti. La rau, raman cei cu adevarat puternici.

Pssst ... ești nou aici, deci scuzabil , dar vreau sa îți spun ceva: a aduce aportul este ca și cum ai spune fcsbist prost! :-))))

116538290032900
Alice Popa  •  04 August 2020, 17:48

Becali e invidios pe cei de la Dinamo! Vrea si el in Play-Out!!!

saviola3_5
saviola3_5  •  04 August 2020, 17:46
Postat de guess_who pe 04 August 2020, 17:39

Nu ma gandesc nici eu ca suporterul ideal trebuie sa fie unul care sa verse sange pt echipa iubita, in cel mai medieval stil cu putinta. De acord, e 2020, ar trebui sa fim mai evoluati. In acelasi timp, nu pot sa nu te contrazic cand spui ca fiecare suporter are aceeasi relevanta. Trebuie sa existe o diferentiere, macar din simplul fapt ca unii chiar depun eforturi, se informeaza constant despre tot ce inseamna clubul si viata unei echipe, pe cand altii nu isi dau interesul, sau sunt pasivi, sau pur si simplu neinformati, si atunci ei nu au cum sa pretinda ca imbogatesc cu ceva zestrea unei echipe. Simplul fapt ca esti un numar, nu inseamna ca aduci aport. Fanul e cel care si da ceva la schimb. Ofera ceva. Putini sunt cei care dau. La bine vin toti. La rau, raman cei cu adevarat puternici.

eu zic ca te inseli, fiecare fan e la fel de important, si ala care se uita la tv si face rating, si ppate cumpara si el un fular( ca in vremurile bune) si ala care merge pe stadion. Ca oamenii sunt diferiti si ca unii sunt superficiali, sunt total de acord dar nu poti spune ca bunica-meu, spre exemplu, care tinea cu steaua inca de la infiintare si care mi-a insuflat si mie iubirea pentru fotbal si pentru steaua, e mai putin relevant decat un mucea de 25 de ani din valea ialomitei doar pentru ca ala merge la toate meciurile, iar bunica-meu care acum e la pensie si locuieste la 120de km distanta, si evident il preocupa ograda nu sa bata drumul la meci, e mai relevant mucea, nu-i asa? Nu! Nu sunt de acord. Ca unii ard mai puternic decat altii, ca unii sunt mai informati decat altii cand vine vorba de echipa de suflet, e altceva, dar toti, ca un tot, sunt la fel de importanti pentru ca in final majoritatea conteaza si doar ei decid un lucru important cum este IDENTITATEA echipei, nu un tribunal, nu tu, nu rachita, nu eu, nu oricine, ci doar acest TOT.

catalynn
catalynn  •  04 August 2020, 17:44
Postat de roja.azul76 pe 04 August 2020, 17:21

S-a luat la tranta cu statul, a stat la masa cu Base, s-a crezut invincibil si...a ajuns la "facultate"!:) Ma uitam mai devreme la Digi 1, unde e invitat Vivi Rachita! Pana si el, desi e in clinciuri cu gigel de ani de zile, a spus ca echipa continuatoare a celei infiintate in 47, suntem noi!:) E clar ca nu a fost nici un fel de "fractura", in ceea ce priveste activitatea sportiva din 47 pana in prezent! Asta inseamna de fapt palmaresul! Nu conteaza ce "constata" Madam Clatita cu Visine, pentru ca nici macar nu este de competenta instantelor civile! Am adresat partii "adverse" o intrebare simpla: ce cautati voi, care pretindeti ca sunteti Steaua, in liga a 4 a, in timp ce noi suntem bine mersi in prima liga? Simplu: pentru ca nu pot obtine mai mult decat ceea ce au deja:))

Întrebarea ta e greșita: nu ce căutam noi in L4, acolo suntem pt ca am respectat legile și regulamentele, ci ce mai caută FC fcsb in L1! Ce “continuitate” sa mai ai când tu muți activitatea pe alta societate pt a nu plăti dările la stat!? E ne-a jjijji victima statului!? Mai sa fie!? Dar nu de la stat a luat sute de milioane prin retrocedări, unele absolut strigătoare la cer, precum cea anchetata acum de procurorul Ionescu de la DNA. Răchită!? NIMĂNUI nu ii place sa spună ca a jucat la FC fcsb. Voi chiar nu pricepeți ca le e jena!? Pana și Adi Popa v-a spus: el vrea sa creadă ca a jucat la Steaua și nu la FC fcsb și ca s stelist nu fcsbist. Chipciu la fel. Ia sa fi fost fcsb AC Milan de exemplu! Facem pariu pe ce vrei ca Dică nu mai spunea ca a jucat la Steaua ci se lauda cu fc fcsb!? Însă repet: așa cum vouă VA E RUSINE cu acest FC fcsb și tot încercați sa o cosmetuzati in “Mercedes”, ca sa îl parafrazez pe Cezarica Luciann care am înțeles ca a patentat (vorba in târg e ca tot el a fost și primul care a scris pe o mașina Spala-mă!), e treaba voastră, tot o rabla fără sigla rămâne, așa le e rusine și foștilor jucatori. :-))))

guess_who
guess_who  •  04 August 2020, 17:39
Postat de saviola3_5 pe 04 August 2020, 17:31

hai sa nu imi spui ca acum `fani adevarati` sunt doar aia din peluza sud, intamplator cunosc destui de multi dintr cei vechi dar si dintre cei noi, am locuit in ghencea si in apropiere, in dr taberei vreo 7 ani, ca sa nu mai zic ca merg la meciuri de prin 06 07, de pe vremea lui Jean Pavel. Nu tine vrajeala asta cu mine! si nu, nu sunt de acord cu tine, fiecare fan e important, chiar daca vine mai rau sau deloc pe stadion, e la fel de important un fan din arad, care vine pate de 3 ori pe an la meci, ca unul care sta on spate la hanul drumetului si vine meci de meci la stadion. E la fel de important un fan cum era bunica-meu care a prins steaua de la infiintare si se uita doar la tv, ca orice mucos de fan din orice galerie vrei tu, nord . sud, nu conteaza! hai sa depasim mentalitatilea asta inapoiate, banuiesc ca nu ai prins, dar oisnuiam sa ne dam intalniri si sa ne batem intre galerii, obsinuiam sa facem multe lucruri nasoale, hai sa acceptam ca nu asta inseamna sa fii fan `infocat`, suntem in 2020 draq!

Nu ma gandesc nici eu ca suporterul ideal trebuie sa fie unul care sa verse sange pt echipa iubita, in cel mai medieval stil cu putinta. De acord, e 2020, ar trebui sa fim mai evoluati. In acelasi timp, nu pot sa nu te contrazic cand spui ca fiecare suporter are aceeasi relevanta. Trebuie sa existe o diferentiere, macar din simplul fapt ca unii chiar depun eforturi, se informeaza constant despre tot ce inseamna clubul si viata unei echipe, pe cand altii nu isi dau interesul, sau sunt pasivi, sau pur si simplu neinformati, si atunci ei nu au cum sa pretinda ca imbogatesc cu ceva zestrea unei echipe. Simplul fapt ca esti un numar, nu inseamna ca aduci aport. Fanul e cel care si da ceva la schimb. Ofera ceva. Putini sunt cei care dau. La bine vin toti. La rau, raman cei cu adevarat puternici.

roja.azul76
roja.azul76  •  04 August 2020, 17:38
Postat de saviola3_5 pe 04 August 2020, 17:26

cum si cine sa vada fractura daca ea nu a existat roja? cine poate sa ne spuna cand si cum a retrogradat steaua si a ajuns sa se bata cu ciulinii nu stiu cum...? pentru forurile sportive, gen uefa, si chiar cele interne continuitatea sportiva e suprema! sunt multe exemple in care s-a tinut cont doar de continuitate! Avem exemplul cel mai bun chiar la noi in campionat! Olguteii pesedei care pretind ca ar fi universitatea...pentru oameni care dicteaza fotbalul international, ei sunt....suspans...exact ceea ce sunt, o echipa nou infiintata fara nici o legatura cu universitatea craiova, de ce? pentru ca....nu au continuitate, asadar au ZERRRRO palmares in cupele europene, sau ma rog aveau, ca intre timp au jucat si olguteii cateva partide prin europa.

Tocmai asta spuneam: nu am primit raspus la aceasta intrebare! Si asta pentru ca...nu exista! CSA este o echipa noua, infiintata in 2017! Daca lucrurile stateau altfel, erau acum in liga 1 fara nici o discutie! Cred ca nu exista suporter...om zdravan la cap...care sa accepte ca echipa lui, dintr-o data, s-a trezit in liga a 4 a si sa o "imbratiseze" imediat! Astea-s povesti, hatereala ieftina!

geogeo
geogeo  •  04 August 2020, 17:34
Postat de viorelpreda pe 04 August 2020, 17:25

Fcsb a terminat la 22 de puncte de CFR.Asta e diferenta dintre o echipa profesionista ca CFR si o stana condusa de un cioban care se crede buricul pamantului.La anul diferenta poate creste mai ales ca ciobanul e la fundul sacului si mai e si dator vandut celor de la Steaua pentru fiecare an in carea folosit ilegal numele ei.

La anul nici pe locul 3 nu termina franarii tai aia competenti. Fara Arlauskis era vai de mama voastra si anul asta iar la anul o sa apere...Balgradean, pe care FCSB l-a lasat sa plece liber de bun ce e.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 12
Comentează