Comentarii (755)
unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  27 Iulie 2014, 02:18
Postat de unico_biancorossi pe 27 Iulie 2014, 02:14

nu vorbsc deloc de 3 formule ci de 1 singura : 4-1-4-1. pare ca e 4-3-3, dar nu e,,, ca sa fie 4-3-3 trebuie sa ai 3 in linie in fata, iar la mijloc aia 3 sa faca jobul. ceea ce nu exista, pentru ca ambele extreme se retrag spre mijloc sau chiar inapoi, in functie de faza. pe aparare este vorba de un clasic 5-4-1, asa se apara cam toate echipele noastre, apoi dezvolta rapid dar nu 4-3-3 ci un 4 fundasi, care raman, inchizatorul, care nu avanseaza mult, 4 mijlocasi si un varf. asta am zis. iar uneori pare un 3-5-2, dar nici ala nu e. e un 4-1-4-1. nu e in regula, din 5-4-1 cel mai bine e sa desfaci un evantai, adica un 4-3-3. daca poti...

si concluzionez : fata de ce fundasi de banda si aripi are steaua, este pacat sa nu joci de fapt un 4-3-3, caci toti jucatorii de tusa au calitati native pentru a juca lejer in sistemul asta. insa ambele extreme stiu sa faca strict jocul extremei, si stiu sa vina foarte bine cu omul, dar cand vine vorba sa finalizeze, nu mai stiu..)) ei nu stiu sa faca rotatia in fata portii si daca o fac, nu sunt.. golgeteri. doar varful keseru stie sa dea goluri, ceilalti dau si ei goluri dar si rateaza incredibil. de multe ori, in loc sa finalizeze, ei tot pasa vor sa dea..)) etc. un alt modul bun ar fi 4-4-2 cu 2 varfuri clasice, ar fi prapad, in opinia mea..

samertx
samertx  •  27 Iulie 2014, 02:16
Postat de unico_biancorossi pe 27 Iulie 2014, 02:08

nu, nu se poate. dar, astea sunt parerile noastre. nu iti face griji, steaua joaca bine, bai omule. doar ca, stim istoria, steaua nu are un supertacant capabil sa fructifice numeroasele incursiuni ale mijlocasilor si fundasilor de banda. asta e tot. in orice formula ar juca, steaua dezvolta module ofensive interesante si foarte vivace. creeaza mari ocazii. dar, dc nu il critici pe keseru ? deci, in 10 minute a ratat 3 ocazii, da ? imense, da ? pai, nu te supara, ala e atacant ? ce gol a dat el pana la urma ? din 3 m, cu poarta goala ? dc nu a dat si din celelalte faze? vezi, astea sunt intrebarile... corecte. merge cu rapid, cu norvegieni, poate si cu Adobe aia.. dar..

Gluma nopții, glutenul eliminat din alimentație mărește potența globilor oculari?

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  27 Iulie 2014, 02:14
Postat de luciann pe 27 Iulie 2014, 02:14

Pai daca mister Galca il tine pe bara! E normal sa-ti iesi din mana si sa te enervezi...

mda.. tot ce se poate.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  27 Iulie 2014, 02:14
Postat de bandoleros pe 27 Iulie 2014, 01:48

bun asa, tu ai enumerat 3 formule de joc, sameru inca una iar eu inca una. deci in total 5 formule de joc intr'un singur meci! pai se poate? nici jucatorii nu stiu exact ce joaca, altfel nu s'ar fi calcat pe bombeuri. vorba samerului, e bulibășeală mare la noi.;)))) ombre, nu'mi plac degajarile alea din meciul cu norvegienii, aveam senzatia ca vad nationala lui Pitzurca si nu Steaua. Steaua cu Reghe desena frumos, isi domina si presa adversarul, nu ii lasa timp sa respire, Steaua era masculul alfa din terenul de joc.

nu vorbsc deloc de 3 formule ci de 1 singura : 4-1-4-1. pare ca e 4-3-3, dar nu e,,, ca sa fie 4-3-3 trebuie sa ai 3 in linie in fata, iar la mijloc aia 3 sa faca jobul. ceea ce nu exista, pentru ca ambele extreme se retrag spre mijloc sau chiar inapoi, in functie de faza. pe aparare este vorba de un clasic 5-4-1, asa se apara cam toate echipele noastre, apoi dezvolta rapid dar nu 4-3-3 ci un 4 fundasi, care raman, inchizatorul, care nu avanseaza mult, 4 mijlocasi si un varf. asta am zis. iar uneori pare un 3-5-2, dar nici ala nu e. e un 4-1-4-1. nu e in regula, din 5-4-1 cel mai bine e sa desfaci un evantai, adica un 4-3-3. daca poti...

luciann
luciann  •  27 Iulie 2014, 02:14
Postat de unico_biancorossi pe 27 Iulie 2014, 02:08

nu, nu se poate. dar, astea sunt parerile noastre. nu iti face griji, steaua joaca bine, bai omule. doar ca, stim istoria, steaua nu are un supertacant capabil sa fructifice numeroasele incursiuni ale mijlocasilor si fundasilor de banda. asta e tot. in orice formula ar juca, steaua dezvolta module ofensive interesante si foarte vivace. creeaza mari ocazii. dar, dc nu il critici pe keseru ? deci, in 10 minute a ratat 3 ocazii, da ? imense, da ? pai, nu te supara, ala e atacant ? ce gol a dat el pana la urma ? din 3 m, cu poarta goala ? dc nu a dat si din celelalte faze? vezi, astea sunt intrebarile... corecte. merge cu rapid, cu norvegieni, poate si cu Adobe aia.. dar..

Pai daca mister Galca il tine pe bara! E normal sa-ti iesi din mana si sa te enervezi...

bandoleros
bandoleros  •  27 Iulie 2014, 02:10
Postat de samertx pe 27 Iulie 2014, 01:56

Comentariul tău seamănă a : fie ce o fi, dar este obligatoriu. Ține minte ce-ți scriu acum. Trebuia pus un antrenor târșit prin experiența vestiarelor. Steaua avea echipa făcută , nu-i trebuia rebrand, doar plombe făcute de un specialist.

mare adevar graieste metre.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  27 Iulie 2014, 02:08
Postat de bandoleros pe 27 Iulie 2014, 01:48

bun asa, tu ai enumerat 3 formule de joc, sameru inca una iar eu inca una. deci in total 5 formule de joc intr'un singur meci! pai se poate? nici jucatorii nu stiu exact ce joaca, altfel nu s'ar fi calcat pe bombeuri. vorba samerului, e bulibășeală mare la noi.;)))) ombre, nu'mi plac degajarile alea din meciul cu norvegienii, aveam senzatia ca vad nationala lui Pitzurca si nu Steaua. Steaua cu Reghe desena frumos, isi domina si presa adversarul, nu ii lasa timp sa respire, Steaua era masculul alfa din terenul de joc.

nu, nu se poate. dar, astea sunt parerile noastre. nu iti face griji, steaua joaca bine, bai omule. doar ca, stim istoria, steaua nu are un supertacant capabil sa fructifice numeroasele incursiuni ale mijlocasilor si fundasilor de banda. asta e tot. in orice formula ar juca, steaua dezvolta module ofensive interesante si foarte vivace. creeaza mari ocazii. dar, dc nu il critici pe keseru ? deci, in 10 minute a ratat 3 ocazii, da ? imense, da ? pai, nu te supara, ala e atacant ? ce gol a dat el pana la urma ? din 3 m, cu poarta goala ? dc nu a dat si din celelalte faze? vezi, astea sunt intrebarile... corecte. merge cu rapid, cu norvegieni, poate si cu Adobe aia.. dar..

luciann
luciann  •  27 Iulie 2014, 02:00
Postat de bandoleros pe 27 Iulie 2014, 01:54

Pai nu se poate, a dat ordin Pitzurca sa joace cu Sanmartean mai sus. Sanmartean trebuie sa ramana la mijloc, nu are ce cauta sus, cel putin nu la Steaua. Sanmartean si Breevelt ala la mijloc Chipciu pe dreapta - Dodel pe stanga- Keseru/Stanciu/Iancu pe centru- Lemnaru varf.

Ar fi varianta ideala cu toate ca pe Breeveld ala nu l-am prea vazut! Dar vad ca-l lauda mai toata lumea! Totusi trebuiau sa se gandeasca inainte sa-l lase liber pe Radut ca-l vor pe olandezul ala zburator! Era deja la noi poate mai ales ca Grigoras a insistat pentru Radut!

samertx
samertx  •  27 Iulie 2014, 01:56
Postat de luciann pe 27 Iulie 2014, 01:49

Galca va trebui sa stapaneasca vestiarul! N-are incotro daca vrea sa apuce paltonul! Nu exista alta varianta pentru el!

Comentariul tău seamănă a : fie ce o fi, dar este obligatoriu. Ține minte ce-ți scriu acum. Trebuia pus un antrenor târșit prin experiența vestiarelor. Steaua avea echipa făcută , nu-i trebuia rebrand, doar plombe făcute de un specialist.

bandoleros
bandoleros  •  27 Iulie 2014, 01:54
Postat de luciann pe 27 Iulie 2014, 01:43

Cu Sanmartean la mijloc ar mai ramane 7...)))

Pai nu se poate, a dat ordin Pitzurca sa joace cu Sanmartean mai sus. Sanmartean trebuie sa ramana la mijloc, nu are ce cauta sus, cel putin nu la Steaua. Sanmartean si Breevelt ala la mijloc Chipciu pe dreapta - Dodel pe stanga- Keseru/Stanciu/Iancu pe centru- Lemnaru varf.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 76
Comentează