Comentarii (104)
zona_kisselef
zona_kisselef  •  19 August 2013, 12:04
Postat de vaalah pe 19 August 2013, 12:01

Asta ai afirmat dili dili : Nicaieri in literature mondiala de atunci nu o sa gasesti " ca mii de ani a trebuit luminii sa ajunga " .

On a supposed Right to Lie because of philanthropic concern . Immanuel Kant . Intelege ce vrei . Papagal;ule .

vaalah
vaalah  •  19 August 2013, 12:01
Postat de zona_kisselef pe 19 August 2013, 11:56

Bai cacaztel romantic?. Nu am intrat in amanunte ca nu stau aici sa filozofez . Tot ce ai afirmat stiam dar a studiat si istoria si stiintele exacte .

Asta ai afirmat dili dili : Nicaieri in literature mondiala de atunci nu o sa gasesti " ca mii de ani a trebuit luminii sa ajunga " .

zona_kisselef
zona_kisselef  •  19 August 2013, 11:56
Postat de vaalah pe 19 August 2013, 11:52

Dili dili , nu Eminescu a fost primul care a inteles asta !!!! A studiat la Viena si la Berlin ! Ai nevoie de medicamente . Opera sa poetică fiind influențată de: -filosofia antică, de la Heraclit la Platon - de marile sisteme de gîndire ale romantismului, de teoriile lui Arthur Schopenhauer, Immanuel Kant (de altfel Eminescu a lucrat o vreme la traducerea tratatului acestuia Critica rațiunii pure) ________

Bai cacaztel romantic?. Nu am intrat in amanunte ca nu stau aici sa filozofez . Tot ce ai afirmat stiam dar a studiat si istoria si stiintele exacte .

vaalah
vaalah  •  19 August 2013, 11:52
Postat de zona_kisselef pe 19 August 2013, 11:42

Ba faurer ? Hai ca nu am chef sa ma cert cu tine . Partial ai dreptate dar ignore un lucru essential . Eminescu studiase si istoria si stiintele exacte . Nicaieri in literature mondiala de atunci nu o sa gasesti " ca mii de ani a trebuit luminii sa ajunga " .

Dili dili , nu Eminescu a fost primul care a inteles asta !!!! A studiat la Viena si la Berlin ! Ai nevoie de medicamente . Opera sa poetică fiind influențată de: -filosofia antică, de la Heraclit la Platon - de marile sisteme de gîndire ale romantismului, de teoriile lui Arthur Schopenhauer, Immanuel Kant (de altfel Eminescu a lucrat o vreme la traducerea tratatului acestuia Critica rațiunii pure) ________

zona_kisselef
zona_kisselef  •  19 August 2013, 11:52
Postat de speedy73 pe 19 August 2013, 11:47

eminescu studiase multe. dar asta nu la- impiedicat ca in scrisoarea III (pe care amicul mi-a recomandat sa o citesc) sa strecoare cel putin o eroare istorica. "La Nicopole vazut-ai cate tabere s-au strans?". La data bataliei de la rovine care e descrisa in scrisoare, mircea ar fi putut vedea taberele de la nicopole numai daca era mama omida. batalia de la rovine a avut loc cu cativa ani INAINTE de cea de la nicopole. asta apropo de cunoasterea istoriei la care ma indemna prietenasul :)

Ba ? Eminescu s-a nascut cu Romania si in schimb Romania s-a nascut cu el . Detaliile nu conteaza . . Numai Puskin a fost mai mare ca el . Atit .

speedy73
speedy73  •  19 August 2013, 11:47
Postat de zona_kisselef pe 19 August 2013, 11:42

Ba faurer ? Hai ca nu am chef sa ma cert cu tine . Partial ai dreptate dar ignore un lucru essential . Eminescu studiase si istoria si stiintele exacte . Nicaieri in literature mondiala de atunci nu o sa gasesti " ca mii de ani a trebuit luminii sa ajunga " .

eminescu studiase multe. dar asta nu la- impiedicat ca in scrisoarea III (pe care amicul mi-a recomandat sa o citesc) sa strecoare cel putin o eroare istorica. "La Nicopole vazut-ai cate tabere s-au strans?". La data bataliei de la rovine care e descrisa in scrisoare, mircea ar fi putut vedea taberele de la nicopole numai daca era mama omida. batalia de la rovine a avut loc cu cativa ani INAINTE de cea de la nicopole. asta apropo de cunoasterea istoriei la care ma indemna prietenasul :)

de_pe_tarnave
de_pe_tarnave  •  19 August 2013, 11:45
Postat de zona_kisselef pe 19 August 2013, 11:26

Ba hai ca am iesit . Retineti un lucru . Cea mai mare pacoste impotriva romanismului a fost imperiul Austro-Ungar . Al doilea a fost cel Rus si de abia al treilea a fost cel Otoman . Atit . Romanii insa au stiut sa isi apere fiinta nationala . Pa.

Si al 4-lea, proprii conducatori!

de_pe_tarnave
de_pe_tarnave  •  19 August 2013, 11:44
Postat de vasile_89 pe 19 August 2013, 11:38

Copile vazandu-te imi dau seama ca nu avem nici o sansa . Iar nu rromi is problema ci im.beciili ca tine . Ma copile tu spui ca unu nu stie Istoria Romanilor ,dar ii spui sa citeasca Scrisoarea a III-a ? Ma tu esti prost sau te faci ? Ba mel.tean mic ,daca tu ai citit Scrisoarea a III-a in clasa a 4 ii opera lirica nu-i o lucrare stiintifica ,gura ta de samantar pro.st . Citezi pe Decebal ?da ce sti tu ma samantare de Decebal ? ce legatura are cu noi ,nu stim nici un cuvant in limba daca nici o descoperire ca ar avea dacii ceva cu noi ,alea is teorii ma p.acala si unguri au 500 de teorii la adresa noastra ,urasc taranii cu doctorate in istorie ,luate din legendele ceausisto-legionare

El vorbeste de filmul Decebal!!! P.S.: 5% din cuvintele romanesti au la origine limba dacilor!!

speedy73
speedy73  •  19 August 2013, 11:43
Postat de speedy73 pe 19 August 2013, 11:32

calmeaza-te, mon ami. spumele astea patriotarde nu rezolva carentele grave pe care le ai in ceea ce priveste istoria. am zis "erau" pt ca nu ma pot identifica cu cei care erau inainte de 1877 pt un motiv f simplu: nu exista notiunea de "roman". erau munteni/valahi, moldoveni, transilvaneni. respectiv, daca zici de decebal, daci. faptul ca sunt stramosii nostri nu ii face romani. este ca si cand le-ai cere celor din SUA (nascuti acolo in ultimii 50 de ani) sa se identifice cu pieile rosii sau cu englezii. numai pt ca aia le sunt stramosii. si revenind la luptele si victoriile alea marete: dupa fiecare victorie din asta, armatele stramosilor erau nevoite sa se retraga.

nu puteau duce un razboi de durata. ar fi secatuit ireversibil tara dpdv economic mai ales. pt otomani o armata de 100.000 de oameni era ceva banal. in moldova de exemplu, a aduna 50.000 echivala cu a aduna aproape toti barbatii apti de munca. iar stefan cel mare, in lunga sa domnie, numai in cativa ani NU a platit tribut turcilor. studiaza putin istoria reala, nu cea pe care am invatat-o in scoala. o sa fii surprins cate noutati o sa afli

zona_kisselef
zona_kisselef  •  19 August 2013, 11:42
Postat de vasile_89 pe 19 August 2013, 11:38

Copile vazandu-te imi dau seama ca nu avem nici o sansa . Iar nu rromi is problema ci im.beciili ca tine . Ma copile tu spui ca unu nu stie Istoria Romanilor ,dar ii spui sa citeasca Scrisoarea a III-a ? Ma tu esti prost sau te faci ? Ba mel.tean mic ,daca tu ai citit Scrisoarea a III-a in clasa a 4 ii opera lirica nu-i o lucrare stiintifica ,gura ta de samantar pro.st . Citezi pe Decebal ?da ce sti tu ma samantare de Decebal ? ce legatura are cu noi ,nu stim nici un cuvant in limba daca nici o descoperire ca ar avea dacii ceva cu noi ,alea is teorii ma p.acala si unguri au 500 de teorii la adresa noastra ,urasc taranii cu doctorate in istorie ,luate din legendele ceausisto-legionare

Ba faurer ? Hai ca nu am chef sa ma cert cu tine . Partial ai dreptate dar ignore un lucru essential . Eminescu studiase si istoria si stiintele exacte . Nicaieri in literature mondiala de atunci nu o sa gasesti " ca mii de ani a trebuit luminii sa ajunga " .

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează