Comentarii (51)
godot
godot  •  22 Mai 2018, 14:43
Postat de badeadorian pe 22 Mai 2018, 13:22

Tovarase . Steaua avea atunci in mod real o super trupa . Dar : echipa a fost formata "cu arcanul" din jucatori adusi cu tot felul de presiuni si promisiuni de la echipe din intreaga Romanie , Boloni este un exemplu bine stiut . La Sevillia rezerva de portar Stangaciu era din propria-i pepeniera ... restul era o Nationala cu selectioner unic - Valentin .Toate marile echipe au insa momentele lor de slabiciune ( vezi Bracelona 2018 in ultima etapa cand nu si-a putut pastra invincibilitatea in campionat ) dar echipa Steaua era 'ferita' atunci de accidente neplacute prin simpla instruire a arbitrilor . Ei aveau o singura misiune in campionat - sa nu piarda echipa favorita a regimului -. La Oradea in meciul Bihor- Steaua , meciul a fost prelungit 16 minute ca sa nu piarda Steaua ...dupa acel meci antrenorul gazdelor, celebrul Mateianu, a facut atac cerebral ulterior fatal . De ce ne este greu sa acceptam niste adevaruri ? Au castigat CCE in 1986 pe merit si datorita excluderi echipelor englezesti in acel an . Aveau echipa , da !!! Dar si 'protectia' din tara era evidenta si la vedere !!! De ce supara realitatea ? Cine a putut , a ros oase la greu ...

Tovarășe, meciul de la Oradea a a fost în 1988, iar Mateianu a murit în 1997... E adevărat, „ulterior”, la, puțin timp (8 anișori), doar că între timp jucase și la Moreni, unde a făcut cu adevărat atacul cerebral.

godot
godot  •  22 Mai 2018, 14:38
Postat de badeadorian pe 22 Mai 2018, 13:22

Tovarase . Steaua avea atunci in mod real o super trupa . Dar : echipa a fost formata "cu arcanul" din jucatori adusi cu tot felul de presiuni si promisiuni de la echipe din intreaga Romanie , Boloni este un exemplu bine stiut . La Sevillia rezerva de portar Stangaciu era din propria-i pepeniera ... restul era o Nationala cu selectioner unic - Valentin .Toate marile echipe au insa momentele lor de slabiciune ( vezi Bracelona 2018 in ultima etapa cand nu si-a putut pastra invincibilitatea in campionat ) dar echipa Steaua era 'ferita' atunci de accidente neplacute prin simpla instruire a arbitrilor . Ei aveau o singura misiune in campionat - sa nu piarda echipa favorita a regimului -. La Oradea in meciul Bihor- Steaua , meciul a fost prelungit 16 minute ca sa nu piarda Steaua ...dupa acel meci antrenorul gazdelor, celebrul Mateianu, a facut atac cerebral ulterior fatal . De ce ne este greu sa acceptam niste adevaruri ? Au castigat CCE in 1986 pe merit si datorita excluderi echipelor englezesti in acel an . Aveau echipa , da !!! Dar si 'protectia' din tara era evidenta si la vedere !!! De ce supara realitatea ? Cine a putut , a ros oase la greu ...

Tovarășe, gândești și te exprimi exclusiv în șabloane. Miturile se combat cu prezentarea faptelor. Iată prezentarea faptelor: Din lotul de la Sevilla, „5 jucatori au fost transferati de la echipe din divizia B: Duckadam, Stangaciu, Iovan, Belodedici si Balint. 8 jucatori au fost transferati de la echipe care, in acel sezon, au retrogradat in divizia B: Barbulescu, Balan, Stoica, Lacatus, Petcu, Majearu, Weissenbacher, Balan. 2 jucatori au fost nume importante: Radu II si (mai ales) Boloni. 3 jucatori au fost dati afara de altii: Bumbescu (de Dinamo), Barbulescu (de Arges) si Piturca (de U. Craiova) 1 jucator de la Sevilla nu mai jucase fotbal de 3 ani: Iordanescu”. Așa că las-o baltă cu poveștile de adormit copiii. Dintr-un lot de 16, 5 erau jucători din divizia B, iar 8 erau jucători retrogradați în B. http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/23118/

cpt.ahab
cpt.ahab  •  22 Mai 2018, 14:37
Postat de radumatei pe 22 Mai 2018, 13:58

@magic4ever: confunzi statistica cu "istoria fotbalului", pe Dan Petrescu cu Mourinho, Liga 1 cu Liga Campionilor. In rest, as putea fi de acord cu tine, dar vezi ca s-ar putea sa te contrazica tocmai suporterii adevarati ai lui Porto si Inter, a caror istorie bogata le asigura si alte repere afective decit respectivele trofee.

Corect. Spectacolul și dramele rămân întotdeauna în memorie. Celelalte? Pure statistici.

spinoza
spinoza  •  22 Mai 2018, 14:07
Postat de fangigi pe 22 Mai 2018, 10:58

De ce madiatizati in continuare niste performante mincinoase? Recordul din 1988 nu apartine stelei ci lui Valentin Ceausescu! Adversarii nu aveau voie sa marcheze goluri echipei PCR pt ca ajungeau la Canal, iar arbitri prelungeau meciurile si cate 10 minute pana reuseau Lacatus&comp sa marcheze! O istorie plina de recorduri trucate, meciuri si titluri trucate! Sa nu mai amintim de finala de Cupa din acelesi '88 cand castigatoarea a fost numita de la cabinetul 1! Nu v-ati saturat de minciuna, hotie si abuz?

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

radumatei
radumatei  •  22 Mai 2018, 13:58
Postat de magic4ever pe 22 Mai 2018, 11:26

Iti spun eu ca cele 2 Ligi ale campionilor castigate de Mourinho cu Porto si Inter raman in istoria fotbalului pentru totdeauna si in inima suporterilor lui Porto & Inter mult mai mult decat alte alte sezoane in care au jucat spectaculos dar n-au castigat un trofeu european!

@magic4ever: confunzi statistica cu "istoria fotbalului", pe Dan Petrescu cu Mourinho, Liga 1 cu Liga Campionilor. In rest, as putea fi de acord cu tine, dar vezi ca s-ar putea sa te contrazica tocmai suporterii adevarati ai lui Porto si Inter, a caror istorie bogata le asigura si alte repere afective decit respectivele trofee.

adriann_
adriann_  •  22 Mai 2018, 13:27
Postat de steaua1986forever pe 22 Mai 2018, 13:13

WOW. Un astfel de comentariu (nu numai mincinos si partinitor dar si complet aberant) este ales ca reprezentativ de catre redactia GSP? Incredibil! Tolotane, mai explica-mi te rog cum e cu obiectivitatea jurnalistilor de prin redactie.

Treaba cu 'ajungeau la canal' e o aberatie dar cupa pierduta prin iesirea de?pe teren si acordata a doua zi prin comunicat al regimului ceausist e un fapt incontestabil. Si mai gotesc fiind modul in care publicul stelist de rezultat s-a bucurat de acea cupa rusinoasa: ANI DE ZILE dupa 1989 publicul stelist (nu exista o galerie) scanda 'Ceausescu a-nviat, a-nviat beleaua/Si a dat comunicat Campioana Steaua'. Asta e un alt fapt inc0ntestabil pe care si-l amintesc toti cei care au trait vremurile alea. Asa ca faceti ciocul mai mic dragi stelisti, echipa si publicul vostru au frauda?si abuzul in ADN...

badeadorian
badeadorian  •  22 Mai 2018, 13:26
Postat de steaua1986forever pe 22 Mai 2018, 13:13

WOW. Un astfel de comentariu (nu numai mincinos si partinitor dar si complet aberant) este ales ca reprezentativ de catre redactia GSP? Incredibil! Tolotane, mai explica-mi te rog cum e cu obiectivitatea jurnalistilor de prin redactie.

A exagerat si el ...dar nu mult !!! A scos din context niste informatii reale si a fost un pic prea virulent ... DAR fondul este absolut corect . Suparare ?? ...nu-i pe bani !!!!

badeadorian
badeadorian  •  22 Mai 2018, 13:23
Postat de badeadorian pe 22 Mai 2018, 13:22

Tovarase . Steaua avea atunci in mod real o super trupa . Dar : echipa a fost formata "cu arcanul" din jucatori adusi cu tot felul de presiuni si promisiuni de la echipe din intreaga Romanie , Boloni este un exemplu bine stiut . La Sevillia rezerva de portar Stangaciu era din propria-i pepeniera ... restul era o Nationala cu selectioner unic - Valentin .Toate marile echipe au insa momentele lor de slabiciune ( vezi Bracelona 2018 in ultima etapa cand nu si-a putut pastra invincibilitatea in campionat ) dar echipa Steaua era 'ferita' atunci de accidente neplacute prin simpla instruire a arbitrilor . Ei aveau o singura misiune in campionat - sa nu piarda echipa favorita a regimului -. La Oradea in meciul Bihor- Steaua , meciul a fost prelungit 16 minute ca sa nu piarda Steaua ...dupa acel meci antrenorul gazdelor, celebrul Mateianu, a facut atac cerebral ulterior fatal . De ce ne este greu sa acceptam niste adevaruri ? Au castigat CCE in 1986 pe merit si datorita excluderi echipelor englezesti in acel an . Aveau echipa , da !!! Dar si 'protectia' din tara era evidenta si la vedere !!! De ce supara realitatea ? Cine a putut , a ros oase la greu ...

Barcelona ...pentru carcotasi !!!

badeadorian
badeadorian  •  22 Mai 2018, 13:22
Postat de godot pe 22 Mai 2018, 12:34

Tovarășe, lucrările la Canal au fost închise în 1953 și reluate după 1975. Nu avea cum să mai ajungă nimeni la Canal, pentru că după 1964 nu au mai existat deținuți politici în România. Rezultatele Stelei sunt ale Stelei, pentru că au fost confirmate în Europa, unde nu mai putea să ajute cu nimic Valentin. După câștigarea CCE în 1986 și a Supercupei Europei în 1987, Steaua a mai jucat o semifinală CEE, în 1988 și o finală CCFE în 1989. Aceste performanțe europene nu puteau fi trucate și, prin analogie, nici cele din campionat nu au fost, pentru că cine poate mai mult, poate și mai puțin.

Tovarase . Steaua avea atunci in mod real o super trupa . Dar : echipa a fost formata "cu arcanul" din jucatori adusi cu tot felul de presiuni si promisiuni de la echipe din intreaga Romanie , Boloni este un exemplu bine stiut . La Sevillia rezerva de portar Stangaciu era din propria-i pepeniera ... restul era o Nationala cu selectioner unic - Valentin .Toate marile echipe au insa momentele lor de slabiciune ( vezi Bracelona 2018 in ultima etapa cand nu si-a putut pastra invincibilitatea in campionat ) dar echipa Steaua era 'ferita' atunci de accidente neplacute prin simpla instruire a arbitrilor . Ei aveau o singura misiune in campionat - sa nu piarda echipa favorita a regimului -. La Oradea in meciul Bihor- Steaua , meciul a fost prelungit 16 minute ca sa nu piarda Steaua ...dupa acel meci antrenorul gazdelor, celebrul Mateianu, a facut atac cerebral ulterior fatal . De ce ne este greu sa acceptam niste adevaruri ? Au castigat CCE in 1986 pe merit si datorita excluderi echipelor englezesti in acel an . Aveau echipa , da !!! Dar si 'protectia' din tara era evidenta si la vedere !!! De ce supara realitatea ? Cine a putut , a ros oase la greu ...

steaua1986forever
steaua1986forever  •  22 Mai 2018, 13:13
Postat de fangigi pe 22 Mai 2018, 10:58

De ce madiatizati in continuare niste performante mincinoase? Recordul din 1988 nu apartine stelei ci lui Valentin Ceausescu! Adversarii nu aveau voie sa marcheze goluri echipei PCR pt ca ajungeau la Canal, iar arbitri prelungeau meciurile si cate 10 minute pana reuseau Lacatus&comp sa marcheze! O istorie plina de recorduri trucate, meciuri si titluri trucate! Sa nu mai amintim de finala de Cupa din acelesi '88 cand castigatoarea a fost numita de la cabinetul 1! Nu v-ati saturat de minciuna, hotie si abuz?

WOW. Un astfel de comentariu (nu numai mincinos si partinitor dar si complet aberant) este ales ca reprezentativ de catre redactia GSP? Incredibil! Tolotane, mai explica-mi te rog cum e cu obiectivitatea jurnalistilor de prin redactie.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează