Comentarii (97)
alskar
alskar  •  10 Aprilie 2019, 21:55
Postat de dinamo_fan pe 10 Aprilie 2019, 21:42

Fereira cred ca si stia unde va ricosa mingea din Bancu si s-a dus fix acolo, la interventie. diabolic portughezul :))

am încercat cu cuvintele mele. Asta e. N-am terminologiile și definițiile arbitrilor. Dacă băga piciorul și-și dădea autogol, nu mai spuneam că a ricoșat din el și că n-a știut să trimită în corner sau în aut lateral. Referitor la mingea trimisă de Planic către Bălgrădean; chiar nu știu. Nici nu găsesc video ca să mă pot pronunța. Ar trebui ca CCA să emită niște comunicate de răspuns cu interpretările/explicațiile arbitrilor la fazele cu semn de întrebare din meciuri.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  10 Aprilie 2019, 21:42
Postat de alskar pe 10 Aprilie 2019, 21:35

teoria mea este că Bancu respinge mingea pentru evitarea golul (dacă ar fi ricoșat direct la Man, da, ar fi trebuit anulat golul) dar Ferreira se deplasează spre locul unde se joacă mingea pt a participa deliberat la fază. El nu încearcă să respingă nimic ci, pur și simplu, ori nu știe cum să reacționeze la contactul cu mingea, ori alege varianta de a se feri. În orice caz, nu este o deviere pentru evitarea unui gol și este o părticipare la fază cu scopul deliberat de a juca mingea.

Fereira cred ca si stia unde va ricosa mingea din Bancu si s-a dus fix acolo, la interventie. diabolic portughezul :))

dinamo_fan
dinamo_fan  •  10 Aprilie 2019, 21:40
Postat de alskar pe 10 Aprilie 2019, 21:35

teoria mea este că Bancu respinge mingea pentru evitarea golul (dacă ar fi ricoșat direct la Man, da, ar fi trebuit anulat golul) dar Ferreira se deplasează spre locul unde se joacă mingea pt a participa deliberat la fază. El nu încearcă să respingă nimic ci, pur și simplu, ori nu știe cum să reacționeze la contactul cu mingea, ori alege varianta de a se feri. În orice caz, nu este o deviere pentru evitarea unui gol și este o părticipare la fază cu scopul deliberat de a juca mingea.

ok, e parerea ta. nah :)) cand a dat Planici lobul ala inapoi spre poarta si a prins Balgradean in brate a fost voluntar sau respingere ? indirecta din 6m sau nu ?

alskar
alskar  •  10 Aprilie 2019, 21:35
Postat de dinamo_fan pe 10 Aprilie 2019, 21:23

nu, a respins involutar. olteanul nr.1 a respins mai mult sau mai putin voluntar o minge spre poarta si deci nu-l scoate din offside pe Man, iar al 2lea oltean respinge involuntar deci nici el nu-l scoate din offside pe Man. intr-un rand sunt explicate ambele respingeri destul de clar. aaaaa, ca tu vezi la Fereira ca loveste el mingea, nu ca-l loveste mingea pe el, atunci ai mari probleme cognitive sau iti place sa te minti singur ca sa-ti sustii propriile teorii.

teoria mea este că Bancu respinge mingea pentru evitarea golul (dacă ar fi ricoșat direct la Man, da, ar fi trebuit anulat golul) dar Ferreira se deplasează spre locul unde se joacă mingea pt a participa deliberat la fază. El nu încearcă să respingă nimic ci, pur și simplu, ori nu știe cum să reacționeze la contactul cu mingea, ori alege varianta de a se feri. În orice caz, nu este o deviere pentru evitarea unui gol și este o părticipare la fază cu scopul deliberat de a juca mingea.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  10 Aprilie 2019, 21:33
Postat de alskar pe 10 Aprilie 2019, 21:28

nu, nu este

vina e a noastra ca ne-am pus la mintea ta :))). s-ar putea sa fii totusi cinstit si pur si simplu sa nu intelegi regula offsideului, fara rea intentie. iti acord acest credit. ramai cu bine.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  10 Aprilie 2019, 21:29
Postat de ivssalak pe 10 Aprilie 2019, 21:23

mai arbitrule,iti dau un caz ipotetic: meci intre botosani si gaz metan,golofca trimite catre poarta lui plesca,mingea il loveste pe olaru care se repliaza si ricoseaza la roman 2 aflat in pozitie de offside iar roman 2 inscrie,e gol valabil?

care deplasare spre minge amice ? si cum ai concluzionat tu ca daca te deplasezi spre mingea nu poti fi lovit involuntar de ea :) Fereira se duce dupa omul din marcaj, mingea se duce pe spatiul portii pana sa fie lovita de Bancu si isi schimba traiectoria spre Fereira. daca tu vezi ca e lovire voluntara la faza asta, ai probleme la mansarda. du-te si explica chestia asta unui medic specialist, poate te rezolva ala, ca eu nu cred ca te rezolv.

alskar
alskar  •  10 Aprilie 2019, 21:28
Postat de ivssalak pe 10 Aprilie 2019, 21:23

mai arbitrule,iti dau un caz ipotetic: meci intre botosani si gaz metan,golofca trimite catre poarta lui plesca,mingea il loveste pe olaru care se repliaza si ricoseaza la roman 2 aflat in pozitie de offside iar roman 2 inscrie,e gol valabil?

nu, nu este

dinamo_fan
dinamo_fan  •  10 Aprilie 2019, 21:23
Postat de alskar pe 10 Aprilie 2019, 21:16

el n-a respins pentru evitarea marcării unui gol așa cum a fost cazul lui Bancu

nu, a respins involutar. olteanul nr.1 a respins mai mult sau mai putin voluntar o minge spre poarta si deci nu-l scoate din offside pe Man, iar al 2lea oltean respinge involuntar deci nici el nu-l scoate din offside pe Man. intr-un rand sunt explicate ambele respingeri destul de clar. aaaaa, ca tu vezi la Fereira ca loveste el mingea, nu ca-l loveste mingea pe el, atunci ai mari probleme cognitive sau iti place sa te minti singur ca sa-ti sustii propriile teorii.

ivssalak
ivssalak  •  10 Aprilie 2019, 21:23
Postat de alskar pe 10 Aprilie 2019, 21:14

în momentul în care te deplasezi spre minge, participi deliberat la fază. Este problema ta cum alegi să reacționezi la contactul cu mingea. Exact cum este și la jucătorii aflați în ofsaid ce se deplasează deliberat spre minge în scopul de a participa la fază.

mai arbitrule,iti dau un caz ipotetic: meci intre botosani si gaz metan,golofca trimite catre poarta lui plesca,mingea il loveste pe olaru care se repliaza si ricoseaza la roman 2 aflat in pozitie de offside iar roman 2 inscrie,e gol valabil?

alskar
alskar  •  10 Aprilie 2019, 21:16
Postat de dinamo_fan pe 10 Aprilie 2019, 20:55

ei bun, ti-ai raspuns singur.

el n-a respins pentru evitarea marcării unui gol așa cum a fost cazul lui Bancu

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 10
Comentează