Comentarii (220)
disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:14
Postat de echilibrat pe 16 Septembrie 2015, 21:05

Boroi abereaza. In fotbalul romanesc nu exista reglementari in ceea ce priveste brandul si palmaresul. Asta e adevarul. Legea civila romana nici macar nu vorbeste de band - ci de marci. La TAS o marca OSIM nici macar nu este luata in consideratie (vezi cazul Timisoara). Cum FRF nu are reglementari stricte in ceea ce priveste palmaresul unui club, toti nebunii se declara acum drept detinatori de palmarese.

Omule , problema cu palmaresul e clara pentru tot fotbalul european , exista regulile sportive ale UEFA , brandul e problema juridica , nu sportiva , nu le mai compara(incurca)

ameriknujr
ameriknujr  •  16 Septembrie 2015, 21:13
Postat de us27mereusuperiori pe 16 Septembrie 2015, 21:06

Nu ai pregatire juridica atunci de ce te bagi? Marca o sa ramana la CSA si palmaresul se va transa la TAS! Pana atunci punct.

E o chestiune logica pe care te-am rugat sa o explici.. prin pregatirea ta juridica. si mi-ai dat un raspuns evaziv.. sa stii ca pregatirea juridica nu e data de capacitatea de a manca legi pe banda rulanta...

disclosure
disclosure  •  16 Septembrie 2015, 21:12
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:05

Bai voi nu vedeti ce ineptii sustineti.. daca Armata castiga brand-ul Steaua, si il vinde lui x-ulesc.. o sa ajunga sa joace Steaua in 2020 cu FCSB care joaca in negru alb cu 26 de titluri? Nu va dati seama ce prostii puteti sustine?

Exact , pentru ca in viata unei echipe , partea sportiva e cea mai importanta , parte sportiva la care armata a renuntat , adica echipa de fotbal. O echipa de fotbal poate suferi schimbari juridice , se pot transforma in alte echipe dar isi va pastra palmaresul si rezultatele obtinute pana atunci. Juventus Bucuresti s-a transformat in Petrolul Ploiesti si alte exemple. Nu poate aparea o echipa acum a csa Steaua ca sa se dea echipa care au dat-o ei acum 17 ani. Adio. Acum 17 ani au dat echipa in divizia a , e ilogic sa apari in liga a 5-a desi echipa n-a disparut.

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 21:06
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 21:05

Bai voi nu vedeti ce ineptii sustineti.. daca Armata castiga brand-ul Steaua, si il vinde lui x-ulesc.. o sa ajunga sa joace Steaua in 2020 cu FCSB care joaca in negru alb cu 26 de titluri? Nu va dati seama ce prostii puteti sustine?

Nu ai pregatire juridica atunci de ce te bagi? Marca o sa ramana la CSA si palmaresul se va transa la TAS! Pana atunci punct.

ameriknujr
ameriknujr  •  16 Septembrie 2015, 21:05
Postat de us27mereusuperiori pe 16 Septembrie 2015, 20:59

Cum sa intervina TAS mai omul din mediul rural? Tu iti dai seama ce postezi?

Bai voi nu vedeti ce ineptii sustineti.. daca Armata castiga brand-ul Steaua, si il vinde lui x-ulesc.. o sa ajunga sa joace Steaua in 2020 cu FCSB care joaca in negru alb cu 26 de titluri? Nu va dati seama ce prostii puteti sustine?

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 20:59
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 20:39

Pai vad ca a pierdut marca, printr-o hotarare legala, iar Steaua nu se mai numeste Steaua.. se numeste FCSB...chiar credeti ca nu o sa piarda si palmaresul? Ei atunci, tu , disclosure, si us27blablabla ce o sa mai ziceti? De ce nu a intervenit TAS in problema marcii? De ce a jucat Steaua cu numele Gazda pe tabela de marcaj? Dar voi trebuie sa treaca tancul peste voi sa vedeti razboiul.. ***

Cum sa intervina TAS mai omul din mediul rural? Tu iti dai seama ce postezi?

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 20:58
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 20:48

Bai disclosure, incearca sa pricepi ca aceste cluburi sunt entitati juridice care se supun regulilor din Romania...Brand-ul, palmaresul, marca, valoreaza bani.. nu poate TAS sa dea verdicte pe averea unei entitati juridice din Romania.... Da, sunt de acord. nu poate ICCJ sa retrogradeze FCSB...ICCJ, doar spune..societatea FC STEAUA BUCURESTI SA nu dispune de marca, palmaresul si brand-ul Steaua..in urma acestor concluzii.. FRF trebuie sa ia o decizie buna sau rea.. trimite dosarul cu actele la TAS unde se decide retrogradarea sau continuarea FCSB-ului in Liga 1.. TAS-ul poate da unda verde sa continue FCSB-ul in liga 1, dar nu poate legal sa-i acorde si titlurile

De ce iti este frica daca se transeaza la TAS? Nu mai puteti umbla ca la Livia Stanciu ?

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  16 Septembrie 2015, 20:55
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 20:48

Bai disclosure, incearca sa pricepi ca aceste cluburi sunt entitati juridice care se supun regulilor din Romania...Brand-ul, palmaresul, marca, valoreaza bani.. nu poate TAS sa dea verdicte pe averea unei entitati juridice din Romania.... Da, sunt de acord. nu poate ICCJ sa retrogradeze FCSB...ICCJ, doar spune..societatea FC STEAUA BUCURESTI SA nu dispune de marca, palmaresul si brand-ul Steaua..in urma acestor concluzii.. FRF trebuie sa ia o decizie buna sau rea.. trimite dosarul cu actele la TAS unde se decide retrogradarea sau continuarea FCSB-ului in Liga 1.. TAS-ul poate da unda verde sa continue FCSB-ul in liga 1, dar nu poate legal sa-i acorde si titlurile

Mai asta din mediul rural din punct de vedere al fotbalului profesionist, FIFA si UEFA plus TAS, CSA Steaua nu exista! Este un club in afara fenomenului fotbalului profesionist care a fost somat acum multi ani sa plece din acest sport! DACA NU PRICEPI ITI SI DESENEZ!

vasglo
vasglo  •  16 Septembrie 2015, 20:51
Postat de ameriknujr pe 16 Septembrie 2015, 20:39

Pai vad ca a pierdut marca, printr-o hotarare legala, iar Steaua nu se mai numeste Steaua.. se numeste FCSB...chiar credeti ca nu o sa piarda si palmaresul? Ei atunci, tu , disclosure, si us27blablabla ce o sa mai ziceti? De ce nu a intervenit TAS in problema marcii? De ce a jucat Steaua cu numele Gazda pe tabela de marcaj? Dar voi trebuie sa treaca tancul peste voi sa vedeti razboiul.. ***

Vad ca din Romania au inceput sa emigreze si prostii! Pai una este marca si alta crearea echipei actuale Fotbal Club Steaua Bucuresti, adica FCSB, care n-a fost contestata de nimeni pentru ca n-are cum, ca s-a facut LEGAL. *** ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ameriknujr
ameriknujr  •  16 Septembrie 2015, 20:48
Postat de disclosure pe 16 Septembrie 2015, 20:42

Băi amerikne , chiar nu înțelegi cum stau lucrurile? ? Chestiile sportive se judeca la tas , chestiile juridice la tribunale civile. Nu mai amesteca lucrurile , un tribunal civil nu are competența să ia decizii sportive.

Bai disclosure, incearca sa pricepi ca aceste cluburi sunt entitati juridice care se supun regulilor din Romania...Brand-ul, palmaresul, marca, valoreaza bani.. nu poate TAS sa dea verdicte pe averea unei entitati juridice din Romania.... Da, sunt de acord. nu poate ICCJ sa retrogradeze FCSB...ICCJ, doar spune..societatea FC STEAUA BUCURESTI SA nu dispune de marca, palmaresul si brand-ul Steaua..in urma acestor concluzii.. FRF trebuie sa ia o decizie buna sau rea.. trimite dosarul cu actele la TAS unde se decide retrogradarea sau continuarea FCSB-ului in Liga 1.. TAS-ul poate da unda verde sa continue FCSB-ul in liga 1, dar nu poate legal sa-i acorde si titlurile

  • 1
  • •••
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • •••
  • 22
Comentează