Comentarii (141)
s1nner
s1nner  •  04 August 2010, 18:49
Postat de marcoosio pe 04 August 2010, 18:10

Sa revin si la subiectul dezbaterii, totusi: 1. La faza cu Nuno Claro si Costea, nu cred ca se impunea penalty fiindca portarul joaca mingea si o loveste inaintea atacantului; contactul ulterior e inevitabil, ca doar nu se pot opri instantaneu din alergare niciunul dintre ei. 2. La faza cu Panin si Costea cred ca e 50-50. De ce? In prima faza, Costea pune mina pe umarul lui Panin, deci erau circumstante de fault in atac. Ulterior, Panin il tine destul de mult pe Costea, deci se putea da 11m.

porumboiu si craciunescu, au spus ca a fost penalty la amandoua. Nu inteleg ce sunteti asa parsivi si nu recunoasteti. A si explicat, la Nuno Claro nu conteaza ca a atins mingea, pentru ca tu poti sa atingi mingea prima oara si sa-i rupi aluia picioru dupa aia, asta te scuza? Iar la 2 a fost tinere reciproca la inceput, Costea i-a dat drumul dar Panin a continuat sa-l tina, si in plus nici nu urmarea mingea

s1nner
s1nner  •  04 August 2010, 18:46
Postat de sibelius pe 04 August 2010, 18:37

Problema e ca nu vezi doi fluierasi judecand la fel. Din ce am vazut pana acum Marius Avram nu da galben pentru lovirea mingii dupa fluier, nici pt tricou dat jos. Daca face la fel la toate meciurile e ok.

daca ai ajuns sa fii nemultumit pentru arbitrajul din meciul cu noi inseamna ca s-a intors lumea cu susul in jos. Chiar aveti mentalitate de comunisti. Sa vi se dea voua totul in favoarea voastra, ceilalti daca mai si comenteaza sa le luati....punctele, cu japca. Halal echipa, halal suporteri. Mi-ar fi rusine daca ar castiga asa craiova

marcoosio
marcoosio  •  04 August 2010, 18:40

Corect, nu cred ca trebuia nici galben, dar, incercind sa ma pun in pielea arbitrului, ma gindesc ca in tensiunea meciului, vazind acea cadere usor artistica a atacantului, el s-o fi simtit lezat, s-a gindit ca ala vrea sa-l pacaleasca. De aia cred ca i/a dat galben, desi nu trebuia, fiindca faza era neclara, nu poti jura nici ca e, nici ca nu e penalty, dar nici ca e simulare.

marcoosio
marcoosio  •  04 August 2010, 18:40

Corect, nu cred ca trebuia nici galben, dar, incercind sa ma pun in pielea arbitrului, ma gindesc ca in tensiunea meciului, vazind acea cadere usor artistica a atacantului, el s-o fi simtit lezat, s-a gindit ca ala vrea sa-l pacaleasca. De aia cred ca i/a dat galben, desi nu trebuia, fiindca faza era neclara, nu poti jura nici ca e, nici ca nu e penalty, dar nici ca e simulare.

sibelius
sibelius  •  04 August 2010, 18:37

Problema e ca nu vezi doi fluierasi judecand la fel. Din ce am vazut pana acum Marius Avram nu da galben pentru lovirea mingii dupa fluier, nici pt tricou dat jos. Daca face la fel la toate meciurile e ok.

sergono.1995
sergono.1995  •  04 August 2010, 18:36

gata CFR este avantajata si cu asta basta

marcoosio
marcoosio  •  04 August 2010, 18:36

3. Cu Branestiul, din ce se vede la tv, pare a fi contact, dar ca sa dam verdicte ar trebui sa avem si o relaure filmata din spatele portii, sa vedem daca panin pune sau nu piciorul pe directia de alergare a atacantului. In plus, nu e clar daca presupusul fault e in careu. Apoi, atacantul, vridn sa fie convingator, a plonjat cam spectaculos, ceea ce i/a si adus cartonasul pentru simulare. Ca atare, cred ca intr-un fotbal serios nu se da penalty la o faza atit de neclara.

fotbalfan
fotbalfan  •  04 August 2010, 18:30
Postat de sibelius pe 04 August 2010, 18:24

Ai spus singur ca era o faza grea. Nu se dadea penalty, dar nici galben pentru simulare nu cred ca se dadea.

corect, nici galben pt simulare. desi s-a aruncat. eu nu i-as fi dat nici galben.

sibelius
sibelius  •  04 August 2010, 18:24

Ai spus singur ca era o faza grea. Nu se dadea penalty, dar nici galben pentru simulare nu cred ca se dadea.

marcoosio
marcoosio  •  04 August 2010, 18:14

3. Faza cu Branestiul. Din filmarea laterala, care s-a dat la TV, pare a fi contact, dar nu e clar unde, in careu sau afara. O reluare din spatele portii, adica din profunzime, ar dovedi daca Panin a pus piciorul pe directia de alergare a atacantului sau nu. Apoi, atacantul, dorind sa fie convingator, cade mult prea artistic, ceea ce i/a si atras cartonasul. Personal, nu cred ca in vreun campionat serios din lume se dadea penalty la o faza atit de neclara.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 15
Comentează