Comentarii (145)
164054481801654
Iosif Dorian  •  18 Mai 2020, 16:53

Auuuuu, ce miroase a postac a la Becali. O fi pe gratis?????

adrian008
adrian008  •  20 Mai 2020, 00:37

Hai Udrea ca deja devenim penibili.Despre ce vorbim noi aici?Despre procentaje UEFA?In primul rand se calculau altfel.Pai hai sa vedem cati campioni europeni si mondiali a intalnit Craiova si cati Steaua.Dar nu numai campioni si jucatori uriasi.Pe rand.Fiorentina:Galli ,Oriali,Altobeli,Antognoni,Massaro+Passarella.Toti campioni mondiali in '82 si '78.Bun Bordeaux:Tresor,Tigana,Battiston,Lacombe,Domenech,Giresse+Dieter Muller. .Campioni Europeni '80 si '84.Bun. Kaiserslautern.Briegel ,Allofs ,Brehme,Melzer.In afara de Allofs restul uriasi ,campioni europeni in acel moment Briegel si Melzer.Mai vorbim de Brehme? Bun.Benfica:Bento,Magalhaes,Chalana ,Diamantino,Filipovici ,Stromberg.Uriasi.Chalana era un fel de Figo de mai tarziu.Si noi vorbim de Simonsen(in retragere) si un Scifo inca la debuturi?Mai oameni buni,reveniti cu picioarele pe pamant

10207202405083487
Nanu Daniel  •  19 Mai 2020, 21:09

GSP cam demonteaza orice despre Craiova de multi ani incoace cu o ostentatie perversa de securisti. Au reusit din nou sa bage cuboidul in cilindru...Bravo ba !!!

1763887750508605
Calin Francu  •  19 Mai 2020, 08:22
Postat de Daniel Irimescu pe 19 Mai 2020, 04:55

Ba. Nu.mai.pume botul. Pe cine mai.intereseaza ce era acum 40 de ani ! Nici macar suporteri benfica nu mai stiu ca au craiova in semifinala aia !

Bine ba daca tu spui ca o semifinală și o finală de cupa campionilor e nimic înseamnă că habar nu ai ce înseamnă performanță. Și te mai întreb Craiova și Dinamo unde erau .Steaua a rămas singură echipă cu performanțe europene și voi vorbiti de noroc și hazard . Atîția ani in competițiile europene nu e hazard e valoare și organizare. Dacă te duci afară și spui România la fotbal imediat singură echipă cunoscută e Steaua restul sint la ani lumina nimeni nu ă auzit de ei .

kirri
kirri  •  18 Mai 2020, 19:01

Îmi place teribil că după interviul maraton cu cel mai frustrat antrenor a secolului i se demolează pe rând toate afirmațiile cu argumente statistice și cu variante ale poveștii relatate de către ceilalți "actori". Referitor la traseul Stelei nu cred că trebuie să asculte cineva de toți habarniștii care spun că a fost ușor (Vejle și Honved erau campioanele Danemarcei și Ungariei, calificate en-fanfare la CM din Mexic 86- vedeți ce a făcut Danemarca atunci- cu "baloane de Aur" la Vejle și jucători remarcabili, ex Detari la Honved) însă e chiar amuzant că oamenii refuză să înțeleagă că așa era sistemul atunci. Nu are nimeni nicio vina, și nici nu trebuie să retragem toate CCE câștigate în acei ani pentru că Lucescu și toți ratații nu au reușit nicio performanță în anii in care cu un pic de seriozitate și valoare se putea obține ceva mai ușor. Hai să retragem și CCE a lui Porto din 87 care "a avut bulan" cu un traseu penibil (Rabat, Vitkovice, Brondby, Dinamo Kiev, iar în finală a dat un gol întâmplător cu călcâiul), să-i luăm Cupa lui PSV din 88 care n-a bătut pe nimeni (in primul tur erau sa fie scoși de Galata, au scos pe R. Viena în turul 2 iar mai apoi, 5 meciuri cu Bordeaux- Real și Benfica n-au bătut pe nimeni, s-au calificat numai cu gol dat în deplasare și au câștigat la 11m în finală). Vreți să mai amintim și de traseul ridicol al lui OM in 93? Glentoran, D. București, Bruges, CSKA Moscova, niște egaluri cu Rangers și "un cap"

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Mai 2020, 18:37
Postat de reteleanu pe 18 Mai 2020, 18:35

anderlecht de atunci era ca liverpool de acum. asta ca sa intelegem ceva. in rest, pe bune, asta e chestie pur romaneasca (in sensul rau al cuvantului, ca romanii au o gramada de lucruri bune): comparatiile.

Cu comparatia asta sunt de acord. Eu am trait vremurile acelea si stiu ca belgienii puteau fi oricand campionii Europei dar puteau fi si invinsi surprinzator de oricine. Lumea nu isi mai aminteste dar Videoton, venita din campionatul Ungariei (castigat de Honved), juca finala Cupei UEFA dupa ce elimina pe Paris SG si Manchester United. Vremurile erau foarte diferite.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Mai 2020, 18:32
Postat de mario_rdfe pe 18 Mai 2020, 18:23

Nu se compara..dar lucescu a facut referire la anul ala, 86 ! in comparatie cu 83-ul craiovei..orice stelist realist si cu bun simt..trebuie sa recunoasca ca in anul ala 86, steaua a avut un noroc fantastic..intanlind niste adversari super modesti..iar in finala Barcelona a fost mult mai buna 120 min..in 89 la fel, iar un traseu super norocos , cu adversari modesti..sparta praga, spartak moscova, goteborg si galatasaray, pana in finala cu Milan..! felicitari, este cea mai buna echipa din istoria Romaniei, corect ! nimeni, niciodata nu o sa mai atinga perfcormantele lor..dar sa fim corecti, steaua, in cele doua campanii europene, nu a eliminat nici o forta europeana ! Nici macar una ! Ok, Anderlecht era o echipa buna..dar nu era chiar o forta, din top 10 ! este un fel de Napoli al zilelor noastre, sau Ajax !

Nici nu stii cat te inseli. In 1986 Anderlecht ocupa primul loc in clasamentul coeficientilor UEFA, la egalitate cu Juventus. Era, adica, cea mai buna echipa de club de pe continent, alaturi de italieni. Barcelona era pe locul 4. Steaua era pe 96, sub Honved (locul 49) si sub Kuusisyi (locul 81). https://kassiesa.net/uefa/data/method1/trank1986.html

morzadobflicster
morzadobflicster  •  18 Mai 2020, 18:15
Postat de firaldo pe 18 Mai 2020, 17:28

De ce nu spune nimeni ca in 1983 ...Dinamo elimina pe Kuusysi cu 4 - 0 la general...nu cu 1- 0...in 1988 aceasi Dinamo elimina pe Kuusysi cu 6- 0 la total...in anul urmator meciului cu Steaua...Kuusysi a fost eliminata de Neuchatel cu 6-2 la general,Kuusysi a ajuns in istorie odata in turul 2...in 1993 eliminata de Brodby cu 7-2 la general si in turul 3 elimina de Steaua...in rest a fost eliminata numai in turul 1 ...ce mare echipa a fost Kuusysi?

17 Nentori Tirana. Elfsborg. Vorskla Poltava. Knattspyrunfelag. Lista e prea lunga.. Hai pa.

firaldo
firaldo  •  18 Mai 2020, 17:36

Sa spui ca Kaiserslautern , Fiorentina , Bordeaux erau mai slabe decat Lahti , Vejle , Honved...asta inseamna sa fi ziarist la gsp :)))))

tandd
tandd  •  18 Mai 2020, 17:30
Postat de dinamo_forever_77 pe 18 Mai 2020, 17:11

campioana Finlandei era chiar tare ? Pai si atunci de ce radeti de luxemburghezi ca i-au scos pe cfr-isti ? Au ajuns in grupele EL doi ani consecutivi ! Pai puteti compara echipele Craiovei cu cele ale stelei ? Hai ca sunteti mai subiectivi decat Lucescu !!!

iti dai seama asta care a scris articolul vrea sa ne convinga ca lahti vejle sau honved erau echipe mai valoroase ca bordeaux sau kaiserslautern?sa nu mai zic de fiorentina.Ma voua nu va e rusine?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 15
Comentează