Comentarii (104)
tictictic
tictictic  •  19 Septembrie 2022, 11:56
Postat de adriann_ pe 19 Septembrie 2022, 10:56

Incredibile sunt impostura si mitomania postacului fecesebist :)) GHINIONUL LUI E CA SI-A GASIT NASUL :)) Legea pentru "pentru naționalizarea întreprinderilor industriale, bancare, de asigurări, miniere și de transporturi" a fost data de comunisti pe 11 iunie 1948 (legea 119). Pe chestia asta au si fost strazi denumite "11 iunie" in multe orase inclusiv Bucuresti :)) DECI CE A FACUT IMPOSTORUL ASTA A FOST SA PREZINTE UN ACT DIN 1948 CA FIIND DIN 1947, pentru a justifica faptul ca desfiintarea echipei Carmen ar fi facut-o "din greseala" nist activisti cu 4 clase, NU PAUKER SI CU BODNARAS ca sa duca echipa armatei direct in prima liga :)) CE ZICEAI MA IMPOSTORULE, CA AI DOCTORAT IN ISTORIE? BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

De regula, ma feresc sa intru in polemici cu prosti fara scoala (si e limpede de ce). Nationalizarea averii familiei Mociornita s-a intamplat in vara anului 1947, conform documentelor istorice oficiale pastrate la Arhiva Nationala. Inclusiv clubul de fotbal Carmen. Ionel Mociornita a fost arestat pe 10 mai 1948 si incarcerat la Jilava si Poarta Alba timp de 7 ani, iar in iunie 1948 i s-a nationalizat si ultima casa ce-i ramasese in proprietate. In 1973 a emigrat definitiv in Canada, impreuna cu familia (sotia si fiica sa). Tatal sau, Dumitru Mociornita, a trait din 1947 intr-o saracie lucie intr-o pivnita insalubra, bolnav, pana in 1953, cand a murit. Repet, nu dau doi bani pe prosti ca tine care neaga chiar si evidenta documentelor istorice. P.S.: N-am doctorat in istorie, nici macar master; am o licenta si atata tot! Obtinuta pe merit si pe munca in virtutea unei pasiuni ce a insemnat mult studiu. Meseria mea e alta... acolo am si doctorat! P.S.2: Daca doresti, am o fotocopie a documentului mentionat (aflat astazi in Arhiva Nationala a Statului) unde apar clar inscrise datele: anul, luna si ziua procesului verbal de nationalizare... Este intocmit de comunistii tai... nici pe ei nu-i crezi?!?

adriann_
adriann_  •  19 Septembrie 2022, 11:54

Genul de fake-news grosolan incercat aici de postacul becalist tictris este absolut tipic pentru gruparea puscariasilor (patron puscarias, manager puscarias, sef de galerie puscarias) botezata fcsb. Astia incearca in permanenta sa prosteasca lumea intr-un mod extrem de primitiv, cu falsuri de-astea grosolane, mizand strict pe faptul ca "suporterii nostri sunt cum sunt". Nu e vorba de manipulare, de vreo incarcare de a prezenta faptele intr-o lumina favorabila pentru cioban samd. Astia trec direct la falsuri de-alea nesimtite :))

adriann_
adriann_  •  19 Septembrie 2022, 10:56
Postat de tictictic pe 19 Septembrie 2022, 10:20

(continuare) - Documentul despre care vorbeam este procesul verbal de nationalizare a TUTUROR proprietatilor si a averii personale a familiei Mociornita (industrias de marca al epocii), sub forma unui tabel pe multe pagini. In dreptul fiecarei pozitii s-a adnotat distribuirea acestora catre stat (spre exemplu: halele industriale si fabricile - catre Min. Industriei; terenurile agricole - catre Min. Agriculturii; conturile bancare - catre Banca Nationala; cladirile de patrimoniu - catre Protocolul de Stat; operele de arta - catre Muzeul National; aurul si bijuteriile - catre Trezoreria Statului; terenurile intravilane - catre Adminstratiile Locale; etc). S-au blocat la rubrica "clubul de fotbal Carmen"; n-au stiut unde sa-l dea la stat, nici n-aveau cum, asa ca au scris "se desfiinteaza"! Bun, mai departe, in toamna lui '47, la inceputul campionatului, federatia de fotbal s-a trezit cu o echipa in minus in divizia A; trebuia sa completeze cu o alta din divizia B. Numai ca, si acolo, acelasi tip de activisti cu 4 clase au ales (nu pe merit sportiv) pe nou infiintata ASA Bucuresti, pe motiv ca "mareata armata sovietica are club de fotbal in prima divizie; sa avem si noi, tovarasi!" Insa ASA nu era pregatita de divizia A, avea jucatori amatori, militari in termen, ca dovada ca a fost la un pas de retrogradare. Abia in sezonul urmator ASA a transferat jucatori profesionisti. Asa s-au intamplat lucrurile in realitate...

Incredibile sunt impostura si mitomania postacului fecesebist :)) GHINIONUL LUI E CA SI-A GASIT NASUL :)) Legea pentru "pentru naționalizarea întreprinderilor industriale, bancare, de asigurări, miniere și de transporturi" a fost data de comunisti pe 11 iunie 1948 (legea 119). Pe chestia asta au si fost strazi denumite "11 iunie" in multe orase inclusiv Bucuresti :)) DECI CE A FACUT IMPOSTORUL ASTA A FOST SA PREZINTE UN ACT DIN 1948 CA FIIND DIN 1947, pentru a justifica faptul ca desfiintarea echipei Carmen ar fi facut-o "din greseala" nist activisti cu 4 clase, NU PAUKER SI CU BODNARAS ca sa duca echipa armatei direct in prima liga :)) CE ZICEAI MA IMPOSTORULE, CA AI DOCTORAT IN ISTORIE? BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

tictictic
tictictic  •  19 Septembrie 2022, 10:20
Postat de Catalynn___ pe 18 Septembrie 2022, 15:09

Greșești! Milica nu își asuma trecutul Stelei pe de-a’ntregu’, el vrea doar sa se laude cu cele 21 titluri și CCE pe care le trece in contul FC fcsb. In rest ce spui tu acolo sunt “legende, adică deși conțin și puțin adevăr timpul a adăugat un strat extrem de gros de praf de poveste, cum e și cu “Rapidul înființat de comuniști”. Cum am mai spus, morții cu morții, vii cu vii, ce s-a întâmplat acum 75 - 100 de ani nu mai poate fi schimbat, nu a depins de niciunul dintre noi, sa tot batem apa in piuă cu aceste discuții e pur și simplu fără rost. Un lucru însă e cert, după 1947 niciun club nu putea exista fără acceptul PCR, altfel era desfiintat precum Carmen. S-a desfiintat Rapidul, nu!? De ce!? Exact! Pt ca au intrat și ei in horă! Au greșit!? Io zic ca nu, era un compromis obligatoriu . Așa ca sa vii astăzi țantoș ca “da, am colaborat și noi cu comunistii dar voi ati fost mai comuniști decât noi!” e cam penibil, nu crezi!?

(continuare) - Documentul despre care vorbeam este procesul verbal de nationalizare a TUTUROR proprietatilor si a averii personale a familiei Mociornita (industrias de marca al epocii), sub forma unui tabel pe multe pagini. In dreptul fiecarei pozitii s-a adnotat distribuirea acestora catre stat (spre exemplu: halele industriale si fabricile - catre Min. Industriei; terenurile agricole - catre Min. Agriculturii; conturile bancare - catre Banca Nationala; cladirile de patrimoniu - catre Protocolul de Stat; operele de arta - catre Muzeul National; aurul si bijuteriile - catre Trezoreria Statului; terenurile intravilane - catre Adminstratiile Locale; etc). S-au blocat la rubrica "clubul de fotbal Carmen"; n-au stiut unde sa-l dea la stat, nici n-aveau cum, asa ca au scris "se desfiinteaza"! Bun, mai departe, in toamna lui '47, la inceputul campionatului, federatia de fotbal s-a trezit cu o echipa in minus in divizia A; trebuia sa completeze cu o alta din divizia B. Numai ca, si acolo, acelasi tip de activisti cu 4 clase au ales (nu pe merit sportiv) pe nou infiintata ASA Bucuresti, pe motiv ca "mareata armata sovietica are club de fotbal in prima divizie; sa avem si noi, tovarasi!" Insa ASA nu era pregatita de divizia A, avea jucatori amatori, militari in termen, ca dovada ca a fost la un pas de retrogradare. Abia in sezonul urmator ASA a transferat jucatori profesionisti. Asa s-au intamplat lucrurile in realitate...

tictictic
tictictic  •  19 Septembrie 2022, 10:09
Postat de Catalynn___ pe 18 Septembrie 2022, 15:09

Greșești! Milica nu își asuma trecutul Stelei pe de-a’ntregu’, el vrea doar sa se laude cu cele 21 titluri și CCE pe care le trece in contul FC fcsb. In rest ce spui tu acolo sunt “legende, adică deși conțin și puțin adevăr timpul a adăugat un strat extrem de gros de praf de poveste, cum e și cu “Rapidul înființat de comuniști”. Cum am mai spus, morții cu morții, vii cu vii, ce s-a întâmplat acum 75 - 100 de ani nu mai poate fi schimbat, nu a depins de niciunul dintre noi, sa tot batem apa in piuă cu aceste discuții e pur și simplu fără rost. Un lucru însă e cert, după 1947 niciun club nu putea exista fără acceptul PCR, altfel era desfiintat precum Carmen. S-a desfiintat Rapidul, nu!? De ce!? Exact! Pt ca au intrat și ei in horă! Au greșit!? Io zic ca nu, era un compromis obligatoriu . Așa ca sa vii astăzi țantoș ca “da, am colaborat și noi cu comunistii dar voi ati fost mai comuniști decât noi!” e cam penibil, nu crezi!?

Vorbesti din folclor; habar n-ai cum a ajuns clubul Armatei direct in divizia A. Nu s-a desfiintat Carmen ca sa-i ia Armata locul, ci invers:) In primavara lui '47 Armata si-a infiintat clubul de fotbal, s-a afiliat la federatia de fotbal, care a inscris-o in divizia B. In vara lui '47 au avut loc nationalizarile masive ale averilor marilior si micilor industriasi (fabrici, uzine, terenuri, case, imobile, conturi in banci, bijuterii, aur, opere de arta, etc). Pentru fiecare expropiat in parte s-a intocmit un proces verbal ce continea un tabel cu bunurile mobile si imobile nationalizate de catre stat. Mai apoi, o comisie centrala (formata exclusiv din activisti - majoritatea, muncitori cu 4 clase) a distribuit activele confiscate, spre proprietate, administrare si exploatare catre institutiile statului, adnotand cu cerneala rosie fiecare linie de tabel. Aceste procese verbale cu adnotarile mentionate sunt pastrate astazi in Arhivele Nationale si pot fi consultate. Personal, cu ocazia consultarii unor documente de arhiva privind acea perioada (pentru pregatirea tezei de licenta la Facultatea de Istorie), am dat intamplator peste un astfel de document, care, stelist fiind, mi-a atras atentia; desi nu aceasta era tema la care lucram. (continuare in comentariul urmator)

stefdomi
stefdomi  •  19 Septembrie 2022, 10:07
Postat de adriann_ pe 19 Septembrie 2022, 00:33

Nu mai, eu am explicat clar aici de mai multe ori ca Rapidul se infiinteaza (prin fuziune, nu "la ateliere") intr-un moment in care Romania era in conflict nedeclarat cu URSS. Erau ciocniri armate la frontiera comuna, abia in Noiembrie 1923 au inceput primele tatonari sub forma unei comisii comune pentru a se pune capat starii de conflict. PCR fusese scos prompt in afara legii cu arestari chiar la congresul de constituire in 1921. URSS incerca actiuni de subversiune clara (cea mai importanta a fost asa numita rebeliune de la Tatarbunar din 1924 in Bugeac) - a sustine ca se ocupa cu infiintat echipe de fotbal e nu comic ci de-a dreptul penibil. In climatul de atunci, daca ar fi existat cea mai mica suspiciune ca ar fi agitatori bolsevici implicati in vreun fel la infiintarea clubului, Rapidul ar fi fost desfiintat pe loc si fondatorii arestati. Echipa nu insemna nimic in 1923 era nou-infiintata de cativa muncitori. Sa fim seriosi, alea sunt niste aberatii puse in circulatie de acolitii ciobanului, fara nici o legatura cu realitatea din epoca. Scopul acestor elucubratii este sa impiedice o comparatie reala intre infiintarea onesta a Rapidului (plus promovarea onesta spre ligile superioare) si 1947 S&D. In rest, ideea dizidentei a aparut nu in epoca lui Dej (care era mare rapidist dar nu s-a implicat nici 1% din cat a facut-o Valentin la Steaua) ci in perioada anilor '80 cand intr-adevar galeria a avut momente in care a atacat deschis echipele-fanion ale

Ce haios comunică adriann cu Catalynn, una și aceeași persoană :)

adriann_
adriann_  •  19 Septembrie 2022, 00:33
Postat de Catalynn___ pe 18 Septembrie 2022, 22:56

Așa cum am spus, eu unul îl consider un subiect încheiat, nu merita o polemica. In mare Steaua deși a fost înființata prin decret regal de un erou al luptei pe frontul de est, nu se poate nega faptul ca Monarhia nu mai avea nicio putere iar Lascăr dacă nu trecea de partea NKVD murea prin Gulag nu ajungea ministru. Apoi Ceaușescu insusi, pe vremea când era ministrul MApN a ajutat echipa (cum făceau și omologii lui de la MAI cu Dinamo) apoi fără Valentin nu câștigam noi CCE in veci. De Rapid comunistii s-au folosit încă de la început, tu zici ca a fost o simpla coincidenta ca s-a înființat la Grivita exact când sovieticii începuseră sa scoată capul de la cutie căutând susținere și legitimitate in țările europene și apoi era prezentată drept echipa muncitorimii, Dej de exemplu era “rapidist de mic” ca sa zicem așa, de altfel fotbaliștii Carmenului s-au dus mulți la Rapid și nu la ASA, iar faptul ca au jucat cu BPD pe piept a venit firesc, pai dacă nici “echipa muncitorimii” nu o făcea, cine!? Ulterior, scena sportiva a fost acaparata de Steaua și Dinamo iar Rapid a căzut undeva in planul secund și s-a creat acea falsa aura de dizidenta. Sa fim serioși însă, dacă chiar erau dizidenti pe bune era băgați la pușcărie imediat. Pana la urma clubul tot de comuniști era condus, nu de către partizani, nu!? OK, Steaua și Dinamo au primit mult mai mult ajutor, asta e incontestabil, dar nu din cauza ca aveau comunistii ceva cu Rapidul. PS: Bun exemplul cu Ateneul!

Nu mai, eu am explicat clar aici de mai multe ori ca Rapidul se infiinteaza (prin fuziune, nu "la ateliere") intr-un moment in care Romania era in conflict nedeclarat cu URSS. Erau ciocniri armate la frontiera comuna, abia in Noiembrie 1923 au inceput primele tatonari sub forma unei comisii comune pentru a se pune capat starii de conflict. PCR fusese scos prompt in afara legii cu arestari chiar la congresul de constituire in 1921. URSS incerca actiuni de subversiune clara (cea mai importanta a fost asa numita rebeliune de la Tatarbunar din 1924 in Bugeac) - a sustine ca se ocupa cu infiintat echipe de fotbal e nu comic ci de-a dreptul penibil. In climatul de atunci, daca ar fi existat cea mai mica suspiciune ca ar fi agitatori bolsevici implicati in vreun fel la infiintarea clubului, Rapidul ar fi fost desfiintat pe loc si fondatorii arestati. Echipa nu insemna nimic in 1923 era nou-infiintata de cativa muncitori. Sa fim seriosi, alea sunt niste aberatii puse in circulatie de acolitii ciobanului, fara nici o legatura cu realitatea din epoca. Scopul acestor elucubratii este sa impiedice o comparatie reala intre infiintarea onesta a Rapidului (plus promovarea onesta spre ligile superioare) si 1947 S&D. In rest, ideea dizidentei a aparut nu in epoca lui Dej (care era mare rapidist dar nu s-a implicat nici 1% din cat a facut-o Valentin la Steaua) ci in perioada anilor '80 cand intr-adevar galeria a avut momente in care a atacat deschis echipele-fanion ale

Catalynn___
Catalynn___  •  18 Septembrie 2022, 22:56
Postat de adriann_ pe 18 Septembrie 2022, 16:12

Termina ma cu prostiile :)) Situatia Rapidului din 1946 NU ESTE COMPARABILA cu cea a CCA din 1947. Sa nu amestecam lucrurile. La alegerile din 1946 existau doua optiuni cu sanse, Blocul partidelor Democrate (aia cu sigla soarele, in care se ascunsesera comunistii, dar in care erau si liberalii lui Tatarascu - de doua ori PRIM-MINISTRU in perioada interbelica- si partidul lui Petru Groza - ministru interbelic, delegat la Alba Iulia in 1918 etc etc) iar de partea cealalta erau taranistii, care trasesera cu munitie de razboi in grevistii de la atelierele CFR cu doar 13 ani mai devreme. A compara asta cu situatia Stelei/CCA-ului (clar infiintata de bolsevici, dupa model sovietic, bagata in prima liga prin abuzuri uriase etc) e ridicol. ................................................................................................................................................... PE DE ALTA PARTE INSA, EVIDENT CA AMBELE SITUATII, ORICAT DE INEGALE AR FI, SUNT ADUSE IN DISCUTIE FIX DE POSTACII CIOBANULUI. CARE AR VREA CA LUMEA SA DISCUTE CHESTII DE ACUM 75 DE ANI IN LOC SA DISCUTE FRAUDA FISCALA A CIOBANULUI DIN 2003, CAND A RAMAS FARA DREPTUL DE A FOLOSI MARCA STEAUA PENTRU CA A TEPUIT STATUL (ADICA PE NOI TOTI) DE AIA 5 MILIOANE DE EURO PE CARE II DATORA. SI DA, EL II DATORA, CA STIA FOARTE BINE CE DATORII SUNT CAND PRELUASE AFC STEAUA :))

Așa cum am spus, eu unul îl consider un subiect încheiat, nu merita o polemica. In mare Steaua deși a fost înființata prin decret regal de un erou al luptei pe frontul de est, nu se poate nega faptul ca Monarhia nu mai avea nicio putere iar Lascăr dacă nu trecea de partea NKVD murea prin Gulag nu ajungea ministru. Apoi Ceaușescu insusi, pe vremea când era ministrul MApN a ajutat echipa (cum făceau și omologii lui de la MAI cu Dinamo) apoi fără Valentin nu câștigam noi CCE in veci. De Rapid comunistii s-au folosit încă de la început, tu zici ca a fost o simpla coincidenta ca s-a înființat la Grivita exact când sovieticii începuseră sa scoată capul de la cutie căutând susținere și legitimitate in țările europene și apoi era prezentată drept echipa muncitorimii, Dej de exemplu era “rapidist de mic” ca sa zicem așa, de altfel fotbaliștii Carmenului s-au dus mulți la Rapid și nu la ASA, iar faptul ca au jucat cu BPD pe piept a venit firesc, pai dacă nici “echipa muncitorimii” nu o făcea, cine!? Ulterior, scena sportiva a fost acaparata de Steaua și Dinamo iar Rapid a căzut undeva in planul secund și s-a creat acea falsa aura de dizidenta. Sa fim serioși însă, dacă chiar erau dizidenti pe bune era băgați la pușcărie imediat. Pana la urma clubul tot de comuniști era condus, nu de către partizani, nu!? OK, Steaua și Dinamo au primit mult mai mult ajutor, asta e incontestabil, dar nu din cauza ca aveau comunistii ceva cu Rapidul. PS: Bun exemplul cu Ateneul!

adriann_
adriann_  •  18 Septembrie 2022, 22:12
Postat de love.me.knot pe 18 Septembrie 2022, 20:14

Eu sunt incult , imi cer scuze ,dar ineptia ta intrece orice masura , pe langa ca ai scris 20 de randuri de o aiureala fara margini ( zici ca ai baut apa din fantana prostiei, iti era sete) ai adus in discutie niste argumente complet deplasate , fara absolut nici o legatura cu discutia pe care o avem pe seama subiectului. Indiferent de cate idiotenii scrii, Ghencea este stadionul construit pe bani PUBLICI, daca o echipa(oricare echipa din ROMANIA) depune cererea de a juca pe acel stadion, legal si moral trebuie lasati sa joace atata timp cat indeplineste toate conditiile desfasurarii activitati respective pe toata durata contractului de inchiriere. Nu mai veni tu cu atata “inteligenta” la cat de z e r o esti nici nu mai trebuia sa te bag in seama , te las sa iti faci somnul de frumusete , cred ca e greu la matineu:)) Poti scrie cate randuri vrei azi nu iti voi mai raspunde , esti cea mai stupida cunostinta online pe care am avuto in ultimii 10 ani:))

Ma postacel, eu am argumente concrete, exemplul cu Ateneul CONSTRUIT DIN BANI PUBLICI si folosit si pentru spectacole care NU SUNT de muzica clasica dar au totusi o anumita tinuta e cat se poate de relevant. Tu nu ai nici un fel de argument, ai insulte tipice puscariasilor pentru care postacesti si atat. Pe tine nu te intereseaza ce cladiri construite din bani publici pot fi inchiriate la liber si ce cladiri construite tot din bani publici au anumite restrictii. TU POSTACESTI DUPA STUPIDUL TEMPLATE "E DIN BANI PUBLICI" si nu pricepi ca acest "argument" tocmai a fost invalidat cu un exemplu PERFECT: Ateneul Roman.

love.me.knot
love.me.knot  •  18 Septembrie 2022, 20:14
Postat de adriann_ pe 18 Septembrie 2022, 19:35

Da ma si Ateneul e facut pentru MUZICA. Nu a zis nimeni cand au adunat leu cu leu ca e facut doar pentru MUZICA CLASICA. De pilda TUDOR GHEORGHE a tot tinut concerte acolo si NU S-A SUPARAT NIMENi desi nu canta muzica clasica. Cu alte cuvinte, nu doar ca ai fost prea incult ca sa intelegi argumentul meu (nu se mira nimeni, doar esti fecesebist, ce treaba sa ai tu cu ce se canta la Ateneu?) dar nici n-ai avut bunul-simt sa te documentezi inainte sa scrii prostii pe-aici. Problema si in cazul unei tentative de a organiza "concert" de manele la Ateneu si in cazul unei tentative de a organiza un meci al fcsb in Ghencea, Giulesti, pe stadionul "Arcul de Triumf" samd e STATUTUL SOLICITANTULUI. Becali e un infractor condamnat cu executare pentru infractiuni economice si infractiuni comise cu violenta, manelistii aia au si ei teancuri de amenzi penale si dosare pentru evaziune etc etc etc. Statul care detine aceste cladiri nu are nici un motiv sa vrea sa faca afaceri cu infractorii. A, ca vreo primarie care detine o cladire care produce doar paguba la bugetul local nu are incotro si incearca sa vada daca poate avea o relatie comerciala corecta cu asemenea personaje, asta e din seria "trebuia sa incercam". DAR ATAT.

Eu sunt incult , imi cer scuze ,dar ineptia ta intrece orice masura , pe langa ca ai scris 20 de randuri de o aiureala fara margini ( zici ca ai baut apa din fantana prostiei, iti era sete) ai adus in discutie niste argumente complet deplasate , fara absolut nici o legatura cu discutia pe care o avem pe seama subiectului. Indiferent de cate idiotenii scrii, Ghencea este stadionul construit pe bani PUBLICI, daca o echipa(oricare echipa din ROMANIA) depune cererea de a juca pe acel stadion, legal si moral trebuie lasati sa joace atata timp cat indeplineste toate conditiile desfasurarii activitati respective pe toata durata contractului de inchiriere. Nu mai veni tu cu atata “inteligenta” la cat de z e r o esti nici nu mai trebuia sa te bag in seama , te las sa iti faci somnul de frumusete , cred ca e greu la matineu:)) Poti scrie cate randuri vrei azi nu iti voi mai raspunde , esti cea mai stupida cunostinta online pe care am avuto in ultimii 10 ani:))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează