Comentarii (35)
maximinus_trax
maximinus_trax  •  23 Iunie 2015, 20:24

Astia de la GSP nu stiu cum sa faca sa se mai certe fanii intre ei. Sa o lamurim. Anul acesta e o minune sa ajunga o echipa in grupe. 1. Steaua. Nu cam as avea ceva cu ei, insa lotul e mai slab decat anul trecut si nici nu au adus jucatori care sa ii inlocuiasca pe cei plecati, si echipa mai juca si ceva din amintirile cu Reghe. Nu se va califica decat cu mare greutate in grupele EL, de CL nici nu poate fi vorba. Cu Radoi antrenor nu ai cum sa te califici in UC.L Pana Trencin asta devine echipa tare cu un om care nu a antrenat vreo echipa pana acum. Daca Steaua pierde calificarea cu Trencin coeficientul anul asta va fi sub 1. Echipa nu mai stie sa joace de 6 luni si Radoi nu are capacitatea de a forma relatii de joc. 2. ASA are antrenor are si un lot acceptabil, dar nu are deloc coeficient. Trebuie sa aiba un noroc chior sa dea peste un adversar decent sa intre in grupe, insa sansele sunt mici. Chiar daca intra nu stiu cate puncte poate sa faca in grupe unde va fi urna a patra. 3. Astra are meci greu cu Inverness. De cand patronul e in puscaria robinetul cu bani s-a inchis. Chiar daca trece in turul urmator nu cred ca are sanse mari de calificare. Intre ASA si Astra (chiar daca Astra are ceva coeficient) ASA ar avea ceva mai multe sanse. 4. Botosani. Nu are nici o sansa sa ajunga in grupe. Patronul deja a aanuntat ca face imprumut in banca ca sa joace cu georgienii. Nu are nici un interes sa se califice pentreu ca sunt cheltuieli foarte mari.

stefansb
stefansb  •  23 Iunie 2015, 20:10
Postat de para.para pe 23 Iunie 2015, 20:01

Ai perfecta dreptate. Oare o sa se sesizeze vre-o data cineva, DNA sau stiu eu cine, despre jaful care s-a tolerat in acei 5 ani de zile cand Romania a trimis echipa direct in liga? Chiar nu bate la ochi nimanui? GSP-ul era in extaz ca avea trafic datorita faptului ca, chipurile, titlul a ajuns si in provincie. *** Culmea, Steaua castiga-se multe titluri inainte, dar in acei 5 ani n-a avut voie sa se apropie de primul loc. Era clar ca Gheorghe nu vroia sa imparta nimic din banii de liga cu Mitica si/sau cu Nasu' si de aceea s-au inventat campioane. Tu iti dai seama? Romania a avut doar 5 ani echipa direct in grupe, dar fix in acei 5 ani, nici Steaua, dar nici Dinamo, nici Rapid, nu s-au apropiat de titlu. Eu nu cred in coincidente, cel putin nu in asta, pentru ca asta n-a fost coincidenta.

exact. a fost o perioada de hotie maxima. si va reveni daca vom mai avea o echipa direct in liga.

stefansb
stefansb  •  23 Iunie 2015, 20:08

oricum calificarile alea directe au adus in faliment fotbalul romanesc. vasluilul, timisoara, dinamo, rapid au aruncat cu banii pe tot felul de jucatori, investitii fara cap. fiecare sperand ca va lua titlul si se va imbogatii. cum au dat gres...s-a ales praful. otelul, dupa ce a intrat, a devenit tinta unei excrocherii, ca sa fure adamescu banii aia, si au ajuns mai saraci decat erau. urziceniul s-a si desfiintat. imi amintesc ca atunci steaua a impus plafon salarial 10000 euro. ate proteste au fost, ca nu se investesc bani. cu 10000 atunci, cand toti aruncau cu bani, nu mai luai nimic de valoare pe plan intern. jucam cu gora tall, thininio si parpas. terminam pe 6. apoi au inceput insolventele si falimentele. oare cum a fost mai bine?

para.para
para.para  •  23 Iunie 2015, 20:01
Postat de stefansb pe 23 Iunie 2015, 19:42

niciodata steaua nu a ajuns direct in grupe, pt ca in toti anii in care a existat o echipa calificata direct s-au tras o gramada de sfori sa ajunga acolo echipe ca otelul, urziceni, CFR, prin tot felul de arbitraje dubioase si meciuri aranjate. din ultimii 10 ani steaua a ajuns de vreo 4 ori in liga. de fiecare data prin tururi preliminare. de ce sa ne dorim o chipa calificata direct, sa reapara echipele fantoma, sprijinite din umbra care dispar dupa ce joaca in CL? nu multumim. Daca suntem in stare sa trecem de tururi bine, daca nu inseamna ca nu avem valoare.

Ai perfecta dreptate. Oare o sa se sesizeze vre-o data cineva, DNA sau stiu eu cine, despre jaful care s-a tolerat in acei 5 ani de zile cand Romania a trimis echipa direct in liga? Chiar nu bate la ochi nimanui? GSP-ul era in extaz ca avea trafic datorita faptului ca, chipurile, titlul a ajuns si in provincie. *** Culmea, Steaua castiga-se multe titluri inainte, dar in acei 5 ani n-a avut voie sa se apropie de primul loc. Era clar ca Gheorghe nu vroia sa imparta nimic din banii de liga cu Mitica si/sau cu Nasu' si de aceea s-au inventat campioane. Tu iti dai seama? Romania a avut doar 5 ani echipa direct in grupe, dar fix in acei 5 ani, nici Steaua, dar nici Dinamo, nici Rapid, nu s-au apropiat de titlu. Eu nu cred in coincidente, cel putin nu in asta, pentru ca asta n-a fost coincidenta.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

stefansb
stefansb  •  23 Iunie 2015, 20:00
Postat de supereduardo10 pe 23 Iunie 2015, 19:51

stefanica habar nu ai cat a-ti furat..at-i fost direct in grupe si nu o data fara calificari pe furaciune ca v-ati facut de ras...oricum nu pot avea pretentii d ela un fcsb-ist sa cunoasca fotbal sau macar istoria propriei echipe :)) Oricum nu vad cum sa ajungeti in UCL cu actualul lot chiar si cu bulanul providential :))

ia zi-mi tu care e anul ala in care am fost direct in grupa ba, cunoscatorule??? n-am fost niciodata, dar niciodata, in grupe fara tur preliminar.

randoom_._
randoom_._  •  23 Iunie 2015, 19:55
Postat de supereduardo10 pe 23 Iunie 2015, 19:51

stefanica habar nu ai cat a-ti furat..at-i fost direct in grupe si nu o data fara calificari pe furaciune ca v-ati facut de ras...oricum nu pot avea pretentii d ela un fcsb-ist sa cunoasca fotbal sau macar istoria propriei echipe :)) Oricum nu vad cum sa ajungeti in UCL cu actualul lot chiar si cu bulanul providential :))

"a-ti fost"? du-te bah *** la scoala. dupa ce ca esti analfabet, mai si minti. cand *** a fost Steaua direct in grupe? Steaua in ultimi 20 de ani a trecut de mai multe tururi preliminare decat tot fotbalul romanesc la un loc. auzi la el,a intrat direct. wtf? chiar ca ai probleme ***.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

supereduardo10
supereduardo10  •  23 Iunie 2015, 19:51

stefanica habar nu ai cat a-ti furat..at-i fost direct in grupe si nu o data fara calificari pe furaciune ca v-ati facut de ras...oricum nu pot avea pretentii d ela un fcsb-ist sa cunoasca fotbal sau macar istoria propriei echipe :)) Oricum nu vad cum sa ajungeti in UCL cu actualul lot chiar si cu bulanul providential :))

creve
creve  •  23 Iunie 2015, 19:43

Calcule, calcule, calcule. Ne pricepem la calcule. Realitatea este că e extrem de greu să treci peste Grecia la nivel de cluburi. Peste Elveția e absolut imposibil. Iar Cehia e în creștere. Asta în condițiile în care fotbalul românesc la nivel de cluburi de în criză. Mai degrabă ne-am gândi să nu coborâm în clasamentul ăsta.

stefansb
stefansb  •  23 Iunie 2015, 19:42
Postat de mario_seppona pe 23 Iunie 2015, 19:27

nu ti doresti, dar iti doresti! nu i mai bine sa intri direct in grupe ca si castigatoare a cooperativei, decat sa te vaiti c ai picat cu cel mai tare adversar din preliminarii?!? intreb si eu!

niciodata steaua nu a ajuns direct in grupe, pt ca in toti anii in care a existat o echipa calificata direct s-au tras o gramada de sfori sa ajunga acolo echipe ca otelul, urziceni, CFR, prin tot felul de arbitraje dubioase si meciuri aranjate. din ultimii 10 ani steaua a ajuns de vreo 4 ori in liga. de fiecare data prin tururi preliminare. de ce sa ne dorim o chipa calificata direct, sa reapara echipele fantoma, sprijinite din umbra care dispar dupa ce joaca in CL? nu multumim. Daca suntem in stare sa trecem de tururi bine, daca nu inseamna ca nu avem valoare.

mario_seppona
mario_seppona  •  23 Iunie 2015, 19:27
Postat de steaua1986forever pe 23 Iunie 2015, 19:16

Nu ne dorim sa se intre direct in grupe, ar insemna iar intoarcea la sistemul cu "cefurite", adica stat capra jumatate de campionat ca sa intre "cine trebuie" direct in grupe, fara tururi preliminare. Ar duce la distrugerea completa a fotbalului romanesc. Si asa avem foarte multe echipe fara valoare in campionat. Si sincer, mi se pare ca avem mult prea multe echipe in Europa, in mod normal nu avem fata de mai mult de 2 echipe.

nu ti doresti, dar iti doresti! nu i mai bine sa intri direct in grupe ca si castigatoare a cooperativei, decat sa te vaiti c ai picat cu cel mai tare adversar din preliminarii?!? intreb si eu!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează