Comentarii (918)
yahoo.22.
yahoo.22.  •  15 Martie 2015, 01:18
Postat de maresal30 pe 15 Martie 2015, 01:10

pai assa si este asa e si la voi /a fost ,precum si alte cluburi terminate timisoara ,cfr ,craiova ,rapid ,petrolu

Stiu,au distrus astia tot ma.Chiar daca eram mai micut atunci,imi aduc aminte cu placere derby-urile de prin 99-2000,tribune pline,multe iluzii,fotbal placut.Nimic nu prevestea dezastrul de acum.Azi vedem doar cluburi cu probleme,tribune goale si un fotbal anost.Am vazut si ceva inregistrari si de prin 95-96...superb. @maianimalule:crezi ca tot ce zboara se mananca?Manariile nu au fost facute publice :)))

raducioiu80
raducioiu80  •  15 Martie 2015, 01:17
Postat de samertx pe 15 Martie 2015, 01:10

Trebuia băgat Marc fundaș. Restul echipei aceeași. Ne trebuia un gol, atât. Aveam o oră jumătate la dispoziție.

putea sa joace cu oricine acolo in locul lui fai, mi e greu sa cred ca putea cineva sa fie mai dezastru ca el. apoi, niciodata nu incepi meciul cu bilinski si niculae, niculae mai poate juca la dinamo doar in 2 situatii 1. cand ai 3 4 - 0 si meciul e deja rezolvat 2. cand mai sunt 15 20 de minute si nu mai ai solutii, il arunci in lupta si dai mingi lungi spre el in speranta ca va devia o minge pentru altcineva sau daca ai noroc, sa l loveasca o minge in cap si sa intre in poarta ase calca pe picioare cu bilinski, nu dau randament jucand amandoi in acelasi timp plus ca daca l bagi in minutul 70 mai ai sanse sa prinda vreun fundas obosit, accidentat etc.

samertx
samertx  •  15 Martie 2015, 01:17
Postat de tandd pe 15 Martie 2015, 01:15

sunt de acord cu tine,asta am si explicat ,unul din cei 2 atacanti trebuia scos,oricum statea degeaba mingea nu avea pe udne sa ajunga la el,marea problema e ca dinamo nu are nici un mijlocas in lot de talia lui radut si pintili de exemplu dar macar numeric ar fi reusit sa-i blocheze,disparea omul lor in plus,care daca mai e si valoros iti dai seama ce prapad iese,de fapt ce prapad a iesit

:)) Bouba e mai bun ca Răduț, luați ca parametri individuali. hai că ești culmea.

tandd
tandd  •  15 Martie 2015, 01:17
Postat de qwerty007 pe 15 Martie 2015, 01:11

Pana in '89 si eu am tinut cu Steaua,apoi cu nimeni.Mult timp.Acum daca CFR dispare o sa tin tot cu CFR! Apoi cu toate echipele din Ardeal ! Nu ma reprezinta alte zone in afara de zona in care m-am nascut. In '89 unii si-au deschis ochii,altii,nu !

nu e relevant ce spui,daca tin cu echipa din bucuresti spre exemplu asta nu inseamna ca-s nebun dupa buuresteni,ce legatura are optiunea mea sportiva cu zona geografica,ce legatura are IQ-ul meu cu genul muzical care-mi place(manele sigur nu e,dar daca ar fi ar avea vreo legatura?)

tandd
tandd  •  15 Martie 2015, 01:15
Postat de unico_biancorossi pe 15 Martie 2015, 01:10

nu am chef de polemici pe analize tactice, acum. in orice caz, fara sa iti dai seama, ai confirmat in linii generale analiza mea. apropos, aripile nu sunt mijlocasi ? ma refer la mijlocasii de banda, in sistem 4-4-2, nu la sistemul 4-3-3 ca acolo avem de-a face cu vechea extrema, daca vorbim de aripi. pai, domnul meu, in 4-4-2, dinamo a avut 2 aripi, aia de care am amintit eu, adica 2 mijlocasi, domnule, si era normal sa discut despre aportul lor defensiv, cata vreme ei au menirea sa blocheze benzile, ceea ce nu au facut. fix pe centru au avut 3/2 la oameni, ei jucau cu 5 la mijloc, e logic. ca sa blochezi mijlocasul in plus, retragi varful 2 pe el. niculae nu mai poate.

sunt de acord cu tine,asta am si explicat ,unul din cei 2 atacanti trebuia scos,oricum statea degeaba mingea nu avea pe udne sa ajunga la el,marea problema e ca dinamo nu are nici un mijlocas in lot de talia lui radut si pintili de exemplu dar macar numeric ar fi reusit sa-i blocheze,disparea omul lor in plus,care daca mai e si valoros iti dai seama ce prapad iese,de fapt ce prapad a iesit

qwerty007
qwerty007  •  15 Martie 2015, 01:11
Postat de tandd pe 15 Martie 2015, 01:01

e obligatoriu sa tin cu echipa din orasul meu???????de aia ne-am rasculat in 89,sa avem libertate de exprimare si alegere))))si nu e nici un secret ca-s dinamovist.Am si eu o intrebare ptr tine,de ce oare cfr cluj e singura echipa care i-a unit pe rapidisti dinamovisti stelisti petrolisti etc etc???ptr cca ati furat pana s-au saturat toti,ba uneori chiar cu nesimtire.Eu nu va judec,dar dupa cum vezi d-zeu nu doarme,toate se platesc in viata si se pare ca v-a venit si voua randul

Pana in '89 si eu am tinut cu Steaua,apoi cu nimeni.Mult timp.Acum daca CFR dispare o sa tin tot cu CFR! Apoi cu toate echipele din Ardeal ! Nu ma reprezinta alte zone in afara de zona in care m-am nascut. In '89 unii si-au deschis ochii,altii,nu !

maresal30
maresal30  •  15 Martie 2015, 01:10
Postat de yahoo.22. pe 15 Martie 2015, 01:02

de prin ministere*

pai assa si este asa e si la voi /a fost ,precum si alte cluburi terminate timisoara ,cfr ,craiova ,rapid ,petrolu

samertx
samertx  •  15 Martie 2015, 01:10
Postat de raducioiu80 pe 15 Martie 2015, 01:06

eu cred ca trebuia sa mergem tot pe formula de la meciul cu tg mures, nu inseamna ca daca ei au 3 mijlocasi centrali defensivi si noi trebuie sa avem tot 3. ptrintr o posesie buna, o circulatie buna a mingii puteai sa i scoti din joc. si tg muresul a jucat tot cu 3 mijlocasi centrali muresan, ndoye si voiculet intr o asezare asemanatoare si in prima repriza le am ascuns mingea, am stat cu fundasii centrali la centrul terenului si i am inghesuit. de ce n au venit peste noi? au vazut ca avem posesie in terenul lor, ca recuperam si ca le punem in pericol poarta. nu trebuia sa i blocam ci sa i scoatem din joc insa teja cred ca era beat cand a ales tactica aia...

Trebuia băgat Marc fundaș. Restul echipei aceeași. Ne trebuia un gol, atât. Aveam o oră jumătate la dispoziție.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  15 Martie 2015, 01:10
Postat de tandd pe 15 Martie 2015, 00:56

o socoteala simpla spune ca pandurii au avut 5 mijlocasi iar dinamo 4,din start acolo unde se vede si se simte meciul erau depasiti numeric.Sistemul lui dinamo a fost 4-4-2 nu ce spui tu,bilinsky si niculae sunt atacanti masivi de careu,nu ce-ai fi vrut tu sa joace iar in modulul asta nu poti emite pretentii sa contracarezi un mijloc de mare valoare cum e cel al pandurilor cu jucatori experimentati si valorosi .Aripa nu e de vina,din lipsa de mingi au shomat asa cum au facuto si cei 2 atacanti.Teja a gresit tactic din cap in coada si n-a fost capabil sa schimben imic pe traseu,nu ca stoican ar fi fost mai bun,dar teja a fost singurul vinovat

nu am chef de polemici pe analize tactice, acum. in orice caz, fara sa iti dai seama, ai confirmat in linii generale analiza mea. apropos, aripile nu sunt mijlocasi ? ma refer la mijlocasii de banda, in sistem 4-4-2, nu la sistemul 4-3-3 ca acolo avem de-a face cu vechea extrema, daca vorbim de aripi. pai, domnul meu, in 4-4-2, dinamo a avut 2 aripi, aia de care am amintit eu, adica 2 mijlocasi, domnule, si era normal sa discut despre aportul lor defensiv, cata vreme ei au menirea sa blocheze benzile, ceea ce nu au facut. fix pe centru au avut 3/2 la oameni, ei jucau cu 5 la mijloc, e logic. ca sa blochezi mijlocasul in plus, retragi varful 2 pe el. niculae nu mai poate.

maianimalule
maianimalule  •  15 Martie 2015, 01:08
Postat de yahoo.22. pe 15 Martie 2015, 01:01

Una din ele si cea mai importanta e ca FCSB-ul are datorii la stat de 30 bulioane de euro,care,cu ajutorul unor "prieteni" de prin le-a sters si ca DNA-ul deja ar fi intrat pe fir.Apo va urma si desfiintarea...lucru normal daca sunt asemenea datorii.Mi se pare o suma exorbitanta,dar daca ne gandim cum a "gresit" FISC-ul(ii spune lu' mutu Bodu ca au gresit) cand ciobanul a mutat bunurile clubului de pe o societate pe alta,dar datoriile au ramas la cea veche si a dat o mare teapa de 9 bulioane de euro. Pe langa asta,...vai si amar cand s-o retrage ciobbneul de la echipa.El doar imprumuta clubul.Cine stie ce si cate "imprumuturi" a facut.Camatarie...

datele fiscale sunt publice, daca te interesezi putin o sa vezi ca Steaua mai are doar o datorie infima la cioban

  • 1
  • •••
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • •••
  • 92
Comentează