Comentarii (25)
gerulozaurus
gerulozaurus  •  22 Decembrie 2015, 18:21
Postat de ungurul_vesel pe 22 Decembrie 2015, 17:36

Si eu iti propun un scenariu : se muta becali cu palmares la Cluj, fuzioneaza cu cfr, eventual schimba si sigla, din nou, cu doi caini frumosi,unul de culoare rosie si unul de culoare albastra sau alba ca nu are importanta si o sa castige campionatul an de an. Avem o chipa cu palmaresul Stelei, o insigna cu doi caini iar numele nu mai conteaza asa ca hai sa o numim "Z" . Tu vrei sa spui a aceea o sa fie continuatoarea Stelei pentru simplul fapt ca are palmaresul si pentru ca ia campionate? Iar povestea cu insigna in care ni se explica, ca si madrid si-a schimbat insignae de tot rasul. Madris si-a redesenat insigna pastrand aceleasi elemente exceptand o scurta perioda in care a disparut coroana din motive politice in timp ce echipa lui becali a fost ebligata sa faca o noia insigna care sa nu mai pastreze elementele ce definesc insigna initiala!

Scenariul asta pare rupt din bancurile cu prosti, nu se aplica in cazul Stelei, ca nu a fuzionat cu nimeni. Acest club asa cum este inregistrat ca, CLUB la LPF/FRF si UEFA adica "Fotbal Club STEAUA Bucuresti" si-a pierdut una din cele 3 marci ale sale, cea cu "Steaua Bucuresti".. si datorita legilor tampite din Romania, nu mai are voie sa apara si sa se foloseasca de aceasta marca comerciala in public, dar asa se intampla cand in sport se amesteca politicul si marcile comerciale cu denumirea unui club, denumire ce in Romania ar trebui interzisa doar cu caracter comercial, nicidecum pe plan sportiv...si totusi, sezonul asta in UEFA, Steaua a jucat sub denumirea de FC STEAUA...nu am vazut scris pe site-ul UEFA despre FCSB, pentru cei de la UEFA, FCSB este doar denumirea comerciala a clubului FC Steaua Bucuresti, in ROmanistan insa lucrurile stau taman pe dos... ca asa vor unii ministrii si generali, toti sub bagheta unui sistem corupt

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  22 Decembrie 2015, 17:59
Postat de grandetorito pe 22 Decembrie 2015, 17:13

Identitatea nu ti-o pierzi daca schimbi domiciliul, numele sau hainele. Ai un CNP care te reprezinta. Asta are si Steaua! Daca CSA a decis sa ia sigla si stadionul, pentru folosirea carora se plateau sume absurde... Asta nu anuleaza meritele si performantele echipei din 1999 de cind a devenit independeta de clubul armatei. Imagineaza-ti urmatorul scenariu: un locatar (Steaua) inchiriaza o casa de la o ruda (Paunescu). Ruda de fapt a primit-o de la proprietar, dar ruda respectiva nu detinea si terenul, lucru omis in contractul initial de vanzare-cumparare dintre "ruda" si prorietarul terenului (CSA). Acum vine proprietarul terenului si mareste abuziv taxa pt casa pe care locatarul a modernizat-o si a utilat-o cu tot ce trebuie. Intr-un final, decide sa il evacueze pe locatar (care refuza chiria imensa) si tine casa GOALA! Care este vina locatarului?!?! Pune-ti mintea la contributie, pune-te in papucii locatarului si da-mi un raspuns. Merci!

Daca ne gandim ca el nu a primit doar stadionul ci si baza de pregatire si cred ca s-a considerat si o chirie pentru nume si sigla. Si eu consider ca intr-o economie de piata este normal ca tu sa-ti ceri partea atunci cand societatea este pe profit.

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  22 Decembrie 2015, 17:36
Postat de grandetorito pe 22 Decembrie 2015, 17:13

Identitatea nu ti-o pierzi daca schimbi domiciliul, numele sau hainele. Ai un CNP care te reprezinta. Asta are si Steaua! Daca CSA a decis sa ia sigla si stadionul, pentru folosirea carora se plateau sume absurde... Asta nu anuleaza meritele si performantele echipei din 1999 de cind a devenit independeta de clubul armatei. Imagineaza-ti urmatorul scenariu: un locatar (Steaua) inchiriaza o casa de la o ruda (Paunescu). Ruda de fapt a primit-o de la proprietar, dar ruda respectiva nu detinea si terenul, lucru omis in contractul initial de vanzare-cumparare dintre "ruda" si prorietarul terenului (CSA). Acum vine proprietarul terenului si mareste abuziv taxa pt casa pe care locatarul a modernizat-o si a utilat-o cu tot ce trebuie. Intr-un final, decide sa il evacueze pe locatar (care refuza chiria imensa) si tine casa GOALA! Care este vina locatarului?!?! Pune-ti mintea la contributie, pune-te in papucii locatarului si da-mi un raspuns. Merci!

Si eu iti propun un scenariu : se muta becali cu palmares la Cluj, fuzioneaza cu cfr, eventual schimba si sigla, din nou, cu doi caini frumosi,unul de culoare rosie si unul de culoare albastra sau alba ca nu are importanta si o sa castige campionatul an de an. Avem o chipa cu palmaresul Stelei, o insigna cu doi caini iar numele nu mai conteaza asa ca hai sa o numim "Z" . Tu vrei sa spui a aceea o sa fie continuatoarea Stelei pentru simplul fapt ca are palmaresul si pentru ca ia campionate? Iar povestea cu insigna in care ni se explica, ca si madrid si-a schimbat insignae de tot rasul. Madris si-a redesenat insigna pastrand aceleasi elemente exceptand o scurta perioda in care a disparut coroana din motive politice in timp ce echipa lui becali a fost ebligata sa faca o noia insigna care sa nu mai pastreze elementele ce definesc insigna initiala!

grandetorito
grandetorito  •  22 Decembrie 2015, 17:13
Postat de ungurul_vesel pe 22 Decembrie 2015, 16:55

Sa punem problema asa: Becali a platit aprox 30 mii de euro/ meci catre mapn, suma care reprezenta chiria pe stadion/baza si dreptul de folosire al numelui. El fiind hapsan a vrut sa smechereasca si a renuntat la stadion si implicit la plata chiriei (intelegadu-se cu primaria s-a folosit de NA platind o chirie care in realitate nu acoperea in totalitate cheltuielile de organizare rezulta ca o parte din cheltuieli a suportat primaria). In momentul de fata clubul nu are stadion, baza de pregatire, sigla, centru de juniori si nici macar nu mai joaca in Bucuresti- crezi ca in aceste conditii putem sa vorbin de Steaua Bucuresti? Am uitat sa mentionez ca mai duce o puternica propaganda neocomunista in care ne explica, ca acest club merita totul (jucatorii trebuie sa joace pe bani putini, cluburile trebuie sa lase jucatorii pe bani de nimic, liga trebuie sa faca exceptie de la regula pentru ei) pentru simplul fapt ca in urma cu cateva zeci de ani a castigat o cupa europeana.

Identitatea nu ti-o pierzi daca schimbi domiciliul, numele sau hainele. Ai un CNP care te reprezinta. Asta are si Steaua! Daca CSA a decis sa ia sigla si stadionul, pentru folosirea carora se plateau sume absurde... Asta nu anuleaza meritele si performantele echipei din 1999 de cind a devenit independeta de clubul armatei. Imagineaza-ti urmatorul scenariu: un locatar (Steaua) inchiriaza o casa de la o ruda (Paunescu). Ruda de fapt a primit-o de la proprietar, dar ruda respectiva nu detinea si terenul, lucru omis in contractul initial de vanzare-cumparare dintre "ruda" si prorietarul terenului (CSA). Acum vine proprietarul terenului si mareste abuziv taxa pt casa pe care locatarul a modernizat-o si a utilat-o cu tot ce trebuie. Intr-un final, decide sa il evacueze pe locatar (care refuza chiria imensa) si tine casa GOALA! Care este vina locatarului?!?! Pune-ti mintea la contributie, pune-te in papucii locatarului si da-mi un raspuns. Merci!

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  22 Decembrie 2015, 16:55
Postat de grandetorito pe 22 Decembrie 2015, 16:37

Da, gerulo! Sunt exact de aceiasi parere cu tine... 100%! Nu il ador pe Becali, dar la faza asta sunt de acord cu el. CSA a facut un abuz si a intors spatele echipei cu tot cu suporteri!

Sa punem problema asa: Becali a platit aprox 30 mii de euro/ meci catre mapn, suma care reprezenta chiria pe stadion/baza si dreptul de folosire al numelui. El fiind hapsan a vrut sa smechereasca si a renuntat la stadion si implicit la plata chiriei (intelegadu-se cu primaria s-a folosit de NA platind o chirie care in realitate nu acoperea in totalitate cheltuielile de organizare rezulta ca o parte din cheltuieli a suportat primaria). In momentul de fata clubul nu are stadion, baza de pregatire, sigla, centru de juniori si nici macar nu mai joaca in Bucuresti- crezi ca in aceste conditii putem sa vorbin de Steaua Bucuresti? Am uitat sa mentionez ca mai duce o puternica propaganda neocomunista in care ne explica, ca acest club merita totul (jucatorii trebuie sa joace pe bani putini, cluburile trebuie sa lase jucatorii pe bani de nimic, liga trebuie sa faca exceptie de la regula pentru ei) pentru simplul fapt ca in urma cu cateva zeci de ani a castigat o cupa europeana.

grandetorito
grandetorito  •  22 Decembrie 2015, 16:37
Postat de gerulozaurus pe 22 Decembrie 2015, 16:29

da, dar ce se intampla acum cu Steaua lui Jiji...e un santaj politic in toata regula...si chiar daca nu-mi place de acest Gigi Becali, de aceasta data sunt cu totul de acord cu el, sa nu le dea burotsilor alora de la MApN cat si politicienilor din spatele lor...nici macar 1 BAN!

Da, gerulo! Sunt exact de aceiasi parere cu tine... 100%! Nu il ador pe Becali, dar la faza asta sunt de acord cu el. CSA a facut un abuz si a intors spatele echipei cu tot cu suporteri!

grandetorito
grandetorito  •  22 Decembrie 2015, 16:35
Postat de luciann pe 22 Decembrie 2015, 16:23

Pe mine cel mai mult ma deranjeaza ca se duc la meciurile de baschet ale armatei! Armata e la fel de vinovata ca si Ciobì! N-ar trebui sa sustina echipele armatei atata timp cat aia sicaneaza echipa de fotbal!

Daca omu' a mers frecvent la meciurile de baschet si merge in continuare... nu vad o problema. Dupa cum am mai zis... Atit timp cit suporterul sustine echipa, nu se amesteca in tiganiile dintre conduceri. Nici Gigi nu are dreptate, nici generalii nu au procedat corect. Ce vina au suporterii si echipa?! Daca lor (CSA si Gigi) nu le pasa de noi (jucatori si suporteri), noua de ce ne-ar pasa de ei?!

gerulozaurus
gerulozaurus  •  22 Decembrie 2015, 16:29
Postat de luciann pe 22 Decembrie 2015, 16:21

Ok dar daca galeriile vor sigla aia fa-le pe plac, nu!? Si n-avem nici baza de pregatire! Deci poate sa plateasca pentru tot, sigla, stadion, baza de pregatire, etc, etc! Da-l naibii ca e pe plus de cand a intrat in fotbal! Plus ca trebuie si o academie de juniori...etc, etc, daca vrei sa fii un club profesionist!

da, dar ce se intampla acum cu Steaua lui Jiji...e un santaj politic in toata regula...si chiar daca nu-mi place de acest Gigi Becali, de aceasta data sunt cu totul de acord cu el, sa nu le dea burotsilor alora de la MApN cat si politicienilor din spatele lor...nici macar 1 BAN!

luciann
luciann  •  22 Decembrie 2015, 16:25
Postat de gerulozaurus pe 22 Decembrie 2015, 16:18

eu unul consider ca nu e nicio problema pe tema asta, de la infiintare si pana acum clubul(ca multe altele) si-a tot schimbat si denumirea si sigla

Problema e cu galeriile (care si ele ar trebui reunite) care vor sigla aia! Nu-mi convine sa joc derby cu *** si sa se auda doar aia ***!!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

luciann
luciann  •  22 Decembrie 2015, 16:23
Postat de grandetorito pe 22 Decembrie 2015, 16:07

CU baza de pregatire si stadionul sunt de acord.. si sunt convins ca se va rezolva problema cit de curind... In ce priveste suporterii care se inchina la sigla si nu echipei... Nu cred ca avem nevoie de asa suporteri! Daca se pot numi suporteri... Daca clubul decide sa schimbe sigla sau echipamentul si mie nu imi place... Ce fac?! Tin cu alta echipa? Sau ma uit la meciuri din fotoliu pe ascuns?! SUNT CONVINS CA 99% DIN ASTIA CARE NU MAI MERG LA STADION DIN CAUZA CONFLICTULUI CU SIGLA INCA IUBESC STEAUA SI INCA SE UITA LA MECIURI!!!

Pe mine cel mai mult ma deranjeaza ca se duc la meciurile de baschet ale armatei! Armata e la fel de vinovata ca si Ciobì! N-ar trebui sa sustina echipele armatei atata timp cat aia sicaneaza echipa de fotbal!

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează