Comentarii (129)
gigelos
gigelos  •  06 Noiembrie 2022, 12:17

Nu e obligatoriu sa inchiriezi orice , oricui ...nu poti inchiria Ateneul pentru concert Jean de la Craiova , chiar daca Jean e un baiat super ok ...nu poti murdari istoria Stelei cu imaginea acestui individ suit pe gramada de balegar ...voua nu va ajunge ? Aveti Steaua mergeti acolo , sustineti , vor veni sponsori , se vor asocia cu oameni seriosi , va sura max 2 ani ...voua nu va place ce e in Giulesti ? O spune un fost dinamovist

Savi39
Savi39  •  06 Noiembrie 2022, 12:17
Postat de John_Doe pe 06 Noiembrie 2022, 12:01

1. La data când Becali a preluat Steaua, Talpan era șeful compartimentului juridic al CSA. De ce nu a facut nimic? 2. Dacă echipa a fost luată fraudulos, de ce nu au luat-o înapoi cei de la CSA, în loc să facă altă echipă în liga a patra?

Talpan e la csa din 2002 deci ai dreptate. Insa ce putea sa faca talpan daca trabzactia a fost legala? Au incercat la timpul ala dar s a dat NUP de 3 ori! Nu au avut ce sa faca nu ca nu au vrut, e o diferenta! Tranzactia a fost suta la suta legala conform contextului legal din 2003. Afc ul dupa o ordonanga de guverb data in 2000 a iesit de sub tutela csa, csa nu avea nici o legatura legala cu afc in 2003! Apoi Afc si rezervat dreptul legal de a deschide o societate pe actiuni si acele actiuni au fost preluate de diverse parti, de piturca, de gigi prin interpusi, inclusiv afc a ramas actionar in noua societate, dupa aprox 2 ani gigi a cumparat toate actiunile afc ului si de la piti si inca 1 sau 2, si a devenit din actionar majoritar, actionar unic. Totul a fost facut conform legii de atunci! Dupa cum am spus au incercat de 3 ori sa anuleze aceea trecere nu s a putut asa ca au trecut la alte mismasuri!

Savi39
Savi39  •  06 Noiembrie 2022, 12:10
Postat de alenb pe 06 Noiembrie 2022, 11:51

Eu nu am spus privatizare ci am spus “privatizare”, adica cu ghilimele, ca nu a fost vorba de nici o privatizare conform legilor privatizarii. In 2003 ne-am pomenit cu societate comerciala privata care-i luase locul, brandu si lotul de jucatori lui AFC Steaua, la bugetul statului intrand fix zero lei. Ani mai tarziu colonelul Talpan se zbate prin tribunale, recupereaza marca si numele, folosite fraudulos de acea societate comerciala impostoare care inlocuise prin AFC Steaua in Divizia A. Ca nimeni nu vrea sa ancheteze legalitatea acestei asa zise “privatizari” asta e altceva, dar sa nu spuna cineva ca privatul oier a ajuns in posesia bunului statului (clubul Steaua) prin aplicarea legilor privatizarii. ***

Esti intr o grava eroare, confunzi opinii personale cu realitatea. Vad ca nu stii , iti spun eu, tranzactia din 2003 a fost deja anchetata de doua ori la tribunal si o data de catre DNA, s a dat NUP. Acum ce vrei sa credem opinia cuiva sau sa respectam deciziile judecatoresti mult invocage de talpanisti? Daca aceea tranzactie a fost ilegala trebuie sa se demonstreze contrsriul. Notifica l le talpan sa deschide proces, sau eu stiu, cu ce vrei sa te ajutam noi?:)

luciann
luciann  •  06 Noiembrie 2022, 12:10
Postat de hristo33 pe 06 Noiembrie 2022, 12:00

Lucica fara frica)) "Steaua face parte din patrimoniul Armatei și nimeni nu poate pleca de acolo (n.r. - nu se poate desprinde) fără o hotărâre de guvern. Poți face o asociație non-profit, dar tot e nevoie de o hotărâre de guvern. Dar trebuie să aibă un motiv pentru asta, trebuie să aibă o oportunitate de viitor”, a spus Becali, în dialog cu jurnalistul Mihai Mironică."daca nici pe nentu gigi nu-l crezi.))

Salutare! Problema e alta, toti vreti ca "patronul" Stelei sa plateasca pentru nume, marca, etc, etc! Sa-l lasam pe JJ la o parte, d-aia am spus "patron" in general! Dar e corect asa? Adica eu ca patron al Stelei tre sa platesc pentru toate astea (e adevarat ca brandul Steaua e cel mai valoros), si sa pornesc intr-o competitie cu alti patroni care nu platesc nimic? Pai asa ar trebui sa plateasca si Dinamo, Rapid, Craiova, CFR, etc, etc pentru marca, nume, etc (fiecare proportional cu valoarea brandului)! De ce sa se plateasca numai pentru Steaua!? Una la mana, a doua la mana, armata ar trebui sa fie multumita cu un patron adevarat care sa faca echipa, performanta, sa aiba grija de stadion (gazon, utilitati, etc) si atat! Banii aia sa-i bage in transferuri, nu sa plateasca pentru cai verzi pe pereti!:)

Savi39
Savi39  •  06 Noiembrie 2022, 12:07
Postat de alenb pe 06 Noiembrie 2022, 11:51

Eu nu am spus privatizare ci am spus “privatizare”, adica cu ghilimele, ca nu a fost vorba de nici o privatizare conform legilor privatizarii. In 2003 ne-am pomenit cu societate comerciala privata care-i luase locul, brandu si lotul de jucatori lui AFC Steaua, la bugetul statului intrand fix zero lei. Ani mai tarziu colonelul Talpan se zbate prin tribunale, recupereaza marca si numele, folosite fraudulos de acea societate comerciala impostoare care inlocuise prin AFC Steaua in Divizia A. Ca nimeni nu vrea sa ancheteze legalitatea acestei asa zise “privatizari” asta e altceva, dar sa nu spuna cineva ca privatul oier a ajuns in posesia bunului statului (clubul Steaua) prin aplicarea legilor privatizarii. ***

Pai daca a fost ceva gresit in 2003 sa se conteste asta in instanta, sa se anuleze sau sa se demonstreze ca aceaa privatizare a fost ilegala. Hai sa facem diferenta intre opinii si lucruri REALE. 1 tranzactia afc ului din 2003 este o tranzactie intre un privat(afc) si terti , nu are nici o legatura legala cu acea tranzactie, tocmai de aia nu au deschis vreodata proces pe aceea tema, nu onpot face si daca ar putea nubau de ce sa o faca pentru ca a fost legala. Daca nu a fost legala zi mi tu conform carui proces s a demonstrat ilegalitatea acelei schimbari de statut juridic al echipei steaua! 2. Privatizarea stelei de la csa catre afc s a facut in 1998, exista comunicat de presa CSA, imagini, filmari, interviuri fara numar cu protagonisti ai acelei tranzactii.

luciann
luciann  •  06 Noiembrie 2022, 12:05
Postat de Savi39 pe 06 Noiembrie 2022, 11:59

Vasilica ai vorbit cu Domnul vostru, Talpan si ti a confirmat? Hai sa citesti un pasaj de pe site ul Csa ului: Scurt istoric Punctul de plecare în transformarea secţiei de fotbal a C.S.A. “Steaua Bucureşti” a fost reprezentat de adresele Ligii Profesioniste de Fotbal şi Federaţiei Române de Fotbal, care au invocat prevederi statutare şi regulamente interne aprobate începând cu anul 1994, aplicabile tuturor cluburilor din Divizia A. Astfel, secţia de fotbal a C.S.A. ”Steaua Bucureşti” s-a desprins de club în anul 1998. În urma adreselor şi somaţiilor de la Liga Profesionistă de Fotbal şi de la Federaţia Română de Fotbal, pentru a nu risca înscrierea echipei de fotbal în campionatul intern şi în special în cupele europene, s-a înfiinţat Asociaţia fără scop patrimonial A.F.C. “Steaua Bucureşti”. :)))

Salutare Savi! Cel mai bine a explicat Gatu, daca nici el nu stie (care a fost direct implicat), atunci nimeni nu (mai) stie!:) In rest, lasa-i pe hateri sa sufere, n-ai ce sa le explici! Pe langa antistelisti, mai sunt si talpanistii fara trecut, prezent sau viitor!:) Chiar (prin absurd) daca ar promova, ce buget ar avea? 2-3 milioane de la armata, plus ceva sponsorizari! N-or sa se bata in veci la titlu cu bugetul ala, si fara suporteri! Sunt la ani lumina de CFR!:)

John_Doe
John_Doe  •  06 Noiembrie 2022, 12:01
Postat de alenb pe 06 Noiembrie 2022, 11:51

Eu nu am spus privatizare ci am spus “privatizare”, adica cu ghilimele, ca nu a fost vorba de nici o privatizare conform legilor privatizarii. In 2003 ne-am pomenit cu societate comerciala privata care-i luase locul, brandu si lotul de jucatori lui AFC Steaua, la bugetul statului intrand fix zero lei. Ani mai tarziu colonelul Talpan se zbate prin tribunale, recupereaza marca si numele, folosite fraudulos de acea societate comerciala impostoare care inlocuise prin AFC Steaua in Divizia A. Ca nimeni nu vrea sa ancheteze legalitatea acestei asa zise “privatizari” asta e altceva, dar sa nu spuna cineva ca privatul oier a ajuns in posesia bunului statului (clubul Steaua) prin aplicarea legilor privatizarii. ***

1. La data când Becali a preluat Steaua, Talpan era șeful compartimentului juridic al CSA. De ce nu a facut nimic? 2. Dacă echipa a fost luată fraudulos, de ce nu au luat-o înapoi cei de la CSA, în loc să facă altă echipă în liga a patra?

hristo33
hristo33  •  06 Noiembrie 2022, 12:00
Postat de luciann pe 06 Noiembrie 2022, 11:58

"Au semnat toti cei prezenți. Trecerea către domnul Becali a fost votată și de toți campionii europeni, prezenți acolo. Nu știu dacă acolo s-a semnat și pentru stemă, imn și steag. În Statut, la care am lucrat chiar eu, se scria că AFC preia totul. Tradiție, glorie sportiva și continuitate. Că CSA cedează totul. În 1998 s-a hotărât, cu concursul domnului Babiuc, desprinderea secției de fotbal de CSA, prin proces civil al divizării, echipa de fotbal cu atributele ei, loc în clasament, coeficient european, tradiții glorioase și continuitate sportivă au trecut la AFC, la domnul Păunescu. Prin toate actele și prin dorința armatei, echipa lui Becali e Steaua. Din punctul meu de vedere este aceeasi echipă. Prezența domnului Becali a însemnat viață, pe care i-a dat-o acestui club, pentru că banii i-a dat. Fără Păunescu și Becali, Steaua nu mai era nimic, nu că divizia a cincea. Mai rău, se desființa. Am fost nevoiți să facem trecerea, altfel nu mai existam. Gigi Becali nu a furat Steaua. Din 2003, AFC Steaua Bucuresti putea să facă orice voia cu patrimoniul său, să o înstrăineze. Verificați Statul de bază pe care s-a făcut acest lucru”, a mai spus Cristian Gațu.

Lucica fara frica)) "Steaua face parte din patrimoniul Armatei și nimeni nu poate pleca de acolo (n.r. - nu se poate desprinde) fără o hotărâre de guvern. Poți face o asociație non-profit, dar tot e nevoie de o hotărâre de guvern. Dar trebuie să aibă un motiv pentru asta, trebuie să aibă o oportunitate de viitor”, a spus Becali, în dialog cu jurnalistul Mihai Mironică."daca nici pe nentu gigi nu-l crezi.))

Savi39
Savi39  •  06 Noiembrie 2022, 11:59
Postat de vasileroaita pe 06 Noiembrie 2022, 11:44

Ai dreptate. Preluarea Stelei nu a fost frauduloasă pentru că... nu a existat nicio preluare!!! Nu există niciun act sau/document care să ateste așa ceva!!!

Vasilica ai vorbit cu Domnul vostru, Talpan si ti a confirmat? Hai sa citesti un pasaj de pe site ul Csa ului: Scurt istoric Punctul de plecare în transformarea secţiei de fotbal a C.S.A. “Steaua Bucureşti” a fost reprezentat de adresele Ligii Profesioniste de Fotbal şi Federaţiei Române de Fotbal, care au invocat prevederi statutare şi regulamente interne aprobate începând cu anul 1994, aplicabile tuturor cluburilor din Divizia A. Astfel, secţia de fotbal a C.S.A. ”Steaua Bucureşti” s-a desprins de club în anul 1998. În urma adreselor şi somaţiilor de la Liga Profesionistă de Fotbal şi de la Federaţia Română de Fotbal, pentru a nu risca înscrierea echipei de fotbal în campionatul intern şi în special în cupele europene, s-a înfiinţat Asociaţia fără scop patrimonial A.F.C. “Steaua Bucureşti”. :)))

luciann
luciann  •  06 Noiembrie 2022, 11:58
Postat de alenb pe 06 Noiembrie 2022, 11:24

Restabilitea dreptului statului roman asupra marcii “Steaua” se cheama circ? Nu baiete, asa zisa “privatizare” frauduloasa, cedarea clubului gratis catre oier a fost circ.

"Au semnat toti cei prezenți. Trecerea către domnul Becali a fost votată și de toți campionii europeni, prezenți acolo. Nu știu dacă acolo s-a semnat și pentru stemă, imn și steag. În Statut, la care am lucrat chiar eu, se scria că AFC preia totul. Tradiție, glorie sportiva și continuitate. Că CSA cedează totul. În 1998 s-a hotărât, cu concursul domnului Babiuc, desprinderea secției de fotbal de CSA, prin proces civil al divizării, echipa de fotbal cu atributele ei, loc în clasament, coeficient european, tradiții glorioase și continuitate sportivă au trecut la AFC, la domnul Păunescu. Prin toate actele și prin dorința armatei, echipa lui Becali e Steaua. Din punctul meu de vedere este aceeasi echipă. Prezența domnului Becali a însemnat viață, pe care i-a dat-o acestui club, pentru că banii i-a dat. Fără Păunescu și Becali, Steaua nu mai era nimic, nu că divizia a cincea. Mai rău, se desființa. Am fost nevoiți să facem trecerea, altfel nu mai existam. Gigi Becali nu a furat Steaua. Din 2003, AFC Steaua Bucuresti putea să facă orice voia cu patrimoniul său, să o înstrăineze. Verificați Statul de bază pe care s-a făcut acest lucru”, a mai spus Cristian Gațu.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 13
Comentează