Comentarii (256)
adriann_
adriann_  •  03 Iulie 2018, 18:52
Postat de ticbis pe 03 Iulie 2018, 18:37

Ceea ce aberezi tu aici sunt doar speculatii de semintar. Din punct de vedere legal, in momentul de fata, realitatea este una singura: "Legalitatea preluarii de catre becali a acelui ONG nu face subiectul nici unui proces." Atata timp cat NIMENI nu contesta in instanta legalitatea preluarii echipei Steaua de catre asociatia lui Paunescu de la Armata si, apoi, de catre societatea lui Becali de la asociatia lui Paunescu, toate aceste tranzactii sunt perfect LEGALE si produc, in consecinta, efectele sportive: palmaresul si istoria Stelei sunt la actuala echipa a lui Becali! De asta la LPF, FRF si UEFA aceasta echipa este creditata sportiv cu toate aceste performante si cu palmaresul istoric. Daca nu-ti place tie, nu intereseaza pe nimeni! N-ai decat sa dai in judecata statul care i-a facilitat lui Becali preluarea echipei Armatei; daca o sa castigi in instanta, te asigur ca n-am nicio problema sa sustin legea!

Flasnetel, tocmai asta e problema ca ONG-UL LUI PAUNESCU NU A PRELUAT ECHIPA DE LA MAPN. De-asta becali a preluat la randul sau aproape nimic, doar un loc de liga 1. MApN nici NU AVEA CUM sa CEDEZE echipa acelui ONG, ar fi fost caz penal fara dubii. Aici e fractura logica din tampenia pe care o sustii, de-asta becali nu a aratat vreodata actele constitutive din 1998.

ticbis
ticbis  •  03 Iulie 2018, 18:50
Postat de indolentu pe 03 Iulie 2018, 18:36

o sa ma opresc cred c ai vazut ca am vrut sa i demonstrez ca ie un mincinos care se da drept altii si ca umbla cu pisica pe rogojina adica cu abureli de doi bani asta ca sa vada toata lumea cine ie acest postac cum ii zici tu

Ti-am explicat pe larg, sorry, dar nu e vina mea ca n-ai priceput. E clar ca e prea subtil pentru tine... dar la un circar n-ar trebui ca cineva sa emita pretentii...

ticbis
ticbis  •  03 Iulie 2018, 18:45
Postat de indolentu pe 03 Iulie 2018, 18:33

ba iti raspund la ambele comentarii si deja ma obosesti ca nu mai ai argumete deci la primu comentariu ando nu te a injurat deci faza ca poate fi oricine pe net cade tu te ai dat drept halep cu subiect si predicat si punct iar la comentariu doi adrian nu ie fratele meu deci n am nici o treaba cu iel la procese ai dreptate ca nu a contastat nimeni trecerea de colo colo insa acea trecere avea doar repet doar drept de folosinta nu si de proprietate si aici ie problema idolului tau gigi ca iel nu ie proprietar ci a preluat ceva doar deci doar cu drept de folosinta iegzact cum ti am zis cu comodatu tu ai un bun in folosinta cu drept de comodat ii aduci imbunatatiri corect ai facut imbunatatiri ca sa ti desfasori activitatea conform cerintelor domeniului tau de activitate dar asta nu te face proprietar de drept drept dovada ca la inceputu demolarii stadionului stapintu gigi a trimis camioanele si si a luat nocturna tabelalifturile fotolile si ce a mai avut de luat deci ce nu ti e clar?

Acea trecere de colo-colo a avut ca drept de folosinta NUMELE si MARCA, nu ECHIPA!!! Echipa a fost data, cu tot cu loc, cu coeficient, cu palmares, doar dreptul de folosinta a marcii si a numelui era inchiriat!!! Cum sa dai cu drept de folosinta o echipa????????? Tu chiar ai minte???? Pai echipa aia s-a facut alta, s-au cumparat jucatori... ce drept de folosinta asupra jucatorilor noi cumparati visezi tu, ba??? Unde ai mai vazut tu asa ceva in lume??? In fine, la cat de limitat esti, n-ai decat sa crezi ca te-a adus barza! :))))

ticbis
ticbis  •  03 Iulie 2018, 18:39

Bati campii!

ticbis
ticbis  •  03 Iulie 2018, 18:37
Postat de adriann_ pe 03 Iulie 2018, 18:28

Indolentu', opreste-te, nu faci decat sa-l ajuti pe postac sa-si atinga scopul. De fapt cazul e sintetizat perfect in mesajul asta al meu, orice om normal psihic pricepe usor care-i treaba...

Ceea ce aberezi tu aici sunt doar speculatii de semintar. Din punct de vedere legal, in momentul de fata, realitatea este una singura: "Legalitatea preluarii de catre becali a acelui ONG nu face subiectul nici unui proces." Atata timp cat NIMENI nu contesta in instanta legalitatea preluarii echipei Steaua de catre asociatia lui Paunescu de la Armata si, apoi, de catre societatea lui Becali de la asociatia lui Paunescu, toate aceste tranzactii sunt perfect LEGALE si produc, in consecinta, efectele sportive: palmaresul si istoria Stelei sunt la actuala echipa a lui Becali! De asta la LPF, FRF si UEFA aceasta echipa este creditata sportiv cu toate aceste performante si cu palmaresul istoric. Daca nu-ti place tie, nu intereseaza pe nimeni! N-ai decat sa dai in judecata statul care i-a facilitat lui Becali preluarea echipei Armatei; daca o sa castigi in instanta, te asigur ca n-am nicio problema sa sustin legea!

indolentu
indolentu  •  03 Iulie 2018, 18:36
Postat de adriann_ pe 03 Iulie 2018, 18:28

Indolentu', opreste-te, nu faci decat sa-l ajuti pe postac sa-si atinga scopul. De fapt cazul e sintetizat perfect in mesajul asta al meu, orice om normal psihic pricepe usor care-i treaba...

o sa ma opresc cred c ai vazut ca am vrut sa i demonstrez ca ie un mincinos care se da drept altii si ca umbla cu pisica pe rogojina adica cu abureli de doi bani asta ca sa vada toata lumea cine ie acest postac cum ii zici tu

indolentu
indolentu  •  03 Iulie 2018, 18:33
Postat de ticbis pe 03 Iulie 2018, 18:19

Dupa cum confirma si fratele tau adriann, "Legalitatea preluarii de catre becali a acelui ONG nu face subiectul nici unui proces.", nu exista nicio problema legala privind preluarea clubului, nici de catre Paunescu de la Armata si nici de catre Becali de la Paunescu. Pana la proba contrarie, asta e situatia legala si, conform legii si regulamentelor sportive, Steaua lui Becali detine intreg palmaresul! Cand cineva va dovedi ca una dintre aceste tranzactii a fost ilegala, mai discutam; pana atunci, n-avem niciun motiv!

ba iti raspund la ambele comentarii si deja ma obosesti ca nu mai ai argumete deci la primu comentariu ando nu te a injurat deci faza ca poate fi oricine pe net cade tu te ai dat drept halep cu subiect si predicat si punct iar la comentariu doi adrian nu ie fratele meu deci n am nici o treaba cu iel la procese ai dreptate ca nu a contastat nimeni trecerea de colo colo insa acea trecere avea doar repet doar drept de folosinta nu si de proprietate si aici ie problema idolului tau gigi ca iel nu ie proprietar ci a preluat ceva doar deci doar cu drept de folosinta iegzact cum ti am zis cu comodatu tu ai un bun in folosinta cu drept de comodat ii aduci imbunatatiri corect ai facut imbunatatiri ca sa ti desfasori activitatea conform cerintelor domeniului tau de activitate dar asta nu te face proprietar de drept drept dovada ca la inceputu demolarii stadionului stapintu gigi a trimis camioanele si si a luat nocturna tabelalifturile fotolile si ce a mai avut de luat deci ce nu ti e clar?

adriann_
adriann_  •  03 Iulie 2018, 18:28
Postat de adriann_ pe 03 Iulie 2018, 15:59

AHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA nu se poate asa ceva, LUTULE TU ESTI MA? Te-a lasat mimi la butoane? :)))))) Sa recapitulam: 1. MApN si Paunescu fac un ONG 2. Becali preia ONG-ul 3. Becali da o teapa ANAF-ului si muta activitatea de pe ONG pe firma FCSB. In esenta slujitorul becalist se face ca nu pricepe faptul ca la 2. se putea prelua doar ce se constituise la 1. NU MAI MULT. Iar actele de constituire ale ONG-ului MApN -Paunescu nu le-a aratat becali niciodata. PROBABIL CA NICI NU LE ARE :)))))))) Bafta la tribunal cu Talpan, ala vine cu actele de infiintare din 1947 iar ciobanul vine cu actele prin care a preluat ceva ce nimeni nu mai poate dovedi ce era. AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

Indolentu', opreste-te, nu faci decat sa-l ajuti pe postac sa-si atinga scopul. De fapt cazul e sintetizat perfect in mesajul asta al meu, orice om normal psihic pricepe usor care-i treaba...

ticbis
ticbis  •  03 Iulie 2018, 18:19
Postat de indolentu pe 03 Iulie 2018, 18:07

ba si cu asta inchei cu tine subiectu asta pentru tine ie greu de inteles un onegeu ie una iar un seceu ie alta si tu de ce crezi ca talpanu nu s a luat de paunescu cum a preluat iechipa in 98?de la clubu steaua iechipa in 98 la cine a ajuns?hai raspunde atotstiutorule

Dupa cum confirma si fratele tau adriann, "Legalitatea preluarii de catre becali a acelui ONG nu face subiectul nici unui proces.", nu exista nicio problema legala privind preluarea clubului, nici de catre Paunescu de la Armata si nici de catre Becali de la Paunescu. Pana la proba contrarie, asta e situatia legala si, conform legii si regulamentelor sportive, Steaua lui Becali detine intreg palmaresul! Cand cineva va dovedi ca una dintre aceste tranzactii a fost ilegala, mai discutam; pana atunci, n-avem niciun motiv!

ticbis
ticbis  •  03 Iulie 2018, 18:14
Postat de indolentu pe 03 Iulie 2018, 18:04

ce mi ai raspuns ba la obiect?io te am intrebat cum ie sa te dai drept altcineva si ti am dat si dovada la ceia ce ai scris acu un an la asta nu raspunzi gigistule de la anaf?

Ti-am explicat care a fost sensul comentariului meu; de ce am sugerat ca inainte de a injura pe cineva pe net, ar trebui sa-ti treaca prin minte ca este chiar nevasta, fratele sau mama ta, care din intamplare sau nu posteaza sub un nick anonim, pe acelasi site, pareri contrare cu ale tale. In fine. las-o balta... e ceva mult prea subtil pentru tine... :))) In rest, continua sa faci ceea ce produci pe aici de ani de zile... este amuzant pentru cei carora le plac clownii si circarii... e nevoie si de astia ca tine! Ca, asta n-o poti nega, nu cred ca ti-ai propus ca cineva sa dea macar doua parale pe parerile tale! Esti doar de circoteca aici, nimic mai mult!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 26
Comentează