Comentarii (40)
198939213804366
Adrian Addryano  •  28 Mai 2020, 17:33
Postat de andi_frunzescu pe 24 Mai 2020, 16:38

In ce liga activa clona politica cand aveau loc acele evenimente povestite de acest baiat frumos?Răspunsul il stie orice suporter al oricarei echipe din tara asta:clona politica nu era înființată,cativa ani mai tarziu au obținut certificatul de identitate sportiva iar sediul lor social se afla in Bucuresti.Cativa ani mai tarziu au facut alta clona:club sportiv litera u 2019 au schimbat adresa si locul înființării si s-au umplut iar de ridicol atunci când instanțele judecătorești dar si sentințele FIFA si UEFA le-au clar si răspicat,definitiv si irevocabil ca sunt doar o clona ieftină înființată ilegal din ordin politic.

Tribunalul Dolj în două sentințe judecătorești și Curtea de Apel Timișoara au stabilit definitiv și irevocabil aceste aspecte deosebit de importante enumerate de tine.

andi_frunzescu
andi_frunzescu  •  24 Mai 2020, 16:38

In ce liga activa clona politica cand aveau loc acele evenimente povestite de acest baiat frumos?Răspunsul il stie orice suporter al oricarei echipe din tara asta:clona politica nu era înființată,cativa ani mai tarziu au obținut certificatul de identitate sportiva iar sediul lor social se afla in Bucuresti.Cativa ani mai tarziu au facut alta clona:club sportiv litera u 2019 au schimbat adresa si locul înființării si s-au umplut iar de ridicol atunci când instanțele judecătorești dar si sentințele FIFA si UEFA le-au clar si răspicat,definitiv si irevocabil ca sunt doar o clona ieftină înființată ilegal din ordin politic.

tonny_dew
tonny_dew  •  23 Mai 2020, 20:05
Postat de andi_frunzescu pe 23 Mai 2020, 19:35

Asa este ai perfecta DREPTATE.S-au reorganizat din ligile interioare si au revenit mai puternice nu au infiintat ilegal clone politice si le-au băgat ilegal direct in liga a doua.

Bateti campii! Mititelu a pierdut in instanta marca! El oricum avea inregistrate la OSIM diferite steme (clone) ale celei originale, numai pe cea originala NU! Conform legii, o societate comerciala nu poate folosi denumirea de Universitatea Craiova, acest drept apartinand doar institutiei de invatamant superior. Cred, ca nu ma puteti combate. Iar despre Mititelu nu am auzit ca ar fi rectorul/decanul vreunei institutii de invatamant superior. Sau poate nu stim noi. Insa, printr-un contract de asociere cu detinatorul marcii, o societate poate folosi aceasta denumire. Nu cunosc nimic despre faptul ca societatea lui Mititelu ar avea un astfel de contract cu institutia de invatamant superior. Daca voi stiti ceva, publicati documente! Daca nu exista, atunci echipa acestuia se va numi in continuare FCU Est 1948, cum dealtfel si echipa prietenului sau de suferinta Becali se va numi in continuare FCSB! Faptul ca echipa din liga 1 a fost inscrisa ilegal in liga a 2-a, asa cum s-au hotarat unii sa vorbeasca dupa 8 ani, nu prea mai conteaza! A fost o propunere supusa votului, a fost votata de toti membrii adunarii, inclusiv de Becali cel sfant, decizia a fost supusa contestarii, nu s-a contestat si a ramas LEGALA! Daca a fost ceva ilegal, toti care au votat, trebuia sa raspunda penal! Acum, totul e tardiv!

andi_frunzescu
andi_frunzescu  •  23 Mai 2020, 19:35
Postat de Alice Popa pe 23 Mai 2020, 09:48

Daca a falimentat, nu inseamna ca a pierdut marca, culorile, sigla si palmaresul. S-a constituit o noua societate, pe baze noi, care a preluat marca (etc.) U Craiova. Asa s-a intamplat la multe echipe cunoscute (Milan, Parma, Fiorentina, Rangers...)

Asa este ai perfecta DREPTATE.S-au reorganizat din ligile interioare si au revenit mai puternice nu au infiintat ilegal clone politice si le-au băgat ilegal direct in liga a doua.

735681093223958
Ionel Potec  •  23 Mai 2020, 12:13
Postat de Alice Popa pe 23 Mai 2020, 09:48

Daca a falimentat, nu inseamna ca a pierdut marca, culorile, sigla si palmaresul. S-a constituit o noua societate, pe baze noi, care a preluat marca (etc.) U Craiova. Asa s-a intamplat la multe echipe cunoscute (Milan, Parma, Fiorentina, Rangers...)

Tu esti proasta rau toate echipele alea care zici s-au reorganizat dar nu cu acelasi actionariat aia care au falimentat au plecat si dusi au fost, sa-ti dau un exemplu ca tot se vb de dinamo daca negoita o baga in faliment dupa capul ala sec al tau tot el are dreptul sa formeze alta echipa dinamo? Mai sunteti multi destepti asa?

120962699544853
Constantin Dimulescu  •  23 Mai 2020, 09:53

Firtulescule,echipa despre care vorbesti tu nu mai exista.A eutanasiat-o cu sange rece Mititelu,sperand ca va scoate sute de milioane de la federatie.Asta de acum este doar echipa ouata de Mititelu si Mititelu nu are cum sa faca oua cu emblema Universitatii.Orasul si-a recastigat brandul.Nu este al lui Rotaru,ci al Craiovei si este al acestei echipe doar prin asocierea cu primaria.Sper ca va ramane mereu asa,ca niciun afacerist sa nu mai faca ce a facut Mititelu.

ipse
ipse  •  23 Mai 2020, 09:46

Bravo Firțulescule!

2765492586850755
Brehui Daniel  •  24 Mai 2020, 01:36

Vad ca se cere parerea unor jucatori emblematici ai craiovei fotbalistice acest firtulescu. Cit a fost pe la craiova munca hamburgeri si bea cola si se mira ca na ajuns fotbalist. Iar despre disputa asta surda care e craiova adevarata probabil nici una dar in mod sigur nu cea a boveanului. Iti bagi unghia in git cind vezi ca alti se pricep la fotbal si fac lucrurile corect ah si cel mai important au bani. Tu nu ai de nici unele

10207202405083487
Nanu Daniel  •  23 Mai 2020, 20:29
Postat de andi_frunzescu pe 23 Mai 2020, 19:35

Asa este ai perfecta DREPTATE.S-au reorganizat din ligile interioare si au revenit mai puternice nu au infiintat ilegal clone politice si le-au băgat ilegal direct in liga a doua.

Care "ligi interioare" bre ? :) Auzi, da aia de la Rapid de ce au cumparat stema, nume, culori de la lichidator ? Hmmm ? Au fost ei mai prosti ? De ce nu au facut ca Mititelu ...sa se reorganizeze ? Crezi ca noii patroni de la Fiorentina, Rangers nu au cumparat nimic de genul :stema, nume, culori?

tonny_dew
tonny_dew  •  23 Mai 2020, 13:41
Postat de danny_l pe 23 Mai 2020, 13:32

Trebuie sa spunem că,CSU este înființată de Primăria Craiova,nu are nici o treabă cu , Craiova Maxima,FCU este echipa care după ce a intrat în faliment,a pornit de la liga 4,ceea ce cu CSU nu sa întâmplat,toți spun că CSU a fost politic băgată direct în liga 2,numai voi nu înțelegeți,chiar așa Firtulescu are dreptate,unde sunt cei 25 000 de suporteri care susțineau Craiova.ce ne mai place sa ne sucim după cum bate vântul.

Alooooo! Echipa care a intrat in faliment A MURIT! Iar Mititelu, nu a mai avut niciun drept asupra ei, inca de la declansarea procedurii falimentului! Greu cu cei care nu cunosc legislatia in domeniu! Ceea ce are Mititelu acum, este doar o echipa de familie, intitulata FCU Est 1948, infiintata in 2017 (daca nu stiai), fara nicio legatura cu cea care a falimentat. Singura legatura poate fi aceea ca el a fost groparul celei dintai si cu siguranta la fel va fi si pentru cea din 2017! Pentru reimprospatarea memoriei tale, iti fac cunoscut ca FRF a acordat un loc in liga a 2-a mun. Craiova, acolo unde retrogradase sportiv echipa lui Mititelu. Ce trebuia sa faca FRF? Sa-i acorde locul tot lui Mititelu? Avea deja o echipa in acea liga!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează