Comentarii (39)
fcdinamobucuresti
fcdinamobucuresti  •  07 Octombrie 2011, 03:27
Postat de saviola2_8 pe 06 Octombrie 2011, 23:25

aveti si voi 2 3 victorii in fata si va credeti superiori? meciurile directe sunt meciuri directe, fotbalul se joaca pe trofee nu pe meciuri directe.In ultimii ani ati luat un avans de 3 4 meciuri asta nu inseamna nimic nu uita ca a fost o periaoda de 10 ani cand nu ne`ati batut niciunde.Fotbalul se joaca pe trofee.

avem 11 victorii in plus la meciurile directe, nu 3-4 cum zici. dar ai dreptate, fotbalul se joaca pe trofee. si pentru spectacol. ceea ce lipseste stelei si lui dinamo de ani de zile...

saviola2_8
saviola2_8  •  06 Octombrie 2011, 23:25
Postat de fcdinamobucuresti pe 06 Octombrie 2011, 17:15

eu stiu ca steaua avea in ultimii ani ai comunismului o serie impresionanta de meciuri fara infrangere, pana la un 0-3 cu dinamo parca. tot in perioada stelei '86 erau meciuri adevarate 1-0 gol hagi, 6-4, cand dinamo putea da si 10 daca nu le era mila. in meciuri directe de ce nu va demonstrati superioritatea? ah, am uitat, dinamo, fiind cea mai jegoasa echipa, face blaturi cu voi, si de aia castiga! in cazul asta, ai dreptate, e de departe cea mai jegoasa! inca ceva legat de ziaristii-suporteri: in vremurile bune, in gsp am vazut multe meciuri de-ale lui dinamo in care ambele echipe aveau numai 4, insinuandu-se ca a fost blat. pentru meciurile stelei nu am vazut niciodata. oare steaua nu..

aveti si voi 2 3 victorii in fata si va credeti superiori? meciurile directe sunt meciuri directe, fotbalul se joaca pe trofee nu pe meciuri directe.In ultimii ani ati luat un avans de 3 4 meciuri asta nu inseamna nimic nu uita ca a fost o periaoda de 10 ani cand nu ne`ati batut niciunde.Fotbalul se joaca pe trofee.

nic_bv
nic_bv  •  06 Octombrie 2011, 18:25

@adrrriand: bravo, daca jignesti oamenii in functie de apartenenta la o zona geografica esti foooarte inteligent ... Pentru cei care se vaita de arbitraje: in competitiile europene se vede cine este avantajat de arbitraje in campionat si cine nu. Sa vorbeasca suporterii cluburilor care au adus mai multe puncte in competitiile europene decat a adus Steaua!

the_cezar
the_cezar  •  06 Octombrie 2011, 17:34
Postat de Imperator pe 06 Octombrie 2011, 17:30

sa moara matwa ? :)

sa moara mata!

Imperator
Imperator  •  06 Octombrie 2011, 17:30
Postat de the_cezar pe 06 Octombrie 2011, 16:37

tudor e arbitrul de casa al echipei de sub cimitir,nu au rost discutiile!

sa moara matwa ? :)

fcdinamobucuresti
fcdinamobucuresti  •  06 Octombrie 2011, 17:15

eu stiu ca steaua avea in ultimii ani ai comunismului o serie impresionanta de meciuri fara infrangere, pana la un 0-3 cu dinamo parca. tot in perioada stelei '86 erau meciuri adevarate 1-0 gol hagi, 6-4, cand dinamo putea da si 10 daca nu le era mila. in meciuri directe de ce nu va demonstrati superioritatea? ah, am uitat, dinamo, fiind cea mai jegoasa echipa, face blaturi cu voi, si de aia castiga! in cazul asta, ai dreptate, e de departe cea mai jegoasa! inca ceva legat de ziaristii-suporteri: in vremurile bune, in gsp am vazut multe meciuri de-ale lui dinamo in care ambele echipe aveau numai 4, insinuandu-se ca a fost blat. pentru meciurile stelei nu am vazut niciodata. oare steaua nu..

fcdinamobucuresti
fcdinamobucuresti  •  06 Octombrie 2011, 17:05
Postat de saviola2_8 pe 06 Octombrie 2011, 16:21

nu am ca idol pe becali, de fapt nu am idoli, am doar oameni pe care ii admir.Cred ca nici tu nu ai idol pe borcea.Sa nu tragem concluzii ca nici macar nu ne stim si nu cred ca ai vazut pe undeva ca am scris eu ca il simpatizez pe gigi.Din contra consider ca a facut mult rau stelei si nu cred ca mai poate remedia tot raul facut vreodata doar daca pleaca.Steaua in campionatul asta n`a fost ajutata in nici un meci de arbitrii.Pe cand dinamo...vezi primu meci cu mures cand mingea nu a trecut, vezi cum s`au dat la o parte cei de la pandurii in repriza a doua cu voi, vezi cum atif acut si cu sportul si mai citeste stenogramele alea, noi oricum stiam ca dinamo e no1 in blaturi si fara ele dar asa.

stiu ca nu il ai idol pe becali, cei care il au ca idol pe el, de obicei il suna, converseaza cu el :|, in general posteaza articole cu greseli de baza, sau nu cunosc in totalitate alfabetul. la tine e clar, nu e cazul. pandurii s-a dat la o parte? pai eu am vazut ca doreau sa ne bata, au venit sa atace, ca ne-a intrat noua primul gol, asta e. cu targu mures mingea a trecut la limita, uita-te de unde o scoate fundasul, e dupa linie. tot asa as putea sa vin si eu sa spun: meci amical cu mioveni, cu u cluj, prietenii stricate de bunicutze, prietenii cu iancu de timisoara in ultima etapa in 2006, cu vaslui in 2005 parca, aveti si voi prieteni multi. steaua si dinamo au fost blatiste, insa azi..

fcdinamobucuresti
fcdinamobucuresti  •  06 Octombrie 2011, 16:57
Postat de saviola2_8 pe 06 Octombrie 2011, 16:11

eu nu spuns ca steaua e cea mai curata, nici rapid nici altii dar cred ca dinamo se detaseaza in ceea ce inseamna coruptie,. da un mic sondaj, intreaba pe orice alti suporteri n afara de dinamovisti, poftim exclude stelisti sa nu zici ca suntem subiectivi, intreaba pe cei care tin cu ceahlaul, otelul, farul, petrolul, astra, pandurii,timisoara,rapid, craoiva, chindia targoviste, avantu prabusirea si asa mai departe intreaba `i care cred ei ca e cea mai corupta echipa din tara si vei primi acelasi raspuns: dinamo.Asta e clar , vezi ca sunt sondaje facute de aia am uitat numele , oficiale care sustin ca dinamo in opinia microbistilor e cea mai urata si cea mai corupta din tara, google it.

exemplu concret: cand dinamo a avut la sportul acum cateva saptamani: niculae face joc periculos, dar urmareste mingea: sondaj gsp: niculae trebuia eliminat? cand niculae e faultat peste cateva minute in careu, nimeni nimic :)) in acelasi timp: gaz metan-steaua 3-0, golul 2 al gazului e si azi contestat pentru hent. a fost, intr-adevar. mimi a sarit ca ars, toate ziarele: "arbitrul a furat-o pe steaua". inainte de acea faza, gaz metan nu primeste un penalty mai clar decat cel de la 1-0, nimeni nimic. si asta e doar un caz concret, dar nu e spatiu sa le scriu. dinamo nu a fost avantajata campionatul asta, vin cu argumente concrete! nici steaua nu a fost impinsa ca in alti ani, a f

fcdinamobucuresti
fcdinamobucuresti  •  06 Octombrie 2011, 16:51
Postat de saviola2_8 pe 06 Octombrie 2011, 16:11

eu nu spuns ca steaua e cea mai curata, nici rapid nici altii dar cred ca dinamo se detaseaza in ceea ce inseamna coruptie,. da un mic sondaj, intreaba pe orice alti suporteri n afara de dinamovisti, poftim exclude stelisti sa nu zici ca suntem subiectivi, intreaba pe cei care tin cu ceahlaul, otelul, farul, petrolul, astra, pandurii,timisoara,rapid, craoiva, chindia targoviste, avantu prabusirea si asa mai departe intreaba `i care cred ei ca e cea mai corupta echipa din tara si vei primi acelasi raspuns: dinamo.Asta e clar , vezi ca sunt sondaje facute de aia am uitat numele , oficiale care sustin ca dinamo in opinia microbistilor e cea mai urata si cea mai corupta din tara, google it.

daca steaua e cea mai iubita echipa, normal ca dinamo sa fie cea mai urata, cea mai hoata, cea mai corupta! ca si in basme! zici sa exclud pe stelisti? pai cel putin 50% dintre cei ce tin cu petrolul, ceahlaul, etc, sunt si stelisti, part-time! pe ce baza zici ca dinamo e cea mai corupta? eu admit ca acum 10-20 de ani exista cooperativa dinamo-astra-petrolul-gloria, dar in acelasi timp, steaua era in gasca cu brasov, farul, otelul, si chiar si cu cele din cooperativa lui dinamo. sa fim seriosi, dinamo e cea mai corupta, iar voi stateati de fraieri nu? e totul rezultatul numeroaselor articole din acest ziar si nu numai, care creeaza o imagine atat stelei cat si lui dinamo! continuare

fcdinamobucuresti
fcdinamobucuresti  •  06 Octombrie 2011, 16:44
Postat de saviola2_8 pe 06 Octombrie 2011, 16:09

de cand? pai spune`i asta lu wenger, lui guardiola, sau presedintilor de club de pretutindeni, de cand e lumea si pamantul se acorda bani de ex real da bani adversarelor barcei si invers, in toate campionatele se practica asa ceva.Sa stimulezi pe cei mici unu la mana si doi la mana sa fie siguri ca isi apara sansele corect.Iti dau un exemplu, in 92 cand hagi a pierdut cu real madrid campionatu in defavoarea barcei.Barca a oferit parca un milion de dolari acum 18 ani celor din tenerife pt a uca corect si pt a isi da viata pe teren, tenerife a batut pe real cu 3-2, si barca a iesit campioana.Una e premierea alta e sa dai bani arbtrilor.

fii serios, banii aia sunt pentru meciurile directe cu ei, nu pentru a-i stimula! si in fotbalul european s-au vazut blaturi si aranjamente, s-au si pedepsit, premierea la fel ar trebui pedepsita, eu o vad ca pe o forma de mituire, dar cu delay. un fel de "joaca constit maine, si ia si niste bani pentru campioantul viitor, daca mai treceti pe la noi:)". nu imi da exemple din spania, acolo se baga o gramada de bani in echipele alea 2, se ia crema fotbalului si mai si premiaza! e poate mai urat decat la noi! inca ceva: ai fi de exact aceeasi parere daca dinamo ar fi premiat intr-o situatie asemanatoare? hm....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează